SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Naar frustratiezweetquote:
Ieuuuuuw!!!quote:
Het leeft blijkbaar wel bij jou, je reageert er al twee keer opquote:
Nah, ben niet gewend dat soort vragen te krijgen, that's allquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het leeft blijkbaar wel bij jou, je reageert er al twee keer op
Ja doeiquote:
Slaap lekker Bluezzquote:
Ik hou haar nog heel even wakker met de muziek van de Zwarte Lijst op Radio6.quote:
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef golfer het volgende:
Volgens de reclame van Always stinken vrouwen trouwens ook altijd als ze ongesteld zijn.
Daar hebben een aantal dames in dit topic gelukkig geen last meer van.
Volgens de reclame gaan we uit ons dak als we ongesteld zijn. I Feel free en drinken we appel shitquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef golfer het volgende:
Volgens de reclame van Always stinken vrouwen trouwens ook altijd als ze ongesteld zijn.
Daar hebben een aantal dames in dit topic gelukkig geen last meer van.
Van mij niks meer te vrezenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, ben niet gewend dat soort vragen te krijgen, that's all
TMIquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoor
Trusten Chufiquote:
He, gadverdamme!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoor
Kusjes kroelquote:
De oudjes tellen nu mee, de reclame jongens kunnen niet meer om ons heenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens de reclame gaan we uit ons dak als we ongesteld zijn. I Feel free en drinken we appel shit
Die snap ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
De oudjes tellen nu mee, de reclame jongens kunnen niet meer om ons heen
Hahaha, je zult het weten dat je een paar meiden op bezoek hebt!!quote:
quote:
Je bent er laat bij?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
Ik bedoel maar.quote:
ohquote:
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SCquote:Praat tegen een ander, aan mij is het niet besteed.
Wat is datquote:
Slaap ze APK, kusje en kroelquote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef APK het volgende:
Verslavend, dat domme oeverloze gelul, maar ik ga toch maar eens pitten
Wat is jou proleem eikquote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SC
Je spoort niet, ElizabethR. En dankzij jou zit ik nu hier.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SC
Ik ben je ook wel zat. Gaat een grote kuil wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je spoort niet, ElizabethR. En dankzij jou zit ik nu hier.
Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Ik heb je niet geroepen hoor, je zag je kans schoon om weer fijn wat onrust te zaaien,quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Veel plezier met vallen dan. Met je uitlokkerij.quote:Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Ook dat.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.
moet hard werken.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.
Jij hebt mij niet geroepen? Je begon vanmiddag al over: wat doet die Robijn weer in dit topic? Terwijl ik Stijfkopie NIET ben. Ga eens een spiegel pakken.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb je niet geroepen hoor, je zag je kans schoon om weer fijn wat onrust te zaaien,
[..]
Veel plezier met vallen dan. Met je uitlokkerij.
Kusje, kroel!!quote:
Allemachtig. Je stalkt me echt. Creeeeeeeeepquote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet geroepen? Je begon vanmiddag al over: wat doet die Robijn weer in dit topic? Terwijl ik Stijfkopie NIET ben. Ga eens een spiegel pakken.
Jij begint elke keer. Laat me met rust, mens.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allemachtig. Je stalkt me echt. Creeeeeeeeep
Ik ook niet. Ga me daar een beetje kuilen lopen graven voor een ander zeg, ik kijk wel linker uit!quote:
Die heb je vast wel op je heupenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me daar een beetje kuilen lopen graven voor een ander zeg, ik kijk wel linker uit!
quote:
Nah neequote:
Kusje kroel alvast voor strakjesquote:
Jawel. Het is negerenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan heb je geen last van dat kusje kroel gedoe.
Sterfquote:
Van mij wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Hoi. Ik ben 45 jaartjes oud.
Mag ik erbij?
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hierquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik erbij?
Jawel geen probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik erbij
Donder op johquote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hier
Mijn pielemans is 18 cm lang.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hier
Ja weet ik maar het kan snellerquote:
Oh jaquote:
Ik ook nietquote:
Ola kikkertsquote:
Das een bietje ploatjes kiekenquote:
Nee is vind dat stomquote:
Mooi, doe maar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het oud Tilburgs is niet in letters te vatten.
Dat ken ik niequote:Op zondag 17 maart 2013 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het oud Tilburgs is niet in letters te vatten.
quote:
Jij was naar bedquote:
Jij ook rot opquote:
Bij mij was het een afleidingsmanoeuvre om iemand te laten ophouden met posten, straks krijg je nog een kusje kroel van mequote:
/carequote:
Dat is zeker niet welkomquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mij was het een afleidingsmanoeuvre om iemand te laten ophouden met posten, straks krijg je nog een kusje kroel van me
Hoe dan? Of fake je allesquote:Op zondag 17 maart 2013 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mij was het een afleidingsmanoeuvre om iemand te laten ophouden met posten, straks krijg je nog een kusje kroel van me
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij deze .. Jij komt er nooit meer in, in de OP.. Maar dat zal je aan je muis roesten
Ik heb gewoon preventief een kloon in de OP staan.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij deze .. Jij komt er nooit meer in, in de OP.. Maar dat zal je aan je ... roesten
Ben bang van jaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij deze .. Jij komt er nooit meer in, in de OP.. Maar dat zal je aan je ... roesten
Zo hoort het eigenlijkquote:
Waarom heb jij dan deze spelling gekozen? Staat raar.quote:
Onderduiken, nee staat niet raar. Sqeeeek mist ook een U Hoort niet, kan nietquote:Op zondag 17 maart 2013 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan deze spelling gekozen? Staat raar.
Ik moet dat nog draaienquote:
Verrekquote:Op zondag 17 maart 2013 03:11 schreef sig000 het volgende:
Nog even en dan is het weer licht als ik ga slapen.
Dat is gelul, Elisabeth heeft je naam niet genoemd, dat deed Stijfkopie en later Soury nog een keer, verder niemand.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet geroepen? Je begon vanmiddag al over: wat doet die Robijn weer in dit topic? Terwijl ik Stijfkopie NIET ben. Ga eens een spiegel pakken.
[quote]quote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gelul, Elisabeth heeft je naam niet genoemd, dat deed Stijfkopie en later Soury nog een keer, verder niemand.
Dat jij zo paranoïde bent dat je je eigen naam 3x daags door Sherlock gooit en vervolgens overal gaat zitten jankzakken dat er over je gepraat wordt, "achter je rug" is toch echt je eigen keuze.
En dan had je nota bene in eerste instantie al door dat Stijfkopie degene was die liep te gallen, en dan later toch gaan zitten verkondigen dat het Elisabeth was die jou noemde.
Maar goed, ik ben iig vrij zeker dat je Stijfkopie niet bent, want die is beduidend intelligenter.
Dan alleen nog zorgen over je woonplaats... Je woont niet tussen de Lichtenberg en het Elisabeth hopelijk?
Alhoewel het dan qua FOK! wel weer grappig nou zijn als je bij het Elisabeth zou wonen
Maakt niet uit welk topic het was. Ze begon er weer over, omdat ze denkt dat ik die Stijfkopie ben. En daar gaat het om.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat is twee topics geleden en de nacht van vrijdag op zaterdag, in het vorige topic werd je alleen door Stijfkopie en Soury genoemd voor je weer eens langskwam.
Maar wat ik belangrijker vind: is je postcode 3817 of 3818?
Ja het maakt wel uit welk topic het was als jij gaat lopen doen alsof er alweer over je gepraat wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk topic het was. Ze begon er weer over, omdat ze denkt dat ik die Stijfkopie ben. En daar gaat het om.
Sorry hoor, maar het gaat je niets aan waar ik precies woon, dat vertel je normaal niet tegen iemand die je zo vijandig bejegent.
Daarvan heb ik je het bewijs zojuist geleverd. Beetje plank voor je hoofd ofzo?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja het maakt wel uit welk topic het was als jij gaat lopen doen alsof er alweer over je gepraat wordt.
En nee, ik hoef niet te weten waar je wel woont, ik wil alleen graag zeker zijn dat je niet in 3817 of 3818 woont, als het maar buiten die postcodes is zal het me een rotzorg zijn waar in Amersfoort je woont, zolang het maar niet in 3817 of 3818 is.
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat jij mij van allerlei toestanden beschuldigd, terwijl ik drie topics geleden slechts 1 maal je halve username heb genoemd, maar je twee discipelen, Stijfkopie en Soury, bleven je vernoemen. Jij ziet daarna je kans schoon om hoogst verontwaardigd dit reeksje weer binnen te denderen en eens even flink de boel op stelten te gaan zetten. Daarbij triomfantelijk met je Sherlock Holmes vingertje naar mij wijzend als de grote boosdoener.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk topic het was. Ze begon er weer over, omdat ze denkt dat ik die Stijfkopie ben. En daar gaat het om.
Echt, stop hiermee, want het interesseert helemaal niemand ook maar in de geringste mate van wie jij een kloon bent en wie er voor jou kloont. Alles wat we hoeven te weten is dat je een nare, ruziezoekende, domme maar betweterige user bent. Waarvan akte.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Echt, stop hiermee. Ik ga in ieder geval wat nuttigs doen, en wacht op de klooncheck.
Ik vind het niet prettig, zoals ik je vorige keer al zei, dat er hier iemand zit die denkt dat ik iemand ben die ik niet ben. Je zei toen dat je dat begreep, en als het niet ophield, je een klooncheck zou aanvragen. Om te laten zien dat ik niet die persoon ben.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Is dit nou nog steeds of weer bezig? Het maakt geen bal uit of iemand kloont, het is niet verboden al heb je 10 kloons en al post je met alle 10 in hetzelfde topic.
Doe gewoon normaal tegen elkaar, dat geruzie is toch helemaal niet nodig? En als je niet met iemand kunt opschieten dan kun je diegene gewoon vermijden, net als je in het "echte leven" zou doen.
Even voor de zekerheid hoor.... Is het dan wél verboden om iemand te 'verdenken' (zwaar woord, maar ik weet even geen ander) van het gebruik van een bepaalde kloon en het vermoeden daaromtrent uit te spreken?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
Is dit nou nog steeds of weer bezig? Het maakt geen bal uit of iemand kloont, het is niet verboden al heb je 10 kloons en al post je met alle 10 in hetzelfde topic.
Willempieeeeeee!!!! Goedesmoggesquote:
Zo heb ik dat niet gezegd en verder is het niet nodig DM gesprekken hier openbaar te maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:39 schreef Robijn48 het volgende:
Je zei toen dat je dat begreep, en als het niet ophield, je een klooncheck zou aanvragen. Om te laten zien dat ik niet die persoon ben.
Voor zover ik weet niet. En nogmaals, klonen is niet verboden dus ik begrijp echt niet wat het probleem is.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid hoor.... Is het dan wél verboden om iemand te 'verdenken' (zwaar woord, maar ik weet even geen ander) van het gebruik van een bepaalde kloon en het vermoeden daaromtrent uit te spreken?
En nou maar hopen dat ik niet per ongeluk als Lienekien antwoord geef, terwijl ik als ER ingelogged staquote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen mag lopen zieken en als je dat niet leuk vindt, dan ga je maar weg. Jottem.
Wees maar blij dat je er gisteren ook niet bij was.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben ik de enige die geen flauw idee heeft wie Robijn is en waar dit allemaal over gaat?
Nope, ik vraag mij af waar de gezelligheid is.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben ik de enige die geen flauw idee heeft wie Robijn is en waar dit allemaal over gaat?
Zo heb je het wel gezegd. En waar maak ik DM gesprekken openbaar? Nergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet gezegd en verder is het niet nodig DM gesprekken hier openbaar te maken.
[..]
Voor zover ik weet niet. En nogmaals, klonen is niet verboden dus ik begrijp echt niet wat het probleem is.
Ik zou nooit 'ingelogged' schrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ik niet per ongeluk als Lienekien antwoord geef, terwijl ik als ER ingelogged sta
Ja, ben ik ook ik heb teruggelezen...quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er gisteren ook niet bij was.
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
Voor zover ik weet niet. En nogmaals, klonen is niet verboden dus ik begrijp echt niet wat het probleem is.
Nogmaals waar het over ging hoef je hier verder niet te vertellen nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo heb je het wel gezegd. En waar maak ik DM gesprekken openbaar? Nergens.
Ik heb je nog gezegd: "ik hou je eraan". Het lijkt erop dat je je nu terugtrekt. Jammer, en ook niet erg mod waardig.
Da's om het te coveren natuurlijk. Anders maak ik mezelf gelijk verdacht.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou nooit 'ingelogged' schrijven.
Ik zal wel moeten als jij je woord niet houdt Karina!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogmaals waar het over ging hoef je hier verder niet te vertellen nergens voor nodig.
Maar zo doortrapt ben ik niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's om het te coveren natuurlijk. Anders maak ik mezelf gelijk verdacht.
Ja, zo is het hier blijkbaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen mag lopen zieken en als je dat niet leuk vindt, dan ga je maar weg. Jottem.
Ik stik hier bijna!!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij je woord niet houdt Karina!
Wil jij aub niet op mij reageren? Alvast bedankt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, zo is het hier blijkbaar.
Nou, zoals ik al zei: wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. Is het niet nu, dan wel later.
De gezelligheid hier even ver te zoeken. Wat een gezeik elke keer weer met en over Robijn, laat elkaar lekker met rust en doe eens even niet zo paranoia.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope, ik vraag mij af waar de gezelligheid is.
Ik ga hier verder geen ruzie over maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten als jij je woord niet houdt Karina!
Oh, nog zo eentje. Nou jaaa zeg, wat een stel debielen zitten hierquote:Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil jij aub niet op mij reageren? Alvast bedankt.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:
Ksssst!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, nog zo eentje. Nou jaaa zeg, wat een stel debielen zitten hier
Is dat nou nodig? Ik begrijp hier echt geen snars van. Dat gescheld.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, nog zo eentje. Nou jaaa zeg, wat een stel debielen zitten hier
Dat heb ik je toch al duidelijk uitgelegd? Die ElizabethR loopt te stoken dat ik een of andere user ben ik die NIET ben. De vorige keer begreep je het. Nahhhh ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou nodig? Ik begrijp hier echt geen snars van. Dat gescheld.
Nouja... Is dat feit het waard om je uit de kast te laten jagen?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch al duidelijk uitgelegd? Die ElizabethR loopt te stoken dat ik een of andere user ben ik die NIET ben. De vorige keer begreep je het. Nahhhh ja.
En toen heb ik ook gezegd dat klonen niet verboden is en ja ik begrijp het als je zelf weet dat het niet zo is, maar maak je er niet zo druk over. Wat ik niet begrijp is het gescheld.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch al duidelijk uitgelegd? Die ElizabethR loopt te stoken dat ik een of andere user ben ik die NIET ben. De vorige keer begreep je het. Nahhhh ja.
Robijn, ik weet niet wie je bent en ik weet niet waar het over gaat, maar laat het gewoon,quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehhhhhh, ik zou de context toch enigszins veranderen, en het eerder hebben over OP de kastquote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Is dat feit het waard om je uit de kast te laten jagen?
Het is hier blijkbaar (met toestemming van mod) dat er geroddeld wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gezelligheid hier even ver te zoeken. Wat een gezeik elke keer weer met en over Robijn, laat elkaar lekker met rust en doe eens even niet zo paranoia.
Weet je, ik ben zelf zo totaal anders. Ik roddel niet over anderen hier. En als ik iemand niet moet, laat ik diegene inderdaad met rust, want wat moet ik er verder mee?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Is dat feit het waard om je uit de kast te laten jagen?
Karina is een lieve vrouw die luistert vast wel naar jequote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is hier blijkbaar (met toestemming van mod) dat er geroddeld wordt.
Ik bemoei me al tijden niet meer met die ElizabethR, wil niets van haar weten, negeer haar in andere topics, en dat kan ze blijkbaar niet uitstaan. Daarom komt ze hier stoken.
[..]
Weet je, ik ben zelf zo totaal anders. Ik roddel niet over anderen hier. En als ik iemand niet moet, laat ik diegene inderdaad met rust, want wat moet ik er verder mee?
Maar zij laat mij niet met rust, en heeft maar besloten hier te gaan stoken.
Ik krijg geen steun van de mod, ondanks dat ze mij dat beloofd heeft de vorige keer, en ik weet nu wel hoe het hieraan toe gaat.
Oneerlijke spelletjes, gatverdamme.
Thanksquote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Robijn, ik weet niet wie je bent en ik weet niet waar het over gaat, maar laat het gewoon,
we weten nu dat jij Stijfkoppie NIET bent.
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Karina is een lieve vrouw die luistert vast wel naar je
Ik heb dat ook met een bepaalde user...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
Maar zij laat mij niet met rust, en heeft maar besloten hier te gaan stoken.
Valt vast niet tegen.. Probeer het eensquote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegen![]()
Maar goed.
Nee, nog niet helemaal lekker, ik lig nog in bed, maar ik heb wel een kop bouillon binnenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe gaat het nu met je FANN? Weer helemaal het dametje? Of nog last?
Het is weer om lekker in bed te blijven!! Bouillon is altijd goed hoor! Zolang je maar genoeg vocht en zouten binnenhoudt is er weinig aan de hand. Nogmaals beterschap.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal lekker, ik lig nog in bed, maar ik heb wel een kop bouillon binnen
weten te houden, virusje is toch iets sterker als ik ben ik bang
Een tijdje geleden zat ElizabethR ook te stoken, en toen heb ik een DM wisseling met Karina daarover gehad. Zij beloofde mij toen een klooncheck als het zou doorgaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt vast niet tegen.. Probeer het eens
Lees nog een keer de DM die ik net stuurde...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegen![]()
Maar goed.
Och weet je, Soury had het vannacht ook over mij terwijl ik zwetend in mijn bedje lag,quote:
Dan is het klaar toch? En je weet het zelf ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
Maar het is mij al genoeg als anderen weten dat ik gewoon Robijn ben, en geen Stijfkopie
Dank je wel. ik ga mijn best doen vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is weer om lekker in bed te blijven!! Bouillon is altijd goed hoor! Zolang je maar genoeg vocht en zouten binnenhoudt is er weinig aan de hand. Nogmaals beterschap.
Heb ik gedaan, Karina. Ik kan dus helaas niets terugsturen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees nog een keer de DM die ik net stuurde...
Natuurlijk weet ik het zelf ook, maar het gestook is niet tof. Dat snap je toch wel?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het klaar toch? En je weet het zelf ook.
Ieder normaal persoon kan zien dat ik Stijfkopie niet ben. Totaal verschillende personen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Och weet je, Soury had het vannacht ook over mij terwijl ik zwetend in mijn bedje lag,
het doet me niks meer, als je niet met iemand overweg kan kan je beter blijven
negeren, het is niet anders, maar voor de rest weet ik écht niet wat er tussen jullie speelt
dus ik kan hier heel weinig zinnigs over zeggen verder.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met een bepaalde user...
Topic reports maken en mods ook inlichten over het verhaal dat het langer aanhoudt en structureel blijven reporten als het gebeurt.
Lijkt bij mij te hebben geholpen.
Stalkgedrag is erg vervelend.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Zo van: 'Mammieeeeee, ze pesten mij...... Boeohohohoehoeheoheo'
Kom op zeg!! Nogmaals, als je het terugleest zijn het Stijfkop en Soury die constant het vuurtje blijven aanwakkeren en ik negeer alles. Maar toch ben ik de grote schuldige?? Nee hoor, en ik voel me ook totaal niet bezwaard.
Maar nu weten we het wel, wie Stijfkoppie wél is weet ik ook niet, maar misschien komenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ieder normaal persoon kan zien dat ik Stijfkopie niet ben. Totaal verschillende personen.
En ik was hier eerder ook nooit, tot ik merkte dat ElizabethR hier begon.
Ik heb het vorige topic doorgelezen en ik zie Elizabeth niet stoken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik het zelf ook, maar het gestook is niet tof. Dat snap je toch wel?
Afijn, mensen weten hopelijk nu hoe het zit.
Hmm, ik moet vandaag toch wel even de toestellen op denk ik. Maar goed, die staan hier allemaal in huis. Dus dat is makkelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel. ik ga mijn best doen vandaagen sporten maar even overslaan...
anders val ik dood van zo'n toestel ben ik bang
Dankjewelquote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic doorgelezen en ik zie Elizabeth niet stoken.
Laatste bericht naar jou.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Zo van: 'Mammieeeeee, ze pesten mij...... Boeohohohoehoeheoheo'
Kom op zeg!! Nogmaals, als je het terugleest zijn het Stijfkop en Soury die constant het vuurtje blijven aanwakkeren en ik negeer alles. Maar toch ben ik de grote schuldige?? Nee hoor, en ik voel me ook totaal niet bezwaard.
En waar staat dat er niet geroddeld mag worden?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
Het is hier blijkbaar (met toestemming van mod) dat er geroddeld wordt.
Ik bemoei me al tijden niet meer met die ElizabethR, wil niets van haar weten, negeer haar in andere topics, en dat kan ze blijkbaar niet uitstaan. Daarom komt ze hier stoken.
Karina: de vorige keer zei je deze SC wat in de gaten zou houden. Dan had je gezien dat ze vrijdag op zaterdag nacht weer over mij begon.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic doorgelezen en ik zie Elizabeth niet stoken.
en luxe! was wel handig geweest in dit geval, maar zelfs dan red ik dat nu niet hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, ik moet vandaag toch wel even de toestellen op denk ik. Maar goed, die staan hier allemaal in huis. Dus dat is makkelijk
Nou, roddel maar lekker door hoor, dan. Hier elke dag met elkaar zitten, maar veilig is het niet. Snap ik niet. Heb blijkbaar andere normen en waarden.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waar staat dat er niet geroddeld mag worden?
Je bent geen kloon, iedereen weet dat onderhand wel, dus waar zou Karina je nog meer mee moeten helpen. Ga verder met wat je elders aan het doen was en maak je niet zo druk.
Kan ik me voorstellen!!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en luxe! was wel handig geweest in dit geval, maar zelfs dan red ik dat nu niet hoor![]()
Ik ben al blij dat ik weer een beetje rond kan lopen...
Ten eerste lag ik al in bed en zit ik nu alles terug te lezen. En als ik het goed zie begon ER er niet over.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Karina: de vorige keer zei je deze SC wat in de gaten zou houden. Dan had je gezien dat ze vrijdag op zaterdag nacht weer over mij begon.
Het zou ook heel ongezond zin als je nu ging sporten, je moet gewoon even lekker je gemak houden en zorgen dat je eerst helemaal opknapt voor dat je weer bezig gaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en luxe! was wel handig geweest in dit geval, maar zelfs dan red ik dat nu niet hoor![]()
Ik ben al blij dat ik weer een beetje rond kan lopen...
Laat gaan Karina, echt, laat je zondag niet verpesten!! Of geef haar gewoon gelijk, want dat is alles wat ze wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ten eerste lag ik al in bed en zit ik nu alles terug te lezen. En als ik het goed zie begon ER er niet over.
Hypocriet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe ouder hoe wijzer zegt men? Is men hier alweer zo oud dat men alweer in de tweede jeugd zit? Jij moet niet alle blokken pakken en eerlijk delen. Jij moet stoppen met slaan wat dat doet pijn!
Ik kwam alleen hier eigenlijk om te zeggen dat de TT waar is! Mooie zelfreflectie heren, dames en oude kinders!
Ja, Dees ga ik ook doen hoor en zoveel mogelijk eten de komende dagen want zo gaatquote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou ook heel ongezond zin als je nu ging sporten, je moet gewoon even lekker je gemak houden en zorgen dat je eerst helemaal opknapt voor dat je weer bezig gaat.
We weten nu dat zij die kloon niet is. En ik wil geen langspeelplaat worden, maar je mag gewoon met een kloon posten...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laat gaan Karina, echt, laat je zondag niet verpesten!! Of geef haar gewoon gelijk, want dat is alles wat ze wil.
3 kilo kwijt?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, Dees ga ik ook doen hoor en zoveel mogelijk eten de komende dagen want zo gaat
afvallen wel heeeeeel snel en dat was nou precies wat ik NIET wilde![]()
Dus als je snel je 3 kilo kwijt wil moet je een virusje weten op te pikkenmaar
doe maar niet, is niet fijn
Ik kreeg vroeger van mijn moeder altijd verkruimelde liga met banaan en sinaasappelsap als ik buikgriep had, daar zweerde ze bij. Later heb ik ooit begrepen dat dat helemaal niets voor je doet, aangezien een of ander enzym in banaan het effect van vitamine C in sinaasappel volkomen teniet doet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou ook heel ongezond zin als je nu ging sporten, je moet gewoon even lekker je gemak houden en zorgen dat je eerst helemaal opknapt voor dat je weer bezig gaat.
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope, ik vraag mij af waar de gezelligheid is.
Zucht...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ten eerste lag ik al in bed en zit ik nu alles terug te lezen. En als ik het goed zie begon ER er niet over.
Vitamine c doet sowieso niets tegen buikgriep.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger van mijn moeder altijd verkruimelde liga met banaan en sinaasappelsap als ik buikgriep had, daar zweerde ze bij. Later heb ik ooit begrepen dat dat helemaal niets voor je doet, aangezien een of ander enzym in banaan het effect van vitamine C in sinaasappel volkomen teniet doet.![]()
Maar het was wel lekker!!
Ga nou eens weg, man. Je gooit zelf steeds maar weer olie op het vuur. Het interesseert hier maar heel weinig mensen wie jij wel of niet bent. Doei.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zucht...
[quote] Op zaterdag 16 maart 2013 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
snap ik. Heb ik ook voor calamiteiten. Maar toch..... vind het nog steeds veel werk en lang wachten. Wat doet robijn trouwens ineens weer hier?
Jij moet jezelf sowieso ff ontzien met dat gesport de komende week, eerst goed opknappen!!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel. ik ga mijn best doen vandaagen sporten maar even overslaan...
anders val ik dood van zo'n toestel ben ik bang
Ja, dat klopt. Heb ik ooit van een Amerikaan geleerd. Pretzels and Coke.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vitamine c doet sowieso niets tegen buikgriep.
Beste bij buikgriep ( diaree om precies te zijn) is cola en zoute stengels.
o jeetje dat heb ik niet in huis, moet er ook niet aan denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vitamine c doet sowieso niets tegen buikgriep.
Beste bij buikgriep ( diaree om precies te zijn) is cola en zoute stengels.
Goedesmorgens vrouwe!! Ik droomde vannacht dat je directeur was geworden van Seattle Gracequote:
Maak je toch niet zo druk om alles. Ik lees ook weleens iets over mezelf wat ik niet leuk vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zucht...
[quote] Op zaterdag 16 maart 2013 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
snap ik. Heb ik ook voor calamiteiten. Maar toch..... vind het nog steeds veel werk en lang wachten. Wat doet robijn trouwens ineens weer hier?
Sneu hequote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het overigens sneu voor alle Ieren die hard gewerkt hebben om van Paddys day weer iets moois te maken, want alles valt in het water nu, het giet hier echt gruwelijk hard en veel.
Ga ik doen, ik ga nu ook weer even onder zeilquote:Op zondag 17 maart 2013 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij moet jezelf sowieso ff ontzien met dat gesport de komende week, eerst goed opknappen!!
Nogal, ik ga straks effe de parade kijken, als het niet te hard regent. Maar ik heb er weinig zin in eerlijk gezegd.quote:
Nee ik reageer op Karina. Ook al mag dat niet van jou.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga nou eens weg, man. Je gooit zelf steeds maar weer olie op het vuur. Het interesseert hier maar heel weinig mensen wie jij wel of niet bent. Doei.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goedesmorgens vrouwe!! Ik droomde vannacht dat je directeur was geworden van Seattle Grace![]()
Belachelijke droom natuurlijk, maar je was wel een goeie!!!
Het interesseert echt niemand. Flikker toch op.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee ik reageer op Karina. Ook al mag dat niet van jou.
En mij maakt het wel uit. Ook al mag dat weer niet van jou.
Maar het is nu duidelijk: ik ben Stijfkopie niet, en ElizabethR kan verder gaan met niet sporen. Als ik er maar niets mee te maken heb.
Andere normen en waarden. En wat val jij me tegen zeg. Je deed in DM heel anders dan nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk om alles. Ik lees ook weleens iets over mezelf wat ik niet leuk vind.
Ik denk dat het voor jou verstandig is als je even 2 uurtjes iets anders doet.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Andere normen en waarden. En wat val jij me tegen zeg. Je deed in DM heel anders dan nu.
Je leest deze SC niet zoals je beloofd hebt, je vraagt geen klooncheck aan, niks.
Succes ermee.
Oh don't worry, soort zoekt soortquote:Op zondag 17 maart 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het interesseert echt niemand. Flikker toch op.
Ook toen heb ik gezegd dat je je niet zo druk moet maken. En dat zeg ik nu dus weer.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Andere normen en waarden. En wat val jij me tegen zeg. Je deed in DM heel anders dan nu.
Je leest deze SC niet zoals je beloofd hebt, je vraagt geen klooncheck aan, niks.
Succes ermee.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat het voor jou verstandig is als je even 2 uurtjes de rest van je leven iets anders doet.
Ga ik ook doen. Bedankt voor je normale reactie hier zoevenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou verstandig is als je even 2 uurtjes iets anders doet.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Bedankt voor je normale reactie hier zoeven
Moest trouwens wel even opzoeken wat Seatle Grace is en waar het staatquote:Op zondag 17 maart 2013 13:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goedesmorgens vrouwe!! Ik droomde vannacht dat je directeur was geworden van Seattle Grace![]()
Belachelijke droom natuurlijk, maar je was wel een goeie!!!
Ach, je kijkt geen Greys anatomy?? Succes met spoelen!! Quelle couleure?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest trouwens wel even opzoeken wat Seatle Grace is en waar het staat
Zo maar eens het netgeknipte kapsel ontgrijzendan kan ik ook weer verder met mijn leven.
Wat grappig, ik denk dat als ik in de medische sector werkte ik alles zou kijken. Maar dat kan natuurlijk ook helemaal anders uitpakken juist omdat je in die sector werkt. Hmmmmmm...quote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht dat ik kastanje had gepakt maar het is gewoon donkerbruin.
Ik wissel meestal af
Nee ik kijk geen ziekenhuisseries
OMG!!quote:
Het sfeertje moet meteen over springen? Rare mensen, die Lienekienen op aarde.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeeeee sacha, het lijkt wel of mijn zus ook hier zit met dat filmpje en die teksten inc. plaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, inpakken is niet zo moeilijk. En voor de rest laten we een verhuisbedrijf komen. Lekker makkelijk.quote:
je hoeft niet te klikken, alleen de titel volstaatquote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG!!![]()
Echt zo'n facebook sharedingus
Hypocriete stinkheilige. Zeg maar schijnheilige.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het sfeertje moet meteen over springen? Rare mensen, die Lienekienen op aarde.
Nou, nou zo maar een upgrade ontvangen niet alleen hypocriet maar ook een stinkheilige. Weer eens wat anders dan schijnheilig genoemd worden.quote:
Ja joh. Beetje commentaar komen geven omdat die stinkende oudjes lopen te bekvechten en zeggen dat ze zich als kleuters gedragen. Dat voegt ook echt wat toe, hè?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, nou zo maar een upgrade ontvangen niet alleen hypocriet maar ook een stinkheilige. Weer eens wat anders dan schijnheilig genoemd worden.
Wat wil dat zeggen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, jankzakken dat iemand die je naam noemt "loopt te stoken", door het noemen kan je naam alleen al, maar zelf wel ongegeneerd roepen dat die persoon niet spoort
Het zal wel Zon en Schild zijn dan...
quote:Zon & Schild biedt ambulante en klinische psychiatrische behandeling voor verschillende stoornissen en een specialistisch aanbod voor patienten met ernstige en complexe psychiatrische problematiek. Het aanbod van Zon & Schild is gericht op volwassenen en ouderen.
http://www.ggzcentraal.nl(...)n-schild/zon--schild
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja joh. Beetje commentaar komen geven omdat die stinkende oudjes lopen te bekvechten en zeggen dat ze zich als kleuters gedragen. Dat voegt ook echt wat toe, hè?
Ik had die wasverzachter gevraagd waar in Amersfoort ze woont (of vooral of ze in 2 wijken niet woont) maar ik ben eruit.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen?
De eerste hit van google zegt mij dit:
[..]
Ik vond de persistentie in het geheel opmerkelijk. Het coute que coute gelijk willen krijgen, en daardoor maar door blijven drammen en steeds maar man en paard benoemen tot het uiterst genant werd.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, jankzakken dat iemand die je naam noemt "loopt te stoken", door het noemen kan je naam alleen al, maar zelf wel ongegeneerd roepen dat die persoon niet spoort
Ja, het is bijna grappig.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vond de persistentie in het geheel opmerkelijk. Het coute que coute gelijk willen krijgen, en daardoor maar door blijven drammen en steeds maar man en paard benoemen tot het uiterst genant werd.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik dacht dat is een bekende uitdrukking of zoiets. Maar je doelt dus wel op die Zon & Schild die ik via google gevonden had. Heel apart.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had die wasverzachter gevraagd waar in Amersfoort ze woont (of vooral of ze in 2 wijken niet woont) maar ik ben eruit.
Och...... het verklaart wel wat.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen?
De eerste hit van google zegt mij dit:
[..]
quote:
Wat kunnen die vrouwen en KT zeurenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef golfer het volgende:
Is de rust weer weergekeerd en is iedereen een kleutermiddagslaapje aan het doen?
Ouwe gek.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef golfer het volgende:
Is de rust weer weergekeerd en is iedereen een kleutermiddagslaapje aan het doen?
Gelijk heb jequote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
Brrrrrrr, koud, nat, vervelend. Ben weer naar binnen gevlucht, sorry Parade.
Ja!! Geen lol aan zo!!quote:
Denk dat ze zoiets bedoeltquote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!! Geen lol aan zo!!
Bluezz, 20 cm palen? Ehhhhhhhh......
Correct en tevens juist.quote:
Ohquote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze zoiets bedoelt
[ afbeelding ]
Ik wist wel wat ze bedoelde, maar had ook de associatiesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Leandra het volgende:
Ik had geen flauw idee wat Bluezz precies bedoelde, maar ik had er wel heel andere associaties bij dan schoenen...
Zoiets?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon pumps met enorme hoge hakken.
niet zo hoog als het plaatje
Ja ja ja, ze liep blootsvoets de strandtent uit met palen van 20 cm in haar handen...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon pumps met enorme hoge hakken.
niet zo hoog als het plaatje
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef Leandra het volgende:
Ah, pornoschoenen... Dan klopte je verhaaltje misschien beter dan de bedoeling was
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Even heel wat anders : het verval treedt nu toch echt in.. naast de grijze haren en de rimpels, krijg ik nu ook zo'n kalkoenennekrimpelstuk
Dat gaat dan wel heel snel, tijdens die borrel zat het allemaal nog op zn plaatsquote:Op zondag 17 maart 2013 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat is toch wel het begin van het einde, dan begin je echt een oud wijf te worden
Hoe ga je dat leggen met 7 letters?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef ElizabethR het volgende:
Kalkoenennekrimpelstuk..... 3x woordwaarde. Geweldig!!
*Noteert*
Waarschijnlijk heeft Bluezzje ook gewoon alleen maar een beetje vermoeide ogenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel heel snel, tijdens die borrel zat het allemaal nog op zn plaats
In drie gedeeltes. En dan doe ik er nog 'jes' achterquote:Op zondag 17 maart 2013 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe ga je dat leggen met 7 letters?
Past het dan nog wel op het bord?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In drie gedeeltes. En dan doe ik er nog 'jes' achter
Je kunt toch de bocht om!!quote:
Past niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In drie gedeeltes. En dan doe ik er nog 'jes' achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |