SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Naar frustratiezweetquote:
Ieuuuuuw!!!quote:
Het leeft blijkbaar wel bij jou, je reageert er al twee keer opquote:
Nah, ben niet gewend dat soort vragen te krijgen, that's allquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het leeft blijkbaar wel bij jou, je reageert er al twee keer op
Ja doeiquote:
Slaap lekker Bluezzquote:
Ik hou haar nog heel even wakker met de muziek van de Zwarte Lijst op Radio6.quote:
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef golfer het volgende:
Volgens de reclame van Always stinken vrouwen trouwens ook altijd als ze ongesteld zijn.
Daar hebben een aantal dames in dit topic gelukkig geen last meer van.
Volgens de reclame gaan we uit ons dak als we ongesteld zijn. I Feel free en drinken we appel shitquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef golfer het volgende:
Volgens de reclame van Always stinken vrouwen trouwens ook altijd als ze ongesteld zijn.
Daar hebben een aantal dames in dit topic gelukkig geen last meer van.
Van mij niks meer te vrezenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, ben niet gewend dat soort vragen te krijgen, that's all
TMIquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoor
Trusten Chufiquote:
He, gadverdamme!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je met je 51ste niet nog kan menstueren, dan heb je het mis hoor
Kusjes kroelquote:
De oudjes tellen nu mee, de reclame jongens kunnen niet meer om ons heenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens de reclame gaan we uit ons dak als we ongesteld zijn. I Feel free en drinken we appel shit
Die snap ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 01:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
De oudjes tellen nu mee, de reclame jongens kunnen niet meer om ons heen
Hahaha, je zult het weten dat je een paar meiden op bezoek hebt!!quote:
quote:
Je bent er laat bij?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Robijn48 het volgende:
Ik bedoel maar.quote:
ohquote:
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SCquote:Praat tegen een ander, aan mij is het niet besteed.
Wat is datquote:
Slaap ze APK, kusje en kroelquote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef APK het volgende:
Verslavend, dat domme oeverloze gelul, maar ik ga toch maar eens pitten
Wat is jou proleem eikquote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SC
Je spoort niet, ElizabethR. En dankzij jou zit ik nu hier.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Jouw vieze praatjes ook niet aan deze SC
Ik ben je ook wel zat. Gaat een grote kuil wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je spoort niet, ElizabethR. En dankzij jou zit ik nu hier.
Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Ik heb je niet geroepen hoor, je zag je kans schoon om weer fijn wat onrust te zaaien,quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Veel plezier met vallen dan. Met je uitlokkerij.quote:Maar onthoud. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Ook dat.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.
moet hard werken.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, wie een kuil graaft voor een ander is dom bezig.
Jij hebt mij niet geroepen? Je begon vanmiddag al over: wat doet die Robijn weer in dit topic? Terwijl ik Stijfkopie NIET ben. Ga eens een spiegel pakken.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb je niet geroepen hoor, je zag je kans schoon om weer fijn wat onrust te zaaien,
[..]
Veel plezier met vallen dan. Met je uitlokkerij.
Kusje, kroel!!quote:
Allemachtig. Je stalkt me echt. Creeeeeeeeepquote:Op zondag 17 maart 2013 02:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet geroepen? Je begon vanmiddag al over: wat doet die Robijn weer in dit topic? Terwijl ik Stijfkopie NIET ben. Ga eens een spiegel pakken.
Jij begint elke keer. Laat me met rust, mens.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allemachtig. Je stalkt me echt. Creeeeeeeeep
Ik ook niet. Ga me daar een beetje kuilen lopen graven voor een ander zeg, ik kijk wel linker uit!quote:
Die heb je vast wel op je heupenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga me daar een beetje kuilen lopen graven voor een ander zeg, ik kijk wel linker uit!
quote:
Nah neequote:
Kusje kroel alvast voor strakjesquote:
Jawel. Het is negerenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan heb je geen last van dat kusje kroel gedoe.
Sterfquote:
Van mij wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Hoi. Ik ben 45 jaartjes oud.
Mag ik erbij?
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hierquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik erbij?
Jawel geen probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 02:21 schreef Tropanzia het volgende:
Mag ik erbij
Donder op johquote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hier
Mijn pielemans is 18 cm lang.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets meer details want we worden kritischer elke minuut hier
Ja weet ik maar het kan snellerquote:
Oh jaquote:
Ik ook nietquote:
Ola kikkertsquote:
Das een bietje ploatjes kiekenquote:
Nee is vind dat stomquote:
Mooi, doe maar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 02:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het oud Tilburgs is niet in letters te vatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |