Jup, dat zei ik gister al bij de weigh insquote:Op zondag 17 maart 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Makdessi kijkt scheel op die foto zeg
quote:
Jij hebt een seizoenskaart bij PSV?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben het niet anders gewend eigenlijk
Wat ben je ook een aparte PSV supporterquote:
Hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je ook een aparte PSV supporter
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgtquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
Moeten echt snel nieuwe handschoenen komen, wordt alleen maar erger..
True maar dat maakt de kans op een echte blessure wel kleiner denk ik, omdat er dan geen nagel bij zit, geen 1 klein spits puntje..quote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgt
Nagels zijn natuurlijk al goed weg geknipt hequote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar dat maakt de kans op een echte blessure wel kleiner denk ik, omdat er dan geen nagel bij zit, geen 1 klein spits puntje..
Tja het is inderdaad lastig.. soort rubbere bumper voor de voorste vingers maken die altijd op die plek blijft en dan dmv ringen/elastisch material de vingers wrappen waardoor het goed blijft zitten.. Dan zijn de vingers aan de onderkant vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nagels zijn natuurlijk al goed weg geknipt he
DM Geo nou maarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
aw me firstrow doet het weer een beetje
Daar is het irritant mee grapplen als je bedoelt welke ik denk dat je bedoeltquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgt
sportlemon heeft ook goede linkjesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
aw me firstrow doet het weer een beetje
Vechters moeten gewoon eerder bestraft worden als ze poken dan is het zo afgelopenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Daar is het irritant mee grapplen als je bedoelt welke ik denk dat je bedoelt
Geloof niet dat ze het express doen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vechters moeten gewoon eerder bestraft worden als ze poken dan is het zo afgelopen
Sommige welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze het express doen hoor
ik welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze het express doen hoor
This is MMA, adapt or die.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef roepdeman het volgende:
Als grappeler ben je gewoon eerder geneigd om te verdedigen met open handen. Als je dan die "getopte" handschoenen als standaard gaat instellen geef je stand up fighters een veel grotere kans tegen een (van nature) grappler
Dat is onzin. Ze zeggen bij voetbal toch ook niet tegen van Persie van je bent te goed met je linker voet je mag alleen nog maar met rechts schietenquote:
Niet ernstigs? Het kan gevechten verpesten manquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef Heer-Snader het volgende:
Een eyepoke kan gebeuren, niets ernstigs
Ik denk dat fatty Rumble Johnson er anders over denktquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef Heer-Snader het volgende:
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef Heer-Snader het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Miller heeft die spin die Dana kapot heeft gestapt op zijn rug staan
Heb ook pas 2 gevechten gezien waarbij het een stoppage was in honderden matchesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet ernstigs? Het kan gevechten verpesten man
Denk je dat iemand die maanden voor een gevecht trained op gaat geven omdat hij geen diepte meer kan zien tijdelijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ook pas 2 gevechten gezien waarbij het een stoppage was in honderden matches
GSP zag ook weinig meer met 1 oog tegen Shields inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat iemand die maanden voor een gevecht trained op gaat geven omdat hij geen diepte meer kan zien tijdelijk?
Laten ze bokshandschoenen maar verplichten is het probleem gelijk opgelost.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat iemand die maanden voor een gevecht trained op gaat geven omdat hij geen diepte meer kan zien tijdelijk?
Daar zit een Maia echt op te wachten inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Laten ze bokshandschoenen maar verplichten is het probleem gelijk opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen eyepokes meer die volgens jou gevechten verpesten. Oftewel, het kan gebeuren, hoort erbij, niet miepen.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zit een Maia echt op te wachten inderdaad
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Laten ze bokshandschoenen maar verplichten is het probleem gelijk opgelost.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Knock knock
- Who's there?
Jordan
- Jordan who?Moest er toch om glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drietkeune
Mag ik jou een keer met mijn vinger door jou oog gaan kijken hoe je dat vindquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Heb je geen eyepokes meer die volgens jou gevechten verpesten. Oftewel, het kan gebeuren, hoort erbij, niet miepen.
Daar heb je toch geen grip meequote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn al kut voor grappling
ga gewoon boksen kijken als je loopt te miepen over een eyepoke, iets dat gewoon kan gebeuren en geen big deal is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik jou een keer met mijn vinger door jou oog gaan kijken hoe je dat vind
Juist omdat het zo slecht is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha toch nog 1, naast mij. Hij was echt slecht
Jij begrijpt het niet volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
ga gewoon boksen kijken als je loopt te miepen over een eyepoke, iets dat gewoon kan gebeuren en geen big deal is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet volgens mij
kijk op ebay?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand trouwens waar je dat Pride shirt van Sonnen en Diaz kan bestellen voor een schappelijke prijs?
http://www.ufcstore.eu/pr(...)_mma-brands_pride-fcquote:Op zondag 17 maart 2013 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand trouwens waar je dat Pride shirt van Sonnen en Diaz kan bestellen voor een schappelijke prijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.ufcstore.eu/pr(...)_mma-brands_pride-fcIk kom daar tenminste in kan ik van jou niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een XL kom ik makkelijk in.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom daar tenminste in kan ik van jou niet zeggen
aaaaiquote:Op zondag 17 maart 2013 02:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom daar tenminste in kan ik van jou niet zeggen
Wat aaiquote:
nah, ik hou niet van anorexiaquote:Op zondag 17 maart 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat aai.. dat betekent dat hij slanker dan XL is.. dan is het voor jou niet interessant, you like the fatties.
Thanks! Morgen eens bestellen wil eigenlijk die witte en zwartequote:Op zondag 17 maart 2013 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.mmawarehouse.c(...)html?start=8&q=pride
Litmanen, alleen shipping is afwachten wat het kost.
maar hij staat meteen weer opquote:Op zondag 17 maart 2013 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
Waar hij door zijn knien zakt ziet er slecht uit.
Als je ziet hoe snel hij weer opstond en zijn dekking zocht vind ik het wel snel gestopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Nou.. denk dat het niet eens zo'n erge stoppage is.Ff herhaling kijken
http://www.ebay.nl/itm/Ni(...)ae91c4#ht_500wt_1180quote:Op zondag 17 maart 2013 02:08 schreef ChesterPerry het volgende:
er moet een keer een dope nick diaz shirt komen dan koop ik hem gelijk
nee die dragen autistische metalgasten ook met rare opdrukkenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:10 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ni(...)ae91c4#ht_500wt_1180
Maar je bent toch fokkerquote:Op zondag 17 maart 2013 02:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee die dragen autistische metalgasten ook met rare opdrukken
quote:
twitter:danawhite twitterde op zondag 17-03-2013 om 02:11:15Ya that was bad for Carvalho. He was rocked as on crazy legs but should have been given more time. reageer retweet
soms net 2 mandarijenn opquote:
Dan voldoe je aan dat stereotype wat jij net neerzettequote:
true. maar heb je wel je exemption in gediend?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom kwark als je TRT kan nemen
quote:
maar jij bent een couch potatoquote:
Uiteraardquote:Op zondag 17 maart 2013 02:14 schreef roepdeman het volgende:
[..]
true. maar heb je wel je exemption in gediend?
ik wil je stats, lengte, gewicht en bfquote:
aah, je wilt datenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik wil je stats, lengte, gewicht en bf
Rare openingszin deze maar ik ben er vrij zeker van dat THEFXR van de vrouwtjes is, niet de mannetjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik wil je stats, lengte, gewicht en bf
Je kunt ook onderaan je beeldscherm kijken, daar heb ik dit nu:quote:
wat een hoerenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook onderaan je beeldscherm kijken, daar heb ik dit nu:
[ afbeelding ]
Die tweede is wel een cutie leuk kapsel ookquote:Op zondag 17 maart 2013 02:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kort maar toch pittigquote:Op zondag 17 maart 2013 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die tweede is wel een cutie leuk kapsel ook
Ik ben er blij mee, vorige week had ik nog Filipijnse ladyboys en daarvoor kreeg ik steeds uitvaartverzekeringen.quote:
als dit mij werd aangeraden op een datingsite had ik de eerste de beste trein gekopt.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, vorige week had ik nog Filipijnse ladyboys en daarvoor kreeg ik steeds uitvaartverzekeringen.
Early finish = rerun van prelims. Niet iedereen kijkt die facebook dingen dus voegen ze die toe. Op de PPV kunnen ook weer prelims herhaald worden om tijd te vullen.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:23 schreef Heer-Snader het volgende:
Dit gevecht is toch al weest? of word ik nu gek
Daar wat om gevenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:34 schreef ChesterPerry het volgende:
daarbij zitten er teringveel cals in zon bak bj
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:31 schreef ChesterPerry het volgende:
net vrouwen met je gewicht en calorien tellen
Geen schotel, geen burrito's. Kan eigenlijk wel een burrito gebruiken.quote:
Nee, assortiment is nogal beperkt bij m'n AH. Moest vandaag zelfs hun huismerk kopen omdat ze zo weinig B&J haddenquote:
Slechte zaak man. Ik ga altijd naar de filmboer hebben ze genoeg keuze gelukkigquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen schotel, geen burrito's. Kan eigenlijk wel een burrito gebruiken.
[..]
Nee, assortiment is nogal beperkt bij m'n AH. Moest vandaag zelfs hun huismerk kopen omdat ze zo weinig B&J hadden
Wij zijn die rijke tatta's.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:44 schreef Beach het volgende:
het niet moeten doen met een half schaaltje pindas en een appel
Wie, die kale neet?quote:Op zondag 17 maart 2013 02:56 schreef THEFXR het volgende:
via Twitter: "Making a special announcement on FX after this fight"
Zat ik er toch niet ver naastquote:Op zondag 17 maart 2013 02:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lastige om te scoren dit.
Dus er zal wel iemand 30/27 geven
was gisteren ook bij cro copquote:Op zondag 17 maart 2013 02:58 schreef Heer-Snader het volgende:
home town advantage houd ik het op. Onverdiend
Brazzers foto'squote:Op zondag 17 maart 2013 02:59 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, mannen en vrouwen samen in het TUF house?
ja? hij mag me dan weleens dmennenquote:Op zondag 17 maart 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IEDEREEN KAN EEN STREAM REGELEN VIA GEO
quote:Op zondag 17 maart 2013 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die kop van Rogan ook
[ afbeelding ]
Kut nou eens op vuile stink joodquote:Op zondag 17 maart 2013 03:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IEDEREEN KAN EEN STREAM REGELEN VIA GEO
Link?quote:Op zondag 17 maart 2013 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie zoeken je eigen stream maar, ik heb een private stream.
Druggie is hetquote:Op zondag 17 maart 2013 03:08 schreef THEFXR het volgende:
goldie heeft toch iets aan zijn lever, met zijn gele kop
Of slechte make up artistquote:Op zondag 17 maart 2013 03:08 schreef THEFXR het volgende:
goldie heeft toch iets aan zijn lever, met zijn gele kop
Sozynski heeft tenminste geen ei hoofdquote:Op zondag 17 maart 2013 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is net alsof je naar de anorexia versie van kristofer soszynski zit te kijken
idd, zijn broertjequote:Op zondag 17 maart 2013 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is net alsof je naar de anorexia versie van kristofer soszynski zit te kijken
twitter:roynelsonmma twitterde op zondag 17-03-2013 om 03:03:59Thank goodness @danawhite and the producer finally listen to me to make the Ultimate Fighter so much better.... http://t.co/0iUDz6c7tV reageer retweet
Dat was leuker dan dit hele gevecht wat er nu isquote:
Yep.quote:Op zondag 17 maart 2013 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
Vind haar blond leuker denk ik..
http://images4.fanpop.com(...)17354957-340-400.jpg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |