Jup, dat zei ik gister al bij de weigh insquote:Op zondag 17 maart 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Makdessi kijkt scheel op die foto zeg
quote:
Jij hebt een seizoenskaart bij PSV?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben het niet anders gewend eigenlijk
Wat ben je ook een aparte PSV supporterquote:
Hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je ook een aparte PSV supporter
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgtquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
Moeten echt snel nieuwe handschoenen komen, wordt alleen maar erger..
True maar dat maakt de kans op een echte blessure wel kleiner denk ik, omdat er dan geen nagel bij zit, geen 1 klein spits puntje..quote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgt
Nagels zijn natuurlijk al goed weg geknipt hequote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar dat maakt de kans op een echte blessure wel kleiner denk ik, omdat er dan geen nagel bij zit, geen 1 klein spits puntje..
Tja het is inderdaad lastig.. soort rubbere bumper voor de voorste vingers maken die altijd op die plek blijft en dan dmv ringen/elastisch material de vingers wrappen waardoor het goed blijft zitten.. Dan zijn de vingers aan de onderkant vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nagels zijn natuurlijk al goed weg geknipt he
DM Geo nou maarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
aw me firstrow doet het weer een beetje
Daar is het irritant mee grapplen als je bedoelt welke ik denk dat je bedoeltquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ze er aan kunnen doen als ze de toppen gaan bedekken en er een soort handschoen met padding van maken dan doet het nog steeds fucking pijn als je dat in je oog krijgt
sportlemon heeft ook goede linkjesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:35 schreef ChesterPerry het volgende:
aw me firstrow doet het weer een beetje
Vechters moeten gewoon eerder bestraft worden als ze poken dan is het zo afgelopenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Daar is het irritant mee grapplen als je bedoelt welke ik denk dat je bedoelt
Geloof niet dat ze het express doen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vechters moeten gewoon eerder bestraft worden als ze poken dan is het zo afgelopen
Sommige welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze het express doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |