Gast hou op met je topicvervuilingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zegt de man die niet zelfstandig kan poepen
Van jou mogen mensen niet autistisch of sociaal zijn. Wat is het nou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zegt de man die niet zelfstandig kan poepen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Ik zou niet teveel naar Afellay luisteren voor advies over je carrière...
Sowieso luisteren naar iemand die depri is en gehaat wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Hij adviseerde dan ook wat anders dan hij zelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij adviseerde dan ook wat anders dan hij zelf heeft gedaan.
Mwah.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.
Hij heeft ook wel pech gehad met die knieblessure, vlak daarvoor begon hij net steeds wat meer speeltijd te krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.
Misschien bedoelde Afellay dat hij niet te vroeg naar een topclub moet gaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dan een lullige presentator mod.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee domoor, je bedrijft scorebordjournalistiek.
Dan zal hij wel niet naar Ajax gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Afellay dat hij niet te vroeg naar een topclub moet gaan?
Het is niet journalistiek wat jij doet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan een lullige presentator mod.
Maar dan moet er toch een rechtzaak komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet journalistiek wat jij doet.
Jij liegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet journalistiek wat jij doet.
UFC begint ook nu.quote:
Ik haal het einde meestal niet, dan ben ik te moe.quote:
Facebooks prelims zijn net begonnen.quote:
nos sitequote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand een stream voor Studio Sport? Zit op het werk.
Of mag ik daar niet openlijk naar vragen? Want dan zoek ik niet naar een stream voor Studio Sport.
gras is groenquote:
van der garde wordt laatstequote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gras is groen
maldonado maakt een crash
mercedes haalt de finish niet
bolt wint de 100mquote:
vlak Vitesse niet uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is de grootste concurrent van Ajax om de titel.
Vitasquote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is de grootste concurrent van Ajax om de titel.
Iets voor PSV.quote:
waarom die tweede hoofdletter?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Janmaat staat in m'n Eredivisieteam.
LittleRabbit.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze de valse tussenstand van 3-3 in de kuip niet lieten zien.
Meesterlijke troll.Die zingende Feyenoordsupporters.
Viespeuk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Janmaat staat in m'n Eredivisieteam.
LittleRabbit.
Bedankt GGMMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
even tussendoorgoeie schop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat denk ik nietquote:
wel van de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda wordt kampioen.
Ik zeg niet wanneer.
Aan de seconden te zien lijkt dat ook wel zo jaquote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ligt het aan mij of worden die beelden heel licht (5% ofzo) versneld afgespeeld?
supporters bewegen wel snel ja..quote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ligt het aan mij of worden die beelden heel licht (5% ofzo) versneld afgespeeld?
Bij Feyenoord net zag ik dat het totaal niet klopte. Was bijna 2x zo snel, ik dacht het is hoog tempo maar het kon echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Aan de seconden te zien lijkt dat ook wel zo ja
15% sneller.quote:
wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ze de valse tussenstand van 3-3 in de kuip niet lieten zien.
Meesterlijke troll.Die zingende Feyenoordsupporters.
armen gingen ook wel heel snel..quote:
Wat op jouw vereniging gebeurt is niet overal gebruikelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd die gaan elkaar flink in de kont pakken onder de douche.
Viel me bij de vorige samenvatting al op, die snelheid van op en neer kon gewoon niet, en fans die met hun sneller met hun armen zwaaide als een XTX gabber..quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
armen gingen ook wel heel snel..
Bespaart ze tijd...quote:Op zondag 17 maart 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Viel me bij de vorige samenvatting al op, die snelheid van op en neer kon gewoon niet, en fans die met hun sneller met hun armen zwaaide als een XTX gabber..Weet ik wel dat het allemaal doorgesnoven gasten zijn in Zuid maar dit was wel heel vreemd. Waarom zou NOS dit doen denk je?
anders halen ze het niet. denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Viel me bij de vorige samenvatting al op, die snelheid van op en neer kon gewoon niet, en fans die met hun sneller met hun armen zwaaide als een XTX gabber..Weet ik wel dat het allemaal doorgesnoven gasten zijn in Zuid maar dit was wel heel vreemd. Waarom zou NOS dit doen denk je?
Het is een complot om Vitesse kampioen te makenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
wat is daarmee meid ?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Die vlag met de stand die door de grachten heenloopt
ies koeltoerquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Die vlag met de stand die door de grachten heenloopt
deze man weetquote:
Tegen wie moet Duitsland?quote:
Ja en nu?quote:
Niet negatief bedoeld hoor, het was gewoon een vraagquote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en nu?
Doe niet zo denigrerend man.
Bah.quote:
10-0quote:
Strootman keek niet eens boos.quote:
Luisteren.quote:
Waar ging dat over? Zat ff niet op te lettenquote:
Dat VVV al 3 jaar achter elkaar aan degradatie weet te ontsnappen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Zat ff niet op te letten
Ja paar keer lucky en redelijk onterecht via de nacompetitiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat VVV al 3 jaar achter elkaar aan degradatie weet te ontsnappen.
Messiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Niet de durf hebben om vooruit te spelen.![]()
Naar wie dan Ronald? Pelle is geschorst jongen, er staat niemand. Domme idioot.
Ronald Koeman.
Ik ga m twitteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |