Gast hou op met je topicvervuilingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zegt de man die niet zelfstandig kan poepen
Van jou mogen mensen niet autistisch of sociaal zijn. Wat is het nou?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Zegt de man die niet zelfstandig kan poepen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Ik zou niet teveel naar Afellay luisteren voor advies over je carrière...
Sowieso luisteren naar iemand die depri is en gehaat wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Hij adviseerde dan ook wat anders dan hij zelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij adviseerde dan ook wat anders dan hij zelf heeft gedaan.
Mwah.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.
Hij heeft ook wel pech gehad met die knieblessure, vlak daarvoor begon hij net steeds wat meer speeltijd te krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hij adviseerde toch niet te vroeg naar het buitenland te gaan, Afellay ging zelf ook niet vroeg.
Misschien bedoelde Afellay dat hij niet te vroeg naar een topclub moet gaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Beter dan een lullige presentator mod.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee domoor, je bedrijft scorebordjournalistiek.
Dan zal hij wel niet naar Ajax gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Afellay dat hij niet te vroeg naar een topclub moet gaan?
Het is niet journalistiek wat jij doet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dan een lullige presentator mod.
Maar dan moet er toch een rechtzaak komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet journalistiek wat jij doet.
Jij liegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet journalistiek wat jij doet.
UFC begint ook nu.quote:
Ik haal het einde meestal niet, dan ben ik te moe.quote:
Facebooks prelims zijn net begonnen.quote:
nos sitequote:Op zondag 17 maart 2013 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand een stream voor Studio Sport? Zit op het werk.
Of mag ik daar niet openlijk naar vragen? Want dan zoek ik niet naar een stream voor Studio Sport.
gras is groenquote:
van der garde wordt laatstequote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gras is groen
maldonado maakt een crash
mercedes haalt de finish niet
bolt wint de 100mquote:
vlak Vitesse niet uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is de grootste concurrent van Ajax om de titel.
Vitasquote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is de grootste concurrent van Ajax om de titel.
Iets voor PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |