Kan ik nog een borrel bestellen of ben je lose met deze UI?quote:
Denkt die vriend van hem ook...quote:
Ik wilde net in gaan schenkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik nog een borrel bestellen of ben je lose met deze UI?
Wilde je net in gaan schenken?quote:
quote:
Ja maar op tv uitzendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar ouders wel leuk is hoor.
Volgens mij is het juist omdat alles van verschillende dagen door elkaar gemonteerd wordt. Ik dacht dat het bij de Voice UK ook zo was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden ook een beperkt budget zeker, alles in 1 dag geschoten, omdat deze 4 juryleden teveel kosten om diverse dagen te laten werken?
Jij smijt wel graag met jequote:
Heb je iets tegen hem?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed alleen dat hij bij een ander liedje door de mand valt en dit een aangeleerd liedje is
Maar ze hebben elke week hetzelfde aan, de audities zijn toch een keer klaar of krijgen we nog 20 weken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist omdat alles van verschillende dagen door elkaar gemonteerd wordt. Ik dacht dat het bij de Voice UK ook zo was.
Maar daar hoeft ie dan ook weinig moeite voor te doenquote:
Dit is de laatste weekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze hebben elke week hetzelfde aan, de audities zijn toch een keer klaar of krijgen we nog 20 weken?
Ik zie er geen pop talent in nee.quote:
Ik heb laatst zitten zoeken hoeveel weken er audities zijn maar ik kon het niet vindenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze hebben elke week hetzelfde aan, de audities zijn toch een keer klaar of krijgen we nog 20 weken?
Dat bedoel ik, alle audities op 1 dag gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |