quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Karina het volgende:[..]
Dat laatste dacht ik al aan de username te zien

Speel je ook Hattrick? Dat vind ik zo een vaag gedoe. Net doen alsof teams tegen elkaar spelen en dan wint er eentje

Lang verhaal. Ik speel 5 online voetbalmanager games, geen hattrick. Alle 5 zijn ze gebaseerd op de werkelijke uitslagen van de Eredivisie, je doet niet alsof.
Ik ben bijna 2 jaar geleden lid van Fok! geworden vanwege hun voetbalmanagergame, het was nooit de bedoeling dat ik zou gaan posten. Geloof het of niet, maar Fok! heeft een van de beste voetbalmanagergames. Ze komen in de top 3 en zijn zelfs de beste gratis manager game vind ik.
Daarnaast speel ik ook nog een baseballsimulator game en sinds vorige week ook de formule1managergame op Fok!. Hoewel formule1 eigenlijk ongeschikt is voor een online manager.
Het kost me wekelijks zeker 2 uur om de beste tactische aanpassingen uit te puzzelen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Heb ik wat te doen als ik me verveel op mijn werk.
Een van mijn hobbies is verder turn based strategy games. Denk dat daar ook de interesse voor online voetbalmanagergames vandaan komt. Al deze spelletjes zijn een soort sociale denkspelletjes en zijn voor de leek inderdaad moeilijk te begrijpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.