Meeste ervaring ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Stacey is echt het beste in dit programma
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Die draagt zooo weinig bij aan dit programma, valt mij ook enorm tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
Nee, Ruud is altijd al zo'n allemans 'vriend'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
ja hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen oma meer
Ben ik nu ook door?
Haalde ze de hendel over?quote:
jaquote:
Ik wil wel een keer keihard uithalen op Glennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
glennis wil meer riedeltjes en kei harde uithalen horen ( in elk liedje ) anders is het niet mooi
als ze maar niet hetzelfde klinktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Zelfde gebit als.... fuck it laat maar
Inderdaad, het origineel is ook zo verrot, maar toch mooi.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Wel toon houden, en daar ging het misquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Leeglooptopicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef iFok. het volgende:
Genoeg gezien voor vandaag. Ik ben weer weg.
Dierenbeulquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
mijn konijnen zijn de keuken in gelopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ja hij woont in mijn huiskamer. Maar echt al een half uur op mijn schouder en geen kik. Bij The Voice zingt ie meequote:
Hij had het voor de verandering niet over haar figuurquote:
Zo aan die kont te zien, heeft ze er meer ingestopt dan er uit te halen valt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn slechtere door, en ik had het idee dat er meer uit te halen viel
Talpa kennenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef fotostarter het volgende:
En die vriend gaat die ook zingen? Zo ja, dan gaat die door. Dat is talpa-techniek
oxazepammetjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vraagt xander 'heb je een......genomen ofzo?'
Ahquote:
Die zit even bij Toppopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
Hey, heeft Karina dit programma inmiddels ect opgegeven
Groot gelijkquote:
op dit moment nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Maar dat is Joe Jackson, dus die kan een potje brekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
En Ansj is idd erg in shape.quote:
Is niet heel moeilijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Doet me altijd denken aan Little Britainquote:
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jacksonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
nog nooit van die gozer gehoord...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jackson
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mag ik de film voor je spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |