ja, maar dit is gewoon bullshit. Hoe lastig is het om een deugdelijk product te maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
en je bent normaal nog wel zo'n rustige jongen.
Als je een topic opent in DIG en daar gericht vragen stelt en vertelt waar je nu mee werkt qua programma's etc, krijg je misschien nog wel wat waardevolle tips.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, maar dit is gewoon bullshit. Hoe lastig is het om een deugdelijk product te maken?Waarom verkoop je dit voor 300+ euro, + 60 euro voor keyboard + 30 euro voor usb connection kit + 44 euro voor een hoes als je er geen ruk aan hebt? Wat denk je dan
Waarom adviseer je me als verkoopman om dit te kopen??
dit dan: nu wil ik naar een andere page scrollen, hangt ie zich op. 4 uur later scrolled ie eens.. naar een lege pagina. De hele pdf is nu blanco uitgezonderd de eerste pagina.. wtf???? ik wil gewon een simpel pdfje lezen, dat is alles.. ik probeer geen crisis 3 ofzo op mijn tablet te draaien.. ik wil gewoon even wat lezen...![]()
.
![]()
![]()
wat een schele kutzeik, ik heb zin om iemand wat aan te doen![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:59 schreef Michielos het volgende:
nja, zoals de meeste fok!kers kunnen zien, ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Er zijn echter gewoon zaken die mij gek.. maar dan ook knettergek maken![]()
![]()
2 10.1quote:
De Tab 2 is ook gewoon kut en traag. De Note 10.1 is supersnel en werkt perfect. Zeker als je hem naast een Tab 2 legt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
2 10.1een prul van jewelste. Ik ben nog beter af met een Game Boy ofzo
dat blijkt. Ik stel niet veel eisen aan een tablet, dus denk dat ie daarom dacht dat dit wel goed voor me was. Maar hiermee kun je echt alleen browsen. Voor de rest is deze echt totaal ongeschiktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Tab 2 is ook gewoon kut en traag. De Note 10.1 is supersnel en werkt perfect. Zeker als je hem naast een Tab 2 legt.
Verkopen en dan een Note 10.1 halen, dan ga je zelf voor je kop slaan waarom je een Tab 2 haalde. Als je geen Samsung meer wilt, dan kan ik je een iPad 3 of 4 (minimaal verschil tussen die twee) of een Asus Transformer aanraden. Dat zijn de beste tablets van het moment die smooth (kunnen) werken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat blijkt. Ik stel niet veel eisen aan een tablet, dus denk dat ie daarom dacht dat dit wel goed voor me was. Maar hiermee kun je echt alleen browsen. Voor de rest is deze echt totaal ongeschikt
Je vergeet de mini, kun je hem nog eens fatsoenlijk vasthouden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Verkopen en dan een Note 10.1 halen, dan ga je zelf voor je kop slaan waarom je een Tab 2 haalde. Als je geen Samsung meer wilt, dan kan ik je een iPad 3 of 4 (minimaal verschil tussen die twee) of een Asus Transformer aanraden. Dat zijn de beste tablets van het moment die smooth (kunnen) werken.
Klopt. Maar als je een smartphone hebt van ongeveer dezelfde grootte als mijn Samsung Galaxy S3 of groter, dan is de mini niet echt een aanvulling qua schermgrootte. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je vergeet de mini, kun je hem nog eens fatsoenlijk vasthouden.
Het voordeel van een tablet is dat het een snel en simpel te bedienen apparaat is wat je er makkelijk bij pakt. De prijs die je betaalt voor een goede tablet, daar heb je geen goede laptop voor terug waardoor je weer terug komt bij het verhaal van consumeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
waar gebruik je een tablet dan voor? Alleen om op de bank even mee te internetten? Dat kun je met een telefoon ook
misschien heb ik wel gewoon te hoge verwachtingen, maar come on.. als hij zelfs een pdf niet kan laden![]()
Dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:58 schreef Dimens het volgende:
Mensen die zulke troep kopen, snappen het doel van een tablet niet. Dat zijn ook dezelfde mensen die naderhand zeggen dat een tablet een nutteloos apparaat is omdat ze hem allang in de kast hebben gelegd omdat het gebruiken ervan niet leuk is.
Een tablet is gemaakt om te consumeren. Als je gaat consumeren, moet je er plezier aan kunnen beleven want anders is het consumeren niet leuk.
Een van de grootste ergernissen wanneer men een apparaat heeft, is dat het traag en niet goed werkt. Wie heeft er nou niet een hekel aan een trage computer? Maar de meeste mensen moeten met een trage computer werken omdat ze ermee moeten creëren en niet consumeren.
Voor een goedkope tablet geldt dit ook. Een trage en niet goed werkende tablet, daar kun je niet mee consumeren. Er ontstaan ergernissen want 9 van de 10 keer wilt dat apparaat niet reageren, gaat het browsen ontzettend traag of kun je het spel niet installeren omdat de hardware niet goed genoeg is. De irritaties lopen op en uiteindelijk wordt dat ding in de kast gegooid waar het stof gaat happen, want je vindt het niet leuk meer om te gebruiken.
Weggegooid geld terwijl je voor meer geld iets had kunnen kopen waar je ook echt iets aan hebt. Iets wat leuk is om te consumeren en wat niet na een maand in de kast verdwijnt.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:34 schreef Michielos het volgende:
hier ben ik geinteresseerd inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef o.us2.0 het volgende:
En als TS een beetje met rooten en flashen overweg kan: een custom ROM op je Tab 2 gooien en hij zal als een zonnetje draaien.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/114quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
hier ben ik geinteresseerd inIk heb alleen echt geen BAL verstand daarvan
Even een verhaal voor Krekker:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef KreKkeR het volgende:
Even een handleiding voor TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je het goed dan is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
Doe je het fout dan is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal: het zal nooit de tablet zijn die dom doet. Het is de tabletgebruiker die dom doet.
Ik denk dat cool sowieso niet het juiste woord is. Door plaatjes te posten wordt niemand cool, dat weet zelfs ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Even een verhaal voor Krekker:
[ afbeelding ]
moraal van het verhaal: Krekker denkt dat hij heel cool is, maar het is nooit hij die cool doet. Hij is en blijft een mongool
Check de link. Dmv rooten kan je een aangepaste Android (met of zonder Touchwiz) draaien die jouw specs vol zal gaan gebruiken en zo afgestemd is dat het smooth en snel zal gaan draaien. Stock ROMs falen daar nog wel eens in. Als je tutorials goed en precies volgt, kan er niks misgaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
dankjewel. Wordt alles opnieuw geinstalleerd of blijven mijn apps/files die ik nu heb behouden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Check de link. Dmv rooten kan je een aangepaste Android (met of zonder Touchwiz) draaien die jouw specs vol zal gaan gebruiken en zo afgestemd is dat het smooth en snel zal gaan draaien. Stock ROMs falen daar nog wel eens in. Als je tutorials goed en precies volgt, kan er niks misgaan.
Daarom gewoon een iPad kopen. Dan heb je direct een apparaat wat goed werkt zonder dat je van alles moet gaan aanpassen en dan maar hopen dat het beter wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
zit ook wel wat in, inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon een iPad kopen. Dan heb je direct een apparaat wat goed werkt zonder dat je van alles moet gaan aanpassen en dan maar hopen dat het beter wordt.
Nieuwe ROM = alles weg. Nadat je geroot hebt, kan je via de Play Store Titanium Backup installeren. Daarmee kan je backups maken van je apps en files. Nadat een nieuwe ROM hebt geflashed, moet je die app opnieuw installeren en kan je je files weer terugzetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
dankjewel. Wordt alles opnieuw geinstalleerd of blijven mijn apps/files die ik nu heb behouden?
Qua tablet wel het beste wat ik heb gezien ja. Ook te bedenken dat veel content bij de iPad is gemaakt voor een groot scherm en dat bij andere tablets vaak niet zo is. Daardoor krijg je dus dat je content uitgerekt wordt en je niet meer content op je scherm ziet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
zit ook wel wat in, inderdaadApple is gewoon het beste, denk ik dan.
Vergeet de uitgebreide scala aan apps niet. Bij Android worden telefoonapps vaak gewoon uitvergroot (Facebook bv.).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Qua tablet wel het beste wat ik heb gezien ja. Ook te bedenken dat veel content bij de iPad is gemaakt voor een groot scherm en dat bij andere tablets vaak niet zo is. Daardoor krijg je dus dat je content uitgerekt wordt en je niet meer content op je scherm ziet.
Dat is achteruitgang.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef Faux. het volgende:
Koop de Nexus 7. Problem solved. Graag gedaan.
De Nexus 7 heeft een klotescherm.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef Faux. het volgende:
Koop de Nexus 7. Problem solved. Graag gedaan.
Uitgerekt ja. Heel lelijk en geen verbetering tegenover een telefoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vergeet de uitgebreide scala aan apps niet. Bij Android worden telefoonapps vaak gewoon uitvergroot (Facebook bv.).
Inderdaad. Daarom heb ik ook een iPad naast mijn S3. Bij een consumeren van een tablet heb ik liever een groot app store die de tablet goed gebruikt in een gesloten ecosysteem dan uitgerekte telefoonapps die niets toevoegen aan een tablet met een open OS. Android heeft zijn goede en slechte kanten, zo ook iOS. De beste van beide werelden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitgerekt ja. Heel lelijk en geen verbetering tegenover een telefoon.
Ligt er maar net aan of je een bepaald iets slecht of goed vindt. Ik vind het gesloten systeem juist fijn. En nu Jonathan Ive het design van iOS 7 gaat doen, zullen we waarschijnlijk een aantal hele mooie features en designs gaan zien. Al kan het natuurlijk ook een flinke afknapper worden, maar dat gaan we van de zomer zien wanneer iOS 7 gepresenteerd gaat worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom heb ik ook een iPad naast mijn S3. Bij een consumeren van een tablet heb ik liever een groot app store die de tablet goed gebruikt in een gesloten ecosysteem dan uitgerekte telefoonapps die niets toevoegen aan een tablet met een open OS. Android heeft zijn goede en slechte kanten, zo ook iOS. De beste van beide werelden.
Ook wel een mooie tablet. Maar jammer van Android en backlight bleeding.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze reactie is getypt op m'n Asus Transformer Tab.
Grgr.
Je faalt gewoon. Al die dingen die jij niet 'kan' doen, kan ik moeiteloos doen met mn tab 2.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, maar dit is gewoon bullshit. Hoe lastig is het om een deugdelijk product te maken?Waarom verkoop je dit voor 300+ euro, + 60 euro voor keyboard + 30 euro voor usb connection kit + 44 euro voor een hoes als je er geen ruk aan hebt? Wat denk je dan
Waarom adviseer je me als verkoopman om dit te kopen??
dit dan: nu wil ik naar een andere page scrollen, hangt ie zich op. 4 uur later scrolled ie eens.. naar een lege pagina. De hele pdf is nu blanco uitgezonderd de eerste pagina.. wtf???? ik wil gewon een simpel pdfje lezen, dat is alles.. ik probeer geen crisis 3 ofzo op mijn tablet te draaien.. ik wil gewoon even wat lezen...![]()
.
![]()
![]()
Heb je aandelen van die toko?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je een bepaald iets slecht of goed vindt. Ik vind het gesloten systeem juist fijn. En nu Jonathan Ive het design van iOS 7 gaat doen, zullen we waarschijnlijk een aantal hele mooie features en designs gaan zien. Al kan het natuurlijk ook een flinke afknapper worden, maar dat gaan we van de zomer zien wanneer iOS 7 gepresenteerd gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |