Okequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah. Dat vind ik moeilijk zelf te definiëren. Maar dit komt wel enigszins overeen met wat ik proef
[..]
Nee, ik ben eigenlijk best wel een glenfiddich fan - wat zwaardere wisky dus. Maar ik heb nog lang niet genoeg whisky's gedronken om een echte smaak te hebben. Vandaar dat ik wat experimenteer met het één het ander. Die Glenkinchie heb ik wel eens geproefd in een bar, en van de Lowlands vond ik hem veruit het lekkerste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke..en dit is zeg maar ook het type whisky dat je het liefst drinkt? Licht, fruitig en frissig (is dit een woord?
) ?
Oh ja dat is wel leuk inderdaad!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk best wel een glenfiddich fan - wat zwaardere wisky dus. Maar ik heb nog lang niet genoeg whisky's gedronken om een echte smaak te hebben. Vandaar dat ik wat experimenteer met het één het ander. Die Glenkinchie heb ik wel eens geproefd in een bar, en van de Lowlands vond ik hem veruit het lekkerste.
Zo ga ik elke regio een beetje af.
Zwaarder is misschien niet helemaal het goede woord. Maar Glenkinchie is wel toegankelijker om het zo maar te noemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel leuk inderdaad!Sommige kwaliteitskroegen hebben ook weleens whiskymenu's en dan vertellen ze er ook wat bij enzo
Maar dan niet de Glenfiddich 12 toch? Die is niet zwaarof dat ligt aan mij...
Ja dat geloof ik wel als ik de smaaknotitie lees inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zwaarder is misschien niet helemaal het goede woord. Maar Glenkinchie is wel toegankelijker om het zo maar te noemen.
Van de betere whisky heb ik eigenlijk alleen nog maar single malts gehad en dat bevalt me prima.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel als ik de smaaknotitie lees inderdaad.Hou je ook van blends? Of alleen single malts?
Ik vond het wel aardig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef NotGuilty het volgende:
Wat vinden jullie van Europees en Internationaal recht? Over een week begint blok 6 ( inleiding europees en internationaal recht ) op de eur, ik ben bang dat het allemaal heel erg "staatsrecht" is![]()
Al heb ik wel weer zin om mijn wettenbundel te gebruiken![]()
Af-grij-se-lijk. Of het nou 'gewoon' Europees recht is of internationaal belastingrecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef NotGuilty het volgende:
Wat vinden jullie van Europees en Internationaal recht? Over een week begint blok 6 ( inleiding europees en internationaal recht ) op de eur, ik ben bang dat het allemaal heel erg "staatsrecht" is![]()
Hmm ja terwijl sommige blends juist razend complex van smaak kunnen zijn. Maar persoonlijk hou ik ook meer van het ruwe, ongepolijste van een single malt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Van de betere whisky heb ik eigenlijk alleen nog maar single malts gehad en dat bevalt me prima.
De 'beste' blend die ik heb gehad was Green label van Johnny. En die vond ik toch minder boeiend dan elke single malt die ik heb gehad.
Maar natuurlijk. Dat je daar aan twijfelt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Slapen jullie niet met dat ding in bed?
Het lijkt mij ook niet zo geweldig, maar weet nog niet goed wat ik moet verwachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Af-grij-se-lijk. Of het nou 'gewoon' Europees recht is of internationaal belastingrecht.
Europees recht is in het begin erg naar. Pas als je het hele stelsel begrijpt wordt het erg interessant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef NotGuilty het volgende:
Nouja give it a try en laat je niet beïnvloeden door mensen als ik. Misschien vind je het wel onwijs leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet zo geweldig, maar weet nog niet goed wat ik moet verwachten
Misschien doe ik er dan goed aan om van tevoren alvast het 1 en ander te lezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Europees recht is in het begin erg naar. Pas als je het hele stelsel begrijpt wordt het erg interessant.
Of je gaat wat leuks doen op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Misschien doe ik er dan goed aan om van tevoren alvast het 1 en ander te lezen
Ik weet alleen dat ik staatsrecht verschrikkelijk vond en ik denk dat dit ook zoiets zal zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja give it a try en laat je niet beïnvloeden door mensen als ik. Misschien vind je het wel onwijs leuk.
staatsrecht, maar dan kutterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef NotGuilty het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of je gaat wat leuks doen op de zaterdagavond
Nouja Europees belastingrecht is geen staatsrecht ofzo. Maar wel gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik staatsrecht verschrikkelijk vond en ik denk dat dit ook zoiets zal zijnmaar ik zal het sowieso een kans geven
Ja, dat helpt wel. Europa moet een beetje leven. Als je het verschil weet tussen de commisise, de raad, de europese raad en dergelijke dan wordt alles al een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Misschien doe ik er dan goed aan om van tevoren alvast het 1 en ander te lezen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Voor mij is het nu ochtend. Gister werd wel heel vroeg uiteindelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dankjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel. Europa moet een beetje leven. Als je het verschil weet tussen de commisise, de raad, de europese raad en dergelijke dan wordt alles al een stuk duidelijker.
Wat ook erg helpt is om de achtergrond te kennen van de EU en de pijlers. Dat wordt ook allemaal genoemd in het boek, maar dat is essentieel om het verschil te leren tussen het EU verdrag, het werkingsverdrag en de losse verordeningen/richtlijnen.
Gaat wel lekker met de scripties dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Ryon het volgende:
Ik zit nu ook met een fles wijn en wat stokbrood met pate te ontbijten. Zo voor lunch iets bij thuisbezorgd.nl bestellen.
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met de scripties dus?
Herkenbaar. Straks gelukkig even de kroeg in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Speedy_T het volgende:
Vrienden die (ongelofelijk) onder de plak zitten.
hoe ben je daar achtergekomen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.
Mijn scriptiebegeleider zit trouwens ook op Fok, dus oppassen wat ik erover zeg.
Grappigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.
Mijn scriptiebegeleider zit trouwens ook op Fok, dus oppassen wat ik erover zeg.
Dat zijn van die dingen waardoor je ook beseft dat je wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zit voorlopig ook nog even thuis denk ik.
Vrienden die (ongelofelijk) onder de plak zitten. Anders wordt het nog even poolen en een drankje of twee.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank je wel GeneraalJoviaal.
Ja. Terugkijkend wel. Ik trok de combinatie met bestuursrecht in één blokquote:
Die van mij is 11/12. That stuff is frowned upon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Slapen jullie niet met dat ding in bed?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank je wel GeneraalJoviaal.
Mwoah. De één laat zich wat meer onderdrukken leiden door z'n vriendin dan de ander.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Actaeon het volgende:
Dat zijn van die dingen waardoor je ook beseft dat je wat ouder wordt.
Je kan altijd whisky gaan drinken.quote:
Ja het zal ook een deel karakter zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mwoah. De één laat zich wat meer onderdrukken leiden door z'n vriendin dan de ander.
Ik heb deze week veel teveel gedronken. beetje afkicken.. ik liep tijdens het postlopen ook gewoon te draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kan altijd whisky gaan drinken.
[..]
Ja het zal ook een deel karakter zijn inderdaad.
Door alcohol?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb deze week veel teveel gedronken. beetje afkicken.. ik liep tijdens het postlopen ook gewoon te draaien
Verklaart meteen die :p en (Y) en:(quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik speel " weet ik veel". Ik heb op dit moment 36 punten:( ik ben best wel dom:(
Had jij al iets van erfrecht gehad?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Verklaart meteen die :p en (Y) en:(
grapje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |