quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of je gaat wat leuks doen op de zaterdagavond
Voor mij is het nu ochtend. Gister werd wel heel vroeg uiteindelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of je gaat wat leuks doen op de zaterdagavond
Dankjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel. Europa moet een beetje leven. Als je het verschil weet tussen de commisise, de raad, de europese raad en dergelijke dan wordt alles al een stuk duidelijker.
Wat ook erg helpt is om de achtergrond te kennen van de EU en de pijlers. Dat wordt ook allemaal genoemd in het boek, maar dat is essentieel om het verschil te leren tussen het EU verdrag, het werkingsverdrag en de losse verordeningen/richtlijnen.
Gaat wel lekker met de scripties dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Ryon het volgende:
Ik zit nu ook met een fles wijn en wat stokbrood met pate te ontbijten. Zo voor lunch iets bij thuisbezorgd.nl bestellen.
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met de scripties dus?
Herkenbaar. Straks gelukkig even de kroeg in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Speedy_T het volgende:
Vrienden die (ongelofelijk) onder de plak zitten.
hoe ben je daar achtergekomen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.
Mijn scriptiebegeleider zit trouwens ook op Fok, dus oppassen wat ik erover zeg.
Grappigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Morgen even een heleboel herstelwerk doen.
Mijn scriptiebegeleider zit trouwens ook op Fok, dus oppassen wat ik erover zeg.
Dat zijn van die dingen waardoor je ook beseft dat je wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Speedy_T het volgende:
Ik zit voorlopig ook nog even thuis denk ik.
Vrienden die (ongelofelijk) onder de plak zitten. Anders wordt het nog even poolen en een drankje of twee.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank je wel GeneraalJoviaal.
Ja. Terugkijkend wel. Ik trok de combinatie met bestuursrecht in één blokquote:
Die van mij is 11/12. That stuff is frowned upon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Slapen jullie niet met dat ding in bed?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dank je wel GeneraalJoviaal.
Mwoah. De één laat zich wat meer onderdrukken leiden door z'n vriendin dan de ander.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Actaeon het volgende:
Dat zijn van die dingen waardoor je ook beseft dat je wat ouder wordt.
Je kan altijd whisky gaan drinken.quote:
Ja het zal ook een deel karakter zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mwoah. De één laat zich wat meer onderdrukken leiden door z'n vriendin dan de ander.
Ik heb deze week veel teveel gedronken. beetje afkicken.. ik liep tijdens het postlopen ook gewoon te draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kan altijd whisky gaan drinken.
[..]
Ja het zal ook een deel karakter zijn inderdaad.
Door alcohol?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb deze week veel teveel gedronken. beetje afkicken.. ik liep tijdens het postlopen ook gewoon te draaien
Verklaart meteen die :p en (Y) en:(quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik speel " weet ik veel". Ik heb op dit moment 36 punten:( ik ben best wel dom:(
Had jij al iets van erfrecht gehad?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Verklaart meteen die :p en (Y) en:(
grapje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |