Good thinkingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:16 schreef Yreal het volgende:
Ik moet dinsdag maar even vrij gaan bietsen voor de opvolgende week van ma-donderdag. Dat zou toch wel iets relaxter tentamen maken zijn
Oh nee hoor. Ik citeer nu letterlijk de grote baas ; "Je bent hier voor de lol joh, wat je doet is mooi meegenomen"quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Good thinkingzullen ze toch niet te moeilijk over doen?
Dat is fijn om te wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik citeer nu letterlijk de grote baas ; "Je bent hier voor de lol joh, wat je doet is mooi meegenomen"
Nu ben ik de komende tijd weer vrijgesteld ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Ging over dat hij weer eens een topic pakte
Preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is fijn om te weten
[..]
Nu ben ik de komende tijd weer vrijgesteld ofzo
Kun je ons niet wat meer vertellen over hun dat vroeger ging?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kan niet aan jou tippen op Lapo/TT gebied
Toen was er nog geen internet en geen wo-rechten SC op Fok!, remember?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kun je ons niet wat meer vertellen over hun dat vroeger ging?
Hoe besprak men dan de wed in de romeinse tijd?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Toen was er nog geen internet en geen wo-rechten SC op Fok!, remember?
Vast op het Forum ofzo. Of per brief.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe besprak men dan de wed in de romeinse tijd?
Hard bezig je drankenkabinet te vullen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Speedy_T het volgende:
Weer een nieuwe fles. Glenkinchie 12yo dit keer.
Valt wel mee. Als je regelmatig vrienden over de vloer hebt valt er niet tegenop te kopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hard bezig je drankenkabinet te vullen?
Ahjoh komt goed paxiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties ik vreesde voor het voortbestaan van VI
True that ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je regelmatig vrienden over de vloer hebt valt er niet tegenop te kopen
Niet helemaal maar het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
True that ja.Je vorige is alweer op dus?
Nope die specifieke niet. Kan je 'm aanbevelen? Hoe is de smaaknotitie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet helemaal maar het scheelt niet veel.
Ken je die whisky trouwens?
Met mijn zeer beperkte kennis kan ik hem wel aanraden jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nope die specifieke niet. Kan je 'm aanbevelen? Hoe is de smaaknotitie?
Ohja? Zo belangrijk vind ik paxie nou ook weer niet Actaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Paxie moet wel met hoofdletter hè. Ties.
Okéquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Met mijn zeer beperkte kennis kan ik hem wel aanraden ja. Wat bedoel je precies met smaaknotitie?
Het is een Lowlands whisky iig
Ik dacht altijd dat Paxie vrij veel aanzien had in het topic. Wel fijn dat je mij wel met respect bejegent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ohja? Zo belangrijk vind ik paxie nou ook weer niet Acta
Ah. Dat vind ik moeilijk zelf te definiëren. Maar dit komt wel enigszins overeen met wat ik proefquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Okéals ik het goed heb is ie vrij licht/zacht/fruitig?
Smaaknotitie..wat je proeft, wat je ruikt..waar je het mee associeert enzo
[..]
Ik dacht altijd dat Paxie vrij veel aanzien had in het topic. Wel fijn dat je mij wel met respect bejegent.
quote:Neus: Vrij licht met tonen van honing, gerst en granen
Smaak: Zeer fruitig met tonen van zoete gestoofde vruchten. Middellange afdronk met tonen van fris groen
Okequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah. Dat vind ik moeilijk zelf te definiëren. Maar dit komt wel enigszins overeen met wat ik proef
[..]
Nee, ik ben eigenlijk best wel een glenfiddich fan - wat zwaardere wisky dus. Maar ik heb nog lang niet genoeg whisky's gedronken om een echte smaak te hebben. Vandaar dat ik wat experimenteer met het één het ander. Die Glenkinchie heb ik wel eens geproefd in een bar, en van de Lowlands vond ik hem veruit het lekkerste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke..en dit is zeg maar ook het type whisky dat je het liefst drinkt? Licht, fruitig en frissig (is dit een woord?
) ?
Oh ja dat is wel leuk inderdaad!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk best wel een glenfiddich fan - wat zwaardere wisky dus. Maar ik heb nog lang niet genoeg whisky's gedronken om een echte smaak te hebben. Vandaar dat ik wat experimenteer met het één het ander. Die Glenkinchie heb ik wel eens geproefd in een bar, en van de Lowlands vond ik hem veruit het lekkerste.
Zo ga ik elke regio een beetje af.
Zwaarder is misschien niet helemaal het goede woord. Maar Glenkinchie is wel toegankelijker om het zo maar te noemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel leuk inderdaad!Sommige kwaliteitskroegen hebben ook weleens whiskymenu's en dan vertellen ze er ook wat bij enzo
Maar dan niet de Glenfiddich 12 toch? Die is niet zwaarof dat ligt aan mij...
Ja dat geloof ik wel als ik de smaaknotitie lees inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zwaarder is misschien niet helemaal het goede woord. Maar Glenkinchie is wel toegankelijker om het zo maar te noemen.
Van de betere whisky heb ik eigenlijk alleen nog maar single malts gehad en dat bevalt me prima.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel als ik de smaaknotitie lees inderdaad.Hou je ook van blends? Of alleen single malts?
Ik vond het wel aardig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef NotGuilty het volgende:
Wat vinden jullie van Europees en Internationaal recht? Over een week begint blok 6 ( inleiding europees en internationaal recht ) op de eur, ik ben bang dat het allemaal heel erg "staatsrecht" is![]()
Al heb ik wel weer zin om mijn wettenbundel te gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |