Dit ja, zelfde verhaal geldt ook voor de friet/patat discussie.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
True, maar eigenlijk moeten ze dan ook elke "het is hont" post noten. Dat vind ik ook idioot.
Daar wordt ook op gemod. Heeft verder geen zin om erover te discussiërenquote:Op maandag 8 april 2013 19:45 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit ja, zelfde verhaal geldt ook voor de friet/patat discussie.
Dankquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef coen89 het volgende:
KLB / îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_v àndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtë n
nsberquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef coen89 het volgende:
KLB / îk_vôël_mé_éênzàam_èñ_ällèên_v àndaäg_wïl_iëmâñd_mét_me_pràtë n
Volgens mij kan KM dat zelf wel handelen hoor, hem kennende.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Klojo120 het volgende:
KLB / waarom vinden mensen films op tv leuker dan op dvd? is een KritischeMassa bash-topic geworden, wat helemaal nergens op slaat. Belachelijk hoe Devil010 en -supergirl- reageren.
Haha, jij trapte er ook inquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / bijna geen enkele jeugdfoto hebben
Bericht 10
Schijnbaar een wereldwonder dat een persoon mijn fb heeft gevonden. En hij plaatst het bericht dan ook......
Hoezo????quote:
Het is een link die automatisch naar je eigen account terug linkt, bij mij linkt ie terug naar mijn accountquote:
Jij ook een halve hartverzakking?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat toch![]()
[ afbeelding ]
Jouw ondertitel.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
KLB / Spongebob tegenwoordig kan denk ik wel dicht
Twee binnen een week?
KLB / Spongebob Squarepants zuigt nu!
Laatste post was gister nota bene..
Blijf bezig zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef Nikmans het volgende:
In het verlengde daarvan: KLB / Mensen die haten op SponsBob VierkantBroek
Niet echt nodig lijkt me?
Donequote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ben ik weer
KLB / Henk de kutsteen
linkdump
edit: hoewel het wel een terechte klacht is
Ik kan niet al te lang blijven dus wellicht springt een collega van me hier op in maar is er nog een deel 2 nodig dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:44 schreef pokerstars het volgende:
Kan iemand even het topic " te lage straffen in nl' zodanig aanpassen dat het duidelijk is dat het om een vervolg gaat? Bvd.
het was een leuke discussie, maar wellicht gaat dit veranderen in een wedstrijdje moddergooien.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan niet al te lang blijven dus wellicht springt een collega van me hier op in maar is er nog een deel 2 nodig dan?
Ik zie dat de discussie nogal verplaatst is. Ik denk persoonlijk dat de discussie an sich zoals in de OP wel behandeld is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef pokerstars het volgende:
[..]
het was een leuke discussie, maar wellicht gaat dit veranderen in een wedstrijdje moddergooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |