Schijnt wel dat door reclames de programma's onbewust als leuker worden ervaren...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:40 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien vanwege al die reclames? Een andere reden kan ik niet bedenken.
Serieus? Ik meende het niet, maar dit verrast mij toch een klein beetje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:41 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Schijnt wel dat door reclames de programma's onbewust als leuker worden ervaren...
Hier dacht ik ook al aan. Dat maakt het een stukje mooier/leuker om te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:43 schreef Furdinand het volgende:
Omdat het lijkt alsof het zonde is om 'm niet te kijken want het alleen op die dag en dat tijdstip. Het lijkt alsof je iets zou missen als je het niet kijkt. Misschien mis je zelfs iets wat anderen wel gezien hebben en dat kan natuurlijk niet.
Slechts een theorie.
Dit ja. Ik heb het zelf ook. Maar op dvd heb je altijd de mogelijkheid om de film te kijken, wanneer het jou uitkomt. Als de film op tv is ben je aan hun tijden gebonden. Daarom kies je ervoor om het meteen op tv te kijken, maar stel je het uit als je de film op dvd hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:43 schreef Furdinand het volgende:
Omdat het lijkt alsof het zonde is om 'm niet te kijken want het alleen op die dag en dat tijdstip. Het lijkt alsof je iets zou missen als je het niet kijkt. Misschien mis je zelfs iets wat anderen wel gezien hebben en dat kan natuurlijk niet.
Slechts een theorie.
Was het de afgelopen periode toch kouder dan normaal onder je steen, nietwaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:42 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb al 8 jaar geen tv abonnement meer, ik zou het niet weten...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:52 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Was het de afgelopen periode toch kouder dan normaal onder je steen, nietwaar?
Je had toch geen tv?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Een tv abonnement hebben zorgt dat jij je erbij hoort voelen?
Succes met je "sterren springen"
Ik heb geen tv abonnementquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Is je afstandbediening kapot dat je enkel sbs6 kijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |