Cheesecake bij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcorn
Gewoon het woordje history door active vervangen, kun je van iedereen zien wat ze volgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:
Dat gaat me wel lukken met alle OUD-topics. Maar ik kan verder niet zien welke topics jij volgt.
Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als jij ermee kunt lezen dat ik dan kan lezen wat jij post, en er zelf op zijn tijd ook mag posten hebben we een deal!
Soms heb je even een zetje over.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde.
Ach, je leest maar een keer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lezen en laten lezen, daar draait het immers om.
wist ik ook niet, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon het woordje history door active vervangen, kun je van iedereen zien wat ze volgen.
Aanvulling: niet dat ik me dus geroepen voel om dat bij iedereen te doen, maar het kan dus hč, daar gaat het om.
Rond die frequentie kan ik de toon goed horen. Daarvoor heb ik een vermoeden, maar is het te zacht om te zeggen of het echt die toon is of een achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe hoog komen jullie (nog)?
Ik tot 16400
want? Hij luistert nooit en als hij dit wel hoort dan heeft hij een probleem?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat ga ik zo ook proberen
En dan samen met mn vriend, volgens mij kan ik dan een triomf vieren
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want? Hij luistert nooit en als hij dit wel hoort dan heeft hij een probleem?
dan denk ik idd dat je versterker van je telefoon vrij beperkt is qua bereikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hoor bij standje oma/ dokter ineens een keiharde piep, daarvoor niets.
dacht dat ze die dingen van koolstof of aluminium maaktenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Tennisschoenen en racket rijker, een rib armer
15875quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik tot 16400
rare schoenen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dacht dat ze die dingen van koolstof of aluminium maakten
Graag gedaan! Ook namens ErwinRommel!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
En de boodschappen zijn weer in huis dankzij Lotusss!
Top service!
Ik vind het ook irritant als mensen een punt proberen te maken en dan meer dan drie ! gebruiken. Ik vind ! prima om een punt duidelijk te maken, !!! best als je een schokkend punt hebt maar alle andere aantallen vind ik storendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant. Alleen hoofdletters is nog irritanter maar sommige mensen maken er een sport van zo vaak mogelijk ! te gebruiken terwijl het nergens voor nodig is.
(geen idee of Lotusss het wel of niet vaak gebruikt)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant. Alleen hoofdletters is nog irritanter maar sommige mensen maken er een sport van zo vaak mogelijk ! te gebruiken terwijl het nergens voor nodig is.
(geen idee of Lotusss het wel of niet vaak gebruikt)
Eén ! vind ik meer dan genoeg, over het algemeen. !!! vind ik bloedirritant als ik het zie, alsof er continu tegen me geschreeuwd wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant als mensen een punt proberen te maken en dan meer dan drie ! gebruiken. Ik vind ! prima om een punt duidelijk te maken, !!! best als je een schokkend punt hebt maar alle andere aantallen vind ik storend
Ik heb ook liever één ! dan drie, maar als er dan toch meer dan eentje nodig is, dan drie. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eén ! vind ik meer dan genoeg, over het algemeen. !!! vind ik bloedirritant als ik het zie, alsof er continu tegen me geschreeuwd wordt
15916, met ketende baby op schoot.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik tot 16400
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb deze pagina gewoon al sinds juni vorig jaar openstaan in mijn browser omdat ik het recept wil proberen. Vraag me af wanneer ik er daadwerkelijk aan toe ga komen.
Is opslaan in de Concepten-map van een mailaccount niet een idee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik het print weet ik zeker dat het ergens op een stapel belandt en nooit gemaakt wordt. (Stapeltjes, aaaargh!!!) En ach, eigenlijk is het gewoon een havermoutkoekje in een vormpje.
Dat doe ik op mijn werk altijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is opslaan in de Concepten-map van een mailaccount niet een idee?
Ik vind overmatig smiley-gebruik irritant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant.
Wtf, heb je sinds juni vorig jaar je computer nooit afgesloten en altijd die ene pagina openstaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb deze pagina gewoon al sinds juni vorig jaar openstaan in mijn browser [...]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:54 schreef wyccie het volgende:
Wtf, heb je sinds juni vorig jaar je computer nooit afgesloten en altijd die ene pagina openstaan?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropend
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropend
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vet handig. Ik heb ook nog twee recepten al enkele weken open staan op die manier.
Mijn eerste keer mayonaise maken is wat mij betreft geslaagd te noemen. Desondanks heb ik al een paar ideeėn om het de volgende keer iets anders te doen (citroen in plaats van azijn, nog iets hoger op smaak, dat soort werk
)
Aardappels uit de oven, Catalaanse braadworst en komkommerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Wat eet je erbij?
Beetje extra mosterd erbij is ook lekker. Mosterdmayonaise.
De Donald Duck komt er al jaren mee wegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan overmatig veel uitroeptekens. Een jongen op Facebook gebruikt het heel veel, sta echt op het punt om hem eraf te gooien. Updates zien er ongeveer zo uit:
Ik heb vandaag zo'n vette film gezien! Lord of the Rings! Met super goeie acteurs en heel spannend! Ik raad iedereen aan om het te gaan zien!
Echt werkelijk achter elke zin een uitroepteken, ziet er toch niet uit?
Haha maar dat is toch andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Donald Duck komt er al jaren mee weg
Oei, dat kan zo een paar weken duren! Ik hoop dat je genoeg geduld hebt!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha maar dat is toch anders
Ik ga zuurkool maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sommige mensen hebben wel een zetje nodig...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Etcetera het volgende:
...of er een zetje uitroeptekens achterstaat. Het maakt de mail voor mij niet belangrijker ofzo.
Daar kan best een uitroeptekentje bij!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
kut kut kut, straks een grote vrieskast van beneden naar 3 hoog tillen via de trappen
Nu ja, nieuw, tweedehands, wel A+ energielabel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar kan best een uitroeptekentje bij!![]()
Nieuwe vriezer gekocht?
Hehe, heb je nou expres geen smileys gebruikt omdat ik het erover had? Ik heb je nog nooit zoveel zinnen zien typen zonder smileys.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan overmatig veel uitroeptekens. Een jongen op Facebook gebruikt het heel veel, sta echt op het punt om hem eraf te gooien. Updates zien er ongeveer zo uit:
Ik heb vandaag zo'n vette film gezien! Lord of the Rings! Met super goeie acteurs en heel spannend! Ik raad iedereen aan om het te gaan zien!
Echt werkelijk achter elke zin een uitroepteken, ziet er toch niet uit?
Ik heb ooit een skimuts gehad met zo'n drakenstaartquote:
Daardoor ben ik er wel op gaan letten jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, heb je nou expres geen smileys gebruikt omdat ik het erover had? Ik heb je nog nooit zoveel zinnen zien typen zonder smileys.
Lekker blijven gebruiken, ik lees er wel overheen.
er wordt geen paardenvlees meer door de shoarma gedaan....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Lotusss het volgende:
Wtf, we hebben net shoarma-meuk besteld en is gewoon niet zo lekker als normaal.... ErwinRommel gaat helemaal door het lint aan de telefoon de shoarmaboer
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef ß het volgende:
Tim, heb je dit al gezien?
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/14-03-2013
We hebben al het eten weer ingepakt in het tasje... de shoarmatent gaat gratis een nieuwe portie leveren. Hopelijk een kapsalon zonder aardappelschijfjes maar mét friet, frietjes bij de schotels die niet een halve dag oud is en döner die niet waterig is... we shall see....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er wordt geen paardenvlees meer door de shoarma gedaan....
Midnight snack, altijd verrassend...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben al het eten weer ingepakt in het tasje... de shoarmatent gaat gratis een nieuwe portie leveren. Hopelijk een kapsalon zonder aardappelschijfjes maar mét friet, frietjes bij de schotels die niet een halve dag oud is en döner die niet waterig is... we shall see....
Daar gaat het geloof ik wel op uitkomenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Midnight snack, altijd verrassend...
Huh? Dan heb je hier bij mij de indruk gewekt dat je goed kan koken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Na jarenlang als kookkneus bekend te hebben gestaan [...]
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik at vaak tortellini met spinazie a la creme...
Brinta kan je binnenkort weer regelmatig in huis halen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en mijn voormalig huisgenoten moeten nog smakelijk lachen als ze aan mijn kookkunsten denken hoor![]()
![]()
Ik heb hier toch ook wel eens verteld dat er tijden waren dat ik brinta als avondeten had, of een pizza, of een patatje, of alleen een wrap met kaas
Dat staat hier standaard onder handbereik hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brinta kan je binnenkort weer regelmatig in huis halen...
Inderdaad, en zo'n groentetas ook. Nu heb ik dus bietjes en venkel, koop ik normaal nooit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Filodeeg met spinazie en rozijntjes(spinazie dan roerbakken met flink knoflook enzo)
Klinkt wel tof zo'n box, dan maak je nog eens iets wat je normaal gesproken niet zou bedenken![]()
Dat is hier vaak het probleem; in de supermarkt neig ik steeds naar dezelfde ingrediėnten, en dus eten we vaak hetzelfde... dan moet ik soms echt even nadenken wat ik ook alweer nog meer kan
Wel een balkon, van maar liefst 2m2 op het noordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
Geen balkon?
Ik kan een bankje op mijn gallerij kwijt. Verder nog een loggia, maar daar komt zelden zon.
Klopt, er hangt zo'n tafeltje van de Ikea aan de balkonreling, in de zomer kun je dan 's ochtends in de zon ontbijtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dat is wel wat krap ja. Maar met een klaptafel die aan je balkon kan hangen en 2 klapstoeltjes kan er nog net iets van gemaakt worden.
Heerlijk...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat staat hier standaard onder handbereik hooreet het regelmatig als lunch of tussendoortje!
Datzelfde heb ik ook met mijn loggia, nog niet uitgeprobeerd natuurlijk. Moet er voor de zomer nog wel een leuk setje voor halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..] maar de zon is er heel snel weer weg, want noordoost.... dus de rest van de dag is het alleen fijn als het echt heel warm is en je juist uit de zon wilt zitten.
Daardoor zit ik ook wel eens voor mn huis, maar dan moet ik eerst weer met klapstoeltje naar beneden enzo.... gedoe.
Op basis van recente informatie vanuit een goede bron denk ik dat je redelijk kookt...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaJo het volgende:
LB je komt altijd wel over als iemand die goed kan kokenIk kan wel redelijk koken maar heb het er bijna nooit over hier, ben benieuwd hoe jullie denken dat ik kook?
G. kan echt fantastisch koken, veel kruiden enzo, heb al veel van hem geleerd
Daar kun je dan wel een haak in de muur slaan om er klapstoeltjes en onderstellen aan te hangen. Ik heb zelfs wel eens fietsen in zo'n entree/opgang gezien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn eigen entree is de 1 m2 achter de voordeur, voordat de trap begint![]()
Gewoon eigenlijk. Volgens mij kook jij zelden iets aparts, je staat niet uren in de keuken, maar smaakt het wel allemaal prima.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef MaJo het volgende:
ben benieuwd hoe jullie denken dat ik kook?
Ik heb een paar dingen waar ik heel goed in ben, zoals boerenkool, zuurkool, kipsalade en het maken van wraps maar ik probeer te weinig uit. Denk dat ik wel smaakvol kan koken, in ons oude huis wilden ze vaak dat ik kooktequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van recente informatie denk ik dat je redelijk kookt...
Klopt jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kun je dan wel een haak in de muur slaan om er klapstoeltjes en onderstellen aan te hangen. Ik heb zelfs wel eens fietsen in zo'n entree/opgang gezien.
[..]
Gewoon eigenlijk. Volgens mij kook jij zelden iets aparts, je staat niet uren in de keuken, maar smaakt het wel allemaal prima.
En met bakken ook nog allerlei dingen aan het uitproberen toch? Je had toch een macarons-kit gekregen, hoe is dat?
Je hebt wel eens gezegd volgens mij dat je niet verder komt dan het bakken van een ei toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal maar niet vragen hoe jullie denken dat ik kook...
Dat doet mw MM.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal maar niet vragen hoe jullie denken dat ik kook...
Meestal is ze er gelukkig wel rond etenstijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt wel eens gezegd volgens mij dat je niet verder komt dan het bakken van een ei toch?Hoe doe je dat als mevrouw MM er niet is, haal je dan af of maak je ook wel iets zelf?
Hij heeft toch laatst gevraagd of hij bij iemand hier uit de sc mag komen eten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
Je hebt wel eens gezegd volgens mij dat je niet verder komt dan het bakken van een ei toch?Hoe doe je dat als mevrouw MM er niet is, haal je dan af of maak je ook wel iets zelf?
Goed onthouden...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bananenbrood is volgens mij nog niet eens zo slecht voor de lijn. Die cheesecake is wel echt een ramp.
[..]
Hij heeft toch laatst gevraagd of hij bij iemand hier uit de sc mag komen eten?
Ik vind dat zo grappigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal is ze er gelukkig wel rond etenstijd.
Binnenkort is ze 3 dagen skiėn en ik heb mezelf hier en elders al uitegnodigd.
Wordt dat niks, dan wordt het halen of brood...
Bananenbrood valt nog wel mee denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bananenbrood is volgens mij nog niet eens zo slecht voor de lijn. Die cheesecake is wel echt een ramp.
[..]
Hij heeft toch laatst gevraagd of hij bij iemand hier uit de sc mag komen eten?
Mijn moeder kan ook lekker koken, veel van haar geleerd! Mijn vader kookt tegenwoordig meer en experimenteert veel. Daar zitten soms geslaagde experimenten tussen maar ook wel mislukkingen. Omdat hij niet kan ruiken is zijn smaak ook minder dus dat kan soms wel eens misgaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
Stamppotten en soepen lukken me meestal ook wel aardig. Sinds ik de staafmixer heb is soep maken zo makkelijk. Je kunt van bijna elke groente wel soep maken. En pastasalades, daar kun je zo veel in mikken.
Zin in de zomer.![]()
Toen ik klein was kookte ik nooit, omdat mijn moeder zo goed kan koken. Als ze dan een keer tussen de middag niet thuis was, stond er al wel eten klaar dat alleen nog maar opgewarmd hoefde te worden.
Timing is met koken absoluut belangrijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb het al eerder gezegd, ik ken vele recepten en de bereidingswijze zo opdreunen, maar de praktijk is dan vaak een verhaal apart en qua timing gaat het mis. De biefstuk is al terwijl de groenten en piepers nog op het gas moeten...
Ik red me die 3 dagen wel, dank voor het aanbod.
Zal niet dood gaan van verhongering...
Jij bent dus van de warme hap tussen de middag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
Stamppotten en soepen lukken me meestal ook wel aardig. Sinds ik de staafmixer heb is soep maken zo makkelijk. Je kunt van bijna elke groente wel soep maken. En pastasalades, daar kun je zo veel in mikken.
Zin in de zomer.![]()
Toen ik klein was kookte ik nooit, omdat mijn moeder zo goed kan koken. Als ze dan een keer tussen de middag niet thuis was, stond er al wel eten klaar dat alleen nog maar opgewarmd hoefde te worden.
Hamburgers en pizza 's morgens vroeg, jij bent echt slecht...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik kan zelfs ontbijten met hamburgers en pizza. Maar met brood maak je mij niet blij.
Wat ik me van de middagmaaltijden herinner is vooral de macaroni, als een soort soep geserveerd.![]()
Ja, zij hebben de allerlekkerste appelstroop, vind ik. En vaak koop ik nog meer aks ik er toch ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Werk/tuinhandschoenen aantrekken, ER.
Doen jullie wel eens boodschappen bij de Aldi? Ik heb er kaasjes gekocht: geitenkaas met honing, en schapenkaas. Heerlijk op toast.
wel of geen aanrader om te kijken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Dan heb je hier bij mij de indruk gewekt dat je goed kan koken.
Jij hebt Nigelissima ook of niet?
Daarnet een stukje Extreme Cheapskate op tv gezien. Ik deed een facepalm.
Plaatsvervangende schaamte, tenenkrommend afschuwelijk.
De allerlekkerste aardapelsalade is van de Lidl!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef B.ertha het volgende:
Ja, zij hebben de allerlekkerste appelstroop, vind ik. En vaak koop ik nog meer aks ik er toch ben.
In de zomer hebben ze een heerlijke aardappel-vleessalade, aanrader bij de BBQ (lekkerste niet zelfgemaakte aardappelsalade die ik ken)
Heb maar een klein stukje gezien nu. Wel interessant, op zich is het ook goed om op de centen te letten, zuinig te zijn met geld, water en energie. Dat probeer ik zelf ook. Maar ik was wel mijn kleren en ik gebruik wel toiletpapier. En kant-en-klaarmaaltijden eet ik warm.quote:
ik dacht altijd dat mijn vader niet kan koken. Was mijn moeder er een keer niet en ik belde toevallig tijdens etenstijd, had ie uitgrbreid nasi en babi pangang gekooktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal is ze er gelukkig wel rond etenstijd.
Binnenkort is ze 3 dagen skiėn en ik heb mezelf hier en elders al uitegnodigd.
Wordt dat niks, dan wordt het halen of brood...
Zonder mayo kan ik me daar niet zo veel bij voorstellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef MadMaster het volgende:
IDuitse Kartoffelsalat, met aardappelen gekookt in bouillon, bosuitjes, wijnazijn en bieslook. Geen mayo...
Dat heb ik vorig jaar nog zelf gemaakt, zowaar...
Ongetwijfeld, hoewel babi pangang met nasi me nog ver weg lijkt.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat mijn vader niet kan koken. Was mijn moeder er een keer niet en ik belde toevallig tijdens etenstijd, had ie uitgrbreid nasi en babi pangang gekookt
Oftewel,misschien heb je een verborgen talenten
Probeer het maar eens, heerlijk!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder mayo kan ik me daar niet zo veel bij voorstellen.
Leuk idee om dat eens zelf te proberen, dan probeer ik ook eens zelf mayo te maken zoals HT.
Lidl heeft fantastische stroopwafelsquote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, zij hebben de allerlekkerste appelstroop, vind ik.
Je kan dat mooi combineren met het proberen te maken van meringues. Voor meringue heb je namelijk alleen eiwitten nodig, en voor mayo alleen eidooiers. Dan haal je het maximale uit je eiquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk idee om dat eens zelf te proberen, dan probeer ik ook eens zelf mayo te maken zoals HT.
Mijn vader kan een aardige Iglo bami met saté, een degelijke lasagne en een aardige boeuf stroganoff maken. Voor de rest niet zo gek veelquote:Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat mijn vader niet kan koken.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Voor PS. Speciaal afgelopen avond gemaakt met hulp van iarl.
En nu maar raden wat het voor moet stellen.
[ afbeelding ]
acrobaten?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Door het lint? Dat viel toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Lotusss het volgende:
Wtf, we hebben net shoarma-meuk besteld en is gewoon niet zo lekker als normaal.... ErwinRommel gaat helemaal door het lint aan de telefoon de shoarmaboer
ha geweldig!quote:
Pfffff. Niet leuk nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap eindelijk wat Lubje meegemaakt heeft. Twee avonden achtereen hebben we insluipers gehad, gisteravond was ik alleen thuis en hoorde duidelijk voetstappen. Eerst dacht ik dat ik gewoon paranoia was, en later in de avond dat mijn huisgenoten thuis waren. Vandaag bleek dat ze later thuis waren dan ik ze gehoord had, maar mik dacht ber verder niet veel over na, dacht dat ik het gewoon verzonnen had. Vandaag vierde ik met een van mijn twee huisgenoten, en anderen, het einde van mij loodzware vak dit trimester, tot mijn huisgenoot een telefoontje kreeg. Een van mijn vrienden vertelde vervolgens dat huisgenoot naar huis aan het rennen was omdat huisgenoot nummer 2 belde dat er iemand in het huis wat. Ik ging er vertvolgens ook vandoor en belde Campus Safety. Thuis was inderdaad Campus Safety er (ookal wonen we technisch gezien niet op campus) en snel ook de politie, maar wie het ook was was al gevlucht. Ik telde 1 bij 1 op en realiseerde dat het gisteravond dus ook iemand was. Er is gister ook ergens op campus een inbraak geweest (wij hebben verder nauwelijks waardevolle spullen).
Wat een tyfus ervaring om je niet veilig in je eigen huis te voelen. Kamergenoot 1 en ik hebben onmiddellijk BB guns die akelig op echte pistolen lijken aangeschaft, en kamergenote 2 heeft een wapen vergunning en gaat een echt wapen vanaf huis regelen. Ik was altijd enorm tegen deze dingen en dan opeens begrijp ik het. Ik wil niemand raken, maar ze wel mijn huis uit kunnen jagen. ik lig nu in bed met haar spray en mijn nieuwe, ongeladen BB gun. Een slaap- en kalmeringsmiddelen.
ja nou dikke doei ik wil dat mijne er doodserieus uitziet...quote:Op zondag 17 maart 2013 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, voor vrouwen hebben ze deze speciaal gemaakt
[ afbeelding ]
dit is hetzelfde idee. Kleine rubber balletjes, doet zeker zeer...quote:Op zondag 17 maart 2013 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
@PS, is een paintball gun een idee, doet flink zeer als je van dichtbij schiet.
Mag jij trouwens een echt wapen aanschaffen?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit is hetzelfde idee. Kleine rubber balletjes, doet zeker zeer...
ik niet, mijn huisgenote welquote:Op zondag 17 maart 2013 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag jij trouwens een echt wapen aanschaffen?
wat bedoel je?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:14 schreef iamredleader het volgende:
PS, mijn broer D. heeft ook wat moois op z'n wall, dat zou ik wel willen hebben
pffff, ik hou het wel bij bier of whiskyquote:Op zondag 17 maart 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Tas pakken stel ik nog even uit, straks eerst nog naar het Jenever Festival...
Ik drink niet zo zeer, ik proef vooral.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij drinkt ook echt alles door elkaar he
Kom volgende keer maar mee bij een levering...quote:Op zondag 17 maart 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pffff, ik hou het wel bij bier of whisky
Al die Kopparberg gezopen?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink niet zo zeer, ik proef vooral.
En ik heb vrijkaarten en het is in Amsterdam.
Jonge jenever vind ik sowieso niet te drinken, oude jenevers zijn soms wel verrassend...
Ik moest gisteren werken, ergo, ik werk elke zaterdagquote:Op zondag 17 maart 2013 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom volgende keer maar mee bij een levering...
Ohja, paprika is wel een fijne excuusgroentequote:Op zondag 17 maart 2013 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ook enorm lui als ik alleen voor mezelf kook. Tortellini met ketchup anyone?Of inderdaad wraps met kaas, en dan een bak cherrytomaatjes of paprika erbij.
Ahhh, okquote:Op zondag 17 maart 2013 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is voor the lady of the house...
Dan moet je een andere dag leveren en Lotusss laten rijden...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moest gisteren werken, ergo, ik werk elke zaterdag
Lotusss was de sjaak hehe
hehe, hoorde van Lotusss dat jij een flinke collectie hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je een andere dag leveren en Lotusss laten rijden...
Gember wijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, ok
Vandaag deze online zetten, hebben we ook
[ afbeelding ]
Daarom...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, hoorde van Lotusss dat jij een flinke collectie hebt
Ginger wine is uitstekend voor bij desserts. Ginger Ale is weer heel wat anders.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gember wijn?
Is dat het? Ken ik niet.
Mw. MM is wel gek op ginger ale...
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Heb trouwens al potentiėle nieuwe klanten gevonden voor jullie, eens kijken wat dat gaat betekenen...
Nederlandse wannabee Schotten, oftewel whiskyfielen die graag haggis, irn bru, black pudding e.d. eten/drinken...quote:
Heb nog nooit iets dergelijks besteld/ontvangen...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik moet me echt eens gaan verdiepen in dat droog ijs, zodat diepgevroren produkten ook verzonden kunnen worden via PostNL
heh, Blackpudding hebben we nog liggenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nederlandse wannabee Schotten, oftewel whiskyfielen die graag haggis, irn bru, black pudding e.d. eten/drinken...
Het bestaat wel, maar is vrij duur. Zou 48 uur gekoeld blijven mits in een isopur verpakking verzonden.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets dergelijks besteld/ontvangen...
Gisteren een vrieskast gekocht, dus plek zat nu voor dat soort dingenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Saucijzenbroodje met haggis i.p.v. gewoon gehakt...![]()
Of salade met black pudding en coquilles...
Nu nog de NL markt aanboren voor dat soort producten...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren een vrieskast gekocht, dus plek zat nu voor dat soort dingen
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
En we staan op de main page
https://www.kiyoh.nl/
Denk jij dat een keurmerk een pré is?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zal zo even betalen en beoordelen...
Nee, want die kan je tegenwoordig bij wijze van spreken zelf in het leven roepen, het barst van die dingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk jij dat een keurmerk een pré is?
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, ok
Vandaag deze online zetten, hebben we ook
[ afbeelding ]
Ik krijg het echt niet weg...quote:Op zondag 17 maart 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja heerlijk![]()
Overigens moet je dat wel echt koud drinken he, dat scheelt ook.
Dat heb ik ook wel eens gehad, supersterk zeg! Maar opzich lust ik het welquote:
Vakantieparkje, huisjes voor 12 mensen en wij zitten met z'n tienen in een huisjequote:
Beetje fatsoenlijke internetverbinding in dat huisje? Welk park was het?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vakantieparkje, huisjes voor 12 mensen en wij zitten met z'n tienen in een huisjeMeer wil je ook niet, door alle laptops en pc's die ruimte innemen
Er was ergens een Ziggo-lijn vandaan geplukt, verder geen ideequote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke internetverbinding in dat huisje? Welk park was het?
Dat is dus de taak van onze hork van een huisbaas.... en die belooft het al maanden, we hebben hem ook gebeld vannacht. mja.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
PS wat naarhebben jullie wel goeie sloten dan? Ik zou daar meer in investeren dan in een (echt) wapen eigenlijk. Maargoed, hopelijk is de indringer nu al afgeschrikt.
Probeer dan in elk geval zoveel mogelijk de indruk te wekken dat het huis beveiligd is. Laat de lamp in de gang branden, of bij de voordeur buiten. (Nep)alarm is natuurlijk ook een goeie... er zijn vast dingen voor te koop. En lijkt me dat je huisbaas nu wel even in actie mag komen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is dus de taak van onze hork van een huisbaas.... en die belooft het al maanden, we hebben hem ook gebeld vannacht. mja.
zonde van je middag dus, jammerquote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag een masterclass 'Jenever vs. whisky, de strijd der titanen' mogen meemaken. Drank werd geschonken in plastic medicijnbekertjes en de meest goedkope whiskies werden geschonken. De jenever was van Notaris en dat was ook geen reclame.
Daarbij werd een verhaal verteld over de geschiedenis van destilleren vanaf voor Christus tot nu. Heeft u even? Nee, want alles moest in een half uur.
Wat een rampzalige proeverij, nog nooit zo iets slechts meegemaakt op dit gebied...
Gelukkig ook andere zaken geproefd buiten deze tasting om, maar dit was jammer, ja. Sommige mensen liepen gewoon weg...quote:
Joh 4.16?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Legendarische opmerking van E.: die was is ook een gebed zonder eind.Joh
En een erg mooie tafel.quote:
quote:
Ik ken dat gevoel.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Over dat koken gesproken, aangezien ik altijd als eerste thuis ben, mag ik meestal koken
checkquote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben altijd als laatste thuis, maar ik mag alsnog koken. Ik doe iets niet goed.
Zoek een goed kokende vrouw, heb ik ook gedaan én gevonden...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben altijd als laatste thuis, maar ik mag alsnog koken. Ik doe iets niet goed.
Letterlijk en figuurlijk dan...quote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend kwam voor we een relatie hadden altijd rond etenstijd langszetten. Proefperiode vermoed ik.
Sure, maar leidt dat bij niet mannen tot liefde?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon waarheid. Iedereen houdt van lekker eten.
Mijn moeder woont zo ver weg. En ik wil haar niet in huis hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Zoek een goed kokende vrouw, heb ik ook gedaan én gevonden...
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn moeder woont zo ver weg. En ik wil haar niet in huis hebben.
En dat komt als een verrassing?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis spring break en PB is weggegaan zonder het ook maar even te vertellen. Uhm okay.
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap eindelijk wat Lubje meegemaakt heeft. Twee avonden achtereen hebben we insluipers gehad, gisteravond was ik alleen thuis en hoorde duidelijk voetstappen. Eerst dacht ik dat ik gewoon paranoia was, en later in de avond dat mijn huisgenoten thuis waren. Vandaag bleek dat ze later thuis waren dan ik ze gehoord had, maar mik dacht ber verder niet veel over na, dacht dat ik het gewoon verzonnen had. Vandaag vierde ik met een van mijn twee huisgenoten, en anderen, het einde van mij loodzware vak dit trimester, tot mijn huisgenoot een telefoontje kreeg. Een van mijn vrienden vertelde vervolgens dat huisgenoot naar huis aan het rennen was omdat huisgenoot nummer 2 belde dat er iemand in het huis wat. Ik ging er vertvolgens ook vandoor en belde Campus Safety. Thuis was inderdaad Campus Safety er (ookal wonen we technisch gezien niet op campus) en snel ook de politie, maar wie het ook was was al gevlucht. Ik telde 1 bij 1 op en realiseerde dat het gisteravond dus ook iemand was. Er is gister ook ergens op campus een inbraak geweest (wij hebben verder nauwelijks waardevolle spullen).
Wat een tyfus ervaring om je niet veilig in je eigen huis te voelen. Kamergenoot 1 en ik hebben onmiddellijk BB guns die akelig op echte pistolen lijken aangeschaft, en kamergenote 2 heeft een wapen vergunning en gaat een echt wapen vanaf huis regelen. Ik was altijd enorm tegen deze dingen en dan opeens begrijp ik het. Ik wil niemand raken, maar ze wel mijn huis uit kunnen jagen. ik lig nu in bed met haar spray en mijn nieuwe, ongeladen BB gun. Een slaap- en kalmeringsmiddelen.
Ik heb vast preventief gekromde tenen. Wie moet dat in hemelsnaam gaan jureren?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dienstmededeling: omroep Max gaat een Nederlandse variant van The Great British Bake Off uitzenden, onder de titel Heel Holland Bakt. Waarschijnlijk in de zomer op tv
Ik moet toch zeggen dat Max best goede programma's maakt. Zeg ik als 28-jarige...quote:Op maandag 18 maart 2013 08:26 schreef Etcetera het volgende:
De jury bestaat uit meesterpatissier Robčrt van Beckhoven en succesvol culinair publicist Janny van der Heijden.
Martine Bijl gaat het presenteren.
De tweede zegt me niets maar ik was een beetje bang voor Rudolf en consorten.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:26 schreef Etcetera het volgende:
De jury bestaat uit meesterpatissier Robčrt van Beckhoven en succesvol culinair publicist Janny van der Heijden.
Martine Bijl gaat het presenteren.
Omdat je de helft verslaapt als ik je posts zo zie?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Waarom is het weekend altijd zo snel voorbij?
Bakkie koffiequote:
Ik denk dat het een goede keus is voor deze jury te gaan, al ken ik ze beide niet. Of het verder wat wordt is afwachten, maar Max kan wel degelijke programma's maken. Wijn aan gort (oid) vond ik best wel prima gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ben ik ook bang voor.
[..]
De tweede zegt me niets maar ik was een beetje bang voor Rudolf en consorten.
Klopt, en er komt een bak licht uitquote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef wyccie het volgende:
Valt toch mee? Voor zichtbaarheid en veiligheid. 't Is niet dat je daarop kunt bezuinigen.
Voor de bakliefhebbers een afgeprijsde KitchenAid:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_77&a=1646
Is dat ook prettig voor de tegenliggers?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, en er komt een bak licht uit
Dat zal me verder jeukenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat ook prettig voor de tegenliggers?
Lunch!quote:
Oh ff kijken dan. Zat zelf ook eens te kijken naar zoiets voor een LAN, maar tegenwoordig moet je voor een hoop games online zijn. En als je dan met 8 man SimCity wil spelen, of Left 4 Dead ofzo, dan moet dat wel gewoon kunnen natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er was ergens een Ziggo-lijn vandaan geplukt, verder geen ideeIk vond het wel te doen qua snelheid in in elk geval
Oh en het was in Gees in Drenthe, klein parkje, we kunnen huisjes afhuren via-via
Een kantoorbaan, ik moet er niet aan denken. Met alle respect trouwens voor hen die wel op kantoor werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
het is rustig op m'n werk en dat vind ik een slecht teken na 2 werkdagen niet op kantoor te zijn geweest.
Vanmiddag zal iedereen wel gaan bellen gok ik.
ik heb een combi van binnen/buitenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een kantoorbaan, ik moet er niet aan denken. Met alle respect trouwens voor hen die wel op kantoor werken
Kijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb een combi van binnen/buiten
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
True!
Mijn vorige baan was min of meer zonder collega's, nu heb ik heel veel collega's maarja, callcenter dus nauwelijks mogelijkheid om te praten enzo, dus mijn doel voor een volgende baan is dat ik echt met collega's werk
ambtenaar een optie? Heb je een baan dat je in je eigen tempo kan werken met veeeel collega's.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
True!
Mijn vorige baan was min of meer zonder collega's, nu heb ik heel veel collega's maarja, callcenter dus nauwelijks mogelijkheid om te praten enzo, dus mijn doel voor een volgende baan is dat ik echt met collega's werk
En dan ditquote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ambtenaar een optie? Heb je een baan dat je in je eigen tempo kan werken met veeeel collega's.
http://www.nu.nl/binnenla(...)il-telefoonseks.htmlquote:Ambtenaar gaf uitkering in ruil voor telefoonseks
Een ambtenaar van uitkeringsinstantie UWV heeft uitkeringsgelden aan een cliėnte geschonken in ruil voor telefoonseks. Dat zegt het Openbaar Ministerie (OM) in Groningen.
Foto: ANP
Het OM eiste maandag wegens machtsmisbruik een celstraf van acht maanden, waarvan vier maanden voorwaardelijk tegen de 46-jarige man uit Kollum. Ook mag hij drie jaar geen ambtenaar meer zijn, als het aan justitie ligt.
Volgens het slachtoffer, die om psychische redenen niet kon werken, wilde haar ziektebeoordelaar haar graag ontmoeten. De ambtenaar regelde extra toeslagen en liet haar uitkering langer doorlopen.
Hij sprak met haar af om in ruil voor het geld twaalf keer telefoonseks te hebben. Zij wilde dat niet, maar had het geld nodig voor haar nog jonge kind.
Ze moest steeds over de telefoon toneelspelen terwijl hij de hand aan zichzelf sloeg. De ambtenaar stuurde honderden mailtjes met erg persoonlijke, seksueel getinte teksten.
De rechtbank doet over twee weken uitspraak in de zaak.
Door: ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |