Cheesecake bij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcorn
Gewoon het woordje history door active vervangen, kun je van iedereen zien wat ze volgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef wyccie het volgende:
Dat gaat me wel lukken met alle OUD-topics. Maar ik kan verder niet zien welke topics jij volgt.
Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als jij ermee kunt lezen dat ik dan kan lezen wat jij post, en er zelf op zijn tijd ook mag posten hebben we een deal!
Soms heb je even een zetje over.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde.
Ach, je leest maar een keer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lezen en laten lezen, daar draait het immers om.
wist ik ook niet, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gewoon het woordje history door active vervangen, kun je van iedereen zien wat ze volgen.
Aanvulling: niet dat ik me dus geroepen voel om dat bij iedereen te doen, maar het kan dus hè, daar gaat het om.
Rond die frequentie kan ik de toon goed horen. Daarvoor heb ik een vermoeden, maar is het te zacht om te zeggen of het echt die toon is of een achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe hoog komen jullie (nog)?
Ik tot 16400
want? Hij luistert nooit en als hij dit wel hoort dan heeft hij een probleem?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat ga ik zo ook proberen
En dan samen met mn vriend, volgens mij kan ik dan een triomf vieren
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want? Hij luistert nooit en als hij dit wel hoort dan heeft hij een probleem?
dan denk ik idd dat je versterker van je telefoon vrij beperkt is qua bereikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hoor bij standje oma/ dokter ineens een keiharde piep, daarvoor niets.
dacht dat ze die dingen van koolstof of aluminium maaktenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Tennisschoenen en racket rijker, een rib armer
15875quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik tot 16400
rare schoenen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dacht dat ze die dingen van koolstof of aluminium maakten
Graag gedaan! Ook namens ErwinRommel!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
En de boodschappen zijn weer in huis dankzij Lotusss!
Top service!
Ik vind het ook irritant als mensen een punt proberen te maken en dan meer dan drie ! gebruiken. Ik vind ! prima om een punt duidelijk te maken, !!! best als je een schokkend punt hebt maar alle andere aantallen vind ik storendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant. Alleen hoofdletters is nog irritanter maar sommige mensen maken er een sport van zo vaak mogelijk ! te gebruiken terwijl het nergens voor nodig is.
(geen idee of Lotusss het wel of niet vaak gebruikt)
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant. Alleen hoofdletters is nog irritanter maar sommige mensen maken er een sport van zo vaak mogelijk ! te gebruiken terwijl het nergens voor nodig is.
(geen idee of Lotusss het wel of niet vaak gebruikt)
Eén ! vind ik meer dan genoeg, over het algemeen. !!! vind ik bloedirritant als ik het zie, alsof er continu tegen me geschreeuwd wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant als mensen een punt proberen te maken en dan meer dan drie ! gebruiken. Ik vind ! prima om een punt duidelijk te maken, !!! best als je een schokkend punt hebt maar alle andere aantallen vind ik storend
Ik heb ook liever één ! dan drie, maar als er dan toch meer dan eentje nodig is, dan drie. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eén ! vind ik meer dan genoeg, over het algemeen. !!! vind ik bloedirritant als ik het zie, alsof er continu tegen me geschreeuwd wordt
15916, met ketende baby op schoot.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik tot 16400
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb deze pagina gewoon al sinds juni vorig jaar openstaan in mijn browser omdat ik het recept wil proberen. Vraag me af wanneer ik er daadwerkelijk aan toe ga komen.
Is opslaan in de Concepten-map van een mailaccount niet een idee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik het print weet ik zeker dat het ergens op een stapel belandt en nooit gemaakt wordt. (Stapeltjes, aaaargh!!!) En ach, eigenlijk is het gewoon een havermoutkoekje in een vormpje.
Dat doe ik op mijn werk altijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is opslaan in de Concepten-map van een mailaccount niet een idee?
Ik vind overmatig smiley-gebruik irritant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind overmatig ! gebruik irritant.
Wtf, heb je sinds juni vorig jaar je computer nooit afgesloten en altijd die ene pagina openstaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb deze pagina gewoon al sinds juni vorig jaar openstaan in mijn browser [...]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:54 schreef wyccie het volgende:
Wtf, heb je sinds juni vorig jaar je computer nooit afgesloten en altijd die ene pagina openstaan?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropend
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Browsers kunnen ook zo geopend worden dat de laatste sites die openstonden bij het afsluiten, worden heropend
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vet handig. Ik heb ook nog twee recepten al enkele weken open staan op die manier.
Mijn eerste keer mayonaise maken is wat mij betreft geslaagd te noemen. Desondanks heb ik al een paar ideeën om het de volgende keer iets anders te doen (citroen in plaats van azijn, nog iets hoger op smaak, dat soort werk
)
Aardappels uit de oven, Catalaanse braadworst en komkommerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Wat eet je erbij?
Beetje extra mosterd erbij is ook lekker. Mosterdmayonaise.
De Donald Duck komt er al jaren mee wegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan overmatig veel uitroeptekens. Een jongen op Facebook gebruikt het heel veel, sta echt op het punt om hem eraf te gooien. Updates zien er ongeveer zo uit:
Ik heb vandaag zo'n vette film gezien! Lord of the Rings! Met super goeie acteurs en heel spannend! Ik raad iedereen aan om het te gaan zien!
Echt werkelijk achter elke zin een uitroepteken, ziet er toch niet uit?
Haha maar dat is toch andersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Donald Duck komt er al jaren mee weg
Oei, dat kan zo een paar weken duren! Ik hoop dat je genoeg geduld hebt!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha maar dat is toch anders
Ik ga zuurkool maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sommige mensen hebben wel een zetje nodig...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Etcetera het volgende:
...of er een zetje uitroeptekens achterstaat. Het maakt de mail voor mij niet belangrijker ofzo.
Daar kan best een uitroeptekentje bij!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
kut kut kut, straks een grote vrieskast van beneden naar 3 hoog tillen via de trappen
Nu ja, nieuw, tweedehands, wel A+ energielabel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar kan best een uitroeptekentje bij!![]()
Nieuwe vriezer gekocht?
Hehe, heb je nou expres geen smileys gebruikt omdat ik het erover had? Ik heb je nog nooit zoveel zinnen zien typen zonder smileys.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een hekel aan overmatig veel uitroeptekens. Een jongen op Facebook gebruikt het heel veel, sta echt op het punt om hem eraf te gooien. Updates zien er ongeveer zo uit:
Ik heb vandaag zo'n vette film gezien! Lord of the Rings! Met super goeie acteurs en heel spannend! Ik raad iedereen aan om het te gaan zien!
Echt werkelijk achter elke zin een uitroepteken, ziet er toch niet uit?
Ik heb ooit een skimuts gehad met zo'n drakenstaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |