Doe eens niet zo achterlijk man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, dat jij een laffe hond bent die zijn eigen moeder en land graag laat onderschijten door Turken wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn.
En je bent een held als je op een forum schrijft dat Turken terug moeten naar hun eigen land? Wie is hier nou de lafbek? Zielige vent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, dat jij een laffe hond bent die zijn eigen moeder en land graag laat onderschijten door Turken wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn.
Ga maar gauw koeien melken, anders wordt Gerda boos dat zij al dat stront moest opscheppen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef ocho het volgende:
Jullie zijn zo primitief, echt nog uit de oertijd, van voor de jaartelling. Fijne dag nog verder met je smerige denkwijze.
Volgens hun eigen kalender is het nu 1434 AH. Ze lopen dus ongeveer 600 jaar achter en dat is te merken helaas.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef ocho het volgende:
Jullie zijn zo primitief, echt nog uit de oertijd, van voor de jaartelling. Fijne dag nog verder met je smerige denkwijze.
Nee hoor. Maar dit zegt weer genoeg over jou.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Aardige lesbies die hun pijpen zeker.
Het enige wat jij aan lesbies opmaakt is zeker '' is ze lekker, kan ik met haar neuken''
Het is toch zo? Je vindt het blijkbaar allemaal zo geweldig wat een meerderheid van hen denkt over Nederland en Nederlanders.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doe eens niet zo achterlijk man.
Oertijd?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef ocho het volgende:
Dus als ik inlog met mijn kloon, eenhoortje met een eenhoortje dan ben ik in de pratijk ineen zelf homo? En als ik inlog met mijn andere kloon N3G0R dan ben ik ineens een Surinamer ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je keurt de praktijk en het homohuwelijk wel af als katholiek.
Ja, toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dit zegt weer genoeg over jou.
Niet alleen over hem, maar over een hoop van zijn leeftijdsgenoten die er precies zo over denken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dit zegt weer genoeg over jou.
Dag Jerruh,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af dat als je Nederlands bent, waarom je je dan zo enorm tegen Nederland afzet? En wat vindt je van het feit da die Lesbiennes ondergedoken moeten zitten terwijl zij toch niks aan die situatie kunnen doen? En wat vindt je van het feit dat die Turkse moeder zit te klagen dat het lesbiennes zijn? Wat is daar mis mee?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:43 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Oertijd?
Wij komen met een paar dikke vette auto's langs hoewel jij daar stoer zit te doen dat je nieuwe petje hebt gekocht.
Wij maken lauwste vakantie plekken hoewel jullie naar de zwembad gaan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:43 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Oertijd?
Wij komen met een paar dikke vette auto's langs hoewel jij daar stoer zit te doen dat je nieuwe petje hebt gekocht.
Wij maken lauwste vakantie plekken hoewel jullie naar de zwembad gaan.
Beter had ik het niet kunnen uitleggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Dag Jerrug,
Wat er mis mee is? Nou dat zou ik jou eens vertellen..
Aangezien " Turkije" een Islamitische land is, is het voor hen een schandaal als je een HOMO & Lesbisch ben, omdat God, een Man en een Vrouw voor elkaar geschapen heeft..
en ben je dus wel HOMO& Lesbiche
word je sowieso niet geaccepteerd! Niet in Turkije, en ook niet in een ander Islamitische land.
- afgelopen 3 maandan, in (Turkije) werd een man van (26) gedood van wegens het feit dat hij geen gevoelens voor vrouwen had, maar voor zijn eigen geslachten.
Dus moet je dan eens nagaan?..
Dat kind is Islamitische, en word dus opgevoed door 2 lesbiennes. Wat gewoon dus echt niet kan.
-
Ik weet zeker, als dit zo bij de Christennen zo zou zijn, hadden zij ook allang actie ondergenomen.
Gr,
Lees je mijn posts wel of heb je inmiddels een beroerte door je woedeaanvallen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je vindt het blijkbaar allemaal zo geweldig wat een meerderheid van hen denkt over Nederland en Nederlanders.
Whehehe... Nee, nu zal ie onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hou maar op, knul. Ik snap best dat je je verdedigt maar geloof me, hier scoor je geen punten mee.
Ja, hou vooral lekker je ogen dicht en steek je kop in de grond.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel of heb je inmiddels een beroerte door je woedeaanvallen?
Wel grappig dat jij van anderen verwacht dat ze normaal blijven terwijl Geenstijl/Facebook/Fok dagelijks vol staat met scheldpartijen richting moslims en oproepen tot geweld.
Maar omdat jij op FB nu ook een keer wat kritiek heb moeten incasseren "is de meerderheid van hen ineens zo". En draai je helemaal door.
En wat vindt je er van dat dat kind nu ondergedoken zit en wordt bedreigd?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef denizZ30 het volgende:
Maar mensen wat is er nou zo aardig aan een lesbie?
Je ziet gewoon een domme oeter die niets weet.
Ze zijn niet aardig omdat ze op vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef denizZ30 het volgende:
Kalmeer gewoon. Doe niet zo debiel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hou vooral lekker je ogen dicht en steek je kop in de grond.
Meteen allemaal opladen, paspoort afpakken en enkeltje Istanbulquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:45 schreef niels0 het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel demonstranten er komen opdagen. Hoop stiekum dat het uit de hand loopt. Ben ik slecht?
Hou eens op met je trieste gejank over iemands gemoedstoestand. Staat echt heel triest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kalmeer gewoon. Doe niet zo debiel.
In Nederland heeft men als koppel allemaal hetzelfde recht. Ondanks dat er zat christelijke politieke partijen zijn die een achterban hebben die er anders over denkt. In Nederland reageert het volk (democratie zonder invloed van het leger, moeten ze bij jou thuis ook eens proberen). Spijtig voor jou heeft het grootste gedeelte van Nederland er geen problemen mee. Sterker nog als een ander land zich met onze zaken gaan bemoeien waar wij zelf achterstaan dan is dat vragen om problemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef denizZ30 het volgende:
Dan heb ik waarschijnlijk heel slecht nieuws voor je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat het helemaal escaleert donderdag en dat er dan weer een paar oogjes worden geopend.
Gelukkig ben jij niet triest bezig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou eens op met je trieste gejank over iemands gemoedstoestand. Staat echt heel triest.
Ijle hoop. Wordt weer goed gepraat. Daar hebben we DWDD en P&W voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:48 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat het helemaal escaleert donderdag en dat er dan weer een paar oogjes worden geopend.
Was mijn doel ook niet hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whehehe... Nee, nu zal ie onder de indruk zijn.
De slinkse media, of niet boertje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ijle hoop. Wordt weer goed gepraat. Daar hebben we DWDD en P&W voor.
Ik ben heel rustig hoor. Nogmaals, je aanname is nogal zielig en triest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk heel slecht nieuws voor je.
Er komen weinig mensen en er gaat geen reet gebeuren.
Maar jij wil dus dat er mensen slachtoffer worden van geweld om je debiele woedeaanval recht aan te doen. Debiel.
Je bent gewoon heel dom aan het posten omdat je wat op Facebook heb gelezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou eens op met je trieste gejank over iemands gemoedstoestand. Staat echt heel triest.
Nou, ik vind je anders een grote jankerd... Doe eens rustig man!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel dom aan het posten omdat je wat op Facebook heb gelezen.
Ik lees elke dag dat soort reacties over moslims en ben ook niet aan het janken.
In Nederland denkt de burger dat de overheid goed voor hun is. Echter is dat niet het geval en is het nooit geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In Nederland heeft men als koppel allemaal hetzelfde recht. Ondanks dat er zat christelijke politieke partijen zijn die een achterban hebben die er anders over denkt. In Nederland reageert het volk (democratie zonder invloed van het leger, moeten ze bij jou thuis ook eens proberen). Spijtig voor jou heeft het grootste gedeelte van Nederland er geen problemen mee. Sterker nog als een ander land zich met onze zaken gaan bemoeien waar wij zelf achterstaan dan is dat vragen om problemen.
Ja, natuurlijk je moet je gewoon netjes aan de wetjes houden. Eigen wetten verzinnen en daar naar handelen is Middeleeuws.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
In Nederland denkt de burger dat de overheid goed voor hun is. Echter is dat niet het geval en is het nooit geweest.
Democratie? Je maakt een grapje zeker. Je bedoelt communistisch Nederland zeker.
Welk democratie heb je als je kind onterecht afgepakt wordt? Omdat dit zo bepaald is door de overheid?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Dag Jerruh,
Wat er mis mee is? Nou dat zou ik jou eens vertellen..
Aangezien " Turkije" een Islamitische land is, is het voor hen een schandaal als je een HOMO & Lesbisch ben, omdat God, een Man en een Vrouw voor elkaar geschapen heeft..
en ben je dus wel HOMO& Lesbiche
word je sowieso niet geaccepteerd! Niet in Turkije, en ook niet in een ander Islamitische land.
- afgelopen 3 maandan, in (Turkije) werd een man van (26) gedood van wegens het feit dat hij geen gevoelens voor vrouwen had, maar voor zijn eigen geslachten.
Dus moet je dan eens nagaan?..
Dat kind is Islamitische, en word dus opgevoed door 2 lesbiennes. Wat gewoon dus echt niet kan.
-
Ik weet zeker, als dit zo bij de Christennen zo zou zijn, hadden zij ook allang actie ondergenomen.
Gr,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat vanzelf bijna op slot!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic is al weer een succes zie ik.
Turken in Nederland is een succes bedoel jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic is al weer een succes zie ik.
Hoe kom je aan die 80% ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef FAUSTINO het volgende:
80% van de Nederlandse Turk zal het geen zak interesseren of het jochie bij pleegouders woont welke lesbisch zijn. Wat Turkije denkt over onze wetten en regels is niet hun zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |