SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Is Olav er nou al bij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:56 schreef Abed het volgende:
Het regent te hard voor van Dam om ons van normaal commentaar te kunnen voorzien, wat een debiel is het ook.
te hoog ivm spinnetjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:57 schreef M.Melandri het volgende:
Wat waren de sectortijden van VdG in zijn laatste run?
36.9, 27.7, 44.3quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:57 schreef M.Melandri het volgende:
Wat waren de sectortijden van VdG in zijn laatste run?
lijkt er niet opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Giedo er iets van kan in zo'n bak?
2 minder dan n kwartier geledenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:00 schreef King_Merc het volgende:
Hoeveel voorvleugels heeft caterham nog over ?
en dan allemaal... Van Dam rot op?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
Kunnen ze bij sport1 niet een twitter tickertape onderin zetten? Dat zou best n strak plan zijn!
Heb je beter commentaar dan dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
Kunnen ze bij sport1 niet een twitter tickertape onderin zetten? Dat zou best n strak plan zijn!
Hij had Q2 kunnen halen als die heel had gebleven en een fatsoenlijke ronde op inters reed. Gingen er genoeg af.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Giedo er iets van kan in zo'n bak?
nee hoor.., Q1 was leukquote:
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.quote:
uk proxy of vpn gebruikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.
Van Dam zijn commentaar is echt *** irritant ! Dat mensen een jaarabbo hebben afgesloten zeg![]()
Ik ga wel kijken zonder commentaar !
Die Vosss gaat balen met al die delays. Hopen dat ie het niet slechts tot half 9 opneemt ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:02 schreef WEST het volgende:
zo ff de dvd recorder verder ingesteld. is tot 10 uur genoeg?
Idd, ik gebruik sport1 alleen voor de vrije trainingen. Misschien is de race bij sport1 wel een stuk beter met co-commentaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:05 schreef Fokkingvet het volgende:
leuk om te horen al dat gezeik over sport1. Duitse RTL bevalt prima.
proxy zoekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.
Van Dam zijn commentaar is echt *** irritant ! Dat mensen een jaarabbo hebben afgesloten zeg![]()
Ik ga wel kijken zonder commentaar !
Dat wordt leuk..,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die Vosss gaat balen met al die delays. Hopen dat ie het niet slechts tot half 9 opneemt ofzo
Gewoon lotenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:06 schreef WEST het volgende:
Het wordt avond in Melbourne
Straks wordt Q2 en Q3 morgen hervat
nee want dan schakelt iedereen over naar commentaar van Sky, En zit van Dam lucht te lullenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:06 schreef Toekito het volgende:
Sport 1 zou toch ook sky-commentaar leveren?
Ik ben geen wizkid ofzo hoor, geen idee waar je het over hebt, heb dus meer info nodig om dat te kunnen doenquote:
nee gewoon om 9 uur locale tijd morgenochtend in Melbourne.quote:
Ja of iedereen zegt op............wat hebben ze liever?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef WEST het volgende:
[..]
nee want dan schakelt iedereen over naar commentaar van Sky, En zit van Dam lucht te lullen
dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:08 schreef WEST het volgende:
[..]
nee gewoon om 9 uur locale tijd morgenochtend in Melbourne.
Dat is hier vanavond 23:00 prima tijd.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef Nober het volgende:
Beste Q1 van het jaar met Van der Garde voor Pic en Gutiérrez die crasht en Maldonado die Q2 niet haalt.
http://anon-proxy.co.uk/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ben geen wizkid ofzo hoor, geen idee waar je het over hebt, heb dus meer info nodig om dat te kunnen doen
Je weet nu tenminste zeker dat je meer dan een half uurtje kan zienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:09 schreef Toekito het volgende:
Charlie ga jij eens met pensioen...........Ik heb verdomme net gewerkt en wilde even snel laatste half uur kijken...........................en dan naar bed.
Hoe was het in de haven?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:09 schreef Toekito het volgende:
Charlie ga jij eens met pensioen...........Ik heb verdomme net gewerkt en wilde even snel laatste half uur kijken...........................en dan naar bed.
net Feyenoord fansquote:
prima, heel veel kratten coke verscheept.quote:
Je lult maar een eind weg,wij worden kampioen!quote:
Hebben ze al eens gehad hoor,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
met koplampen op de formule1 auto's
Dat wij gevoel altijd met voetbalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg,wij worden kampioen!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
met koplampen op de formule1 auto's
Zwolsman?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima, heel veel kratten coke verscheept.
Las laatst dat er weer plannen zijn voor een GP-circuit in Nederlandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:13 schreef Nober het volgende:
Voortaan gewoon indoorcircuits, begin maar vast met het breder maken van de kartbanen misschien hebben we dan eindelijk weer een Nederlandse GP.
Ow ok..we waren al in groepen van 10 onderweg.quote:
Dat mag hier toch helemaal niet. Dan krijg je allemaal bewonersgroepen en millieu organistaties die moeilijk gaan doen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Las laatst dat er weer plannen zijn voor een GP-circuit in Nederland
ja ja...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok..we waren al in groepen van 10 onderweg.
quote:
quote:
Ohja? Had ik echt niet verwacht! Blijft natuurlijk wel een man en die gaan vreemd, hij zal haar wel slecht behandelen. Goed dat zij die knoop doorhakt, sterke vrouw, zo'n respect voor.quote:
nee de kampioen van de laatste 2 jaar blijft kampioenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg,wij worden kampioen!
Als je dat zo ziet dan vraag je je af waarom ze regenbanden hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we 80 minuten er op zitten, pas 1 q gehad.
Vraag ik mij de laatste jaren ook af, iedere keer kunnen ze na 3 rondjes op full wets alweer switchen naar inters.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet dan vraag je je af waarom ze regenbanden hebben.
Zijn vrouw ging vreemd hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja? Had ik echt niet verwacht! Blijft natuurlijk wel een man en die gaan vreemd, hij zal haar wel slecht behandelen. Goed dat zij die knoop doorhakt, sterke vrouw, zo'n respect voor.
Ik steun haar, girl powerrrr, die Kimi kan niet eens fatsoenlijk praten hoe hou je dan contact met elkaar? Geen wonder dat ze vreemd ging, niet dat ik het goed keur maar ik begrijp haar zo goed hopelijk plukt ze die boer helemaal kaal.quote:
Ik vrees idd dat ze na Q2 stoppen ivm zicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:24 schreef franklop het volgende:
ik ga steeds meer denken dat ze helemaalniet meer gaan rijden vandaag
Om mee te slaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:24 schreef dyonvbaal het volgende:
er loopt een brug over het meertje om van de eene kant naar de andere kant te komen... nee god... waar zijn bruggen anders voor...
Gewoon geen Q3 omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik vrees idd dat ze na Q2 stoppen ivm zicht.
Totdat jouw vrouw vreemd gaat, steun je haar ook dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik steun haar, girl powerrrr, die Kimi kan niet eens fatsoenlijk praten hoe hou je dan contact met elkaar? Geen wonder dat ze vreemd ging, niet dat ik het goed keur maar ik begrijp haar zo goed hopelijk plukt ze die boer helemaal kaal.
Er komt niks meer, Rosberg pole, Alonso 2, Grosjean 3.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef Beach het volgende:
toast met gekookt eitje
nu weer veder kijken
torrentstream + http://www.wiziwig.tv/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Geen Engels commentaar te selecteren bij sport1.
Van Dam heeft echt niks gezegd dat ik zelf al niet (eerder) zag. Als hij al iets zei wat ik niet gezien had met een slaperige ogen dan kwam het omdat van Dam het verkeerd gezien had![]()
Ik heb maar weer een sky-stream opgezet voor het commentaar. Ik hoop serieus dat ze alsnog een samenwerking aangaan met Sky, anders ga ik mijn abonnement weer opzeggen aan het eind van de actie periode
Ik nu eindelijk toegang tot sport1, maar ik heb weinig gemist aan die gast. Na 5 minuten weer gemiste en SKY weer aan gezet. Is niet bestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Geen Engels commentaar te selecteren bij sport1.
Van Dam heeft echt niks gezegd dat ik zelf al niet (eerder) zag. Als hij al iets zei wat ik niet gezien had met een slaperige ogen dan kwam het omdat van Dam het verkeerd gezien had![]()
Ik heb maar weer een sky-stream opgezet voor het commentaar. Ik hoop serieus dat ze alsnog een samenwerking aangaan met Sky, anders ga ik mijn abonnement weer opzeggen aan het eind van de actie periode
Hij zei toch al niets wat je niet al gezien had las ik....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewoon maar geen commentaar meer
Niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:32 schreef Beach het volgende:
Hoeveel abbonees zou Sport1 verliezen na morgen?
Nou sport1 go doet niet zoveel bij mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
naja wat moet er nu vertelt wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we het er maar op houden dat niets gaat boven Britse duos die het commentaar verzorgen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef Meike26 het volgende:
Ja, maar als er nou 1 Sport1 bobo hier mee leest en ziet dat die Ronald uit zijn nek loopt te zwetsen met minachting voor de F1 fans (we hoeven geen 30 keer te horen dat Force India is voortgekomen uit Jordan GP en dat soort flutfeitjes), dan moeten ze z.s.m. eens een gesprekje voeren met die man. Tuurlijk verdient hij ook een kans. Maar met dat geouwehoer van hem krijg ik steeds minder sympathie en begrip.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef Meike26 het volgende:
Ja, maar als er nou 1 Sport1 bobo hier mee leest en ziet dat die Ronald uit zijn nek loopt te zwetsen met minachting voor de F1 fans (we hoeven geen 30 keer te horen dat Force India is voortgekomen uit Jordan GP en dat soort flutfeitjes), dan moeten ze z.s.m. eens een gesprekje voeren met die man. Tuurlijk verdient hij ook een kans. Maar met dat geouwehoer van hem krijg ik steeds minder sympathie en begrip.
Eens, of gewoon Olav zijn originele idee uit laten voeren van een paar jaar geleden. Kletst de race aan elkaar in de paddock. Geen huur van de commentaarbox, wel live verslagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Zullen we het er maar op houden dat niets gaat boven Britse duos die het commentaar verzorgen?
ik mis de knipperlichten nog......quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache mompelt iets over monsoon banden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja, die werkten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shģ dį hóng, of the Eggman, of the Walrus
twitter:H_Kovalainen twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 08:32:08C'mon the rain is not that bad, get on with it… #F1 reageer retweet
Heikiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:44 schreef Beach het volgende:
twitter:H_Kovalainen twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 08:32:08C'mon the rain is not that bad, get on with it… #F1 reageer retweet
Meest onderschatte talent van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HeikiDie was zelf als de eerste aan het piepen bij 2 druppels
Alsjeblieft niet zeg, als ie in een hokkie met een tv'tje zit mist hij al de helft, laat staan als hij door het paddock gaat lopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eens, of gewoon Olav zijn originele idee uit laten voeren van een paar jaar geleden. Kletst de race aan elkaar in de paddock. Geen huur van de commentaarbox, wel live verslag
Volgens mij is het talent van Kovalainen nou niet echt onderschatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Meest onderschatte talent van de afgelopen jaren
Fixedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Meest overschatte talent van de afgelopen jaren
ja wat mauwt Ronald dan van 4 uur?quote:
die ronald klinkt nu al als een idiootquote:
het is miss makkelijker rekenen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou hij ook weten dat wij een tijdsverschil hebben van 10 uur en niet 2 uur?
Idd... als je hier 15 euro voor moet betalen straks...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:56 schreef Schunckelstar het volgende:
zo te lezen mis ik weinig aan sport 1
kat in de zak ditdatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Idd... als je hier 15 euro voor moet betalen straks...
Voor 5 euro de komende maanden is het nog wel te doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is commentaar niet tijdens de trainingen, kijk het liefst gewoon zonder commentaar en met livetiming erbij. Morgen even afwachten hoe het gaat als Doornbos aanschuift, scheelt een stuk denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet maken om het niet uit te zenden. Die rechten waren duur genoeg lijkt me (en de abo normaal gesproken ook).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:00 schreef JohnB52 het volgende:
Zo. Ze zenden het wel uit blijkbaar. Want hij zei tot 01:00.
Of komt ie bij een van ons kijken?
Daarom, je krijgt ook meer dan F1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor 5 euro de komende maanden is het nog wel te doen
ja, voetbalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom, je krijgt ook meer dan F1 natuurlijk.
Je veel voetbal waar ik niet naar kijkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom, je krijgt ook meer dan F1 natuurlijk.
iddquote:
hehe, gister ging hij nog pedant uitleggen wat oversteer en understeer nou eigenlijk inhield, maar hij kwam er zelf niet eens uit wat nou wat was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:35 schreef Meike26 het volgende:
Via hdmi naar je tv?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja godverStreams op de Xbox werken niet mee, RTBF (de Fransoos) versta ik geen hol van. En de streams via Vipbox zijn te brak om normaal te kijken. De Belgen zenden het wel uit via een officiėle stream op de website, maar dan zit ik weer op mijn laptop schermpje van 15"
Dan moet ik een flatscreen hebbenquote:
Welke werkt op de Xbox?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet ik een flatscreen hebbenheb nog een dikke breedbeeld beeldbuis TV met scart
![]()
Maar heb zoiets van: waarom een TV vervangen als ie niet kapot is
Edit: of ik moet even wat verder zoeken en heb toch een Sky stream gevonden die werkt via de XboxNu btw Aussie 2010 op Sky bezig
![]()
Navi-x, bij de 24 hours most viewed stond een Maxpowers kanaal met meerdere Sky sports streams.quote:
Dus je wilt de uitslag niet lezen, maar je wilt wel een samenvattingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:35 schreef opreis het volgende:
Ik probeer niets te lezen van de uitslag maar heeft iemand misschien een samenvatting van de kwalificatie en zou hij of zij die kunnen dm'en?
O, ik lees dat Q2 is afgelast?
is nu al gebeurd, maar voor de volgende keer, waar zou ik de quali volledig kunnen kijken? (heb geen sport1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus je wilt de uitslag niet lezen, maar je wilt wel een samenvattingprobeer dan alles te vermijden incl. dit topic, en kijk dan de quali volledig opnieuw
Duitse RTLquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
is nu al gebeurd, maar voor de volgende keer, waar zou ik de quali volledig kunnen kijken? (heb geen sport1)
Duitser, brakke streams die in de OP staan o.a., naderhand downloaden misschien (al moet je zo een events live zien imo)? Heb je HDMI opties op je TV? Android stick kopen, XBMC erop en een redelijk kijkbare Sky stream zien via plugins (Navi-x/Sportdevil)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:43 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
is nu al gebeurd, maar voor de volgende keer, waar zou ik de quali volledig kunnen kijken? (heb geen sport1)
HDMI wel, achteraf downloaden zou ik echt niet weten waar ik dat zou moeten vinden, en ja liever live maar als ik moet werken dan kan het niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Duitser, brakke streams die in de OP staan o.a., naderhand downloaden misschien (al moet je zo een events live zien imo)? Heb je HDMI opties op je TV? Android stick kopen, XBMC erop en een redelijk kijkbare Sky stream zien via plugins (Navi-x/Sportdevil)
Wel eens gehoord van nieuwsgroepen ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:53 schreef opreis het volgende:
[..]
HDMI wel, achteraf downloaden zou ik echt niet weten waar ik dat zou moeten vinden, en ja liever live maar als ik moet werken dan kan het niet.
Gehoord als in 'naam voor bij zien komen' maar ik begrijp dat ik daar is naar op zoek moet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van nieuwsgroepen ?
Via nieuwsgroepen kun je alles downloaden met spotnet, of via sabnzb, Heb je wel een abonnement voor nodig via bv. eweka.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Gehoord als in 'naam voor bij zien komen' maar ik begrijp dat ik daar is naar op zoek moet?
http://www.sport1.nl/nieuws/48324-gp-australie-valt-in-water.htmlquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:35 schreef opreis het volgende:
Ik probeer niets te lezen van de uitslag maar heeft iemand misschien een samenvatting van de kwalificatie en zou hij of zij die kunnen dm'en?
O, ik lees dat Q2 is afgelast?
Dat wilde ik ook voorstellen idd. Via Eweka kun je bv een 24 uurs login krijgen. SMS-je voor ¤1.10, dan kun je zaterdag middag de quali downloaden, en dan zondags nog de race.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:01 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen kun je alles downloaden met spotnet, of via sabnzb, Heb je wel een abonnement voor nodig via bv. eweka.
Kijk eens op : http://www.binaries4all.nl/beginners/download.php
http://blog.onlytopdeals.co.uk/2011/04/01/hdmi-to-scart-cables/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet ik een flatscreen hebbenheb nog een dikke breedbeeld beeldbuis TV met scart
![]()
Maar heb zoiets van: waarom een TV vervangen als ie niet kapot is
Edit: of ik moet even wat verder zoeken en heb toch een Sky stream gevonden die werkt via de XboxNu btw Aussie 2010 op Sky bezig
![]()
Zelfs ik snap het. Overigens zou ik gewoon een maand abbo'tje nemen. Die is ook direct actief. Kost iets van ¤7,50 per jaar en dan kun je ook films, muziek en series downloaden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook voorstellen idd. Via Eweka kun je bv een 24 uurs login krijgen. SMS-je voor ¤1.10, dan kun je zaterdag middag de quali downloaden, en dan zondags nog de race.
Klink allemaal ingewikkeld als je de instellingen allemaal correct moet zetten, maar valt allemaal reuze mee.
Ja, maar dat kijken vond ik zo niet veel zeggend, geen tijden of uitslagen worden genoemd, slechts wat beelden met een muziekje eronder, had gehoopt dat ze net zo iets als rtl altijd voor de race liet zien zouden maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieuws/48324-gp-australie-valt-in-water.html
neem aan dat dit wel lukt om te gaan kijken?
Zelf was ik aan het denken aan een DIG / Raspberry Pi: Een goedkope miniPC (mediacenter) #5quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://blog.onlytopdeals.co.uk/2011/04/01/hdmi-to-scart-cables/
verkopen ze ook in Belgiė!
Per maandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zelfs ik snap het. Overigens zou ik gewoon een maand abbo'tje nemen. Die is ook direct actief. Kost iets van ¤7,50 per jaar en dan kun je ook films, muziek en series downloaden.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, maar dat kijken vond ik zo niet veel zeggend, geen tijden of uitslagen worden genoemd, slechts wat beelden met een muziekje eronder, had gehoopt dat ze net zo iets als rtl altijd voor de race liet zien zouden maken.
En bedankt voor dat nieuwsgroepen gebeuren, ik ga dr ff naar kijken
Maand ofcoursequote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik was al aan het denken aan een DIG / Raspberry Pi: Een goedkope miniPC (mediacenter) #5
[..]
Per maand
quote:Betreft: commentaar-keuze uitzendingen Formule 1
Geachte heer/mevrouw,
Sport 1 heeft onlangs tegen GPPits.nl (http://www.gppits.net/nieuws/sport1_laat_meer_details_los/) bevestigd dat er tijdens de Formule 1-uitzendingen gekozen kan worden voor Engelstalig commentaar. Tijdens de vrije trainingen en de kwalificatie van dit eerste raceweekend was dit niet het geval; de enige keuzes zijn Nederlandstalig commentaar en geen commentaar.
Het commentaar van de heer Van Dam, die het Nederlandstalige commentaar op zich neemt, is echter beneden elk peil. Hij herhaalt opgezochte feitjes talloze malen, is niet in staat coureurs te herkennen, en maakt meer onjuiste opmerkingen dan ik hier ruimte heb om te beschrijven. Daarnaast is het commentaar ook nog eens tergend saai.
Kunt u mij verzekeren dat de optie van Engelstalig commentaar toegevoegd zal worden, en zo ja ook vertellen wanneer? Ik betaal immers voornamelijk voor goed commentaar; de beelden zelf zijn ook vrij toegankelijk via RTL+.
Mvg,
[Gebraden_wombat]
twitter:Frank_Fiorano twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 11:10:58Kunnen we #WewantOlav trending krijgen? Wat een drama is die Ronald van Dam #Sport1 #F1 reageer retweet
Ben helemaal genokt met Torrents dus heb eigenlijk geen idee wat sneller is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Over de races op nieuwsgroepen: ik vind dat ze daar altijd maar erg laat op staan. De bekende torrentsites zijn veel sneller.
F1 is eigenlijk het enige waar ik nieuwsgroepen niet voor gebruik.
maakt niet veel uit. Op die torrent site waar ik zit haal ik heel veel F1 materiaal vandaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ben helemaal genokt met Torrents dus heb eigenlijk geen idee wat sneller is.
Ik heb ook een bericht achter gelaten. Hoop dat ze er wat mee doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Veel negatieve verhalen over de commentaar van Ronald van Dam op de Facebook pagina van Sport1. Veel fouten maakt hij meer dan Olav lijkt erop of het hem niet interesseert.
https://www.facebook.com/Sport1nl
Ik hoop dat Sport1 hier naar luistert.
RTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:11 schreef Fiorano het volgende:
Wie doet er mee?
twitter:Frank_Fiorano twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 11:10:58Kunnen we #WewantOlav trending krijgen? Wat een drama is die Ronald van Dam #Sport1 #F1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |