SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Is Olav er nou al bij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:56 schreef Abed het volgende:
Het regent te hard voor van Dam om ons van normaal commentaar te kunnen voorzien, wat een debiel is het ook.
te hoog ivm spinnetjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:57 schreef M.Melandri het volgende:
Wat waren de sectortijden van VdG in zijn laatste run?
36.9, 27.7, 44.3quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:57 schreef M.Melandri het volgende:
Wat waren de sectortijden van VdG in zijn laatste run?
lijkt er niet opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Giedo er iets van kan in zo'n bak?
2 minder dan n kwartier geledenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:00 schreef King_Merc het volgende:
Hoeveel voorvleugels heeft caterham nog over ?
en dan allemaal... Van Dam rot op?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
Kunnen ze bij sport1 niet een twitter tickertape onderin zetten? Dat zou best n strak plan zijn!
Heb je beter commentaar dan dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:03 schreef JohnB52 het volgende:
Kunnen ze bij sport1 niet een twitter tickertape onderin zetten? Dat zou best n strak plan zijn!
Hij had Q2 kunnen halen als die heel had gebleven en een fatsoenlijke ronde op inters reed. Gingen er genoeg af.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat Giedo er iets van kan in zo'n bak?
nee hoor.., Q1 was leukquote:
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.quote:
uk proxy of vpn gebruikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.
Van Dam zijn commentaar is echt *** irritant ! Dat mensen een jaarabbo hebben afgesloten zeg![]()
Ik ga wel kijken zonder commentaar !
Die Vosss gaat balen met al die delays. Hopen dat ie het niet slechts tot half 9 opneemt ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:02 schreef WEST het volgende:
zo ff de dvd recorder verder ingesteld. is tot 10 uur genoeg?
Idd, ik gebruik sport1 alleen voor de vrije trainingen. Misschien is de race bij sport1 wel een stuk beter met co-commentaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:05 schreef Fokkingvet het volgende:
leuk om te horen al dat gezeik over sport1. Duitse RTL bevalt prima.
proxy zoekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, zit een Geo-block op ofzoiets.. ik ben al hard op zoek hoe we die kunnen omzeilen.
Van Dam zijn commentaar is echt *** irritant ! Dat mensen een jaarabbo hebben afgesloten zeg![]()
Ik ga wel kijken zonder commentaar !
Dat wordt leuk..,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die Vosss gaat balen met al die delays. Hopen dat ie het niet slechts tot half 9 opneemt ofzo
Gewoon lotenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:06 schreef WEST het volgende:
Het wordt avond in Melbourne
Straks wordt Q2 en Q3 morgen hervat
nee want dan schakelt iedereen over naar commentaar van Sky, En zit van Dam lucht te lullenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:06 schreef Toekito het volgende:
Sport 1 zou toch ook sky-commentaar leveren?
Ik ben geen wizkid ofzo hoor, geen idee waar je het over hebt, heb dus meer info nodig om dat te kunnen doenquote:
nee gewoon om 9 uur locale tijd morgenochtend in Melbourne.quote:
Ja of iedereen zegt op............wat hebben ze liever?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef WEST het volgende:
[..]
nee want dan schakelt iedereen over naar commentaar van Sky, En zit van Dam lucht te lullen
dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:08 schreef WEST het volgende:
[..]
nee gewoon om 9 uur locale tijd morgenochtend in Melbourne.
Dat is hier vanavond 23:00 prima tijd.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef Nober het volgende:
Beste Q1 van het jaar met Van der Garde voor Pic en Gutiérrez die crasht en Maldonado die Q2 niet haalt.
http://anon-proxy.co.uk/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ben geen wizkid ofzo hoor, geen idee waar je het over hebt, heb dus meer info nodig om dat te kunnen doen
Je weet nu tenminste zeker dat je meer dan een half uurtje kan zienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:09 schreef Toekito het volgende:
Charlie ga jij eens met pensioen...........Ik heb verdomme net gewerkt en wilde even snel laatste half uur kijken...........................en dan naar bed.
Hoe was het in de haven?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:09 schreef Toekito het volgende:
Charlie ga jij eens met pensioen...........Ik heb verdomme net gewerkt en wilde even snel laatste half uur kijken...........................en dan naar bed.
net Feyenoord fansquote:
prima, heel veel kratten coke verscheept.quote:
Je lult maar een eind weg,wij worden kampioen!quote:
Hebben ze al eens gehad hoor,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
met koplampen op de formule1 auto's
Dat wij gevoel altijd met voetbalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg,wij worden kampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |