quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Als dit een 10 seconden KO gaat worden, gooi ik mijn tv uit het raam
Daar kan hij het nog wel van winnen.quote:
Kan je eindelijk digitaallquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]doe ik met je mee, ik heb er toch nog eentje.
Ja, zie het, bedanktquote:
kut avond iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen geslaagde avond, had er veeeeel meer van verwacht
Beetje gay nummer wel hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is het mooie aan een sport als kickboxen.. opkomen met jouw favoriete nummer
Komt dat ook nogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgens mijn digitale tv is RTL7 Premier league of Darts bijna afgelopen, zo erg lopen ze uit.._!
huh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fucking gay het lijkt Doublepain zijn crib wel
Jee bent wel ongeduldig.quote:
Jij figureert toch in een filmpje op Youtube met rubberen eendjes in een latex pakje en PSV-shirt ?quote:
die clip is 100% heteroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was wild boys. Girls on film is ook best gay voor een kickbokser trouwens.
Mag ik hem eens zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij figureert toch in een filmpje op Youtube met rubberen eendjes in een latex pakje en PSV-shirt ?
Moet je eens UFC gaan kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf 10 uur manVind je het gek.
Hmm nee dat is wel banwaardig denk ikquote:
Huh?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hmm nee dat is wel banwaardig denk ik
Kreeg van HMF of zo die zei dat jij dat was, zit ook een filmpje bij van supporters die zingen in een bus.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik net voor de laatste partij in slaap viel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Geo al, dat is helemaal erg.
Was wel leuk toen dat nog bij RTL 7 kwam. Volgens mij elke maandagquote:
Vol op zijn bakkesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, hoek m neer. Zijn we klaar
Casualquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad dat ik net voor de laatste partij in slaap viel.
Klassiekertjequote:
Crocop is dik en oud gewordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
Als Cro Cop niet wint is dit een flopshow
kan hem beter watercop noemenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet Crocop steeds uitblazen na die lever stoten en kicks
dik als in uitgezaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik zegt niks, een kleine dikkertje won ook van Kimbo
Mark Hunt is ook dikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik zegt niks, een kleine dikkertje won ook van Kimbo
Wat zei je?quote:
Terug naar pankration! Alleen olympische disciplines!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Geo al, dat is helemaal erg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Als die neger wint komt hij sowieso niet levend weg daar.
Geen stuiyver mer werd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |