abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124117348

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Hungry_Joe op 16-03-2013 01:32:03 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124117427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Capstan het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel als degene met wie je via Fok gedatet hebt gewoon nooit meer op Fok komt :P
Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.
pi_124117442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke eraan, stevig vastpakken O+
En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....
[/quote]Uiteraard, want anders ga je wel ondersteboven :7
Het lijkt me echt leuk om te doen als date, binnenkort m'n rijbewijs halen ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124117464
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Ai, dat zou jammer zijn...
Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken is :P
pi_124117531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tja, het is allemaal een beetje stilletjes in de aanloop er naartoe. Volgens haar is dat omdat ze er de voorkeur aan geeft om niet te veel te weten en wellicht positief verrast te worden, maar ik weet niet of het nu wel zo'n goed teken is :P
Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!

Ik ben nogal van het sturen van lange berichten en heb ook gewoon veel contact met iemand voor een date. Ik kan me echter ook voorstellen dat zij daar anders mee omgaat en juist minder wil weten :P
En anders stuur je haar toch een bericht om te vragen of ze nog interesse heeft?
Tante minthy!! O+
pi_124117538
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan kun je nu wel zeggen wie het was, me dunkt.
Ze was geen bekende naam in dit topic. Of zelfs maar op Fok als geheel :P
pi_124117695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Het hoeft geen slecht teken te zijn, natuurlijk!

Ik ben nogal van het sturen van lange berichten en heb ook gewoon veel contact met iemand voor een date. Ik kan me echter ook voorstellen dat zij daar anders mee omgaat en juist minder wil weten :P
En anders stuur je haar toch een bericht om te vragen of ze nog interesse heeft?
Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op ;)

En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen :P
pi_124117740
Hmm, het zien v. Micha Wertheim bij P&W zojuist zorgde weer voor de associatie met een date v.e. paar maanden terug die echt O+ goddelijk O+ kon zoenen... Hij was te dubbel, te vaag maar wel heel grappig en aantrekkelijk. Zucht. Jammer en tegelijkertijd maar goed ook dat t niks is geworden denk ik..

Nu maar weer poging doen tot slapen.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124118006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het kan ook goed uitpakken. Maar gewoon zien of het er inderdaad van komt, en het levert hoe dan ook weer een verhaal voor dit topic op ;)

En wat dat laatste betreft, daar heb ik het gisteren al voorzichtig over gehad. Ze zegt nog steeds nieuwsgierig te zijn, dus daar moet ik het dan maar mee doen :P
Precies. Gewoon eens van het positieve uitgaan ^O^
Als ze aangeeft nieuwsgierig te zijn, dan lijkt het me geen probleem :P
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:50:19 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124118847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef minthy het volgende:

[..]

En niet tegenhangen in de bocht natuurlijk....
Uiteraard, want anders ga je wel ondersteboven :7
[/quote]

Hmm..goede reden inderdaad O+
Mij ook! Ah..stoer! Ik begin eerst maar eens met het andere roze papiertje me dunkt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:59:14 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124119177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Capstan het volgende:

[..]

Goed bezig :) Gewoon een beetje op je af laten komen joh. Je hoeft ook niet alle eventuele onzekerheden erover met je date te delen. Maak het gezellig.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:02:05 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124120379
Oh en H_J? O+ O+ O+ voor de OP. Als je die tenminste hebt geupdate en dat vermoed ik van wel
pi_124121358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:02 schreef eefje801 het volgende:
Oh en H_J? O+ O+ O+ voor de OP.
+1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:09:54 #14
324876 bizzle
My richness is life
pi_124122683
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer :P
pi_124122723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef bizzle het volgende:
Toffe date gisteren. Leuke meid.. alleen dr nagels staan op mn rug en mn lippen doen zeer :P
Dus je hebt geneukt? Tell me more, tell me more, was it love at first sight?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:30:29 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124122906
quote:
Ben jij nou een vent? :{w
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:33:56 #17
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124122962
quote:
Nagels in rug O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124123000
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nagels in rug O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:50:12 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124124065
Hahaha hulde voor de OP
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:25:50 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124124710
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.

in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.

er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet. :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124124820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Andromache het volgende:
speeddaten was leuk!! er waren dertien mannen ofzo, waarvan een aantal mannen gezamenlijk was gekomen. er zaten 5 leuke bij, waarvan een heel leuk en daarmee heb ik direct nummers uitgewisseld. met twee anderen heb ik kennelijk ook een match, daarvan kreeg ik namelijk ook een matchmail.

in het begin een beetje zenuwen, maar het gaat zo snel, je hebt geen tijd om je er druk over te maken. ik heb gewoon drie standaardvragen gesteld. hoe oud ben je, wat voor werk doe je en wat vind je allemaal leuk? voor mij geeft dat voldoende beeld van een persoon in eerste instantie. de rest komt later wel.

er zat ook een zwaar verzuurd wijf bij die heel erg uit de hoogte was, 'wat zijn de mannen communicatief slecht', 'ze stellen alleen standaardvragen over wek, zooo'n afknapper!'. geen idee waar ze het over had. ik heb een leuke avond gehad en zij niet. :P
Heb je gevraagd of ze op Fok zat? :P

Wel leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen met die kerel ;)
pi_124124856
quote:

:) Leuke avond gehad dus ! :D

Oeh, ook al wat afgesproken? ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124124981
quote:

Klopt de verhouding man/vrouw bij zo'n speeddate wel? Ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik altijd het idee heb gehad dat er 10 mannen zitten te wachten op 2 of 3 vrouwen! Krijg er altijd zo'n veemarkt beeld bij ;)

(sorry, nieuw hier :@ )
Live the life you've imagined!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:40:07 #24
138876 Andromache
pi_124124998
er waren deze keer meer vrouwen! :o
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:40:15 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124125001
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je constant doorwisselt, dus geen hengstenbal oid.

Ik hoor juist altijd dat er veel meer leuke vrouwen op zo'n speeddate-avond zijn dan leuke mannen. Wat dat betreft moet het echt een snoepwinkel zijn.
pi_124125019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:40 schreef Andromache het volgende:
er waren deze keer meer vrouwen! :o
Misschien is het dan toch een keer het proberen waard *)
pi_124125042
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:41 schreef achterdeur het volgende:

[..]

Misschien is het dan toch een keer het proberen waard *)
Precies. Ik heb een balletje opgegooid bij een vriend van me, vrijdagavond in Utrecht klinkt goed...daar is sowieso al een vrouwenoverschot in die hele stad ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:43:22 #28
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124125063
quote:

pi_124125132
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:42 schreef DaFan het volgende:

[..]

Precies. Ik heb een balletje opgegooid bij een vriend van me, vrijdagavond in Utrecht klinkt goed...daar is sowieso al een vrouwenoverschot in die hele stad ;)
Hopen dat al het vrouwenoverschot dan ook daar naar toe komt en niet alle mannen hetzelfde idee als jou hebben O-)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:46:39 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124125156
Er is amper een kroeg te vinden in Utrecht waar meer mannen dan vrouwen zijn, dat zie je overal terug. Dus no stress, er zijn altijd en overal vrouwen in overvloed.
pi_124125330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Silenus het volgende:
Er is amper een kroeg te vinden in Utrecht waar meer mannen dan vrouwen zijn, dat zie je overal terug. Dus no stress, er zijn altijd en overal vrouwen in overvloed.
Maar slecht nieuws. Ondanks een vrouwenoverschot in bepaalde gebieden verlagen we de eisen niet voor mannen : liever single dan een kneus in bed..
pi_124125363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:54 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Maar slecht nieuws. Ondanks een vrouwenoverschot in bepaalde gebieden verlagen we de eisen niet voor mannen : liever single dan een kneus in bed..
Maar dat weet je pas als we al in bed liggen :9
pi_124125445
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef DaFan het volgende:

[..]

Maar dat weet je pas als we al in bed liggen :9
:Y
pi_124125585
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:00 schreef achterdeur het volgende:

[..]

:Y
En jullie voelen je beiden aangesproken wat betreft de kneusjes categorie? Kijk, daar hebben we iets aan. Mag in de OP ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:10:29 #35
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124125668
quote:

[..]

Terecht... Verlaag nooit je "eisen"
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:14:15 #36
324876 bizzle
My richness is life
pi_124125725
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ben jij nou een vent? :{w
Ze heeft scherpe hoektandjes ;)
pi_124125906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

En jullie voelen je beiden aangesproken wat betreft de kneusjes categorie? Kijk, daar hebben we iets aan. Mag in de OP ;)
Niet aan mij om te bepalen maar nee voel me niet aangesproken ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:51:00 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124126658
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:14 schreef bizzle het volgende:

[..]

Ze heeft scherpe hoektandjes ;)
Tandjes ;(

Ik ben door die ene "vent" van paiq echt allergisch geworden voor verkleinwoorden bij mannen :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:01:08 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124126937
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tandjes ;(

Ik ben door die ene "vent" van paiq echt allergisch geworden voor verkleinwoorden bij mannen :D
Dat was ik sowieso altijd al :X
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:01:39 #40
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124126946
quote:

[..]

Tandjes ;(

Haha kutje
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:14:34 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124127285
quote:

[..]

Tandjes ;(

:D

Hallo meisje, heb je een leuk avondje gehad, beetje last van een katertje? Vond het een leuk avondje, binnen kort maar eens een vervolg drankje drinken?

Nou kusje en succes met je katertje.
Fijn dagje toegewenst!

Bovenstaand gaat dus geen bonus punten opleveren :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124127691
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D

Hallo meisje, heb je een leuk avondje gehad, beetje last van een katertje? Vond het een leuk avondje, binnen kort maar eens een vervolg drankje drinken?

Nou kusje en succes met je katertje.
Fijn dagje toegewenst!

Bovenstaand gaat dus geen bonus punten opleveren :P
En als je dat dan weet, waarom post je het dan? :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:48:21 #43
242666 BeamofLight
pi_124128271
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

je had postje moeten tiepen
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:23:58 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124129189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het overdrijven en het extreem over de top tillen van iets heel kleins. Daarom posten, noem het plagen.

Waarom altijd zo serieus? We hebben de roze crocks toch ook tot het extreme door zitten voeren in verhalen. Gewoon, omdat het leuk is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:30:11 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124129333
quote:

Klinkt goed! Was die man van het telefoonnummer nou wel een wederzijdse match of niet?
pi_124131419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Nee niet echt... Maar dat mag (zoals DaFan ook zegt) iemand ander bepalen ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:06:45 #47
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124131826
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Haha kutje
Lulletje o|O
pi_124132897
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt goed! Was die man van het telefoonnummer nou wel een wederzijdse match of niet?
Dat is evident aangezien er nummers (meervoud) zijn uitgewisseld.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:23:24 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124134138
Foto van de mogelijke date gekregen, niet die van de motor maar laten deze "den Blijker" noemen, omdat dat is wat hij oa voor de kost doet. Viel me niet tegen, hij is 37 dus had er rekening mee gehouden dat hij geen babyface zou hebben. Ben benieuwd, vooralsnog lullen we nog even om de date heen maar dat zal volgende week wel komen vermoed ik zo.
pi_124134223
quote:

[..]

kun je ook omdraaien. als zelfs de kneuzen je niet willen...

~:)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:34:09 #51
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124134543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Uiteraard, want anders ga je wel ondersteboven :7
Mij ook! Ah..stoer! Ik begin eerst maar eens met het andere roze papiertje me dunkt.
[/quote]

Ha! Wat zie ik nu Eefje? Daten met een motorrijder? :D
Niet doen, allemaal tuig met een deathwish. -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:35:52 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124134595
quote:
Jeetje.... allemaal?! Ik dacht dat ik maar 3 minuten de tijd had.... dan kan ik toch niet zeggen wat ik allemaal leuk vindt. -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_124134674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

met kalashnikovs achter het aanrecht of de toonbank. :7
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:39:18 #54
138876 Andromache
pi_124134716
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, haha, dat kondigde hij direct aan de bar nog aan, zo van 'nou, bij jou heb ik ja ingevuld hoor'.. 'ja ik ook'.. dik grijnzen naar elkaar haha :D

Ik doe mee met Eefje, ik geef deze de codenaam de havenmeester
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:43:40 #55
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124134876
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja, haha, dat kondigde hij direct aan de bar nog aan, zo van 'nou, bij jou heb ik ja ingevuld hoor'.. 'ja ik ook'.. dik grijnzen naar elkaar haha :D

Je hebt ook ja in gevuld bij jezelf? Goed dat jullie dan in ieder geval wel telefoonnummers hebben uitgewisseld.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:45:07 #56
138876 Andromache
pi_124134918
zucht zucht grappenmaker
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:21 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124134995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef Andromache het volgende:
zucht zucht grappenmaker
Sorry.... het is een bui, erg weinig slaap doet dat met mij. -O-
Ik hoop dat je er een leuke date uit zal halen. ;)

@Yuki, date met paiqer die verkleinwoordjes gebruikt? Ik ga teruglezen. :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:48:52 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124135056
Overigens, niets zo leuk als een vrouw achterop de motor als date... subtiel extra bijremmen met je voorrem. "Oeps, sorry!" :9 En als ze dan ook nog niet eens terugkruipt.... maar je nog steviger vast zal houden.... dan zit je goed. :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:01:42 #59
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124135512
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef eefje801 het volgende:
Fokdates zijn best leuk..

Maar..toegegeven, je moet het ook weer niet te vaak doen anders wordt het ingewikkeld.
Meh, ik heb altijd leuke Fok! dates gehad, wel waren sommige véél leuker dan de andere. Mijn laatste Fok! 'date' was toch wel leuker dan vele normale dates. Dus gewoon ervoor gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Satijn het volgende:
Even heppie-de-peppie nieuws: alweer 4 maanden samen met mijn 'paiq-date'. Joepie!
Leuk!!!! Ik wist niet dat je alweer samen was. :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:31:01 #60
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124136417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:48 schreef -Splash- het volgende:
Overigens, niets zo leuk als een vrouw achterop de motor als date... subtiel extra bijremmen met je voorrem. "Oeps, sorry!" :9 En als ze dan ook nog niet eens terugkruipt.... maar je nog steviger vast zal houden.... dan zit je goed. :P
Of ze is doodsbang en verzint ter plekke 26 manieren om je te castreren zodra je afstapt. :P
WFPB!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:35:50 #61
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124136543
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Of ze is doodsbang en verzint ter plekke 26 manieren om je te castreren zodra je afstapt. :P
Haha idd!

Zijn er nog mensen die daten vanavond? Of weer de jungle ingaan op zoek naar een date :P?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:52:48 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124137091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[/quote]

Ha ha je zou denken dat ik na jou genezen was maar helaas..ik heb nog steeds geen ritje gemaakt.
Klopt, en ook ook nog met een kookgek dus kan mijn lol niet op deze maand :) Nu nog even besluiten welke eerst, want tegelijk dat is zo'n gedoe.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:54:04 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124137138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ha ha mooi! :) Je moet me binnenkort maar even bijkletsen ;)

Havenmeester? Ah leuk, toch niet altijd op zee hé :P Of heeft ie een bootje? ha ha
pi_124137585
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Haha idd!

Zijn er nog mensen die daten vanavond? Of weer de jungle ingaan op zoek naar een date :P?
Ja ik ga vanavond naar Den Haag (dus on-topic) op zoek naar een date. Het liefst zo'n suffig ambtelijk type, achter welke jungleboom kan ik het beste zoeken?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:30:42 #65
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124138367
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Je moet het wel subtiel doen dropje, niet een noodstop maken terwijl je 140 rijdt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:31:09 #66
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124138386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha je zou denken dat ik na jou genezen was maar helaas..ik heb nog steeds geen ritje gemaakt.
Klopt, en ook ook nog met een kookgek dus kan mijn lol niet op deze maand :) Nu nog even besluiten welke eerst, want tegelijk dat is zo'n gedoe.
Ha! Ik ben vast vaak in Assen te vinden met de motor komende seizoenen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door -Splash- op 16-03-2013 21:34:15 ]
pi_124139621
Mijn "date" en ik zijn allebei ziek ;(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:02:15 #68
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124139671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef habitue het volgende:
Goh hoe zou dat nou komen :D Jullie lichaamssappen zijn inmiddels flink gemixed ;)
pi_124139870
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Goh hoe zou dat nou komen :D Jullie lichaamssappen zijn inmiddels flink gemixed ;)
Haar schuld :( Zij was eerst ziek!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:50:23 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124144196
quote:
ga er heen, neem 2x kippensoep mee en ga samen op de bank hangen met een kop kippensoep.
En samen lekker snotteren en levenloos hangen op de bank :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:02:43 #71
138876 Andromache
pi_124144632
wtf ik zie nu dat onderin beeld bij speeddaten staat dat 8 mannen 'ja' hadden ingevuld bij mij....

ik moet echt vaker uit :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:14:13 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124145138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef Andromache het volgende:
wtf ik zie nu dat onderin beeld bij speeddaten staat dat 8 mannen 'ja' hadden ingevuld bij mij....

ik moet echt vaker uit :P
Of ze vinden je een makkelijke prooi om je in bed te krijgen wegens je uitstraling dat je zo graag wilt.

Hier kan je soms ook over komen dat je veel te graag een relatie wilt. Dat maakt je als zeer makkelijke prooi om alles te doen wat een man maar wilt. Zo een persoon is erg makkelijk om je vinger te winden.

Geen aanval, niks negatiefs maar houd het in je achterhoofd. Voor de rest, lekker date en plezier hebben :)
pi_124148256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ga er heen, neem 2x kippensoep mee en ga samen op de bank hangen met een kop kippensoep.
En samen lekker snotteren en levenloos hangen op de bank :P
Nee dankje, ik zweet als een otter en het ruikt hier alsof er 3 in staat van ontbinding zijn.
pi_124148557
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of ze vinden je een makkelijke prooi om je in bed te krijgen wegens je uitstraling dat je zo graag wilt.

Hier kan je soms ook over komen dat je veel te graag een relatie wilt. Dat maakt je als zeer makkelijke prooi om alles te doen wat een man maar wilt. Zo een persoon is erg makkelijk om je vinger te winden.

Geen aanval, niks negatiefs maar houd het in je achterhoofd. Voor de rest, lekker date en plezier hebben :)
:r
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zondag 17 maart 2013 @ 00:04:45 #75
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124149518
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Na 1 of 2 keer is je boodschap wel duidelijk hoor. Geldt niet alleen voor deze post maar ook anderen. Je hoeft niet eindeloos mensen proberen te overtuigen van jouw standpunt.. laat Andro lekker genieten van haar 8 mannen, al dan niet tegelijk. ~O>
WFPB!
  zondag 17 maart 2013 @ 00:15:36 #76
138876 Andromache
pi_124149805
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Na 1 of 2 keer is je boodschap wel duidelijk hoor. Geldt niet alleen voor deze post maar ook anderen. Je hoeft niet eindeloos mensen proberen te overtuigen van jouw standpunt.. laat Andro lekker genieten van haar 8 mannen, al dan niet tegelijk. ~O>
hear hear.

anyway. dinsdag date.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:28:27 #77
242666 BeamofLight
pi_124150129
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

hear hear.

anyway. dinsdag date.
vraag vooraf anders ff of hij ooit drugs heeft gedaan?
  zondag 17 maart 2013 @ 00:29:28 #78
138876 Andromache
pi_124150150
quote:
12s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vraag vooraf anders ff of hij ooit drugs heeft gedaan?
wat ben je toch ook een zielepoot. relevant vind ik of hij dat nu doet.
  zondag 17 maart 2013 @ 02:42:42 #79
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124152951
Gezellig weer hier O+
pi_124154427
quote:
Smooth :@ :@ :@

quote:
Dat krijg je van hete passionele sex ;( Heb ik ook vaak :@
pi_124155745
quote:

[..]

hear hear.

anyway. dinsdag date.
Leuk! Succes!
pi_124156456
quote:

[..]

hear hear.

anyway. dinsdag date.
Leuk :Y Wat gaan jullie doen?
Kan niet wachten op een leuk verhaal :D
  zondag 17 maart 2013 @ 14:18:33 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124161936
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Het is geen standpunt, puur een waarschuwing. Vrouwen die onzeker, te graag willen en net uit een relatie komen zijn de meest makkelijkste prooien om in bed te krijgen.
pi_124164016
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is geen standpunt, puur een waarschuwing. Vrouwen die onzeker, te graag willen en net uit een relatie komen zijn de meest makkelijkste prooien om in bed te krijgen.
En krijgen daar altijd spijt van..
pi_124164930
quote:

[..]

Nou, dat hoeft ook niet altijd zo te zijn hoor. Ondanks die gevoelens kunnen ze wel nog steeds principes hebben. ;)
pi_124168187
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nou, dat hoeft ook niet altijd zo te zijn hoor. Ondanks die gevoelens kunnen ze wel nog steeds principes en eigenwaarde hebben. ;)
Precies.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sannne op 17-03-2013 16:45:01 ]
pi_124168559
quote:

[..]

Ja want alle vrouwen zijn hetzelfde natuurlijk :')
  zondag 17 maart 2013 @ 16:45:44 #88
242666 BeamofLight
pi_124168836
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja want alle vrouwen zijn hetzelfde natuurlijk :')
in principe klopt dit ja
  zondag 17 maart 2013 @ 16:59:44 #89
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124169317
quote:
1 om te onthouden :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_124170871
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef Sannne het volgende:

[..]

Precies.
Goede toevoeging. :D
pi_124172541
Huu. Ik heb besloten dat ik Paiq eng vind. :') Zit je te chatten, zeg je iets over series en gezelligheid met vrienden. Komt Paiq: series is een do van Delftmeneer, vrienden is een do van Delftmeneer.
;(
pi_124172596
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu. Ik heb besloten dat ik Paiq eng vind. :') Zit je te chatten, zeg je iets over series en gezelligheid met vrienden. Komt Paiq: series is een do van Delftmeneer, vrienden is een do van Delftmeneer.
;(
Eh, wat is daar eng aan?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:19:10 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124172731
In de categorie toevallig: kom net m'n date tegen van morgenavond, gewoon op straat. :')

We keken elkaar allebei aan van: jij ehh...ben jij...huuuuu?! :')
Ze was met haar stiefmoeder (zegt ze nu op whatsapp) dus het was wel een beetje awkward en we zijn grinnikend verder gelopen.
pi_124172735
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef Joysa het volgende:

[..]

Eh, wat is daar eng aan?
Nouja, niet echt eng natuurlijk, maar ik schrok er een beetje van. :')
  zondag 17 maart 2013 @ 18:20:17 #95
320538 All-out
super, man
pi_124172770
haha, dat is gewoon een dingetje van Paiq

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Silenus het volgende:
In de categorie toevallig: kom net m'n date tegen van morgenavond, gewoon op straat. :')

Ze was met haar stiefmoeder (zegt ze nu op whatsapp) dus het was wel een beetje awkward en we zijn grinnikend verder gelopen.
bizar :P
pi_124173053
Ik vind dat je best veel moet praten trouwens, voordat je een keer de foto te zien krijgt. Maar misschien zegt dat iets over hoe soepel het gesprek loopt. ;)
pi_124173103
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Silenus het volgende:

_O- awkward

Ik krijg best vaak battledate/speeddate uitnodiging voor 'Silenus'.. ik durf nooit te klikken _O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124173874
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind dat je best veel moet praten trouwens, voordat je een keer de foto te zien krijgt. Maar misschien zegt dat iets over hoe soepel het gesprek loopt. ;)
Paiq kost inderdaad erg veel tijd maar ik vind het toch wel vermakelijk. Door de opzet van de site kan je nog wel eens verrast worden positief en ook zeker negatief.

Al bewijst de site me de laatste paar dagen goeie dienst, ik heb er nu een aantal zeer interessante contacten tussen zitten dus het daten zou wel goed moeten komen bij mij.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:16:31 #99
320538 All-out
super, man
pi_124174775
ik vind et ook een leuke site, alleen mis ik soms toch wel wat extra informatie bij een persoon.. ik weet graag direct of de dame in kwestie slank is of niet, bijvoorbeeld

dat je moet chatten voordat je foto's ziet heeft ook wel wat
pi_124175433
quote:
99s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef All-out het volgende:
ik vind et ook een leuke site, alleen mis ik soms toch wel wat extra informatie bij een persoon.. ik weet graag direct of de dame in kwestie slank is of niet, bijvoorbeeld

dat je moet chatten voordat je foto's ziet heeft ook wel wat
Gewoon fotocheat doen joh...tijd is te waardevol om te verpesten aan nutteloze gesprekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')