hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na 1 of 2 keer is je boodschap wel duidelijk hoor. Geldt niet alleen voor deze post maar ook anderen. Je hoeft niet eindeloos mensen proberen te overtuigen van jouw standpunt.. laat Andro lekker genieten van haar 8 mannen, al dan niet tegelijk.
wat ben je toch ook een zielepoot. relevant vind ik of hij dat nu doet.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vraag vooraf anders ff of hij ooit drugs heeft gedaan?
Smoothquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:48 schreef -Splash- het volgende:
Overigens, niets zo leuk als een vrouw achterop de motor als date... subtiel extra bijremmen met je voorrem. "Oeps, sorry!"En als ze dan ook nog niet eens terugkruipt.... maar je nog steviger vast zal houden.... dan zit je goed.
Dat krijg je van hete passionele sexquote:
Leukquote:
Het is geen standpunt, puur een waarschuwing. Vrouwen die onzeker, te graag willen en net uit een relatie komen zijn de meest makkelijkste prooien om in bed te krijgen.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Na 1 of 2 keer is je boodschap wel duidelijk hoor. Geldt niet alleen voor deze post maar ook anderen. Je hoeft niet eindeloos mensen proberen te overtuigen van jouw standpunt.. laat Andro lekker genieten van haar 8 mannen, al dan niet tegelijk.
En krijgen daar altijd spijt van..quote:Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is geen standpunt, puur een waarschuwing. Vrouwen die onzeker, te graag willen en net uit een relatie komen zijn de meest makkelijkste prooien om in bed te krijgen.
Nou, dat hoeft ook niet altijd zo te zijn hoor. Ondanks die gevoelens kunnen ze wel nog steeds principes hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is geen standpunt, puur een waarschuwing. Vrouwen die onzeker, te graag willen en net uit een relatie komen zijn de meest makkelijkste prooien om in bed te krijgen.
Precies.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook niet altijd zo te zijn hoor. Ondanks die gevoelens kunnen ze wel nog steeds principes en eigenwaarde hebben.
Ja want alle vrouwen zijn hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in principe klopt dit jaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen zijn hetzelfde natuurlijk
1 om te onthoudenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:48 schreef -Splash- het volgende:
Overigens, niets zo leuk als een vrouw achterop de motor als date... subtiel extra bijremmen met je voorrem. "Oeps, sorry!"En als ze dan ook nog niet eens terugkruipt.... maar je nog steviger vast zal houden.... dan zit je goed.
Eh, wat is daar eng aan?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huu. Ik heb besloten dat ik Paiq eng vind.Zit je te chatten, zeg je iets over series en gezelligheid met vrienden. Komt Paiq: series is een do van Delftmeneer, vrienden is een do van Delftmeneer.
bizarquote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Silenus het volgende:
In de categorie toevallig: kom net m'n date tegen van morgenavond, gewoon op straat.
We keken elkaar allebei aan van: jij ehh...ben jij...huuuuu?!
Ze was met haar stiefmoeder (zegt ze nu op whatsapp) dus het was wel een beetje awkward en we zijn grinnikend verder gelopen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef Silenus het volgende:
In de categorie toevallig: kom net m'n date tegen van morgenavond, gewoon op straat.
We keken elkaar allebei aan van: jij ehh...ben jij...huuuuu?!
Ze was met haar stiefmoeder (zegt ze nu op whatsapp) dus het was wel een beetje awkward en we zijn grinnikend verder gelopen.
Paiq kost inderdaad erg veel tijd maar ik vind het toch wel vermakelijk. Door de opzet van de site kan je nog wel eens verrast worden positief en ook zeker negatief.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind dat je best veel moet praten trouwens, voordat je een keer de foto te zien krijgt. Maar misschien zegt dat iets over hoe soepel het gesprek loopt.
Gewoon fotocheat doen joh...tijd is te waardevol om te verpesten aan nutteloze gesprekken.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef All-out het volgende:
ik vind et ook een leuke site, alleen mis ik soms toch wel wat extra informatie bij een persoon.. ik weet graag direct of de dame in kwestie slank is of niet, bijvoorbeeld
dat je moet chatten voordat je foto's ziet heeft ook wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |