Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Excuus, in die zin heb je natuurlijk een punt. Ik ben in die zin ook zo'n "nieuweling" die zo af en toe komt kijken, zowel bij K1 als bij bokswedstrijden dus ik ben niet zozeer op de hoogte van wat "wenselijk" is in zulke topics. Echter ben ik wel van mening dat iedereen recht heeft om te zeggen wat hij wilt in welk topic dan ook, ook al is dat tegen het zere been van sommige anderen. Fok is een openbaar forum, ook het SPT gedeelte, dus andersdenkenden en "sportnewbees" zullen altijd toegang hebben en hun mening klaar hebben. Om anderen als "nutteloos" af te schrijven vind ik te ver gaan en is niet de bedoeling van dit forum.
Waar kan ik dat boksdraadje vinden? MMA/kickboksen et cetera boeit mij niet echt.quote:
Ja, die blonde die de dag ervoor nog in een wedkantoor zat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Knipoog voetballer speelde toch voor Dinamo Zagreb of niet?
SPT / [Centraal] MMA topic #207 "The dark side mode"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar kan ik dat boksdraadje vinden? MMA/kickboksen et cetera boeit mij niet echt.
Waarom doet Hoost's pareltje van een Paul Slowinski eigenlijk niet mee?quote:
MMA/UFC boeit mij dus niets. Boksen heeft geen eigen topic dus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #207 "The dark side mode"
Mooi, hou je achterlijke posts maar mooi hier inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MMA/UFC boeit mij dus niets. Boksen heeft geen eigen topic dus?
Nee, maar wel een goed idee om te makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:M_elAmrani twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 23:31:57Ze hebben net omgeroepen bij die live stream. Hij gaat niet meer vechten nu omdat zijn been is gebroken. reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, daarom in de spoiler. Gaat over Badr;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:M_elAmrani twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 23:31:57Ze hebben net omgeroepen bij die live stream. Hij gaat niet meer vechten nu omdat zijn been is gebroken. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPC is zo zo Wel TV gelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
UFC is wel vet, maar nooit op Tv helaas
Oh. Is er wel, ergens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kwam net ook voorbij bij shownieuwsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, daarom in de spoiler. Gaat over Badr;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:M_elAmrani twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 23:31:57Ze hebben net omgeroepen bij die live stream. Hij gaat niet meer vechten nu omdat zijn been is gebroken. reageer retweet
Yes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is meer een live topic elke keer?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef Nober het volgende:
Alleen maar lullen over Badr alsof het eigenlijk al beslist is zoals Derksen om 21:53 al meldde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. Meestal dan ook alleen bij wedstrijden op RTL 7.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is meer een live topic elke keer?
Wat een lelijk wijf zeg, Badr kan toch veel betere fixen? Deze heeft ook nog eens kinderen is media geilquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die laatste foto lijkt ze wel op Michael Jackson met een blonde pruik.quote:
Verplaats je die troep zelf even naar SHO?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha jij bent jaloers op Estelle Cruijff Gullit Hari.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Kijk haar eens interessant doen voor op de fotoDom wijf.
Staat het al, en in NWSquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verplaats je die troep zelf even naar SHO?
Goh die reactie had ik nou niet verwacht zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha jij bent jaloers op Estelle Cruijff Gullit Hari.
Zo ver is mijn tv uitzending nog nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik denk dat het van de match van daarnet is. Als ik dit nu hoor over die voet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef Prospera het volgende:
-
[..]
Zo ver is mijn tv uitzending nog niet
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef Prospera het volgende:
Hoe breekt hij opeens een voet?
Laffe manier om eronderuit te komen
Oh ik snap dat hij zijn voet heeft gebroken terwijl hij zijn tegenstander in zijn kruis trapte.
Idd gewoon niet schoppenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij kan prima met een gebroken voet verder.
Gewoon, breken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef Prospera het volgende:
Hoe breekt hij opeens een voet?
Laffe manier om eronderuit te komen
Oh ik snap dat hij zijn voet heeft gebroken terwijl hij zijn tegenstander in zijn kruis trapte.
Gaat hij het niet ver in schoppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Hij kan ook gewoon gaan boksen, voeten heb je niet nodig
Ja fokkers zijn stoerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jezusgaan jullie eens 3 meter op een gebroken poot lopen kijken of jullie dan ook nog de ring in willen.
Dat klopt nu toch ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt heEen sportman wil toch gewoon doorvechten.
Heb een keer met twee gebroken voeten iemand knockout geslagen, onterecht dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jezusgaan jullie eens 3 meter op een gebroken poot lopen kijken of jullie dan ook nog de ring in willen.
Ik heb een keer mijn enkel verstuikt toen kon ik al niet meer lopen zo dik werd het. Laat staan gebroken voet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt heEen sportman wil toch gewoon doorvechten.
Niet je derde been gebruikenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nu in de ring. Gewoon met je handen
Jahr00n?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Heb een keer met twee gebroken voeten iemand knockout geslagen, onterecht dus
Wat bedoel je? Je wil toch niet op zo een manier verliezen? Je wil niet je voet breken maar wel doorvechten, dat bedoel ik. Niet dat hij met een gebroken voet verder moet.quote:
Met gips kun je wel harder schoppenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Pijnstillers, in het gips en gewoon doorgaan
Ben je ongesteld meid?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef Mylene het volgende:
Het voetenwerk breekt hem wel op, karma is a bitch.
Oh haha, ik dacht al wtf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je wil toch niet op zo een manier verliezen? Je wil niet je voet breken maar wel doorvechten, dat bedoel ik. Niet dat hij met een gebroken voet verder moet.
Nou gips is best hard hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat je met je voet/bot harder trapt
Maakt niet uit, het is al laat en ik ben een beetje moe, komt soms iets een beetje raar uit mijn vingers.quote:
Totaal gemist. Vorige pagina op de ipad. Krijg mobiel geen meldingen. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had deze al gezocht voor die kardinaal gast .. wilde hem gewoon eens gebruiken
Nou, ik denk eerlijkgezegd dat je helemaal niets kanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Met een gebroken voet vechten lijkt me bijna niet te doen. Arm misschien wel (meer).
Saki is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerlijkgezegd dat je helemaal niets kan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is al laat en ik ben een beetje moe, komt soms iets een beetje raar uit mijn vingers.
Ik ben al lang blij dat ze 2 fatsoenlijke gasten hebben..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
RTL7 doet dit wel slecht. Is echt meer een praatprogramma dan een boksshow. Die presentator stelt de domste vragen en weet niks van vechtsport af
Bradley beat Pacquiao with a fractured left foot and a twisted right anklequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Met een gebroken voet vechten lijkt me bijna niet te doen. Arm misschien wel (meer).
Hebben we een paar weken terug gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
Deze man had dit zooitje al lang opgeruimd
[ afbeelding ]
Na elke vraag kijkt hij ook gelijk naar zijn papiertjes om alvast de volgende vraag te gaan kiezen. Totaal geen aandacht voor wat er wordt gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
RTL7 doet dit wel slecht. Is echt meer een praatprogramma dan een boksshow. Die presentator stelt de domste vragen en weet niks van vechtsport af
Matig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Mylene het volgende:
Badr gevlucht naar de eerste hulp omdat hij kennelijk in zag dat ie toch niet in vorm was.
Alistairquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die heeft er ook geen verstand van en die doet ook bokswedstrijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze 2 fatsoenlijke gasten hebben..
En die Koerd er niet is met ze bijdehandte kut grappen
Ja Antonio Silva ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
Badr heeft hem al een keer verslagen en andersom ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was toch die partij waar niemand het eens was met die beslissing dat Bradley won?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bradley beat Pacquiao with a fractured left foot and a twisted right ankle
http://www.boxingnews24.c(...)twisted-right-ankle/
quote:
Dat was gewoon te veel arrogantie van Overeem zijn kant, krijg je als je geen vaste relatie meer hebt.quote:
Badr is een pussy. De afspraak was 1 k1 gevecht en 1 mma gevecht maar nadat Overeem Badr ko sloeg wou Badr niet meer de kooi inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Badr heeft hem al een keer verslagen en andersom ook
Dat is functioneel vetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Mylene het volgende:
Badr had ook wel een beetje harder kunnen trainen omdat babyvet rondom zijn middel weg te krijgen.
Trolletjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Mylene het volgende:
Badr had ook wel een beetje harder kunnen trainen omdat babyvet rondom zijn middel weg te krijgen.
Jij mag ook weleens wat harder gaan trainen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij heeft hij op het moment iets met extreem lage testosteron waarde en kan hij helemaal niet vechten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Zaran het volgende:
Dat was gewoon te veel arrogantie van Overeem zijn kant, krijg je als je geen vaste relatie meer hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:58 schreef Mylene het volgende:
Ja, hij heeft 6 maanden in de cel gezeten slimbo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Serieus, hij was eerst toch veel strakker rondom zijn middel?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toen vond je dat wel lekker he?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
En dan nog? Hij vocht door terwijl hij er erger aan toe was dan badr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was toch die partij waar niemand het eens was met die beslissing dat Bradley won?
Hij vocht wel door, maar dat zeggen ze toch.. door de adrenaline kun je door.
Niet elke vechter is het zelfde en ook de blessure niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog? Hij vocht door terwijl hij er erger aan toe was dan badr.
Ik vind het op zich geen lelijke man. Hij heeft een door en door rot karakter. Zelfs de maden zouden niet van hem vreten als hij onder de grond ligt begraven. Ja tog?quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
het is verdomme 00:00 geweest. Er stond een film van Ice-T gepland met een 3.6 op IMDB
Ja, kan het wel afzetten. Keek voor badrquote:
Oke hij is niet lelijk maar hij heeft echt zo'n schoffie kopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen lelijke man. Hij heeft een door en door rot karakter. Zelfs de maden zouden niet van hem vreten als hij onder de grond ligt begraven. Ja tog?
Meteen een goed voorbeeld dat uiterlijk niet belangrijk is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen lelijke man. Hij heeft een door en door rot karakter. Zelfs de maden zouden niet van hem vreten als hij onder de grond ligt begraven. Ja tog?
Ik dacht dartenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
het is verdomme 00:00 geweest. Er stond een film van Ice-T gepland met een 3.6 op IMDB
Is dat geen tattoo dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker met je handen over die rare haargroei plek kriebelen
Het is een Kroaat in Zagreb, tis dus eigenlijk al beslist.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Jammer van Badr, daarom op Cro Cop hopen
quote:
Nee dat denken mannen alleen dat vrouwen dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Of is dat wat vrouwen leuk vinden, zo'n bad boy?
Ik hou m'n hoop op Bonjaskyquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende week SPONG vs BONJASKY, zal Spong wel eenvoudig winnen maar toch.
Precies Karina. Wij weten wel hoe het zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Meteen een goed voorbeeld dat uiterlijk niet belangrijk is.
Mooi toch, thuiswedstrijdje winnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een Kroaat in Zagreb, tis dus eigenlijk al beslist.
Ik ben zo'n nette rustige jongen, waar blijven die chicks danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat denken mannen alleen dat vrouwen dat leuk vinden.
die is gisteren al geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=10522
Nog geen knipoog gezien, wel een tongzoen, maar geen knipoogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was het van tevoren al zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat zo is hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat denken mannen alleen dat vrouwen dat leuk vinden.
Nee http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.phpquote:
Ik ben een rustige nette vrouw, waar blijven de mannen danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nette rustige jongen, waar blijven die chicks dan
Misschien hooguit voor 1x (ik niet trouwens) maar niet om je verdere leven mee door te brengen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat dat zo is hoor.
Ondertussen dertig jaar later.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een rustige nette vrouw, waar blijven de mannen danHet verschil is alleen dat ik niet wanhopig zoek, komt wel een keertje
Mwah, met zo'n mentaliteit niet hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een rustige nette vrouw, waar blijven de mannen danHet verschil is alleen dat ik niet wanhopig zoek, komt wel een keertje
Het verschil, tussen jou en mij?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg off topic, maar ze zitten toch te lullen, ik heb het ook wel in andere topics gepost: het is niet zo dat alleen knappe mannen een vriendin hebben he?quote:
Nee. Diaz morgen huilie huilie i'm gonna retire speach. En daarna ook nog busted worden omdat er teveel marihuana in zijn systeem zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef Nober het volgende:
[..]
10cm te kort maarre Diaz morgen Champ...
OK sorry manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het verschil, tussen jou en mij?
Dat is al de 2e rot opmerking (waar je weer mis zit) en spoileren..je credits branden in een rap tempo op..
Klopt, rijke mannen ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg off topic, maar ze zitten toch te lullen, ik heb het ook wel in andere topics gepost: het is niet zo dat alleen knappe mannen een vriendin hebben he?
nicequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ristie vs Kraus ook die avond http://www.gloryworldseries.com/nl/events/347-glory-5-london
Als je in de de stad loopt en rond kijkt dan zie je godverdomme dikke vieze lelijke mensen met allemaal een partnerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg off topic, maar ze zitten toch te lullen, ik heb het ook wel in andere topics gepost: het is niet zo dat alleen knappe mannen een vriendin hebben he?
Onzin. Ik ken zat "lelijke" mannen die een vriendin hebben of getrouwd zijn en die zijn niet rijk en hun vriendinnen zijn niet lelijk.quote:
Ik zou het zelfspot noemen ipv zielig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK sorry manIk dacht dat je echt zat te zoeken door die post, maar je was gewoon zielig dus.
Ik zie dat je al 50(!) bent, ben je dan al een gilf?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK sorry manIk dacht dat je echt zat te zoeken door die post, maar je was gewoon zielig dus.
van moviemeter:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Maar die kijken naar het innerlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je in de de stad loopt en rond kijkt dan zie je godverdomme dikke vieze lelijke mensen met allemaal een partner
Kijk dat is helemaal prima natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het zelfspot noemen ipv zielig.
Niet in die zin nee, geen kinderen dus ook geen kleinkinderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie dat je al 50(!) bent, ben je dan al een gilf?
Volgens mij wel. Vrouwen zijn overkritisch dus je moet er wel uitspringen. Of je moet duidelijk rijker zijn dan andere mannen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php?dag=14-03-2013quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van moviemeter:
donderdag 14 maart, 0:30 uur op TV (RTL7)
Jij komt met info van de vijand. Ik neem niets aan van een Arsenal-supporterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van moviemeter:
donderdag 14 maart, 0:30 uur op TV (RTL7)
Hoe kom je daar nou bij! Wat ik net postte ik ken zat lelijke mannen met een vriendin of lelijke vrouwen met een vriend of man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vrouwen zijn overkritisch dus je moet er wel uitspringen. Of je moet duidelijk rijker zijn dan andere mannen.
ik ben nergens supporter van,lolquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij komt met info van de vijand. Ik neem niets aan van een Arsenal-supporter
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php?dag=14-03-2013
En terecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een man die mij af en toe corrigeer met een pak slaag.
Als je niet goed gekookt hebt zeker he? Dat je slaag krijgt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een man die mij af en toe corrigeer met een pak slaag. Lekker dominant. Ik voldoet wel een stereotype beeld van Oosterse vrouw, volgzaam enzo. Op FOK! kan ik de baas spelen.
Heb je ook pics van je tetten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een man die mij af en toe corrigeer met een pak slaag. Lekker dominant. Ik voldoet wel een stereotype beeld van Oosterse vrouw, volgzaam enzo. Op FOK! kan ik de baas spelen.
Ja maar wel vroeg op, moest snel boodschappen doen en zo want om 12 uur had ik afgesproken in de stad.quote:
Ik kook altijd netjes en op tijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je niet goed gekookt hebt zeker he? Dat je slaag krijgt.
Jaja na deze bekentenis .....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Mylene het volgende:
Je moet ook naar het innerlijk kijken natuurlijk. Schoonheid is meer dan een paar huidlagen diep.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij! Wat ik net postte ik ken zat lelijke mannen met een vriendin of lelijke vrouwen met een vriend of man.
Laatst zeker niet, toen je ineens geen moderator meer was en daarna wel weer.quote:
Ach als je maar goed kan pijpen toch!?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar schort het bij mij dus aan, ik kan niet koken
Als je iemand een tijdje kent dan zie je dat uiterlijk niet eens meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet ook naar het innerlijk kijken natuurlijk. Schoonheid is meer dan een paar huidlagen diep.
Wanneer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dag, ik ga een beetje mijn tieten posten.
Charmante jongen jij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach als je maar goed kan pijpen toch!?
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer dan dat en niet teveel voor het beeld lopen en hebben die man!quote:
Geoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hallo, dat vind ik nou erg fijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dag, ik ga een beetje mijn tieten posten.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
idd, help Snowballed eens evenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hallo, dat vind ik nou erg fijn...![]()
Alleen als je in de tussentijd blind bent geworden. Het is meer dat je blik verandert naarmate je iemand leert kennen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand een tijdje kent dan zie je dat uiterlijk niet eens meer.
Ja dat bedoel ik dus hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als je in de tussentijd blind bent geworden. Het is meer dat je blik verandert naarmate je iemand leert kennen.
Uh ik ben niet al mijn hele leven alleen he? Pas sinds 3 jaar weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Maar Karina als je 50 bent en denk het komt nog wel, dat is toch niet de juiste mentaliteit? Maar je moet het uiteraard zelf weten, maar zo sta ik iig in het leven.
Wanneer gaat er iemand nou kapot geslagen worden, wil slapen.
Not even once bro.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ach, jullie denken het.. ik zeg hetdan ben ik maar de boeman.
Nee ik stond niet bepaald vooraanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb geen grote tieten. Ik ben klein maar fijn Oosterse vrouw. Misschien Karina?
Pics?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb geen grote tieten. Ik ben klein maar fijn Oosterse vrouw. Misschien Karina?
Oh, ik vernam dat. Mijn excuses, ben moequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik ben niet al mijn hele leven alleen he? Pas sinds 3 jaar weer.
Kom naar Eindhoven dan, dan sla ik je knokkie.. 2 birds 1 stone.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Maar Karina als je 50 bent en denk het komt nog wel, dat is toch niet de juiste mentaliteit? Maar je moet het uiteraard zelf weten, maar zo sta ik iig in het leven.
Wanneer gaat er iemand nou kapot geslagen worden, wil slapen.
Zo werkt het ook , maar maak je niet drukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand een tijdje kent dan zie je dat uiterlijk niet eens meer.
Anders ik welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, ik vernam dat. Mijn excuses, ben moe
Dat is toch helemaal niet erg...?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Mylene het volgende:
Waar ging het mis? Om het koken of om het pijpen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik ben niet al mijn hele leven alleen he? Pas sinds 3 jaar weer.
Ik ben in Eindje, waar ben je. Helemaal kapot jongequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom naar Eindhoven dan, dan sla ik je knokkie.. 2 birds 1 stone.
haha gaat je niks aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ging het mis? Om het koken of om het pijpen?
voor die praktijken zijn er toch bijvrouwenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Not even once bro.Een vrouw die goed kan koken is in deze tijden zeldzamer dan een vrouw die kan pijpen.
Oh ik wel hoor, heb eigenlijk wel een cup c nodig maar dat doe je niet als man.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:18 schreef Mylene het volgende:
Woensel west, kom naar de mac bij WCW.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben in Eindje, waar ben je. Helemaal kapot jonge
Deze mannetje weet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor die praktijken zijn er toch bijvrouwen
Vuile Homoquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Mylene het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is goed, ik neem Davy mee... Iemand moet het filmen uiteraard, anders kan ik niet pronken op FOK!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Woensel west, kom naar de mac bij WCW.
quote:
quote:
Gij moet ook ni denken.. dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan dat Badr zo efkes zou winnen, maar dat liep ook flink mis.
Lekker soepelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Dat broekje is wel behoorlijk gay trouwens. Die met de flappen.
Doet me aan iets Aziatisch denken, weet niet alleen watquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Dat broekje is wel behoorlijk gay trouwens. Die met de flappen.
Dat weet ik maar dat weerhoudt mij niet om het toch te vragen.quote:
Doet mij aan Spartacus denken. Al is dat weer niet gay.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me aan iets Aziatisch denken, weet niet alleen wat
5 jaar alquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gij moet ook ni denken.. dan gaat het mis.
Kan kloppen jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet mij aan Spartacus denken. Al is dat weer niet gay.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 jaar alIk roep al 3 jaar dat ze geen kampioen gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah jij bent de schuldige dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik roep al 3 jaar dat ze geen kampioen gaan worden
Nee, wel voor PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |