quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent de loopjongen van de crew
Wat moet ik voor jullie doen crew?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan mag hij wel even wat lekkers te eten halen
Als ik genoeg loop voor ze, mag ik misschien ONZ modereren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je bent zelf toch ook crew, ga lekker iets voor jezelf halen
Dan moet je hogerop slijmen, die mods maken alleen maar misbruik van jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik genoeg loop voor ze, mag ik misschien ONZ modereren.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik genoeg loop voor ze, mag ik misschien ONZ modereren.
hoop doet leven, maar tevergeefse hoop veroorzaakt zelfmoord, dus beter stop je met hopenquote:
Ga maar even een friet kapsalon voor mij halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:27 schreef Paul het volgende:
Hoor ik net:
Wat moet ik voor jullie doen crew?
quote:
Dit is België niet. Het is patat.quote:
De bitch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
maar paultjuhh wat ben ik dan van de crew?
gtfo noob.quote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gtfo noob.
jij bent paultjuhhh ook nie dus laat hemzelf antwoorden thx.
De FOK TV artiest!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
De boksbal?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Een eikel. Gewoon een eikel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Zal ff juichen in het vbl topic, ja baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:10 schreef Pharkus het volgende:
Kan je vanmiddag een paar keer voor Ajax juichen als ze scoren, bedankt alvast loopjongen
ik dacht dat ik wel meer was zoals ook de fokradio arties en de beste fokker en paultjuhhs favo fokker en de officiele mascotte van fok en dannys geheim.quote:
Alles minder dan een kapsalon wordt niet serieus genomenquote:
Ik heb liever een patatje met, frikandel mag er dan ook nog wel bijquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alles minder dan een kapsalon wordt niet serieus genomen
Dat laatste snap ik, maar is die niet te slap om in te brengen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een patatje met, frikandel mag er dan ook nog wel bij
Viespeuk, gewoon om op te eten ja, met ketchup en mayo.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, maar is die niet te slap om in te brengen?
Opeten, dat zeg ik ja, in je mond inbrengen dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Viespeuk, gewoon om op te eten ja, met ketchup en mayo.
Je zei inbrengen en te slap... dus gek he dat ik dat dacht?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Opeten, dat zeg ik ja, in je mond inbrengen dus.
Jij bent degene die weer aan zaad-achtige sauzen denkt vunz
Ja best wel, want als het gaat om stijfheid kan je beter een gehaktstaaf of een smulrol proberen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zei inbrengen en te slap... dus gek he dat ik dat dacht?
Jij begon over stijfheid..quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja best wel, want als het gaat om stijfheid kan je beter een gehaktstaaf of een smulrol proberen.
En jij begon over sauzen, glijmiddel dus.
Ik ben volkomen onschuldig
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
En waarom ga ik hier nog op inIk lijk wel gek.
haha ik had het wel door hoor. Soms heb ik zin om even erop in te gaan, maar dan kap ik er weer mee.quote:
Mooi.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ik had het wel door hoor. Soms heb ik zin om even erop in te gaan, maar dan kap ik er weer mee.
Daar is Paul voor hequote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooi.
Bezorg me nu dan maar die kapsalon
quote:
Mijn hoop op een kapsalon, wat doe jequote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Mijn hoop op een kapsalon, wat doe je
Daar hoort toch geen sla op?quote:
|
Forum Opties | |