Had ik ook terwijl iedereen hoogopgeleid was in mijn stad. Die kernsmelting komt er aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:41 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een grade school, college, high school, university, 2 bibliotheken en toch zijn de mensen in mijn kernreactor domme kneuzen?
quote:General:
•Turned regional Achievements back on!
•We are now prioritizing games with available slots in the “Join Game” menu in the front end
•Update so players will go through the Getting Started Scenario only once. They will see the Play menus when they switch servers
•Fix for a gameplay crash
•UI improvement: Increased time showing system alerts for readability
•Graphics: shader change to improve look of walls and parking lots
•It’s now easier to place airport runways
•Budget transaction optimization to increase performance
•Update of Buffers on buildings to save memory
•Performance improvement for lower end machines
Servers:
•DB performance upgrades to increase response times
Ah, de post stond dit keer onderaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:36 schreef Scorpie het volgende:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9370880.page
[..]
behalve het feit dat de rest van het spel gebroken is..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hier nog een review van tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)ers-die-je-hebt.html
Ze geven de game een matige 6 doordat de problemen met de servers anders had deze gewoon een 8 gekregen.
vertel? je hebt nooit meer controle gehad als dat je nu hebt? (wat betreft het bepalen wat er gebouwd werd)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:53 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat ik mist bij de nieuwe Simcity dat je nu niet meer de controle hebt wat er gebouwd wordt.
dan ga je terug en selecteer je je vorige server..quote:Ik moest net een andere server kiezen. Ben ik al mij steden kwijt.
ik neem aan dat je niet op elke server hebt ingelogd? dan kan je het zien aan een icoontje achter de servernaamquote:Ik weet niet wat de oude server was.
dramaqueen,quote:Wat een drama waarom niet gewoon opslaan op de computer in plaats van een domme cloud met servers die het niet doen.
Wat een drama spel zeg.
even in origin naar account and privacy gaan (in het origin menu)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:14 schreef roy600 het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik heb bij orgin een vraagteken als usericon. Dit zie ik steeds tijdens het spelen. Hoe kan ik hem veranderen?
Hierzo? Ik kan geen account vinden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
even in origin naar account and privacy gaan (in het origin menu)
Op je naam klikken rechtsboven, dan edit my profile. Klikken op je avatar en bewerken kiezen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:21 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hierzo? Ik kan geen account vinden.
[ afbeelding ]
Ik klik hem wel aan maar er gebeurt niksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Op je naam klikken rechtsboven, dan edit my profile. Klikken op je avatar en bewerken kiezen..
Heb hetzelfde probleem. In Origin heb ik wel een avatar maar in SimCity niet...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:43 schreef roy600 het volgende:
[..]
Ik klik hem wel aan maar er gebeurt niksIn SimCity zie ik het middelste bolletje van orgin ook niet staan.
Ik merk niets van andere vertalingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef jackson het volgende:
Of de patch enig goed is?
(In het kader van Nederlandse vertalingen)
Je bevolking moet groeien voordat je meerdere afdelingen toe mag voegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waarom kan ik als ik een stadhuis hebt en ongeveer 5000 sims heb meer 1 afdeling aan mij stadhuis toevoegen? Hoe kan ik er meer toevoegen??
quote:
Denk dat het een bug is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
wat doe ik fout aan mijn riolering
wanneer heb je de laatste bijgeplaatst? Zijn er overal wel werknemers?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
zeker 6-7 dagen en ja overal werknemersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
wanneer heb je de laatste bijgeplaatst? Zijn er overal wel werknemers?
het is super traag en wil soms erg lang duren voordat het erdoor komt..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:14 schreef jackson het volgende:
Die tonnen die verdwijnen door ze te doneren aan een andere stad gaan in rook op hier....
op je geld drukken, kan je rechts bonds afsluitenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef Sfeermaker het volgende:
waar in da menu kan ik een lening openen?
loan en bonds zijn net eff anders, maar hier hadden ze inderdaad net zo goed loan kunnen gebruiken:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:22 schreef Sfeermaker het volgende:
noem dat gewoon LOAN for christ sake, bedankt mschol!
http://answers.ea.com/t5/(...)1/m-p/694284#U694284quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Net weer een updateweet iemand wat die gedaan heeft
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Net weer een updateweet iemand wat die gedaan heeft
Ik heb hetzelfde, sterker nog, ze zeuren om een Uni terwijl de buurstad die wel heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef jogy het volgende:
Dat regionale educatie werkt ook nog niet helemaal lekker. ik heb één stad met een universiteit plus technische upgrade maar de rest van de steden moeten er niets van hebben en mijn tech niveau blijft ook op nul staan.
dat probleem heb ik ook where so sick krijg ik de hele tijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Alleen maar meldingen dat iedereen een ziekenhuis nodig had en op sterven lag. Bouw ik zo'n ding voor de hoofdprijs.... Werkelijk waar, niemand maar dan ook niemand behandeld.
Mooi spel
Het bizarre is dat direct toen ik mijn tweede stad in de regio bouwde ze erom vroegen. Stonden een paar huisjes, 300 inwoners en het was al mis. Ik wat geld overgezet van mijn eerste stad etc, je kent het wel. Nu wonen er 8000 man of iets en overal meldingen, unit geplaatst... Meldingen weg, niemand weten te behandelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook where so sick krijg ik de hele tijd
Je opleidingsniveau van je medewerkers is te laag; kernenergie centrales hebben sims met een hoge opleiding nodig. Anders ontploffen ze op den duur !quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:18 schreef Adolecens het volgende:
Iemand een idee hoe dit kan?!
[ afbeelding ]
Je Origin is veroudert, zorg ervoor dat bij de "Toepassinginstellingen" Origin op automatisch up to date houden staat. Dan even Origin opnieuw opstarten en hij zal moeten updaten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef roy600 het volgende:
Nogsteeds een probleem: Ik kan bij Orgin geen vrienden toevoegen/verwijderen. Ook kan ik niet op mijn account rechts boven drukken. In het spel (Tijdens het spelen) mis ik ook het tekentje van Orgin. Iemand tips?
[ afbeelding ]
Uhm, nu ongeveer, niet op den duurquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je opleidingsniveau van je medewerkers is te laag; kernenergie centrales hebben sims met een hoge opleiding nodig. Anders ontploffen ze op den duur !
Wel hilarisch dat die stomme lui gewoon aan het werk gaan daar en vervolgens de hele boel laten exploderen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je opleidingsniveau van je medewerkers is te laag; kernenergie centrales hebben sims met een hoge opleiding nodig. Anders ontploffen ze op den duur !
Heel erg bedankt maar deze stond al aangevinkt. Wel jammer want nu kan ik niet online.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:24 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Je Origin is veroudert, zorg ervoor dat bij de "Toepassinginstellingen" Origin op automatisch up to date houden staat. Dan even Origin opnieuw opstarten en hij zal moeten updaten.
Mijn menu ziet er totaal anders uit... Wellicht toch een oude versie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef roy600 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt maar deze stond al aangevinkt. Wel jammer want nu kan ik niet online.
[ afbeelding ]
Zet anders updaten naar Beta versie even aan en start Origin opnieuw op. Zorg er ook voor dat bij het tabblad "In-game" de Origin ingame overlay aan staat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef roy600 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt maar deze stond al aangevinkt. Wel jammer want nu kan ik niet online.
[ afbeelding ]
Idd hij heeft nog steeds een verouderde versie, misschien blokkeert virusscanner de update.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn menu ziet er totaal anders uit... Wellicht toch een oude versie?
Hij heeft nu wel de beta versie gedownload maar het ziet er niet anders uit. Moet ik de virusscanner uitzetten en dan even opnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:29 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Idd hij heeft nog steeds een verouderde versie, misschien blokkeert virusscanner de update.
Anders gewoon even helemaal Origin verwijderen en dan opnieuw downloaden vanaf origin.com/downloadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:33 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel de beta versie gedownload maar het ziet er niet anders uit. Moet ik de virusscanner uitzetten en dan even opnieuw opstarten?
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:04 schreef iScripters het volgende:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)1/m-p/694284#U694284
Heb ik gedaan maar nogsteeds werkt het niet. Als ik in log met een ouder account van mij werkt alles wel maar daar kan ik de productcode niet meer gebruiken toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:37 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Anders gewoon even helemaal Origin verwijderen en dan opnieuw downloaden vanaf origin.com/download
(Je game blijft gewoon geïnstalleerd).
Nee die zijn gekoppeld aan het account, misschien even proberen in windows safe mode met networking options? (F8 indrukken tijdens opstarten van PC).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:41 schreef roy600 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar nogsteeds werkt het niet. Als ik in log met een ouder account van mij werkt alles wel maar daar kan ik de productcode niet meer gebruiken toch?
Nee werkt ook niet, Orgin is hetzelfde als wanneer ik gewoon opstart.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Nee die zijn gekoppeld aan het account, misschien even proberen in windows safe mode met networking options? (F8 indrukken tijdens opstarten van PC).
Wil ook wel meedoen welke regio?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef SanchezNL het volgende:
Jo iemand zin om straks een nieuwe region te beginnen of kan ik er nog eentje joinen?
Me origin: SanchezNMGN
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
quote:
Dat snap ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel hilarisch dat die stomme lui gewoon aan het werk gaan daar en vervolgens de hele boel laten exploderen...
Maar wonen die mensen ook dicht bij je centrale zodat ZIJ daar werken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat snap ik ook
Wat ik alleen niet snap is dat ik een uitgebreide basisschool heb, een middelbare school, een hogeschool èn een universiteit. Bijna alle studenten gaan naar school, techniveau 2,5 en bijna 5 sterren qua onderwijsniveau en die stomme kerncentrale loopt te zeiken dat het onderwijsniveau onvoldoende is
[ afbeelding ]
Ik moet die kerncentrale midden in de $$$ wijk zetten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wonen die mensen ook dicht bij je centrale zodat ZIJ daar werken?
Zal toch niet? Ze hebben een auto en openbaar vervoer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet die kerncentrale midden in de $$$ wijk zetten?
welke server?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef SanchezNL het volgende:
Jo iemand zin om straks een nieuwe region te beginnen of kan ik er nog eentje joinen?Me origin: SanchezNMGN
Zorg voor voldoende parkjes, vervul alle behoeften van de mensen en dan wachten maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:25 schreef prefix1 het volgende:
en hoe krijg ik wolkenkrabbers ze bouwen geen wolkenkrabbers bij mij.. terwijl ik wel groote weg heb en wat parkjes
Heb ik hier ook gehad, de sewage liep gewoon vast onder een kruispunt.. Een traffic jam, maar dan met sewagequote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef iScripters het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/S(...)l_in_denial_about_a/
een community college is nodig om het juiste niveau te bereikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik HOOP dat die 14,99 gewoon een placeholder is net als de lipsumquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omg
15 dollar voor een haventje? wtf?!
Aan de lorem ipsum tekst te zien zal die haven en de prijs ook een voorbeeld zijn, hopelijk...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omg
15 dollar voor een haventje? wtf?!
\quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:24 schreef prefix1 het volgende:
wilt iemand met mij nieuwe region beginnen op eu server west6:)? add me on origin= prefixxxx
als het spel niet rap speelbaar wordt ga ik er helemaal geen cent meer aan uitgevenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Aan de lorem ipsum tekst te zien zal die haven en de prijs ook een voorbeeld zijn, hopelijk...
Is eerder al naar gelinkt door mij en ook gewoon te vinden op answers.ea.comquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:27 schreef Punkerdude het volgende:
wat brengt de 1.6 patch met zich mee aan veranderingen?
Daarom nooit meer games kopen bij launch maar eerst een week afwachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:13 schreef Danny het volgende:
Quigley zegt 'mod maar raak'
EA meldde 'Simcity is gemaakt met modden in het achterhoofd'
EA zegt nu; 'modden is tegen de ToS en dus bannen we'
http://www.reddit.com/r/S(...)sers_will_be_banned/
ik heb wel meer te doen dan deze sc topics doorbladeren...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:28 schreef iScripters het volgende:
[..]
Is eerder al naar gelinkt door mij en ook gewoon te vinden op answers.ea.com
Heb je gelijk in, maar we zitten op topic #80. Als je alle posts wegdenkt waar dingen gevraagd worden die al tig keer beantwoord zijn kunnen er zo 25 topics weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:30 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ik heb wel meer te doen dan deze sc topics doorbladeren...
Daarnaast is er naast het answers HQ forum van EA ook nog een ander forum van EA waar shit op wordt gepost.... lekker duidelijk allemaal...
Ik zou zeggen maak een mooie OP voor het volgende topic.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:33 schreef iScripters het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar we zitten op topic #80. Als je alle posts wegdenkt waar dingen gevraagd worden die al tig keer beantwoord zijn kunnen er zo 25 topics weg.
Mocht ik me vandaag nog vervelen bouw ik wel een FAQ die we kunnen blijven updatenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak een mooie OP voor het volgende topic.
http://lmgtfy.com/?q=simcity+1.6+patch+notesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:30 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ik heb wel meer te doen dan deze sc topics doorbladeren...
Daarnaast is er naast het answers HQ forum van EA ook nog een ander forum van EA waar shit op wordt gepost.... lekker duidelijk allemaal...
Het duurt even voordat ze gewend zijn te recyclenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nu een recycling centrum gebouwd. Ik krijg steeds de melding 'geen gerecyclede producten goederen' mij stortplaats is helemaal vol en heb een hoge school en een universiteit in mij stad staan.
Wanneer gaan de sims dit wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |