Goed zoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tis al laat, spelfoutjes kunnen altijd voor komenHeb het al aangepast
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Is ook geen ramp maar "ik vermoedt" vond ik wel een mooie
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja: ga naar regio view, klik de stad aan waarmee je verbonden bent met een weg en klik op het laatste geld icoontje..
wacht na versturen op het bericht dat het verstuurd is voordat je overschakelt naar de andere stad..
Ah, dat snapte ik ook niet hoe ik dat moest doen. Nu dus welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:41 schreef Jump het volgende:
[..]
In de regioview, het knopje rechts in die balk onderaan. Wel even wachten tot je bericht krijgt dat het verzonden is (kan enkele uren duren)
wtf ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit
Hahahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ja, die zitten allemaal vol met 80 shoppers van mijn Arcology
Godverdomme herkenbaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit
Niet echt, ik heb ook moeite mijn scholen te vullen. Ruimte voor 7k studenten, 3300 in mijn stad... 1600 spijbelaars, de eikelsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:41 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een grade school, college, high school, university, 2 bibliotheken en toch zijn de mensen in mijn kernreactor domme kneuzen?
ik heb precies hetzelfdequote:
Heb je voldoende bussen en dergelijke?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:54 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb ook moeite mijn scholen te vullen. Ruimte voor 7k studenten, 3300 in mijn stad... 1600 spijbelaars, de eikels
Die mensen die het dichtst bij je kernreactor wonen, hoe slim zijn die?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:41 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een grade school, college, high school, university, 2 bibliotheken en toch zijn de mensen in mijn kernreactor domme kneuzen?
iets met plaat en kopquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef Jump het volgende:
http://www.simcity.com/en(...)ht-answers-from-lucy
[..]
Dat je die fabriek kunt bouwen als je 5 gebouwen hebt gebouwd in de gemiddelde industriequote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:36 schreef roy600 het volgende:
Ik wil graag een processorfabriek, er staat: zorg voor 5 gebouwen gemiddelde industrie. Wat bedoelen ze hiermee?
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat je die fabriek kunt bouwen als je 5 gebouwen hebt gebouwd in de gemiddelde industrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |