ja, dat, maar verder vind ik haar niet bijster boeiend...quote:
Ja echtquote:
En toch bleef ik netjes aan tafel zitten toen ik haar sprak...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt
godsamme man en die slaapkamerogen. Ik zou haar helemaal aan repen scheuren. Ruineren.
Ja want je zat klem onder de tafel. Is geen schande!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En toch bleef ik netjes aan tafel zitten toen ik haar sprak...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want je zat klem onder de tafel. Is geen schande!
Ja dat ze rookt is echt extreem jammerquote:
Dat is handig, dan ligt ze niet te wachten..... en als je die zwoele stem sochtends hoort... zwijmelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat ze rookt is echt extreem jammer
maar voor de rest zeeeeeeeeeeeer neuqbaar
Backstage? Wat een doosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
7 maanden gestopt zijn en toch weer beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Evertjan het volgende:
voor de gene die onder een steen hebben gezeten
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:18:08Bij de koffiebar vraagt men aan elke klant of ze van Nickelback houden of niet. Er wordt geturfd en op gewed door personeel haha #SXSW13 reageer retweet
heb je xtra apparatuur voor nodig, een pc heb ik hier toch al staanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is een puike nieuwe uitvinding, FM radio
Ik wil wel op en neer klepperende tetten van Do in beeld natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is een puike nieuwe uitvinding, FM radio
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:18:08Bij de koffiebar vraagt men aan elke klant of ze van Nickelback houden of niet. Er wordt geturfd en op gewed door personeel haha #SXSW13 reageer retweet
Zolang ze er maar springt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Weer veel te overgeproduceerd.
maar klinkt best aardig
Hai poeperd!quote:
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai poeperd!
Ik las dat je me miste![]()
Nu raak slaan ajb
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oog
* minthy veegt een vuiltje uit haar oogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oog
Ooohhh die is lulligquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
* minthy veegt een vuiltje uit haar oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooohhh die is lulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees trots op mij, dit was de eerste keer in mijn Fok-carrière dat ik zo'n rode tekst neerzette
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
morgen Lieke ipv van Sander H in de morgen
daar wil ik wel naast wakker wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wees trots op mij, dit was de eerste keer in mijn Fok-carrière dat ik zo'n rode tekst neerzette
Jammer... Heb een vroege dienst morgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
NPO is hi-la-risch, maar voor wat betreft Giel ben ik het niet met je eens... Zo geestig vind ik hem nietquote:
Jij wilt graag blauwe plekken?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Trots kan ik pas zijn als je aan komt lopen en met een salto precies om de juiste plek springt....
... en komende nacht Domien en Herman (ipv Barend en Wijnand, die allebei op vakantie zijn).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Dat ligt eraan wat ik ervoor terug krijg...quote:
Een hysterisch kutwijfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ik ervoor terug krijg...
En Ramon ipv Sander.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en komende nacht Domien en Herman (ipv Barend en Wijnand, die allebei op vakantie zijn).
... en komende ochtend voor het eerst sinds tijijijijijijijijijden Annemieke op de radio!
... en morgenavond een extra uitzending vanaf SXSW met Roos en Michiel.
Das niet erg... met een stukje touw is dat probleem zo verholpen...quote:
Ramon doet inderdaad tussen 22 en 00.quote:
Auw!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Das niet erg... met een stukje touw is dat probleem zo verholpen...
Ow...... je wou er ook een gag bij..?quote:
Voor die fetisj kan ik je wolfrolf aanbevelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ow...... je wou er ook een gag bij..?
Mooi... want een gag is ook niets voor mij....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor die fetisj kan ik je wolfrolf aanbevelen
Lowlands is ook niet meer wat het geweest in de jaren 90 was het nog oke, tegenwoordig struikel je over de hipsters als je over het terrein looptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef MarijeH het volgende:
Maandagavond na 22:00 uur worden er nieuwe lowlands namen bekend gemaakt. Aldus de 3voor12radio twitter.
Shitty limit...quote:
mowah, Tina is niet echt mijn Queen....quote:
Hee rockjen! Welke pizza was het vanavopndquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mowah, Tina is niet echt mijn Queen....
de "verse" prosciutto van Jumbo. minstens zo lekker als die van AHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee rockjen! Welke pizza was het vanavopnd
Wil je nu ook getroost worden..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wil je nu ook getroost worden..?![]()
Nee joh, ik ben een grote meid. Ik red me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Maar maar.... en ik dan...?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een grote meid. Ik red me wel
Jij kan ook een grote meid zijn, gewoon proberen!!quote:
Groot gaat wel lukken met 2mtr.... maar dat andere laat ik aan jou over...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kan ook een grote meid zijn, gewoon proberen!!
Voor de rest werkt een heggenschaar primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Groot gaat wel lukken met 2mtr.... maar dat andere laat ik aan jou over...
Nu begin ik aan je te twijfelen..... bij mij is een scheermesje voldoende...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de rest werkt een heggenschaar prima
Ik bedoel om een meisje van je te maken, hé??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nu begin ik aan je te twijfelen..... bij mij is een scheermesje voldoende...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel om een meisje van je te maken, hé??
ja idd maar het liep aardig storm in VBL kon de topics van VI niet eens meer bijhoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
sen en Genee zaten vanavond anders weer gewoon bij elkaar aan tafel, storm in
Het zit wel snor tussen die twee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
Derksen en Genee zaten vanavond anders weer gewoon bij elkaar aan tafel, storm in een glas water. Met een snor.
Overdrijverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Dan is een manchete nog niet voldoende...
En terecht, VBLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja idd maar het liep aardig storm in VBL kon de topics van VI niet eens meer bijhouden
quote:
klinkt wel lekker dit. nog niet eerder gehoordquote:
Vorige week vrijdag en zaterdag ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt wel lekker dit. nog niet eerder gehoord
Ze zullen me er eerst mee moeten vermoorden, voor ie eraf gaat....quote:
ik luister eigenlijk aleen nog Vrijdagavond en Timur....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag en zaterdag ook niet?
Toen waren ze 4x te gast
Ja, vrijdagavond waren ze er dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk aleen nog Vrijdagavond en Timur....
Je kunt wel heerlijk op mij zweven....quote:
mmm, is me dan niet opgevallenquote:
Doe jij ff normaal ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt wel heerlijk op mij zweven....
Ik weet, daarom hou ik ook zo waanzinnig veel van je!!11quote:
Dat kan binnen een paar minuten geregeld worden, blijkbaar ken ik iemand met een geweer...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zullen me er eerst mee moeten vermoorden, voor ie eraf gaat....
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt wel heerlijk op mij zweven....
Dat geeft niets... die heb ik ook...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan binnen een paar minuten geregeld worden, blijkbaar ken ik iemand met een geweer...
[..]
Op FOK! ?quote:
Ik heb het over een echt geweer en niet over een puddingbuksjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat geeft niets... die heb ik ook...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet. Gewoon tegen Minthy in het algemeen.
Op je teentjes getrapt joh..?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doeiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt joh..?![]()
Vermaak jij haar dan maar een poosje.... Veel plezier...
Die van mij werkt tenminste goed....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het over een echt geweer en niet over een puddingbuksje
Je mag bij me aankloppen als je er op 10 meter afstand een kraai mee van een paaltje kan schietenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die van mij werkt tenminste goed....
klop klop... Dat is wel heel makkelijk.....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag bij me aankloppen als je er op 10 meter afstand een kraai mee van een paaltje kan schieten
Jah...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
klop klop... Dat is wel heel makkelijk.....
Als er tenminste een kraai op een paaltje gaat zitten
Of heerlijk naar bed gaan. Of als er op `t werk op zondag ochtend niets te doen was hadden we dat vaker op staanquote:
Links?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd
Heb nog een aantal afleveringen hier op m'n PC staan, ze zijn nog wel te downloaden iig.
Nu ben ik hier gekomen omdat jij liep te janken op Facebook dat ik niet meepostte en nu ga je zelf weg?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
ZO jongens ik ga nog ff lekker luisteren naar Funky House van www.di.fm
effe housuhhh
Ga huilen, ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ben ik hier gekomen omdat jij liep te janken op Facebook dat ik niet meepostte en nu ga je zelf weg?!
Alweer?! Ik heb al twee dozen met tissues leeg vanavond!1quote:
Moet je even aan Sirolf of Hole vragen, het zijn gewoon de terugluisterlinkjes, en een kwestie van de datum aanpassen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Links?![]()
Zijn er eigenlijk nog sites/programma`s dat Club Sunrise muziek uitzendt (op zondag ochtend)??
zou wel tof zijn iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je even aan Sirolf of Hole vragen, het zijn gewoon de terugluisterlinkjes, en een kwestie van de datum aanpassen.
Inderdaad. Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
Echt jammer dat er weer zoveel geluld wordt...
Correct!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
The Band formerly known as The Tornadoes.... dacht ik tenminste!
trustenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
radio aan, broek uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
lekkere muziek en 2 mooie muzikantes. +1
webcamstream aan! broek uit!quote:
goede tipquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Helemaal uit mijn dakpan met DJ Mixes @ www.di.fm
[/spam]
Sowieso veel dieren! Muis, wolf, meerdere eenden, Pinoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee 2 vogels in dit topic
nu ben ik in de war hihihih
natte poes!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso veel dieren! Muis, wolf, meerdere eenden, Pino
Iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]zegt ook genoeg dat hij zich laat weg jagen
Ik ben bezit!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Soms is het gewoon even nodig om op te treden zodat onzer Minthy goed beschermd wordt.
nog meer dierenquote:
Niet vanzelf...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog meer dieren
het houdt niet op....
maar wel met geweld, toch?quote:
of bezeten?quote:
Dat sowieso. Af en toe begint mijn hoofd te draaien en kots ik in één rechte straal al m'n muren onder.quote:
lijkt mij ongezond als er motten in je ontlasting zitte.quote:
Zal aan wolfje zijn dieet liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij ongezond als er motten in je ontlasting zitte.
maar goed,ieder zn ding.
van die Exorsist feesten, altijd lolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Af en toe begint mijn hoofd te draaien en kots ik in één rechte straal al m'n muren onder.
Best vervelend als je huis vol bezoek zit...
Spoor je verder wel...? of ben je ook zo'n zuurpruim...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]zegt ook genoeg dat hij zich laat weg jagen
En dan voelt een bultje oranje veertjes zich geroepen...?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Soms is het gewoon even nodig om op te treden zodat onzer Minthy goed beschermd wordt.
Ik vind het sfeervolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
van die Exorsist feesten, altijd lol
zo kan je het ook noemen. mn moeder vond het niet zo.quote:
Toch jammer dat mensen er de humor niet van in kunnen zienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen. mn moeder vond het niet zo.
geylquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Af en toe begint mijn hoofd te draaien en kots ik in één rechte straal al m'n muren onder.
Best vervelend als je huis vol bezoek zit...
en je hebt altijd wat te eten bij jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Keihandig ook als je van je behang af wil
ik vind dit een stom liedjequote:
Na vandaag vast ook niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Is dit het enige bandje wat nog bij Stenders wil komen ofzo?
Ik vind jou ook tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
Ma Stenders is tof!
Dirty Denims zijn tof!
quote:
Sirolf?? Hole???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je even aan Sirolf of Hole vragen, het zijn gewoon de terugluisterlinkjes, en een kwestie van de datum aanpassen.
Van dat spel was ik razendsnel af, dra-ma...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
als mijn tegenstander mijn prachtige tekening van een operatie raadt is ie briljant. ik zie het zelf niet eens![]()
Ik schreef er nog wel eens hints bijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
Toen iedereen antwoorden schreef voor de punten, toen stopte ik ermee.
Ik ben er niet eens aan begonnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Van dat spel was ik razendsnel af, dra-ma...
nja, ik speel met mijn moeder en 2 collega's. ik kan niet tekenen, mijn moeder ook niet. collega 1 kan ook niet tekenen en collega 2 tekent prachtig, maar Kanye West is me net iets te moeilijk om te radenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Van dat spel was ik razendsnel af, dra-ma...
dat dus.... youp kan ik niet zonder woorden tekenen. maar ik geef niet het hele antwoord. dat zou ik stom vinden., mensen die dat doen gaan van mij lijstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schreef er nog wel eens hints bij
Verstandig!!quote:
Er zaten flink lastige woorden/termen/namen tussenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik speel met mijn moeder en 2 collega's. ik kan niet tekenen, mijn moeder ook niet. collega 1 kan ook niet tekenen en collega 2 tekent prachtig, maar Kanye West is me net iets te moeilijk om te raden
ik heb er tot nu toe 2 of 3 niet geraden....diagram, avatar en weblog waren me te lastig. van mij is alleen Einstein niet geraden..... ondanks de hint E=MC2quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig!!
[..]
Er zaten flink lastige woorden/termen/namen tussen
Ja. Nemen verdomd veel ruimte in, flikkeren elke keer om of ze vallen uit je keukenkastjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
iemand ervaring met deze kekke bakjes?
http://www.ibood.com/nl/nl/
geen aanrader dus....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Nemen verdomd veel ruimte in, flikkeren elke keer om of ze vallen uit je keukenkastje
Neu... Je gebruikt de helft niet. Ik zou gewoon naar Blokker gaan en een aantal bakken halen van dezelfde grootte, veel handigerquote:
nja, ik heb al wat van die actionbakken. maar die deksels [assen de helft van de tijd maar halfquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Je gebruikt de helft niet. Ik zou gewoon naar Blokker gaan en een aantal bakken halen van dezelfde grootte, veel handiger
quote:
Daarom; Blokker. Allemaal dezelfde halen en al die andere zeut de deur uit doen. Nooit meer gelazer met deksels die niet passen en je kan ze mooi handig in elkaar wegzetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb al wat van die actionbakken. maar die deksels [assen de helft van de tijd maar half
Naar de IKEA gaan. Die heeft bazenbakjesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb al wat van die actionbakken. maar die deksels [assen de helft van de tijd maar half
nee, ik schrik niet zo snelquote:
ja, dat is minimaal een uur treinen, dan nog bussen en dan bakjes halen. niet echt goedkoop schatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naar de IKEA gaan. Die heeft bazenbakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |