ja, dat, maar verder vind ik haar niet bijster boeiend...quote:
Ja echtquote:
En toch bleef ik netjes aan tafel zitten toen ik haar sprak...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja echt
godsamme man en die slaapkamerogen. Ik zou haar helemaal aan repen scheuren. Ruineren.
Ja want je zat klem onder de tafel. Is geen schande!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En toch bleef ik netjes aan tafel zitten toen ik haar sprak...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want je zat klem onder de tafel. Is geen schande!
Ja dat ze rookt is echt extreem jammerquote:
Dat is handig, dan ligt ze niet te wachten..... en als je die zwoele stem sochtends hoort... zwijmelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat ze rookt is echt extreem jammer
maar voor de rest zeeeeeeeeeeeer neuqbaar
Backstage? Wat een doosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
7 maanden gestopt zijn en toch weer beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:07 schreef Evertjan het volgende:
voor de gene die onder een steen hebben gezeten
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:18:08Bij de koffiebar vraagt men aan elke klant of ze van Nickelback houden of niet. Er wordt geturfd en op gewed door personeel haha #SXSW13 reageer retweet
heb je xtra apparatuur voor nodig, een pc heb ik hier toch al staanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is een puike nieuwe uitvinding, FM radio
Ik wil wel op en neer klepperende tetten van Do in beeld natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is een puike nieuwe uitvinding, FM radio
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 21:18:08Bij de koffiebar vraagt men aan elke klant of ze van Nickelback houden of niet. Er wordt geturfd en op gewed door personeel haha #SXSW13 reageer retweet
Zolang ze er maar springt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Weer veel te overgeproduceerd.
maar klinkt best aardig
Hai poeperd!quote:
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai poeperd!
Ik las dat je me miste![]()
Nu raak slaan ajb
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oog
* minthy veegt een vuiltje uit haar oogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf parkeert zijn kloppende paarsgepunte lans in minthy's oog
Ooohhh die is lulligquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
* minthy veegt een vuiltje uit haar oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooohhh die is lulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees trots op mij, dit was de eerste keer in mijn Fok-carrière dat ik zo'n rode tekst neerzette
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
morgen Lieke ipv van Sander H in de morgen
daar wil ik wel naast wakker wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wees trots op mij, dit was de eerste keer in mijn Fok-carrière dat ik zo'n rode tekst neerzette
Jammer... Heb een vroege dienst morgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
NPO is hi-la-risch, maar voor wat betreft Giel ben ik het niet met je eens... Zo geestig vind ik hem nietquote:
Jij wilt graag blauwe plekken?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Trots kan ik pas zijn als je aan komt lopen en met een salto precies om de juiste plek springt....
... en komende nacht Domien en Herman (ipv Barend en Wijnand, die allebei op vakantie zijn).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Dat ligt eraan wat ik ervoor terug krijg...quote:
Een hysterisch kutwijfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ik ervoor terug krijg...
En Ramon ipv Sander.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en komende nacht Domien en Herman (ipv Barend en Wijnand, die allebei op vakantie zijn).
... en komende ochtend voor het eerst sinds tijijijijijijijijijden Annemieke op de radio!
... en morgenavond een extra uitzending vanaf SXSW met Roos en Michiel.
Das niet erg... met een stukje touw is dat probleem zo verholpen...quote:
Ramon doet inderdaad tussen 22 en 00.quote:
Auw!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Das niet erg... met een stukje touw is dat probleem zo verholpen...
Ow...... je wou er ook een gag bij..?quote:
Voor die fetisj kan ik je wolfrolf aanbevelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ow...... je wou er ook een gag bij..?
Mooi... want een gag is ook niets voor mij....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor die fetisj kan ik je wolfrolf aanbevelen
Lowlands is ook niet meer wat het geweest in de jaren 90 was het nog oke, tegenwoordig struikel je over de hipsters als je over het terrein looptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef MarijeH het volgende:
Maandagavond na 22:00 uur worden er nieuwe lowlands namen bekend gemaakt. Aldus de 3voor12radio twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |