SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Faa;quote:
super coolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit bij die mattie van mij gewoon met mijn laptop op mijn schoot Voetbal International kijken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit bij die mattie van mij gewoon met mijn laptop op mijn schoot Voetbal International kijken.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
stoere boy alert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Boks man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
"Chillen in de lobby" vervangen door "Chillen bij een maat"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
gast .......quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Rensiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Genee kijkt nog wel een beetje zuurtjes vind ik hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Type-R het volgende:
Tot nu toe prima gesprek waar alles uit gepraat wordt. Heerlijk om man te zijn.
Iedereen aan het darten en pilsen ik met mijn laptop lekker te VI te kijken voor de televisie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Chillen in de lobby" vervangen door "Chillen bij een maat"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
"ik vind dat je een enorme enge uitstraling hebt, maar dat is niet persoonlijk bedoeld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |