SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
twitter:EschaTanihatu twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 20:24:30We zijn er zo #vitv #rtl7 #dannyvera #bardametje ik zeg kijkcijfer hit vanavond
) reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het essentieel is wiens kant Boskamp kiest.
Dat dusquote:
Jasjes gevechtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze elkaar vanavond fysiek te lijf.
ER is helaas, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, een zeer markant persoon in de voetballerij overleden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Momo... het volgende:
Als er dan een dode valt vanavond, waarom komt Mart Smeets dan niet even langs?
En nu..?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
ik kom even kijken omdat ik heb vernomen dat er onenigheid was, of zoiets
Wijn en M&M'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zakje chips er bij en cola
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat een reclamespotje voor en tijdens VI nu duurder is dan tijdens Super Bowl
Meestal doen ze dat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat me wel leuk lijkt nu heel Nederland zit te wachten op een vervolg op gisteren is dat ze het gewoon negeren en overgaan tot de orde van de dag.
Nee. Keuken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
Tuurlijk valt 't tegen, net zoals bij de comeback van Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Topic gaat in een heerlijk tempo, hoop dat het niet tegenvalt zo meteen.
Het is op ad.nl, telegraaf.nl Radio538 Radio Veronica Rijnmond DWDD EditieNL Shownieuws en Boulevard geweest dus dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
Mart heeft wel ervaring met gewoon door presenteren als er achter hem iemand dood neer valtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef Momo... het volgende:
Als er dan een dode valt vanavond, waarom komt Mart Smeets dan niet even langs?
en radio Liendenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is op ad.nl, telegraaf.nl Radio538 Radio Veronica Rijnmond DWDD EditieNL Shownieuws en Boulevard geweest dus dat kan kloppen.
Laten we het hopen. Ik ben benieuwd naar de belevenissen van Boskamp.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat me wel leuk lijkt nu heel Nederland zit te wachten op een vervolg op gisteren is dat ze het gewoon negeren en overgaan tot de orde van de dag.
Toen waren we allemaal een week hieperdepiep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tuurlijk valt 't tegen, net zoals bij de comeback van Hansie Hansie.
O dat kan wel maar ik ben hier gekomen door de twitter van Andre Rouvoet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is op ad.nl, telegraaf.nl Radio538 Radio Veronica Rijnmond DWDD EditieNL Shownieuws en Boulevard geweest dus dat kan kloppen.
Bron?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
Derksen schijnt vanavond niets te willen zeggen over gisteren.
die zat vast op Zaventem hoorde ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef De_Dorstige het volgende:
e het hopen. Ik ben benieuwd naar de belevenissen van Boskamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |