Misschien hoorde ze het niet (ipod, helm dempt teveel, of gewoon doof?)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef sp3c het volgende:
ja naja ze hebben die sirenes niet aanstaan omdat ze het zulke mooie muziek vinden ofzo
dan is oversteken ondanks het groene licht idd nogal een onverwachte en domme actie van het slachtoffer
Bij mijn weten heeft sirene en zwaalichten altijd en op alles voorrang. Dus waarom wordt er gediscussieerd dat dit een fout van de politiewagen moet zijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:37 schreef VeX- het volgende:
Tenzij dat meisje zelfmoord wilde plegen is het gewoon de schuld van de politiewagen die haar aanreed.
Omdat er ook iets is dat die niet mag, namelijk gevaar voor andere weggebruikers veroorzaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft sirene en zwaalichten altijd en op alles voorrang. Dus waarom wordt er gediscussieerd dat dit een fout van de politiewagen moet zijn?
Dat valt wel mee, die busbaan is gewoon een status aparte. Vaak genoeg de bocht verkeerd genomen dat ik hier ook op belande (na de aanleg). Maar dat kruispunt is altijd best wel druk..en gehaast..>> A58quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:04 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Omdat er ook iets is dat die niet mag, namelijk gevaar voor andere weggebruikers veroorzaken.
Ze hebben iemand doodgereden, dus waren ze blijkbaar niet heel veilig bezig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, die busbaan is gewoon een status aparte. Vaak genoeg de bocht verkeerd genomen dat ik hier ook op belande (na de aanleg). Maar dat kruispunt is altijd best wel druk..en gehaast..>> A2
Na edit.. sryquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ze hebben iemand doodgereden, dus waren ze blijkbaar niet heel veilig bezig.
edit: je ljkt mijn post er trouwens los uit te pikken, maar m'n reactie is in het licht van de post van kloonhommel bedoeld.
Dit is niet persoonlijk... ik ken die kruising heel erg goed. Te goed zelfs (woon er geen 350 meter vandaan).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
edit: je ljkt mijn post er trouwens los uit te pikken, maar m'n reactie is in het licht van de post van kloonhommel bedoeld.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef NextTVH het volgende:
Hierbij reed de politiewagen met zwaailichten en sirenes aan.
Zoals al eerder aangehaald door ander users...dat weet je niet. Misschien was zij wel niet heel veilig bezig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ze moeten er in zo'n geval rekening mee houden dat andere mensen domme dingen doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald door ander users...dat weet je niet. Misschien was zij wel niet heel veilig bezig.
Daarom aub geen conclusies zoals dat de politie 'blijkbaar' niet veilig bezig was.
EHV-Strijp... you bet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ze moeten er in zo'n geval rekening mee houden dat andere mensen domme dingen doen.
Uiteraard, en misschien hebben ze dat ook wel gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ze moeten er in zo'n geval rekening mee houden dat andere mensen domme dingen doen.
Dan was het ongeluk waarschijnlijk niet gebeurd, maar het hoe en wat zal wel uit het onderzoek blijken. Ik claim ook niet dat ze niet voorzichtig zijn geweest, maar wel dat ze de schijn tegen hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uiteraard, en misschien hebben ze dat ook wel gedaan.
Hé!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |