Ok. Dus toch nog goed werk van die mannenquote:
quote:
quote:Rond elf uur belde hij met de politie met een mededeling dat hij een pistoool had en op agenten zou gaan schieten als ze hem aan zouden proberen te houden.
Tjah.quote:De politie ging naar hem op zoek
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder triest voor alle betrokkenen. Knap trouwens dat users in dit topic de meest extreme conclusies kunnen trekken op basis van bijzonder weinig informatie.
wat een bullshit. Dat meisje was fout, optische signalen heeft altijd voorrang heb ik geleerd met auto en scooter theorie. Nog altijd wel tragisch. Ze reden al op de busbaan en dus niet door het drukke verkeer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef VeX- het volgende:
Dit is weer het zoveelste incident waarbij de politie onzorgvuldig te werk gaat en voor doden zorgt.
Wat mij betreft is het binnenkort afgelopen met de losgeslagen vrijheid die agenten hebben in de vervulling van hun functie. Dat betekent dat we zo snel mogelijk een einde maken aan agenten die zich boven de wet wanen.
Ben je schuldig aan een dergelijke misdaad dan moet je harder dan normaal worden aangepakt omdat je als agent meer verantwoordelijkheid hebt.
Harde straffen zijn op zijn plaats en gevangenisstraf is zeker niet ongeoorloofd.
Klopt, die kraanwagen zie je nooit op tijd of je moet wallhack aan hebben staan. Bovendien maakt dat ding geen 130dB tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach deze zie je ook niet over het hoofd zou je denken ...
http://chicagoist.com/201(...)n_safety_initiat.phpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef whatdafuck het volgende:
Fucked up. Maar je moet ook niet onverwachts oversteken
Je weet dat de politie bij een reanimatie vaak het snelste is en de reanimatie start zodat iemand kan overleven? Ga jij dan ff fijn in de weg rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef RAVW het volgende:
dat mensen hier nog stoppen voor zwaailichten en lawaai ..
ach ik ga gewoon me eigen weg en ze hebben maar geduld
Voor politie zeker, brandweer en ambu is het anders dat kan levens kosten maar die spelen ook niet met levens wat de politie dus wel doet
Natuurlijk weet ik niet wat alle politiemensen denken, maar ken er wel een aantal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en jij weet wel wat alle politiemensen denken?
. Wat een zeikwijf ben jij zeg , echt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:41 schreef samara het volgende:
Nou in haar geval vind ik het raar! Sowieso waarom dat woord gebruiken.
Er zijn zoveel andere woorden om het even duidelijk te maken....
Goed argument om bij kruizende scootermeisje bij enige twijfel doodr te rijden, regels zijn regels immersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
daarbij mag de politie in NL al bijna niks en zijn ze al teveel aan regeltjes gebonden.
een fucking ongelukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Goed argument om bij kruizende scootermeisje bij enige twijfel doodr te rijden, regels zijn regels immers
Laat dat nou het probleem zijn, ik hoef helemaal niet gedekt te worden als ik een fout maak, dan ben ik gewoon fout en mijn beroep heeft daar niets van doen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En dat om jou en mij te beveiligen.
Precies, bij een ongeluk hebben er twee schuld.quote:
het zou in jouw geval dan wel eerlijk zijn als jij een verklaring, zichtbaar, bij je draagt dat de politie jou op geen enkele manier hoeft te helpen of beschermenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Laat dat nou het probleem zijn, ik hoef helemaal niet gedekt te worden als ik een fout maak, dan ben ik gewoon fout en mijn beroep heeft daar niets van doen!
Beiden, maar de bestuurder van die politieauto meer. Die rijdt immers met bijzondere signalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Precies, bij een ongeluk hebben er twee schuld.
Maar één van de twee had beter moeten weten, en ik weet op voorhand al wie.
mijn excollega's kennen mij wel, alleen het volk op straat niet, zou dat helpen denk je, gezien hun onkunde?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het zou in jouw geval dan wel eerlijk zijn als jij een verklaring, zichtbaar, bij je draagt dat de politie jou op geen enkele manier hoeft te helpen of beschermen
als je toevallig ex-collega's treft, welke jou herkennen, zullen ze je misschien wel laten liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn excollega's kennen mij wel, alleen het volk op straat niet, zou dat helpen denk je, gezien hun onkunde?
trololoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef RAVW het volgende:
dat mensen hier nog stoppen voor zwaailichten en lawaai ..
ach ik ga gewoon me eigen weg en ze hebben maar geduld
Voor politie zeker, brandweer en ambu is het anders dat kan levens kosten maar die spelen ook niet met levens wat de politie dus wel doet
Wat doen ze in mijn slaapkamer dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als je toevallig ex-collega's treft, welke jou herkennen, zullen ze je misschien wel laten liggen.
Maar voor de zekerheid kun je beter die verklaring bij je dragen
Voor hetzelfde geld hadden ze dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, maar wel op een veilige manier.
Dit. dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder triest voor alle betrokkenen. Knap trouwens dat users in dit topic de meest extreme conclusies kunnen trekken op basis van bijzonder weinig informatie.
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Goede post. Als je de mensen hier moet geloven is het onderzoek van de VOA onnodig en is het allemaal zo klaar als n klontje. Rijden met zwaailicht en sirene is een vak apart en extreem moeilijk. Het is continu afwegingen maken in inschatten wat wel en niet kan. Niet zo gek dan ook dat het wel eens fout gaat, kans op n ongeval is een heel stuk groter dan wanneer je normaal door r verkeer zoeft. Ik zeg verder niet dat 1 van de 2 fout zit, dat kan je nu onmogelijk weten. Wel is het bijzonder tragisch voor alle betrokkenen, want dit moet enorm hard aankomen bij zowel de nabestaande als de leden van t AT.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Er is toch wel een verschil tussen overstuur zijn omdat je getuige van iets ergs bent geweest, en meteen gaan lopen schelden. Hoe denk je dat dat voor zo'n agent is? Die is er waarschijnlijk kapot van dat hij dit heeft veroorzaakt, en moet dan meteen een woedende menigte sussen. Mag die dan ook als een randdebiel reageren omdat hij geen autist is? Natuurlijk niet. En dat geldt ook voor de omstanders. Emotionaliteit is geen excuus voor asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Drakire het volgende:
[..]
Jij spoort niet, die mensen hebben net voor hun ogen iemand op gruwelijk wijze zien doodgaan. Tuurlijk ben je dan overstuur alleen als je autistisch bent en geen empathisch vermogen hebt doet dit je niets.
Ik kan me er zelfs boos over maken vanachter m'n laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |