Op een herriescooter met helm op hoor je al snel weinig, en alle verantwoordelijk blijft bij de bestuurder, ZEKER bij iemand die kwetsbaar isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef blup het volgende:
[..]
Als er een groepje AT wagens door de stad rijdt hoor je ze van mijlen ver aankomen..
Als dat je werk is maak je je niet druk om zichtbaarheid, als men je hoort EN ziet, rijd men gewoon nog door, omdat de hersenen niet zo goed om kunnen gaan met nieuwe dingen waar wij alleen rijden op gewenning..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
met sirenes over een busbaan, waar kan een auto met zwaailichten nog zichtbaarder zijn?
Dat jij dat verhaal als een huilieverhaal ziet zegt heel wat over jou.quote:
Buiten het feit dat het al 20 jaar over het internet zwerft, vol met onwaarheden zit, vol met spelfouten zit en hoogstwaarschijnlijk door iemand is geschreven die de conditietest niet eens haalde... zegt het helemaal niets over 'de politie'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat jij dat verhaal als een huilieverhaal ziet zegt heel wat over jou.
en jij weet wel wat over "de politie" en wat het inhoudt bij "de politie" te werken???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het al 20 jaar over het internet zwerft, vol met onwaarheden zit, vol met spelfouten zit en hoogstwaarschijnlijk door iemand is geschreven die de conditietest niet eens haalde... zegt het helemaal niets over 'de politie'
you know it..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef getinthevanihavecandy het volgende:
Ik kan me toch ook haast niet voorstellen dat ik zo'n wagen over het hoofd zou zien,
van de andere kant deed het me beetje aan dit denken:
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en jij weet wel wat over "de politie" en wat het inhoudt bij "de politie" te werken???
vertelquote:
vertel wat? dat het niet allemaal stoere brandweermannen en hippies met een wereldverbetercomplex zijn?quote:
Dat is heel vaak zo als er meerdere auto's met zwaailicht en sirene rijden. Oh de auto is voorbij, ik kan wel rijden nu.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef blup het volgende:
[..]
Ze zijn bovenop hun normale politie rij opleiding getraind voor extra verhoogde snelheid rijden. Als er een groepje AT wagens door de stad rijdt hoor je ze van mijlen ver aankomen..
Ja, ze moeten opletten, Ja zij moest ook opletten, Ja ze zijn getrainde professionals.
En ik heb wel een vermoeden, ze keek waarschijnlijk naar de 1e passerende auto, *ah voorbij* *gas*. Boem er kwam er nog eentje.
Zie hier, een brandweer wagen, hoe kun je die missen:
volwassen antwoordquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vertel wat? dat het niet allemaal stoere brandweermannen en hippies met een wereldverbetercomplex zijn?
Sterker nog, dat doet men dagelijks, laat de ene fietser voorbij, mooi nu kan ik.. oh toen had ik een tweede fietser op de motorkapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is heel vaak zo als er meerdere auto's met zwaailicht en sirene rijden. Oh de auto is voorbij, ik kan wel rijden nu.
Ok. Dus toch nog goed werk van die mannenquote:
quote:
quote:Rond elf uur belde hij met de politie met een mededeling dat hij een pistoool had en op agenten zou gaan schieten als ze hem aan zouden proberen te houden.
Tjah.quote:De politie ging naar hem op zoek
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder triest voor alle betrokkenen. Knap trouwens dat users in dit topic de meest extreme conclusies kunnen trekken op basis van bijzonder weinig informatie.
wat een bullshit. Dat meisje was fout, optische signalen heeft altijd voorrang heb ik geleerd met auto en scooter theorie. Nog altijd wel tragisch. Ze reden al op de busbaan en dus niet door het drukke verkeer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef VeX- het volgende:
Dit is weer het zoveelste incident waarbij de politie onzorgvuldig te werk gaat en voor doden zorgt.
Wat mij betreft is het binnenkort afgelopen met de losgeslagen vrijheid die agenten hebben in de vervulling van hun functie. Dat betekent dat we zo snel mogelijk een einde maken aan agenten die zich boven de wet wanen.
Ben je schuldig aan een dergelijke misdaad dan moet je harder dan normaal worden aangepakt omdat je als agent meer verantwoordelijkheid hebt.
Harde straffen zijn op zijn plaats en gevangenisstraf is zeker niet ongeoorloofd.
Klopt, die kraanwagen zie je nooit op tijd of je moet wallhack aan hebben staan. Bovendien maakt dat ding geen 130dB tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach deze zie je ook niet over het hoofd zou je denken ...
http://chicagoist.com/201(...)n_safety_initiat.phpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef whatdafuck het volgende:
Fucked up. Maar je moet ook niet onverwachts oversteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |