SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik kan helaas niet kijken vanavond
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Geen blad gaat schikken als het gelijk heeft en dat kan onderbouwen met concrete argumenten. Dat een groot deel hier te dom is om dat te begrijpen verklaart in mijn ogen gelijk de steun voor Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Ja, maar er zit nog een verschil tussen een verhaal brengen in VI en het publiekelijk afbranden op nationale tv. Prima dat er tegengas wordt gegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet hij anders? Je kan als hoofdredacteur toch wel afgaan op info van 2 redacteuren die 2 weken in een verhaal hebben gestoken? Daar moet je toch op kunnen bouwen.
Ik heb zelfs een live stream gevondenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijken
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.quote:
Dat niet en hij mag zich niet meer ongenuanceerd uitdrukken omdat hij hoofdredacteur is. Wordt een saai programma zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom mag Derksen niet vertrouwen op zijn journalisten?
Sorry Fabian ik wist niet dat je het al gepost had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.
twitter:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 16:49:20@fritske78 Daar zal Boskamp wel voor zorgen! reageer retweet
Wat is dit nou weer? Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
En Stijn ga jij even naar het SV topic wil je?
Daar durf ik wel een goede fles op te zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of VI erg moet terugkrabbelen in het interview met Veenstra dat binnenkort verschijnt.
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of VI erg moet terugkrabbelen in het interview met Veenstra dat binnenkort verschijnt.
Hij rectificeert volgens eigen zeggen zo'n 30 keer per jaar dingen in VI, zal dus wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Derksen is niet echt iemand die terugkrabbelt hoor. Het zou me verbazen als hij veel intrekt.
Tja en ik vind dat daar verschil tussen zit. De persoon die bij VI aan tafel zit is geen hoofdredacteur, maar tafelgast die een rol speelt. Als Derksen daar zou zitten als Hoofdredacteur dan zou hij het woord kutscheet niet in de mond nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Geen blad gaat schikken als het gelijk heeft en dat kan onderbouwen met concrete argumenten. Dat een groot deel hier te dom is om dat te begrijpen verklaart in mijn ogen gelijk de steun voor Derksen.
[..]
Ja, maar er zit nog een verschil tussen een verhaal brengen in VI en het publiekelijk afbranden op nationale tv. Prima dat er tegengas wordt gegeven.
Als #TeamWilfred-member ben je toch blij dat hij weerwoord krijgt in VI?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.
Zullen er relatief weinig aandacht aan geven denk ik zelf. Inderdaad een geintje maar zal echt geen nieuwe fittie komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat zal de openingszin van Genee vanavond zijn naar Johan toe?
"Gaat het weer een beetje Johan"
Of zullen ze net doen of hun neus bloedt
Idd Johan faalt gigantische.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.
Net alsof we nog een tweede SV nodig hebben waar iedereen elkaars reet likt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een storm in een glas water deze onzin rel laat die twee eens als volwassen kerels gewoon dat programma maken.
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Net alsof we nog een tweede SV nodig hebben waar iedereen elkaars reet likt.
Luister naar deze visionair.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.
Dat youtube fragment hierboven laat zien dat hij het best kan hebben imo, maar 3x in 3 uitzendingen dezelfde discussie terwijl de zaak nog loopt vindt hij te ver gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.
Bijna iedereen vond Genee veel sterker in deze discussie, zelfs mensen die erg tegen die voorzitter zijn. Mij maakt het niet veel uit wie er gelijk heeft, het is in ieder geval prima tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Derksen verliest zijn geloofwaardigheid bij mij.
#TeamGenee
Ja, Wilfred is echt geloofwaardig met Veenstra als bron.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Derksen verliest zijn geloofwaardigheid bij mij.
#TeamGenee
Ik heb net een nieuwe tekening toegevoegd in mijn topicquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Respect voor deze paint jr style heeft talent.
Ben het wel met je eens, vind het alleen leuk om een kant te kiezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna iedereen vond Genee veel sterker in deze discussie, zelfs mensen die erg tegen die voorzitter zijn. Mij maakt het niet veel uit wie er gelijk heeft, het is in ieder geval prima tv.
Gebeurt toch nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geweldige tekening inderdaad. Deze mag de uitzending wel halen.
Heb liever Gijpie en Bossie aan het woord.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Hierro het volgende:
Hopelijk houdt Genee voet bij stuk en blijft hij doordrammen.
Dan heeft hij kans dat hij een keer een voortand mist. (Doordekken quote!)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Hierro het volgende:
Gaat echt niet gebeuren. Genee is ook wel geschrokken van gisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Hierro het volgende:
Natuurlijk doet hij dat niet. Die is echt wel op zijn vingers getikt door de directie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef Hierro het volgende:
Al riep Genee dat Veenstra het doet met de vrouw van Derksen, Derksen doet gewoon zielig door weg te gaan lopen en elke keer persoonlijk speler en geen ander argemunten. Zijn mening dat Genee de redacteuren belachelijk maaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, Wilfred is echt geloofwaardig met Veenstra als bron.
Wat is jouw topicquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe tekening toegevoegd in mijn topic
Ik denk dat Genee nu vaker gaat roepen of Derksen niet gaat weglopen. ±Pquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef CaasS het volgende:
Genee laat het er sowieso niet bij zitten. Mag hij niet meer hier op terugkomen doet hij het wel bij een ander onderwerp.
Trollfredquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat Genee nu vaker gaat roepen of Derksen niet gaat weglopen. ±P
Zou echt heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wilfred is bevriend met Veenstra.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het verhaal sowieso niet helemaal. Derksen neemt het op voor Riemer Heerenveen klaagt VI aan zover was ik al wel maar waarom gaat Genee dan in kamp Heerenveen zitten en tegen Derksen zeiken? ik mis een stuk wie praat mij bij.
Hij is elke vrijdag bij BNR...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het schijnt dat Chenee bij BNR of zo is geweest, heeft iemand daar de link van?
Genee ging er alleen maar tegenin omdat Derksen dingen roept zonder echte feiten. Zoals eerder 600 sponsors weg, Genee roept welke en Derksen wist het niet meer. Volledig terecht van Genee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het verhaal sowieso niet helemaal. Derksen neemt het op voor Riemer Heerenveen klaagt VI aan zover was ik al wel maar waarom gaat Genee dan in kamp Heerenveen zitten en tegen Derksen zeiken? ik mis een stuk wie praat mij bij.
Als het controleerbaar is is het toch een feit? Bovendien quote Derksen slechts iemand anders binnen Heerenveen, ik weet zijn naam even niet meer. Dan weet die persoon de namen van de sponsors, niet Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genee ging er alleen maar tegenin omdat Derksen dingen roept zonder echte feiten. Zoals eerder 600 sponsors weg, Genee roept welke en Derksen wist het niet meer. Volledig terecht van Genee.
Ja want Genee die heeft me een feiten gebracht zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genee ging er alleen maar tegenin omdat Derksen dingen roept zonder echte feiten. Zoals eerder 600 sponsors weg, Genee roept welke en Derksen wist het niet meer. Volledig terecht van Genee.
Die ging ertegeninquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja want Genee die heeft me een feiten gebracht zeg.
Iets met een ring.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Is het ooit zo druk geweest in het VI-topic?
Echte fansquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Is het ooit zo druk geweest in het VI-topic?
Van onze belastingcenten!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studio Voetbal
Kijkcijfers terugkopen
Toen heb ik ook even meegepost maar was niet zo druk als gisteravond. Topic ging er in 2 minuten doorheenquote:
Ik denk dat RTL dan die 2 bijelkaar gaat roepen en samen er maar uit gaan komen, die shows gaan door, anders kost het RTL geld denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als Derksen niet meer met genee samen wil werken dan gebeurt dat niet hoor.
Ach dat lossen ze wel op. Het zijn geen kleuters.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als Derksen niet meer met genee samen wil werken dan gebeurt dat niet hoor.
Kleuters lopen niet weg inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat lossen ze wel op. Het zijn geen kleuters.
Ze zijn net als Gordon en Joling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL dan die 2 bijelkaar gaat roepen en samen er maar uit gaan komen, die shows gaan door, anders kost het RTL geld denk ik.
Eigenlijk wel best erg.quote:
Nu alweer een topavondquote:
Dat wisten we allemaal al sinds Cruijffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Derksen een jood was
Derksen op een manier dat hij alleen maar persoonlijk bezig isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Op een inhoudelijk gepaste manier zuiver gebruikmakend van feiten.
Maar toen liep hij nog niet wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wisten we allemaal al sinds Cruijff
Zoals iedereen in dat programma. Het is geen journalistiek wat ze daar bedrijven, maar goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen op een manier dat hij alleen maar persoonlijk bezig is
Cruijffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wisten we allemaal al sinds Cruijff
Ik denk dat zoiets in fases is. Hij is bijna een topjood, hij liep nu 2 minuten voor het einde weg. Straks als hij na de pauze er niet meer zit is hij een topjood.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar toen liep hij nog niet weg
hahahahahahahhahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahhahahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar toen liep hij nog niet weg
Cruijf vs Geneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cruijff![]()
![]()
die doet niet aan schikkingen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets in fases is. Hij is bijna een topjood, hij liep nu 2 minuten voor het einde weg. Straks als hij na de pauze er niet meer zit is hij een topjood.
Dan zou hij een echte jood zijn, die komen nooit met slecht weerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als dat zo is komt hij vanavond niet opdagen.
Toen hij belde tijdens de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cruijff![]()
![]()
die doet niet aan schikkingen.
Lampies ook niet met goed weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zou hij een echte jood zijn, die komen nooit met slecht weer
Hebben ze vandaag gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Net even het fragment teruggekeken. Wat een lul is die Derksen toch ook. Hij kan toch gewoon zeggen welke feiten er verschillen en waar dan kennelijk discussie over bestaat? Maar Derksen begint dan theater te maken en roept dat Genee redacteuren van VI ondermijnt. Als het echt zo is wat Derksen ervan maakt, kunnen ze toch vooraf de verschillen tussen beiden verhalen bekijken?
Zonder dat theatermakerlij van Derksen krijgen we daadwerkelijk te horen wat er nu aan de hand is en welke verschillende geluiden er zijn.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets in fases is. Hij is bijna een topjood, hij liep nu 2 minuten voor het einde weg. Straks als hij na de pauze er niet meer zit is hij een topjood.
Ik had het meer over Genee en Derksen. Dan is dit geboom allemaal niet nodig. Derksen doet nu alsof hij er misschien niet zit, omdat Genee het merk VI zou hebben, maar dat is onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hebben ze vandaag gedaan.Veenstra en VI hebben alles uitgesproken.
Derksen zit er vanavond gewoon hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had het meer over Genee en Derksen. Dan is dit geboom allemaal niet nodig. Derksen doet nu alsof hij er misschien niet zit, omdat Genee het merk VI zou hebben, maar dat is onzin natuurlijk.
Genee schijnt overigens ook in verschillende radioprogramma's te hebben gereageerd. Zijn daar fragmenten van te vinden?
Lik m'n reet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
#TeamGenee lijkt deze strijd te winnen.
Dit hele verhaal heb ik live zitten mee-typen en hier gepost. Maar leuk dat je het nog een keer herhaal Dentzie. We zitten hier al de hele dag te discussiëren en nu komt Mr. Bigstar pas opdagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Team Derksen: 'Eerst contact met RTL voor ik aanschuif bij VI'
Ja, ik zie dat dat al een uur of 6 geleden al zeker was. Maar laten we eerlijk wezen, dat was het altijd al. Derksen zou heus die commissie niet laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen zit er vanavond gewoon hoor.
Ja maar nu ik aanschuif begint de discussie eigenlijk pas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit hele verhaal heb ik live zitten mee-typen en hier gepost. Maar leuk dat je het nog een keer herhaal Dentzie. We zitten hier al de hele dag te discussiëren en nu komt Mr. Bigstar pas opdagen.
Had je nog een schnabbel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar nu ik aanschuif begint de discussie eigenlijk pas.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef DrDentz het volgende:
'Ik kijk er helemaal niet naar uit om weer met die vlerk aan tafel te gaan zitten.'
O jee o jee, Derksen is nog steeds boos, meestal is er in de nacht een soort 'reset' waardoor ze alle ruzies van de dag ervoor vergeten zijn, dit zit dieper.
Kraak je nu mister VI topic nummer 1 af? Jij zit hier nu wel populair te doen maar je wordt nog altijd betaald door Veerboot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat is leuk voor de doven onder ons maar ik luister liever het audiofragment.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Derksen vs Badr vs Genee zou een mooie afsluiting van de vrijdagavond zijn
Met Baby Barbara als scheidsrechter
Boskamp heeft wel verstand van een goed potje boksen. Ik prefereer liever hem als scheidsrechter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Derksen vs Badr vs Genee zou een mooie afsluiting van de vrijdagavond zijn
Met Baby Barbara als scheidsrechter
Hij zegt wel een paar interessante dingen, maar als Wilfred de presentator is van "Voetbal International" en volgens Johan dus niet vol op het blad mag ingaan, dan wordt het wel saai.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Team Derksen: 'Eerst contact met RTL voor ik aanschuif bij VI'
Waarop moet je Genee dan pakken? Die is de presentator die schiet wanneer hij zin heeft zonder verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:45 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moeten de VI redacteuren eens een weerbaarheidscursus volgen, zoals Van Basten ooit met Jansma trainde om Derksen van repliek te dienen. Dan wordt Genee eens voor lul gezet door een Tom Knipping, zoals het eigenlijk hoort.
Als Derksen er vanavond zit mag Genee geen commentaar meer hebben op nieuws van VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zegt wel een paar interessante dingen, maar als Wilfred de presentator is van "Voetbal International" en volgens Johan dus niet vol op het blad mag ingaan, dan wordt het wel saai.
Die versie met die muilkorf op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Derksen er vanavond zit mag Genee geen commentaar meer hebben op nieuws van VI.
Als Derksen er niet zit mag Genee overal commentaar op hebben maar moet het wel Genee International gaan heten.
We staan op een figuurlijke T-splitsing, welke kant gaan we op? Een gemuilkorfde Genee of Genee de Mr Big Star?
Laat Genee maar lekker overal tegen ingaan, anders wordt het net Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Derksen er vanavond zit mag Genee geen commentaar meer hebben op nieuws van VI.
Als Derksen er niet zit mag Genee overal commentaar op hebben maar moet het wel Genee International gaan heten.
We staan op een figuurlijke T-splitsing, welke kant gaan we op? Een gemuilkorfde Genee of Genee de Mr Big Star?
Dat accepteert Don Derksen niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laat Genee maar lekker overal tegen ingaan, anders wordt het net Studio Voetbal.
Johan Derksen moet wel aanschuiven natuurlijk.
Gijpie niet mere over Manolevquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Overigens vind ik ook dat Johan geen commentaar meer mag leveren op de Gillette bokaal of de Toto, want daarmee beschadig je ook het merk dat jou betaalt.
Die speler traint een hele week en hoeft zich niet voor lul te laten zetten door een snelle vogel die met zijn talent in 5 minuten ziet dat 'ie er niks van kan.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die speler traint een hele week en hoeft zich niet voor lul te laten zetten door een snelle vogel die met zijn talent in 5 minuten ziet dat 'ie er niks van kan.
Ja is nu wel genoeg geweest, Manolefie is een degelijke speler puntquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAA!
Dat is iets heel anders. Ze maken Toto of Gillette niet met de grond gelijk en ze brengen hen al helemaal niet in een kwaad daglicht of zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Overigens vind ik ook dat Johan geen commentaar meer mag leveren op de Gillette bokaal of de Toto, want daarmee beschadig je ook het merk dat jou betaalt.
Moet haast welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Even kijken of het NOS journaal opent met Derksen/Genee.
Heb gehoord dat SV een bedrijf gaat inhuren om de ruzie nog groter te maken tussen die 2, waarom ze dat doen is niet bekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Nee, het is wel nieuws dat een van het Koningshuis gaat bowlen met daklozen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht eerst van wel toen er groot "REL" in beeld kwam te staan, maar het blijkt over een Turk te gaan die bij lesbies woont.quote:
Robert Maaskant. Hohohohohohoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:01 schreef Paul het volgende:
Ik zou niet weten eigenlijk welke kant ik moet kiezen, dus ik kies geen kant.
Maar welke kant jij kiest, vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:01 schreef Paul het volgende:
Nou ik wel want die kant kies ik dan sowieso niet!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welke kant jij kiest, vind ik niet zo rullevant.
oke danny blindquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:01 schreef Paul het volgende:
Welke kant Paul kiest, is niet rullevant. niemand zou er van opkijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik wel want die kant kies ik dan sowieso niet!
Jij kiest de kant van SV opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke kant Paul kiest, is niet rullevant. niemand zou er van opkijken
Welke kant jij wel of niet kiest vind ik ook niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik wel want die kant kies ik dan sowieso niet!
Alleen is er nu voordat het al begint 1 partij kansloosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel weer een beetje die voorspanning, zoals bij de WK finale.
Bij je buren meekijken, aangezien we 16 miljoen kijkers gaan halenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb vanavond Fifa toernooi van half 8 - 11 bij vrienden. Naast dat scherm geen tv of kabel aanwezig.
Help...
Pak het felbegeerde mp4'tje mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef tammepiet het volgende:
Ik heb vanavond Fifa toernooi van half 8 - 11 bij vrienden. Naast dat scherm geen tv of kabel aanwezig.
Help...
www.rtlgemist.nlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef tammepiet het volgende:
Help...
Nu goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
DERKSEN HOOLIGANS!
Leden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:08 schreef Doublepain het volgende:
TeamGenee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
DERKSEN HOOLIGANS!
Leden:
[ afbeelding ]
Geef ons niet de schuld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is deze. 1000 topics en allemaal shit.
Maar eens zoeken naar die beelden van gisteravond. BETER HADDEN JULLIE DAT IN DE OP GEGOOID!
Bert? Wie is dat?quote:
Beter hou jij je bek en stel je jezelf eerst eens voor successupporter/ramptoerist die je me daar bent. Je speldt jezelf weer een brevet van onvermogen op met deze valse interesse van je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is deze. 1000 topics en allemaal shit.
Maar eens zoeken naar die beelden van gisteravond. BETER HADDEN JULLIE DAT IN DE OP GEGOOID!
Ik denk dat Derksen & niet meer hoeft te reken op kijkcijfers, die gaan flink dalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het moment dat er een echte tweedeling komt op het FOK!Forum, net als bij de Koreaoorlog. VI kijken met FOK!kers zal nooit meer hetzelfde zijn.
SWAGquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Mr.Smokey het volgende:
Represent wilfred jwz geen stress met die nigga die snapt die shit gwn ok
#teamgenee is oké
#teamgenee alltheway
#teamgenee recht door zee
#teamgenee riemer, weg ermee
#teamgenee want johan is gay
#teamgenee the only way
#teamgenee alle gangsters rollen met deze team mee
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Mr.Smokey het volgende:
#teamgenee is oké
#teamgenee alltheway
#teamgenee the only way
Je vergeet 'olé ólequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Mr.Smokey het volgende:
#teamgenee is oké
#teamgenee alltheway
#teamgenee the only way
#teamgenee is oké
#teamgenee alltheway
#teamgenee the only way
#Teamgenee olé olé --> met dank aan Kapi
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Toetertjes of sigaren mannen, toetertjes of sigaren!
Elke ochtend pak ik de krant, steek een sigaartje op en ga ik heerlijk zitten bouten op het toilet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Toetertjes of sigaren mannen, toetertjes of sigaren!
10quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel topics gaan er nog komen op 15-3-2013?
Ik zet in op nog 6 topics.
20+quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel topics gaan er nog komen op 15-3-2013?
Ik zet in op nog 6 topics.
#teamgenee is oké
#teamgenee alltheway
#teamgenee the only way
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Tijd om #TeamGenee en #TeamDerksen af te schaffen. Zelf gaan ze vanavond ook doen alsof er niets gebeurd is. Laten we daar een voorbeeld aan nemen. #TeamVI VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER 110% ANTI STUDIO VOETBAL
Dit is de meest verstandige reactie van de dag. Wees een man en schaar je achter Mortaxx.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Tijd om #TeamGenee en #TeamDerksen af te schaffen. Zelf gaan ze vanavond ook doen alsof er niets gebeurd is. Laten we daar een voorbeeld aan nemen. #TeamVI VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER 110% ANTI STUDIO VOETBAL
En we geven jou je eigen topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
Er moeten vanaf nu eigenlijk 3 topics komen.
Eén voor team Derksen, een voor team Genee en een voor de lafbekken die geen partij durven kiezen.
Het crewforum.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En we geven jou je eigen topic.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
DERKSEN HOOLIGANS!
Leden:
[ afbeelding ]
Dit. Ik wens niet langer in één topic te zitten met #TeamDerksen. Als je een dusdanig grote plaat voor je hoofd hebt pas ik er waarschijnlijk zelfs niet meer tussen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
Eén voor team Derksen, een voor team Genee en een voor de lafbekken die geen partij durven kiezen.
Niet het PSV topic, straks gaat ie nog fan worden ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En we geven jou je eigen topic.
TeamGenee weg er meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Ik wens niet langer in één topic te zitten met #TeamDerksen. Als je een dusdanig grote plaat voor je hoofd hebt pas ik er waarschijnlijk zelfs niet meer tussen.
Ook één voor de mensen die wel voor de inhoud gaan en zich niet overgeven aan nietszeggende relletjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
Flikker opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Het Team-Derksen topic
VBL / Het Team-Genee topic
Team VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer ben jij. Wil je een koek?
Zal ik die van Derksen sluiten :pquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft geen recht van spreken, dat weten wij want wij hebben rechten gestudeerd.. #TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is misbruik van eigen rechten, zoiets zou GGMM nooit doen
wat een kuttopicsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is ook van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |