SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik kan helaas niet kijken vanavond
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Geen blad gaat schikken als het gelijk heeft en dat kan onderbouwen met concrete argumenten. Dat een groot deel hier te dom is om dat te begrijpen verklaart in mijn ogen gelijk de steun voor Derksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Johan zal wel rectificeren. Had Genee dus toch gewoon gelijk.![]()
![]()
Ja, maar er zit nog een verschil tussen een verhaal brengen in VI en het publiekelijk afbranden op nationale tv. Prima dat er tegengas wordt gegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet hij anders? Je kan als hoofdredacteur toch wel afgaan op info van 2 redacteuren die 2 weken in een verhaal hebben gestoken? Daar moet je toch op kunnen bouwen.
Ik heb zelfs een live stream gevondenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Er bestaan al zo'n 30 jaar middelen om programma's op te nemen of later terug te kijken
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.quote:
Dat niet en hij mag zich niet meer ongenuanceerd uitdrukken omdat hij hoofdredacteur is. Wordt een saai programma zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom mag Derksen niet vertrouwen op zijn journalisten?
Sorry Fabian ik wist niet dat je het al gepost had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, je loopt nu onnodig dingen te herhalen.
twitter:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 16:49:20@fritske78 Daar zal Boskamp wel voor zorgen! reageer retweet
Wat is dit nou weer? Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
En Stijn ga jij even naar het SV topic wil je?
Daar durf ik wel een goede fles op te zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of VI erg moet terugkrabbelen in het interview met Veenstra dat binnenkort verschijnt.
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of VI erg moet terugkrabbelen in het interview met Veenstra dat binnenkort verschijnt.
Hij rectificeert volgens eigen zeggen zo'n 30 keer per jaar dingen in VI, zal dus wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Derksen is niet echt iemand die terugkrabbelt hoor. Het zou me verbazen als hij veel intrekt.
Tja en ik vind dat daar verschil tussen zit. De persoon die bij VI aan tafel zit is geen hoofdredacteur, maar tafelgast die een rol speelt. Als Derksen daar zou zitten als Hoofdredacteur dan zou hij het woord kutscheet niet in de mond nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen. Geen blad gaat schikken als het gelijk heeft en dat kan onderbouwen met concrete argumenten. Dat een groot deel hier te dom is om dat te begrijpen verklaart in mijn ogen gelijk de steun voor Derksen.
[..]
Ja, maar er zit nog een verschil tussen een verhaal brengen in VI en het publiekelijk afbranden op nationale tv. Prima dat er tegengas wordt gegeven.
Als #TeamWilfred-member ben je toch blij dat hij weerwoord krijgt in VI?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.
Zullen er relatief weinig aandacht aan geven denk ik zelf. Inderdaad een geintje maar zal echt geen nieuwe fittie komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat zal de openingszin van Genee vanavond zijn naar Johan toe?
"Gaat het weer een beetje Johan"
Of zullen ze net doen of hun neus bloedt
Idd Johan faalt gigantische.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snappen mensen hier nu werkelijk niet dat het plaatsen van zo'n interview gewoon een gigantisch zwaktebod van VI is? GEWOON EEN VERKAPTE RECTIFICATIE.
Net alsof we nog een tweede SV nodig hebben waar iedereen elkaars reet likt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een storm in een glas water deze onzin rel laat die twee eens als volwassen kerels gewoon dat programma maken.
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Net alsof we nog een tweede SV nodig hebben waar iedereen elkaars reet likt.
Luister naar deze visionair.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.
Dat youtube fragment hierboven laat zien dat hij het best kan hebben imo, maar 3x in 3 uitzendingen dezelfde discussie terwijl de zaak nog loopt vindt hij te ver gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ze mogen best wel elkaar de waarheid vertellen aan tafel geen problemen mee maar Johan gedraagt zich een beetje erg kinderachtig in deze. Ja ik kom alleen als die andere meneer niks lelijks zegt over mijn blad.
Bijna iedereen vond Genee veel sterker in deze discussie, zelfs mensen die erg tegen die voorzitter zijn. Mij maakt het niet veel uit wie er gelijk heeft, het is in ieder geval prima tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Derksen verliest zijn geloofwaardigheid bij mij.
#TeamGenee
Ja, Wilfred is echt geloofwaardig met Veenstra als bron.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Derksen verliest zijn geloofwaardigheid bij mij.
#TeamGenee
Ik heb net een nieuwe tekening toegevoegd in mijn topicquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Respect voor deze paint jr style heeft talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |