de laatste tijd gaat het wel heel erg hard hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
Je zou inmiddels toch eens gewend moeten zijn aan die prijsverhogingen
Morgen hebben ze een pagina met mensen die gestart zijn met roken, hoeven ze alleen de titel aan te passen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zag vanmorgen in de krant twee pagina's vol met mensen die gestopt waren met roken, wil je daar ook bij staan?
Dit dus! De vorige verhoging was 2 maanden geleden ofzo... 1 of 2x per jaar een verhoging vind ik niet erg maar dit gaat echt nergens meer over....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
de laatste tijd gaat het wel heel erg hard hoor
Waarom rook je alleen in het weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga van het weekend zuipen, en dus ook roken, wat kost een pakje luckies tegenwoordig?
ik rook alleen als ik zuip, en dat is niet elk weekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom rook je alleen in het weekend?
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus! De vorige verhoging was 2 maanden geleden ofzo... 1 of 2x per jaar een verhoging vind ik niet erg maar dit gaat echt nergens meer over....
Vanmiddag ga ik maar een pakje lidlsigaretten kopen, hopelijk zijn die een beetje lekker....
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik rook alleen als ik zuip, en dat is niet elk weekend.
Heb ze 1x geprobeerd, 2 peukjes, toen weggeflikkerd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijn
vieze bietserquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit.
Tevens moet je gewoon sigaretten van vrienden afhandig maken.
tussen de 6 en 7 euro denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar luckies? Een groot pakje? Iemand?
jezus fucking christus te paard, dat gaat echt nergens meer over hequote:
Groot pakje L&M is al 7,50, denk eerder tegen de 8 euro dan.quote:
Klein pakje is nu 5,80 dus reken maar op 10 miljoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Goed advies.quote:
Dat zei ik al als het omgerekend 10 gulden zou gaan kostenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb me voorgenomen dat als pakje camel geel xxl ¤10 kost, dat ik dan ga stoppen.
Andere troep rook ik niet
what the fuck man.... dat is gewoon meer dan de wodkaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Groot pakje L&M is al 7,50, denk eerder tegen de 8 euro dan.
dit is het beste advies, dan kan het alleen maar meevallen. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Klein pakje is nu 5,80 dus reken maar op 10 miljoen.
Dat was een jaar of 14 geleden jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
toen ik begon met roken was een pakje Marlboro 3 gulden 60
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhogingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb me voorgenomen dat als pakje camel geel xxl ¤10 kost, dat ik dan ga stoppen.
Andere troep rook ik niet
Tsjah,.. ben sinds de laatste prijsverhoging shag gaan roken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
what the fuck man.... dat is gewoon meer dan de wodka
Ik zag ze bij de Total, maar is het echt wat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Tien euro, smaakt prima en je kan weer lekker op kantoor roken
ziet er meer uit als een glowstick dan als iets dat je kan rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhoging![]()
Ik ben er gisteren mee begonnen en ik heb nog geen gewone sigaret aangeraaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik zag ze bij de Total, maar is het echt wat?
Het ziet er ook niet uit, dat is waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er meer uit als een glowstick dan als iets dat je kan roken
Doe dat, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit, dat is waar![]()
Ik zal ff een foto maken
quote:
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren mee begonnen en ik heb nog geen gewone sigaret aangeraaktIk was sowieso wel benieuwd naar die electropeuken en dit is wat betaalbaarder proberen dan zo'n ding van 60 euro.
Ja dat gevoel dat je hele longen volzitten met rook en dat het dan weer naarbuiten gaat, dat kriebelige gevoel in je borstkas, ooh prachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Voldaan zat, er zit evenveel nicotine in als een peuk. Voordeel is dat je nu telkens tussendoor een hijs neemt, je hoeft niet bang te zijn dat hij op gaat en dus door blijven paffenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Interessant wel.... Maar heb je nu niet de neiging om die Puffs in 1x weg te paffen of krijg je daar ook een voldaan gevoel van? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Dat irriteren van de keel valt wel tegen, nadeel is dus dat je de echte rokershoest gedag kan zeggen na een tijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel dat je hele longen volzitten met rook en dat het dan weer naarbuiten gaat, dat kriebelige gevoel in je borstkas, ooh prachtig.
Ga toch van de week eens zo'n verpakking kopen dan... als het echt werktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voldaan zat, er zit evenveel nicotine in als een peuk. Voordeel is dat je nu telkens tussendoor een hijs neemt, je hoeft niet bang te zijn dat hij op gaat en dus door blijven paffen
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef -supergirl- het volgende:
Je moet ze ook meenemen zonder te betalen
kun je dit alleen bij benzinepompen kopen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Handjob op de wc will cover your expenses in this case.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga van het weekend zuipen, en dus ook roken, wat kost een pakje luckies tegenwoordig?
Primera zal het ook vast wel hebben, maar ben ze tegengekomen bij de Total alleen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kun je dit alleen bij benzinepompen kopen?
Gewoon bij de sigarenboerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik verkoop ze ook, je moet ze alleen uit een lange buis zuigen.-quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Cubaans sigaartje op zijn tijd is wel lekker, maar moet er niet aan denken daar ruim 20 perdag van te moeten rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Toolshed het volgende:
Ik ga maar overstappen op Cubaanse sigaren denk ik, stukken goedkoper.
Matig dezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze ook, je moet ze alleen uit een lange buis zuigen.-
Ik ook niet, volgens mij raak je dan aan de schijtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Cubaans sigaartje op zijn tijd is wel lekker, maar moet er niet aan denken daar ruim 20 perdag van te moeten roken
Waren vroeger de kleine pakjes 3 euro? De prijzen zijn gewoon verdubbeldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik roep al sinds de kleine pall mall pakjes 3 euro werden dat ik ga stoppen bij de volgende prijsverhoging![]()
deze weetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...
Vroeger bij de plaatselijke Jan Linders, lagen ze naast de kassa, één iemand leidde het kassameisje af en de ander stopte zijn zakken vol
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Primera zal het ook vast wel hebben, maar ben ze tegengekomen bij de Total alleen.
ik zal eens kijken straks na mijn werk (ja, want ik ben echt zo hard aan het werk mensenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon bij de sigarenboerTenminste daar haal ik ze nu.
En binnen 3 dagen heb je keelkankerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij raak je dan aan de schijt
toen ik begon waren ze zelfs 2,75 ofzo volgens mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waren vroeger de kleine pakjes 3 euro? De prijzen zijn gewoon verdubbeldKlein pakje is nu 5,50 ofzo...
Getuite lipjes/hoge hakken/lippenstift?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fuck ik sta wel als een homo te roken op die fotoff uploaden, net even mijn paintskills gebruikt om de naam van mijn werkgever weg te halen
helemaal vroeger had je van die sigarettenautomaten op straat, en als je met meerdere personen was, kon je meerdere laatjes tegelijk opentrekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze weet![]()
bij de aldi kon dat eerst ook, maar tegenwoordig zitten die bakken op slot
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef deadprez het volgende:
deze weet
bij de aldi kon dat eerst ook, maar tegenwoordig zitten die bakken op slot
Geen geurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
ik zal eens kijken straks na mijn werk (ja, want ik ben echt zo hard aan het werk mensen)
meuren ze ook niet zo als echte sigaretten?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Getuite lipjes/hoge hakken/lippenstift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
hmmm... zo oud ben ik denk ik nog nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
helemaal vroeger had je van die sigarettenautomaten op straat, en als je met meerdere personen was, kon je meerdere laatjes tegelijk opentrekken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Groen lichtje! Fucking stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel een beetje starwars-achtig met dat groene lichtje![]()
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Held!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Volgens mij zeiden ze toen nog direkt met een k.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef BzP het volgende:
Ik zei jaren geleden nog, als sigaretten meer als 7 gulden gaan kosten dan stopik direct!
Aan die led kan je zien of de batterij nog niet op isquote:
En laat me raden, je rookt net als ik nog steeds als een ketter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef BzP het volgende:
Ik zei jaren geleden nog, als sigaretten meer als 7 gulden gaan kosten dan stopik direct!
[..]die ontbreken nog
eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Eh ik maakte ook een grapjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt niet meer hoor tegenwoordig...
Vroeger bij de plaatselijke Jan Linders, lagen ze naast de kassa, één iemand leidde het kassameisje af en de ander stopte zijn zakken vol
Controle ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze toen nog direkt met een k.
Bingoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En laat me raden, je rookt net als ik nog steeds als een ketter?
[..]
Geen geurAlleen smaak
[..]die ontbreken nog
Geweldig! Echt, wat een bazenfoto's ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Mensen die flauwe glapjes maken *kots*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
Eh ik maakte ook een grapje
Stelende mensen *kots*
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Deze man![]()
wel een beetje starwars-achtig met dat groene lichtje![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Geweldig! Echt, wat een bazenfoto's ook!
hoezo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]nu voel ik me wel in de zeik genomen
Was niet mijn bedoeling het zo over te laten komen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef deadprez het volgende:
ik vind het cool dat je ook echt een foto met je kop erop post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo?ik vind het cool dat je ook echt een foto met je kop erop post
Ahw okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling het zo over te laten komen hoor![]()
ik was serieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik meen het -serieus-quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Geeft toe, hij heeft niet veel te verliezen met zo'n kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik steek nog een shaggie aan iig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekker Zilver shaggie(Van Nelle kan ik niet meer betalen
)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zilver is prima te roken hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik steek nog een shaggie aan iig!
)
Bij ons kon je ze juist bij de lidl makkelijk jatten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijn
ik weet dat die van de aldi in ieder geval facking smerig zijn, maar die kon je vroeger makkelijk jatten dus dat was wel chill
mentholquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Pall Mall was vast al eerder duurder, alleen hadden ze bij de winkel waar jij koopt waarschijnlijk nog een voorraadje 'ouwe'. Heb zelf ook nog een paar pakjes pall mall shag voor 6,80/55 gram ingeslagen, maar nu zijn ze dus 7,50/52,5 gram.
Jammer, maar helaas. Ik heb ook een pakje marlboro menthol @ 6 euro gekocht.
Moet je Pall Mall-shag kopen. Die rookte ik al een hele tijd voordat ik een jaar of anderhalf terug ofzo stopte. Voordien ook Van Nelle.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik steek nog een shaggie aan iig!
)
ja die van de aldi zijn ook echt ranzig, maar als ze gratis zijn heb ik dat er wel voor overquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij ons kon je ze juist bij de lidl makkelijk jatten.Wel echt paupersigaretten. Ik ben niet echt een roker en ik proef doorgaans dus ook niet echt verschil, maar bij deze waren gewoon echt nasty.
Echte mannen roken mentholquote:
Hoe lang moet je de kou in?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef deadprez het volgende:
ik zit met een dilemma, ik heb nog maar 1 peuk dus ik moet zo of de kou in om nieuwe te gaan halen of nog 2 uur wachten tot mijn vriendin thuis is, wat zal ik doen?
kwartiertje lopen in totaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoe lang moet je de kou in?
Ik heb het voordeel dan weer dat ik tegenover de AH woon
Ik rook toch ook de rode pall mall shag? Ik hoef me uiteraard aan niemand te bewijzen, maar wat voor conclusie zou je daaruit trekken?quote:
L&M is ook niet meer te betalen met zijn 7,50...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zilver is prima te roken hoor.
Tevens is Chesterfield VEELS TE DUUR GEWORDEN.
Heb ik ook een tijdje gedaan, alleen die shag van Pall Mall droogt snel uit vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Moet je Pall Mall-shag kopen. Die rookte ik al een hele tijd voordat ik een jaar of anderhalf terug ofzo stopte. Voordien ook Van Nelle.
Tsjah... ik zal lekker wachten dan op je vriendinquote:
dat je een zwerver miet bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik rook toch ook de rode pall mall shag? Ik hoef me uiteraard aan niemand te bewijzen, maar wat voor conclusie zou je daaruit trekken?
wrm ga jij wachten op mijn vriendin??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tsjah... ik zal lekker wachten dan op je vriendin
Ik laat wel eens voor mij een slof Van Nelle uit België komen, alleen die man is al een tijdje niet meer geweestquote:
Ze heeft sigaretten, en ik alleen maar shagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm ga jij wachten op mijn vriendin??
Ligt eraan. Als je die shag koopt in winkels waar de omloop van dat spul niet snel is koop je sowieso al een beetje oude shag. Dat had ik vroeger eigenlijk vaak, maar ik heb het idee dat er veel mensen geswitcht zijn naar Pall Mall omdat drum, van nelle e.d. te duur zijn, en tegenwoordig is die shag veel verser meestal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan, alleen die shag van Pall Mall droogt snel uit vind ik.
Wat je zegt zal zeker kloppen ja! Toch vind ik de halfzware van Zilver wel beter te rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je die shag koopt in winkels waar de omloop van dat spul niet snel is koop je sowieso al een beetje oude shag. Dat had ik vroeger eigenlijk vaak, maar ik heb het idee dat er veel mensen geswitcht zijn naar Pall Mall omdat drum, van nelle e.d. te duur zijn, en tegenwoordig is die shag veel verser meestal.
hehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze heeft sigaretten, en ik alleen maar shag
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef deadprez het volgende:
en dan kan ik ook meteen wat halve liters halen
Zelfs Belgie en Duitsland zijn goedkoper nu. Zelf haal ik nu veel in Polen..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik laat wel eens voor mij een slof Van Nelle uit België komen, alleen die man is al een tijdje niet meer geweest
Klopt. Als je een tijdje iets rookt wen je eraan. Ik rookte op een gegeven moment ook veel Fortuna-peuken terwijl ik dat voordien niks vond. Pall Mall-shag vond ik in het begin ook niet veel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wat je zegt zal zeker kloppen ja! Toch vind ik de halfzware van Zilver wel beter te rokenmaar is ook een kwestie van gewenning geworden.
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zelfs Belgie en Duitsland zijn goedkoper nu. Zelf haal ik nu veel in Polen..
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Klopt. Als je een tijdje iets rookt wen je eraan. Ik rookte op een gegeven moment ook veel Fortuna-peuken terwijl ik dat voordien niks vond. Pall Mall-shag vond ik in het begin ook niet veel.
Moet jij boom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef Crimyclown het volgende:
Of nog goedkoper, neem eigen tabakplanten.
Laatste keer dat ik bestelde 25 de slof dacht ik (Marlboro).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?
[..]
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerig
Yep. Heb hier een pakje menthols liggen omdat die 'goedkoop' zijn. Liever deze dan Kent of andere merken. Alleen marlboro menthols zijn echt 'goed'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?
[..]
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerig
Is wel aantrekkelijk dan jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bestelde 25 de slof dacht ik.
West rookte ik ook toen ik nog op een tankstation werkte. Maar dan hebben we het over 10-12 jaar terug, en als je de prijzen van toen met nu vergelijkt is het natuurlijk belachelijk. Terwijl ik toen ook al vond dat sigaretten duur waren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is wel aantrekkelijk dan ja
2 jaar geleden was ik in Egypte op vakantie, toen bij de luchthaven daar op de terugweg 4 sloffen west gehaald voor 50euro
Of duitse marlbies, die trekken als iemand zonder armen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef imanidiot het volgende:
Na 10 jaar roken vind ik het toch de druppel.
Mijn zwarte longen zijn er klaar mee, ik ga volgende week ook maar eens stoppen.
En als je het over smerige sigaretten heb probeer amerikaanse marlboro bah!
Als je sterke wil moet je litouwse m'boro eens proberen. Die lights zijn sterker dan NL rode m'boro.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef imanidiot het volgende:
Na 10 jaar roken vind ik het toch de druppel.
Mijn zwarte longen zijn er klaar mee, ik ga volgende week ook maar eens stoppen.
En als je het over smerige sigaretten heb probeer amerikaanse marlboro bah!
Toen was het waarschijnlijk duur, omdat we nog jong waren en niet zoveel te besteden hadden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Terwijl ik toen ook al vond dat sigaretten duur waren.
Ach, ik had een baan zoals je aan mn post merkte. Maar toen was het ook al fucking duur vergeleken met 5 jaar ervoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen was het waarschijnlijk duur, omdat we nog jong waren en niet zoveel te besteden hadden?
oops..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ach, ik had een baan zoals je aan mn post merkte. Maar toen was het ook al fucking duur vergeleken met 5 jaar ervoor.
Haha ja. Die werden destijds uit de handel genomen omdat ze te aantrekkelijk waren voor 'kinderen'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
oops..![]()
Ik weet nog wel dat ik als ik weinig geld had ik een pakje Camel 10 kocht voor Fl 1,80
Hier vragen ze er ook al een 10tje voor per gram andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef Equites het volgende:
Beter met zn allen aan de speed. Betaalbaar en heb je meer aan.
Ik had onderweg naar de US een slof m boro meegenomen, die waren wel op na 2 weekjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als je sterke wil moet je litouwse m'boro eens proberen. Die lights zijn sterker dan NL rode m'boro.Althans destijds in 1998 ofzo.
Zoiets kon ik me ook herinneren jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Haha ja. Die werden destijds uit de handel genomen omdat ze te aantrekkelijk waren voor 'kinderen'.
Eet smakelijk zo. Begin nu ook trek te krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zoiets kon ik me ook herinneren ja
Ik ga in ieder geval aan mijn avondeten beginnen...
Lkkr braadworstje met gebakken celavita aardappeltjes (want te lui om zelf te schillen:P) en sla met een lkkre dressing
Ja dank jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Eet smakelijk zo. Begin nu ook trek te krijgen.
Bedankt voor deze info.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zoiets kon ik me ook herinneren ja
Ik ga in ieder geval aan mijn avondeten beginnen...
Lkkr braadworstje met gebakken celavita aardappeltjes (want te lui om zelf te schillen:P) en sla met een lkkre dressing
Maar eerst nog een lekker shaggie
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:24 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ik had onderweg naar de US een slof m boro meegenomen, die waren wel op na 2 weekjes.
(veel drinken) Betekend ook veel roken.
Toen overgaan op die van de VS damn lucky strike was wel weer goed te doen daar.
Litouwse zijn idd zwaar moest gewoon hoesten![]()
Die poolse meuk is (was) best wel zwaar geen kuchjes gehad.
Deze was gratis, de volgende kost je een euroquote:
Dat zijn twee biertjes minder. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jezus fucking christus te paard, dat gaat echt nergens meer over he
maarja, ik ben een mak consumptieschaap, dus ik ga straks toch maar een pakje halen.
Boeit toch niet? Als je om 5 uur eet ben je tenminste snel klaar deze avond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja dank je
't is alleen nog een beetje vroeg zie ik
ja, nee, want we gaan bij mij thuis goedkope wodka zuipen, die kost maar 7 euro de fles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn twee biertjes minder. Valt wel mee dus.
Ow, dan wordt het een fles minder.... Eh, shag roken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nee, want we gaan bij mij thuis goedkope wodka zuipen, die kost maar 7 euro de fles.
dat vind ik zo goor, dat gebruik ik alleen voor wiet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, dan wordt het een fles minder.... Eh, shag roken?
Dat wel, maar dan heb ik om 10:00uur weer de neiging om te gaan snaaienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als je om 5 uur eet ben je tenminste snel klaar deze avond.
Dat vind ik dan weer zonde voor de wiet als ik eerlijk ben.quote:
rook je het dan puur of meng je het met tabak uit een sigaret?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zonde voor de wiet als ik eerlijk ben.
Draai graag een jointje, maar peuk heeft dan wel zijn voorkeur .
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
rook je het dan puur of meng je het met tabak uit een sigaret?
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat vind ik zo goor, dat gebruik ik alleen voor wiet.
maargoed, ik ben echt zo'n mooi weer roker (ben gestopt met regelmatig roken omdat het me te duur werd) dus af en toe een pakje moet er dan maar afkunnen.
oh ja, maar dat vind ik zo droog. ik kan met gewone shag al nauwelijks draaien zonder mijn vingers te verzwikken, dus met sigarettentabak gaat dat helemaal niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.
Puur doe ik alleen in een waterpijp, maar dat is lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. (ik vind dat de wiet daar te duur voor is geworden)
wuuuuutquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.
Als je peuk echt gortdroog is kan het wel kut zijn idd... Maar als je net een pakje L&M koopt bij de BP ofzo en die openscheurt, is die meestal niet droog.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh ja, maar dat vind ik zo droog. ik kan met gewone shag al nauwelijks draaien zonder mijn vingers te verzwikken, dus met sigarettentabak gaat dat helemaal niet lukken denk ik.
Ik vond het wel handig, want ik gebruik ze toch om jointjes mee te draaien en als het van die paupersigaretten zijn komt niemand bietsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die van de aldi zijn ook echt ranzig, maar als ze gratis zijn heb ik dat er wel voor over
Dat is wel lekker in een waterpijp, maar wiet hiero kost gemiddeld zo'n 8 euro per gram, dus vind dat ook wel weer zonde snap je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een pakje Van Nelle shag kost hier (spanje) 10 euro 36 zag ik gisteren. Dan zou ik m'n wiet puur roken. Als ik nog wiet zou roken that is, dat heb ik na 30 jaar maar eens opgegeven.
ja, dat hoor ik echt al 20 jaarquote:
Blijven oefenen schatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik echt al 20 jaar
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat er gratis pakjes Lucky Strike werden weggegeven via een bon die in één of andere krant stond. Weet niet meer wanneer het was maar weet nog wel dat ik een hoop, door langs de deuren te gaan voor oude kranten, pakjes heb gehaald en doorverkocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan heb ik om 10:00uur weer de neiging om te gaan snaaien
Wat bedoel je nou preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik meng het wel met tabak van een sigaret.
Puur doe ik alleen in een waterpijp, maar dat is lang geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. (ik vind dat de wiet daar te duur voor is geworden)
Met een jointdoe je langerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou preciesWaterpijp is de meest efficiënte manier van wiet roken. Met joints verspil je juist.
Ja, maar een heleboel gaat op in rook. Als ik blowde (want ik doe het niet meer) was het gewoon een haal uit een waterpijp waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Met een jointdoe je langer
En vind een joint ook meestall lekkerder
Zo deed ikdat vroeger ook altijd... maar denk als ik dat nu probeer dat ik me eigen de dood in hoestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.
En dan hoesten en zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar een heleboel gaat op in rook. Als ik blowde (want ik doe het niet meer) was het gewoon een haal uit een waterpijp waarbij ik alle wiet/hasj in een keer verbrandde en een tijdje in mn longen hield.
Nee. Wen je wel aan.quote:
Daar wordt je wel knetter stoned van door dat gekuchquote:
Wijsheid uit Jackie Brown?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar wordt je wel knetter stoned van door dat gekuch
Ken ook mensen die doen het mixen met tabak en wiet in de waterpijp, maar dat is echt extreem viesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Wen je wel aan.En anders neem je iets minder. Je moet ook geen halve gram in een pijp doen. Gewoon een klein beetje.
Binnenkort weer eens doen. Nostalgiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar wordt je wel knetter stoned van door dat gekuch
Neequote:
Ja. Zijn veel lui die dat doen, maar is echt triest. Shag of sigaret ga je ook niet in een pijp roken los. Is echt goor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ken ook mensen die doen het mixen met tabak en wiet in de waterpijp, maar dat is echt extreem vies
Zit er ook aan te denken nu...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:55 schreef GJonline het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens doen. Nostalgie
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Zijn veel lui die dat doen, maar is echt triest. Shag of sigaret ga je ook niet in een pijp roken los. Is echt goor.
In Jackie Brown is er een scene met Robert DeNiro en Bridget Fonda, waarin ze zegt dat door te hoesten de rook op plaatsen in je longen komt die anders onbereikt blijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee
Maar is logisch... je kucht maar die rook die je al in je bek heb inhaleer je nog dieper daardoor
haha ok, niet gezien die filmquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:57 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
In Jackie Brown is er een scene met Robert DeNiro en Bridget Fonda, waarin ze zegt dat door te hoesten de rook op plaatsen in je longen komt die anders onbereikt blijven.Moet je wel blijven inhaleren terwijl je hoest, anders werkt dat natuurlijk ook niet.
Je haalt volgens mij adem als je erg hoest, als een reflex om toch zuurstof binnen te krijgen. Maar volgens mij gaat dat niet erg diep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
haha ok, niet gezien die film
Inhaleren tijdens het hoesten is onmogelijk (om bewust te doen)
Zal die film eens opzoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Je haalt volgens mij adem als je erg hoest, als een reflex om toch zuurstof binnen te krijgen. Maar volgens mij gaat dat niet erg diep.
Anyway, die film moet je gezien hebben. Ik heb em ook high gezien toentertijd. Was ik net 16 denk ik.
Ik weet trouwens niet of dat waar is van dat ademhalen. Misschien blazen je longen zich ook op als je alleen maar hoest en dat het dan zo op andere plaatsen komt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zal die film eens opzoeken
Ga zo eerst maar nieuwe wiet halen, da grammetje wat ik nog heb is niet genoeg
Ow ik ook niet,maar is wel een leuk verhaalje tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat waar is van dat ademhalen. Misschien blazen je longen zich ook op als je alleen maar hoest en dat het dan zo op andere plaatsen komt.
Zal ik doen dan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Als je toch wiet gaat halen, dan raad ik je die film ten zeerste aan om vanavond te kijken.
Hoop dat je een home cinema-set oid hebt want er zit uiteraard weer vette muziek in, net zoals in Pulp Fiction. Als je die film dan gaat kijken, dan raad ik je ten zeerste (ja weer ten zeerste) aan om het gelijk goed te doen, en die muziek op z'n minst op zo'n manier te laten klinken. (ikzelf kan bijvoorbeeld mn bd-speler-geluid via mn stereoversterker laten lopen, maar ook dat is al genoeg aangezien het om de muziek gaat, niet zozeer geluidseffecten)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ow ik ook niet,maar is wel een leuk verhaalje toch
[..]
Zal ik doen dan!
Heb 2 torens staan, geluid zit er el inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hoop dat je een home cinema-set oid hebt want er zit uiteraard weer vette muziek in, net zoals in Pulp Fiction. Als je die film dan gaat kijken, dan raad ik je ten zeerste (ja weer ten zeerste) aan om het gelijk goed te doen, en die muziek op z'n minst op zo'n manier te laten klinken. (ikzelf kan bijvoorbeeld mn bd-speler-geluid via mn versterker laten lopen, maar ook dat is al genoeg aangezien het om de muziek gaat, niet zozeer geluidseffecten)
Veel plezier in ieder geval met die film. Al kijk je hem een andere dag dan vandaag, hij is echt lekker om high te kijken (en aangezien je blowt moet je dat zeker doen).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb 2 torens staan, geluid zit er el in
thnx voor de tip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |