de laatste tijd gaat het wel heel erg hard hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
Je zou inmiddels toch eens gewend moeten zijn aan die prijsverhogingen
Morgen hebben ze een pagina met mensen die gestart zijn met roken, hoeven ze alleen de titel aan te passen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zag vanmorgen in de krant twee pagina's vol met mensen die gestopt waren met roken, wil je daar ook bij staan?
Dit dus! De vorige verhoging was 2 maanden geleden ofzo... 1 of 2x per jaar een verhoging vind ik niet erg maar dit gaat echt nergens meer over....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
de laatste tijd gaat het wel heel erg hard hoor
Waarom rook je alleen in het weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ga van het weekend zuipen, en dus ook roken, wat kost een pakje luckies tegenwoordig?
ik rook alleen als ik zuip, en dat is niet elk weekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom rook je alleen in het weekend?
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit dus! De vorige verhoging was 2 maanden geleden ofzo... 1 of 2x per jaar een verhoging vind ik niet erg maar dit gaat echt nergens meer over....
Vanmiddag ga ik maar een pakje lidlsigaretten kopen, hopelijk zijn die een beetje lekker....
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik rook alleen als ik zuip, en dat is niet elk weekend.
Heb ze 1x geprobeerd, 2 peukjes, toen weggeflikkerd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
ik denk niet dat die echt lekker zullen zijn
vieze bietserquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit.
Tevens moet je gewoon sigaretten van vrienden afhandig maken.
tussen de 6 en 7 euro denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar luckies? Een groot pakje? Iemand?
jezus fucking christus te paard, dat gaat echt nergens meer over hequote:
Groot pakje L&M is al 7,50, denk eerder tegen de 8 euro dan.quote:
Klein pakje is nu 5,80 dus reken maar op 10 miljoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar luckies? Een groot pakje? Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |