abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124113857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, veel beter toeven in Rusland dan hier. Of wacht, verhuis je zelf binnenkort naar Rusland? :) Sinds ze jouw aanpak ook niet in Denemarken hanteren.
Gebruikelijk ga je weer eens niet in op het onderwerp.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_124120089
Tja, we zullen toch nog een jaar of 400 moeten wachten voor ze geëvolueerd zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124120157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Hoe het heet heet het. Maar het gebeurt wel. Ik kom voor mijn werk geregeld in Moskou. De mensen bellen niet zo gauw de politie. Ze lossen de boel zelf op, incl georganiseerd een lastpak definitief tot de orde roepen. Aldus mijn zakenvrienden aldaar. Werkt beter dan de nederlandse democratie.

Ter illustratie het verschil:
Er wordt een gevoel van angst en schijnveiligheid ontwikkeld door zulke methodes
pi_124120627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef cempexo het volgende:
Als de politie en vrienden falen, de criminelen het woon en leefgenot van de bewoners gaan bepalen, dan is het verstandig en aan te raden dat de gemeenschap zelf orde op zaken gaat stellen.

Dat hebben ze in Rusland goed begrepen.

http://www.liveleak.com/view?i=8cf_1363366407
Kolere zeg, in welke eeuw leef jij dat jij dit wel tof vindt .. ergens in de middeleeuwen of zo?
pleased to meet you
pi_124121677
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:43 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Er wordt een gevoel van angst en schijnveiligheid ontwikkeld door zulke methodes
dan graag een feitelijke onderbouwing...
pi_124121763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Kolere zeg, in welke eeuw leef jij dat jij dit wel tof vindt .. ergens in de middeleeuwen of zo?
het gaat er om dat de burger niet meer het gedrag van de werkelijke verantwoordelijken accepteert.

in rusland doet de burger het nu zelf

in nederland plaats de burger rolluiken aan zijn huis

https://www.google.nl/#hl(...)275.2393.0j15j2.17.0...0.0...1c.1.6.psy-ab.bpttAchgxSg&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.Yms&fp=e6f1f84aa86c8780&biw=1198&bih=627

1.180.000 hits

de nederlandse ouderen gaan savonds hun huis niet meer uit

https://www.google.nl/#hl(...)780&biw=1198&bih=627

8.030.000 hits

Het is maar hoe vrij je wilt zijn in je land en hoe je dat in 2013 e.v. wilt bereiken
pi_124121794
.

[ Bericht 99% gewijzigd door cempexo op 16-03-2013 07:45:21 ]
pi_124122412
Ik zeg dit al jaren maar als je continu steeds maar gediscrimineerd word en buitengesloten, dan gaan mensen zich er naar gedragen. Alle buurthuizen worden wegbezuinigd en ze worden geweigerd bij stageplekken.

Verder worden sociaal buitengesloten doordat ze discotheken niet mogen bezoeken. De reinste vorm van discriminatie zie je elke dag. Die jongens worden van kinds af aan negatief benaderd door de politie, ze worden voor niets aangehouden alleen maar om ze negatief in de statistieken te houden.

Het is jammer maar wij roepen het over ons af.
pi_124122911
softe bende hier
knal ze voor de kop en hopen dat politie coulant is bij opsporen schutter
trap ouders het land uit

probleem opgelost
pi_124122940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:48 schreef Good_Luck het volgende:
Ik zeg dit al jaren maar als je continu steeds maar gediscrimineerd word en buitengesloten, dan gaan mensen zich er naar gedragen. Alle buurthuizen worden wegbezuinigd en ze worden geweigerd bij stageplekken.

Verder worden sociaal buitengesloten doordat ze discotheken niet mogen bezoeken. De reinste vorm van discriminatie zie je elke dag. Die jongens worden van kinds af aan negatief benaderd door de politie, ze worden voor niets aangehouden alleen maar om ze negatief in de statistieken te houden.

Rot op man.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124123193
quote:
pi_124123659
Waar is die van Tol mee bezig? Amper een maand in functie. Zou hij niet eens moeten beginnen met boeven-vangen, inplaats van olie op het vuur gooien in een probleemrijke gemeenschap? Of hoopt hij op 'vlam-in-de-pan', zodat hij zijn budget-eisen wat op kan krikken?
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_124124664
quote:

Wat ben jij een ongelofelijk slechte troll zeg, Is het ooit in je opgekomen dat ze er bij discotheken niet inkomen omdat ze zich simpelweg gewoon niet kunnen gedragen en contant voor problemen zorgen? Maar dat is zeker ook onze eigen schuld?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:29:25 #39
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_124124782
Het is natuurlijk wel een zichzelf versterkende cirkel. Criminaliteitscijfers van Marokkanen zijn hoger dan van autochtonen, dit roept een negatief beeld op bij autochtonen, wat zich weer uit in frustratie bij deze groep. Het houdt zichzelf in stand. De oplossing? Geheel niet eenvoudig. Hopelijk kunnen zelfreinigende inititatieven vanuit de gemeenschap wat imagoverbetering teweeg brengen, ik vrees echter dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is. Nog maar al te vaak worden welwillende mensen als "verraders" gezien en het negatieve beeld verandert ook niet snel natuurlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 12:46:25 #40
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124126522
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef cempexo het volgende:

[..]

Hoe het heet heet het. Maar het gebeurt wel. Ik kom voor mijn werk geregeld in Moskou. De mensen bellen niet zo gauw de politie. Ze lossen de boel zelf op, incl georganiseerd een lastpak definitief tot de orde roepen. Aldus mijn zakenvrienden aldaar. Werkt beter dan de nederlandse democratie.

Ter illustratie het verschil:
Hulde voor de Russen. Dat bedoel ik met aanpakken.
Dat zal in ons landje met overmatig sympathie en geleuter in grijze gebieden nooit lukken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124126938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:23 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Waar is die van Tol mee bezig? Amper een maand in functie. Zou hij niet eens moeten beginnen met boeven-vangen, inplaats van olie op het vuur gooien in een probleemrijke gemeenschap? Of hoopt hij op 'vlam-in-de-pan', zodat hij zijn budget-eisen wat op kan krikken?
vn het Gemeentelijk forum:

Marlé van Tol is een huigelaar die zijn straatje schoon wil vegen.
Wijkagenten en diverse instanties weten perfect waar ze de daders moeten zoeken en vinden.
Is ook niet echt moeilijk hoor.
Je hoeft slechts je ogen te gebruiken.
Tussen de 12 en 18 jaar: ouders in een uitkeringssituatie, frequent schoolverzuim, sneakers ¤ 200,- Spijkerbroek ¤ 180,- Jas ¤ 300,- Blackberry/I-phone tussen de 2 en 500 ¤uro Fiets ¤ 900,- of een Vespa van ¤ 2700,-
Tussen de 18 en 40 jaar: ouders in een uitkeringssituatie, geen werk en meestal geen uitkering en/of aantoonbaar werkverleden, sneakers tussen de 2 en 500 ¤uro, spijkerbroek tussen de 2 en 300 ¤uro, horloge gemiddeld ¤ 1000,-, meerdere mobiele telefoons op zak, auto tussen de 10 en 40.000 ¤uro vaak icm een motorscooter en of quad.
Verlaten 's avonds vaak op hoge snelheid de wijk/stad om 's ochtends tussen 4 en 5 met nog hogere snelheid de stad/wijk weer binnen te scheuren.
Heb je dan echt verklikkers uit de Marokkaanse gemeenschap nodig of nodig je ze gewoon een keer uit en vraag je wie ze als adviseur hebben toegewezen gekregen van de staatsloterij toen ze de hoofdprijs wonnen?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:24:28 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_124127559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:01 schreef JerryLee het volgende:

[..]

huigelaar
Hier stopte ik met lezen.
pi_124127897
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Ja ,want het gaat niet om de boodschap,maar om de grammatica.
Diezelfde grammatica die aangesproken groep ontbeert,al zijn ze derde of vierde generatie en brengen ze enkel de vakantie in die zandbak door .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:13:14 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_124128913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:35 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ja ,want het gaat niet om de boodschap,maar om de grammatica.
Diezelfde grammatica die aangesproken groep ontbeert,al zijn ze derde of vierde generatie en brengen ze enkel de vakantie in die zandbak door .
Jij generaliseert, ik had het over de schrijver van dat stuk, met zulk taalgebruik een typische onderbuikhuiler die altijd anderen de schuld van alles geeft.
pi_124128962
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij generaliseert, ik had het over de schrijver van dat stuk, met zulk taalgebruik een typische onderbuikhuiler die altijd anderen de schuld van alles geeft.
Omdat die zelf te beroerd was om bij de Compaxo te gaan werken zoals de grootvader van Mohammed ?
pi_124146454
quote:

Wacht even, dit slinkse trolletje moet even voorzien worden van wat reality-check leesvoer. Zo terug....

EDIT: ...en gevonden. Have fun Good_luck :W .
pi_124146876
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Zegt degene die 10jaar BakEllendig wanbeleid doodleuk op het bordje van een al daarvoor dooie policius schuift o|O :{w
pi_124149004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Hulde voor de Russen. Dat bedoel ik met aanpakken.
Dat zal in ons landje met overmatig sympathie en geleuter in grijze gebieden nooit lukken.
Middeleeuwse praktijken blijken een bepaald soort volk aan te trekken .. dat jij er een van bent verbaasd me niets ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 11:33:10 #49
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124157432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Middeleeuwse praktijken blijken een bepaald soort volk aan te trekken .. dat jij er een van bent verbaasd me niets ..
In de middeleeuwen hadden ze zulke gevangenissen niet. Je punt?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124158110
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

In de middeleeuwen hadden ze zulke gevangenissen niet. Je punt?
Jij blijft me verbazen. Keer op keer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')