SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel een goed plan ja!
Slaap ze!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef DaMook het volgende:
Fijne dag allemaal.
Enaan de dames
.
Ik ga slapen.
Toetsenbord er niet meer in doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!!
Ik krijg de hele tijd een melding dat het USB-apparaat niet wordt herkend en een storing veroorzaakt. Het gaat om mn toetsenbord en het maakt niet uit in welke poort ik die stop.
Stom wel dat mn tobo het nu wel gewoon doet, maar ik word wel gek van die melding. Hoe krijg ik dat weg?
Dan heeft Huppel nog altijd haar on-screen tobo hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk dat Huppels toetsenbord ermee gekapt is
RIP toetsenbord
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft Huppel nog altijd haar on-screen tobo hoor
Ja hoi en hallo enzquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en geen sneeuwballen meer gooien naar lekkere chickies voor de aandacht
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?quote:
Nou gatverdammequote:
Neuh flinke kneuzing... lompheid van zijn moeder, het is de teen naast zijn grote teen. Echt zo raarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?
Dokter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?
Gezien het feit dat het een kind van jou is denk ik dat er een beetje gedeelde lompheid in deze actie zit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gatverdamme
[..]
Neuh flinke kneuzing... lompheid van zijn moeder, het is de teen naast zijn grote teen. Echt zo raar
en die is tussen de kastdeur gekomen
Vraag me echt af HOE....
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het een kind van jou is denk ik dat er een beetje gedeelde lompheid in deze actie zit!
Ghehe was het S.?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]daarom, maar meneer wilde ook persé naar de dokter want hij dacht dat het gebroken was
quote:
Wanneer gaan wij een keer meeten?quote:
Heel knap jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Teen tussen de kastdeur ja?. Knap wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een waar mysterie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:49:27 ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel knap jaMijn zoon krijgt het echter voor elkaar
Juist omdat het ook zo'n kast is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een waar mysterie
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ohquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil bier halen maar de abn werkt niet mee
Nooit!!quote:
Supermarkt hier om de hoek.quote:
Da fuckquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Supermarkt hier om de hoek.
Die hebben verwarming gericht op houdbare melk, frisdrank en bier.
Blikjes bier voelen gewoon heel warm aan. De smaak wordt erdoor verziekt. Al een paar keer iets over gezegd in de winkel maar daar doen ze alsof ik gek ben.
Ook bier en fris moet je niet opwarmen, dan gaat er zoveel smaak verloren!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Da fuckbij bier en fris snap ik het nog, maar bij melk
![]()
Maar het staat echt naast een radiator ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook bier en fris moet je niet opwarmen, dan gaat er zoveel smaak verloren!!
Aan het plafond hangt een huge airco die nu hele warme lucht blaastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het staat echt naast een radiator ofzo?
Kan niet! Je weet hoe het er uitziet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Heerlijk, van die pislauwe bier.
Dat ze de pallet niet een meter opschuiven ofzo.
wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het plafond hangt een huge airco die nu hele warme lucht blaast
Waarom ben ik een leeuwin?quote:
Ze hebben de frisdrank toch in het midden van die toko staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet! Je weet hoe het er uitziet he
Nee, daar staat de wijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben de frisdrank toch in het midden van die toko staan?
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meerquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meer. De winkelwagentjes weet ik nog wel te vinden
.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meer. De winkelwagentjes weet ik nog wel te vinden
.
quote:
Doet het hier nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
Thuis kijken danquote:
Noem ze niet steeds "tietjes", dat klinkt zo ... Klein.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je je tietjes posten.
Ik vond het liever klinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem ze niet steeds "tietjes", dat klinkt zo ... Klein.
Ik zag twee vochtarme rozijnen voor me.quote:
Goed:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag twee vochtarme rozijnen voor me.
Borstjes klinkt vreselijk. Alsof je het over kinderen of AA'tjes hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
Borstjes klinken lief, tietjes iets minder.
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed:
Misschien moet je je tieten posten.
Post ze en ik zet de juiste benaming erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Borstjes klinkt vreselijk. Alsof je het over kinderen of AA'tjes hebt.
Topic is toch al doodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.
Hint hint.quote:
Ik was al klaargekomen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit al met mijn broek op mijn enkels...
Jaquote:
Tssk, ik ben geen tiener meer hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar voor de 2e ronde.
quote:
Welkom in SEX.quote:
Een wekeend? Die kwaakt je uit bed 's ochtends vroeg?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef fietsie het volgende:
Bakken sneeuw hier nu.... en wel wekeend
Nee de wekeend roept dat het weekend is!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Een wekeend? Die kwaakt je uit bed 's ochtends vroeg?
Arme jijquote:
In Deventer blijft het niet liggen.quote:
Hier ook niet maar het is wel een schitterend schouwspel.quote:
Waarom ben je dan op de motor gegaan? Is toch vet gevaarlijk enzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen was het ook geen pretje, zag overal nog ijs liggen.
Omdat ik niet verwacht had dat er ijs zou liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben je dan op de motor gegaan? Is toch vet gevaarlijk enz
Duidelijk!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik niet verwacht had dat er ijs zou liggen.
Wait... Whut... Kip marineren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik ga even mn kip marineren
Uhuhquote:
Succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik ga even mn kip marineren
Mijn moeder zegt dat altijd.quote:
Anders nodig je ons uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
De kip net gemarineerd, staat nu in de koelkast, bijna klaar om aan het eten te beginnen komt zoonlief vertellen dat ie om 17:00 uur heeft afgesproken met vrienden![]()
Zit ik weer zielig alleen met het avondeten
Ik keek net naar buiten maar ik zag nog geen varkens rondvliegen!!quote:
Handigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
De kip net gemarineerd, staat nu in de koelkast, bijna klaar om aan het eten te beginnen komt zoonlief vertellen dat ie om 17:00 uur heeft afgesproken met vrienden![]()
Zit ik weer zielig alleen met het avondeten
Pubers staan er niet om bekend dat ze rekening houden met het ouderlijk paar/thuisfrontquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig
Wat een tijd om af te spreken
Goed, dan vreet ik wel weer pasta!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek net naar buiten maar ik zag nog geen varkens rondvliegen!!
Truequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pubers staan er niet om bekend dat ze rekening houden met het ouderlijk paar/thuisfront
Je kan ook wat anders kokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan vreet ik wel weer pasta!![]()
Je bedoelt instant noodles?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, dan vreet ik wel weer pasta!![]()
Ja, jij woont nog thuis, jij krijgt je prakkie op een zilveren dienblad aangerijktquote:
Nee, pasta dat een kwartier moet koken. Zo erg ben ik nou ook weer niet!quote:
* aangereiktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jij woont nog thuis, jij krijgt je prakkie op een zilveren dienblad aangerijkt
Wacht maar tot je op jezelf gaat wonen
Dan wat? Dan ga ik echt niet elke dag hetzelfde etenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jij woont nog thuis, jij krijgt je prakkie op een zilveren dienblad aangerijkt
Wacht maar tot je op jezelf gaat wonen
Mijn ex zei dat altijdquote:
Die letters kunnen het niet helpen dat jij een faalhaas bent hoorquote:
PI!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wat? Dan ga ik echt niet elke dag hetzelfde eten
Ik kan het niet helpen, om de 1 of andere reden leer ik het gewoon nooitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die letters kunnen het niet helpen dat jij een faalhaas bent hoor
Ach, dat dacht ik ook altijd en toch vloekt huppel al een stuk minder tegen mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan het niet helpen, om de 1 of andere reden leer ik het gewoon nooit
Jij eet weer pasta, dus redelijk vaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PI!
En wie zegt dat ik elke dag hetzelfde eet?
Dat komt omdat ik een tijdje zonder internet zatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook altijd en toch vloekt huppel al een stuk minder tegen me.
Dat is wat anders dan elke dag, slimmerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij eet weer pasta, dus redelijk vaak.
Ik durf wel te beweren dat er vooruitgang is geboekt ja. Nu ga jij natuurlijk extra goed op me lettenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een tijdje zonder internet zat![]()
Of wil je beweren dat je minder fouten maakt tegenwoordig?
Ja, en meer tegen mij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook altijd en toch vloekt huppel al een stuk minder tegen me.
Je kent mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat er vooruitgang is geboekt ja. Nu ga jij natuurlijk extra goed op me letten.
heb ik weer gemist met m'n autistische kopquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kreeg een kusje zeikerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
heb ik weer gemist met m'n autistische kop![]()
Ik moet ook niet in 7 topics tegelijk lezen
Vraag of ze gelijk blijft eten!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut, ik was vergeten dat mn stiefzus langs wilde komen vanavond
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut, ik was vergeten dat m'n stiefzus langs wilde komen vanavond
Waaromquote:
Wat heeft mijn stiefzus te maken met jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel zodra ik weer een foutje maak.
Maak jij zoveel fouten dan? Ik kan je er niet op betrappenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel zodra ik weer een foutje maak.
Punt vergeten Huppel, ga in de hoek staan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stiefzus te maken met jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taal
Ow, je hebt mijn aanpassing niet gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stiefzus te maken met jouw gebrekkige kennis van de Nederlandse taal
Jij herkent ze niet als foutenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak jij zoveel fouten dan? Ik kan je er niet op betrappen
Nee, jij bent gewoon NOG ergerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak jij zoveel fouten dan? Ik kan je er niet op betrappen
inhoudt ?? Echt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je hebt mijn aanpassing niet gezien. Het ging niet om de inhoudt.
Inhoud, zonder "t"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, je hebt mijn aanpassing niet gezien. Het ging niet om de inhoudt.
Nouja zegquote:
Ik denk dan, je gaat of voor de volle bak of nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh de ' tussen m en n.
Ja die doe ik eigenlijk nooit
Ik weet gewoon alles wel, alleen die eij doe ik steeds fout (en de au/ou ook een enkele keer is me pas geleden opgevallen). D'r is ook niet echt een werkzame truuk voor om dat te leren of zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dan, je gaat of voor de volle bak of niet.
Ik merk van mezelf dat ik vaker naar de inhoud kijk dan naar de taaltechnische correctheid. Alleen als het echt te gortig wordt ga ik sneller doorscrollen. Fouten met d/t of ei/ij kan ik nog wel handelen. ch/g al iets minder tho.
Daar weet ik geen trucjes voor, kwestie van de woorden leren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon alles wel, alleen die eij doe ik steeds fout (en de au/ou ook een enkele keer is me pas geleden opgevallen). D'r is ook niet echt een werkzame truuk voor om dat te leren of zo.
d/t is wel te leren, das gewoon kofschip of gewoon het woord verlengenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar weet ik geen trucjes voor, kwestie van de woorden leren?
d/t wel en ik heb daar serieus niks van meegekregen.
truuk? Of truc?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon alles wel, alleen die eij doe ik steeds fout (en de au/ou ook een enkele keer is me pas geleden opgevallen). D'r is ook niet echt een werkzame truuk voor om dat te leren of zo.
Verander het werkwoord door het werkwoord neuken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar weet ik geen trucjes voor, kwestie van de woorden leren?
d/t wel en ik heb daar serieus niks van meegekregen.
Ja, stam + t ook en met ott/vtt en alle varianten daarop komt het kofschip pas. Ik heb eigenlijk altijd het kofschip aangehouden of naar het meervoud geluisterd. Daar ging ik dus vaak de mist inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
d/t is wel te leren, das gewoon kofschip of gewoon het woord verlengen
Iedereen maakt wel eens foutjes en dat is verder niet erg
Doe ik al, dat scheelt inderdaad veelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verander het werkwoord door het werkwoord neuken.
Dan ga je vast veel minder fouten maken!
Dat is een truck tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een truc is toch zo'n vrachtwagen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een truc is toch zo'n vrachtwagen?
quote:
Ja, jij hebt gelijk!!quote:
Ow ik schrok alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gelijk!!
Ik deedomdat koffie die vraag stelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heee! Er stond anders wel eenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gelijk!!
Ik deedomdat koffie die vraag stelde
Ja, afgelopen maandag. Tis nog onbekend wanneer ik er weer heen ga, maar ik verwacht dat het ergens over 2 weken pas zal gaan worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He koffie, nog naar je vrijwilligerswerk geweest?
Jammer dat het maar zo weinig is, geeft ook niet echt structuur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, afgelopen maandag. Tis nog onbekend wanneer ik er weer heen ga, maar ik verwacht dat het ergens over 2 weken pas zal gaan worden.
Die hihaho doet het hemquote:
De 1e keer was maar een proefdag. We hebben nog geen definitieve startdatum afgesproken, dat komt in de loop van volgende week wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het maar zo weinig is, geeft ook niet echt structuur.
das gewoon op d'r nagel geschilderd johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG ENG ENG ENG IK KOM NOOIT MEER BUITEN NU OH HELLUP![]()
[ afbeelding ]
Ik kan het risico niet nemen!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das gewoon op d'r nagel geschilderd joh
Ik klikte niet, ik zag de URLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef Viro het volgende:
Hups kijk jou eens op de foto staan tijdens Oz!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
sukkolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 17:00:32 ]
quote:
quote:
Jazekerquote:
Ik ben aan het kokenquote:
Ik vind het zelf ook heel eng!!quote:
Nee, ik bedoelde letterlijk wat. Wat je dus aan het koken bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook heel eng!!
Maar gelukkig eet ik alleen dus kan ik alleen mezelf vergiftigen![]()
Roti, Knorrrrr wereldgerechten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde letterlijk wat. Wat je dus aan het koken bent
Ik las hetquote:
Al opquote:
Proost! Ik moet werken straks dus ik pak er morgenvroeg wel eentjequote:
quote:
Pasta met kaassaus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net pasta gemaakt lol
Verder wel prima, belooft een rustig weekend voor me te worden
Ow okquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, gewoon tortellini (of hoe je dat ook spelt) met een beetje olijfolie.
Hopelijk niet zoals die piranha's die Huppel eerder posttequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel voorzichtig maar hoor, op je onderlip en tong
Inmiddels weet ik wel dat jij je ingewanden er minstens 2x per dag uitkotst!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me af of ik wat zal koken om het dan op te eten en weer uit te kotsen,
zal halen voor dezelfde procedure, of het hongergevoel maar gewoon negeer....
sry... 't griepje is hardnekkig al valt het ook wel lekker vlot af. Ik vroeg me gisteravond al af -waarom- ik het nou koud had, door de griep of de gevolgen ervanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik wel dat jij je ingewanden er minstens 2x per dag uitkotst!
Ik verzoek je dan ook vriendelijk of je dat niet meer dagelijks wil komen vertellen
Die heb ik gemist. Maar denk het niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk niet zoals die piranha's die Huppel eerder postte
Griep is gewoon baggerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
sry... 't griepje is hardnekkig al valt het ook wel lekker vlot af. Ik vroeg me gisteravond al af -waarom- ik het nou koud had, door de griep of de gevolgen ervan
OOoow, hoe gaat het stoppen met roken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed.. lekker dik en sjagga want ben aan het stoppen met roken haha
Daar?
Rond is Beter (tm) (r) (c) toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed.. lekker dik en sjagga want ben aan het stoppen met roken haha
Daar?
Stelt niks voor johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OOoow, hoe gaat het stoppen met roken?
Dat is echt heel moeilijk!
'k Snap het niet. Je hoeft minder te doen dan wanneer je wel rooktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het zoo moeilijk. Laatste keer dat het wel lukte, kwam ik 20 kilo aan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Snap het niet. Je hoeft minder te doen dan wanneer je wel rookt
Je gaat sowieso meer vreten dan. Of althans, je krijgt meer trek in ''iets'' vervangends zoals zoetigheid of drank of zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
je houdt meer zakgeld over om snoep van te kopen
verjaardag en jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je al plannen voor dit weekend?
Geen last van gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Je gaat sowieso meer vreten dan. Of althans, je krijgt meer trek in ''iets'' vervangends zoals zoetigheid of drank of zo.
oja... dat kan wel lekker zijn jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel voorzichtig maar hoor, op je onderlip en tong
Leuk!quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
je houdt meer zakgeld over om snoep van te kopen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk!
Niet veel. Boodschapjes doen en een beetje huishoudenja dat ook..... gamen zal ik het weer eens gaan doen? hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... ik ben niet degene die jarig is
Was salamiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pizza calzone time... wel goed zeggen he
Je moet gewoon doen wat je leuk vindt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat ook..... gamen zal ik het weer eens gaan doen? hmmm
Mario voetbalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat ook..... gamen zal ik het weer eens gaan doen? hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |