SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel een goed plan ja!
Slaap ze!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef DaMook het volgende:
Fijne dag allemaal.
Enaan de dames
.
Ik ga slapen.
Toetsenbord er niet meer in doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!!
Ik krijg de hele tijd een melding dat het USB-apparaat niet wordt herkend en een storing veroorzaakt. Het gaat om mn toetsenbord en het maakt niet uit in welke poort ik die stop.
Stom wel dat mn tobo het nu wel gewoon doet, maar ik word wel gek van die melding. Hoe krijg ik dat weg?
Dan heeft Huppel nog altijd haar on-screen tobo hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk dat Huppels toetsenbord ermee gekapt is
RIP toetsenbord
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft Huppel nog altijd haar on-screen tobo hoor
Ja hoi en hallo enzquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en geen sneeuwballen meer gooien naar lekkere chickies voor de aandacht
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?quote:
Nou gatverdammequote:
Neuh flinke kneuzing... lompheid van zijn moeder, het is de teen naast zijn grote teen. Echt zo raarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?
Dokter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de dokter? Is het ernstig?
Gezien het feit dat het een kind van jou is denk ik dat er een beetje gedeelde lompheid in deze actie zit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gatverdamme
[..]
Neuh flinke kneuzing... lompheid van zijn moeder, het is de teen naast zijn grote teen. Echt zo raar
en die is tussen de kastdeur gekomen
Vraag me echt af HOE....
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het een kind van jou is denk ik dat er een beetje gedeelde lompheid in deze actie zit!
Ghehe was het S.?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]daarom, maar meneer wilde ook persé naar de dokter want hij dacht dat het gebroken was
quote:
Wanneer gaan wij een keer meeten?quote:
Heel knap jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Teen tussen de kastdeur ja?. Knap wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een waar mysterie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:49:27 ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel knap jaMijn zoon krijgt het echter voor elkaar
Juist omdat het ook zo'n kast is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een waar mysterie
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ohquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil bier halen maar de abn werkt niet mee
Nooit!!quote:
Supermarkt hier om de hoek.quote:
Da fuckquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Supermarkt hier om de hoek.
Die hebben verwarming gericht op houdbare melk, frisdrank en bier.
Blikjes bier voelen gewoon heel warm aan. De smaak wordt erdoor verziekt. Al een paar keer iets over gezegd in de winkel maar daar doen ze alsof ik gek ben.
Ook bier en fris moet je niet opwarmen, dan gaat er zoveel smaak verloren!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Da fuckbij bier en fris snap ik het nog, maar bij melk
![]()
Maar het staat echt naast een radiator ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook bier en fris moet je niet opwarmen, dan gaat er zoveel smaak verloren!!
Aan het plafond hangt een huge airco die nu hele warme lucht blaastquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het staat echt naast een radiator ofzo?
Kan niet! Je weet hoe het er uitziet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Heerlijk, van die pislauwe bier.
Dat ze de pallet niet een meter opschuiven ofzo.
wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan het plafond hangt een huge airco die nu hele warme lucht blaast
Waarom ben ik een leeuwin?quote:
Ze hebben de frisdrank toch in het midden van die toko staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet! Je weet hoe het er uitziet he
Nee, daar staat de wijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben de frisdrank toch in het midden van die toko staan?
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meerquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meer. De winkelwagentjes weet ik nog wel te vinden
.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dan was ik toch aangeschoten toen ik ging shoppen, ik weet het niet meer. De winkelwagentjes weet ik nog wel te vinden
.
quote:
Doet het hier nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ferry Droplul en 500 FOK!kers unrated [video]
Thuis kijken danquote:
Noem ze niet steeds "tietjes", dat klinkt zo ... Klein.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je je tietjes posten.
Ik vond het liever klinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem ze niet steeds "tietjes", dat klinkt zo ... Klein.
Ik zag twee vochtarme rozijnen voor me.quote:
Goed:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag twee vochtarme rozijnen voor me.
Borstjes klinkt vreselijk. Alsof je het over kinderen of AA'tjes hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
Borstjes klinken lief, tietjes iets minder.
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed:
Misschien moet je je tieten posten.
Post ze en ik zet de juiste benaming erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Borstjes klinkt vreselijk. Alsof je het over kinderen of AA'tjes hebt.
Topic is toch al doodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.
Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan valt het topic dood omdat iedereen zit te fappen op mijn geweldige memmen.
Hint hint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |