SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
In een discotheek.
Zat ik van de week.
En toen voelde ik mij,
zo alleen.
Op de ferry, op de ferry ! Over het water door het land gaan wij naar Veerboot toe!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is Veerboot? Nanananaaaa!! Waar is Veerboot? nannananannaa
Dat begin alquote:
Genee houdt niet van VI. Genee houdt niet van journalistiek. Genee houdt alleen van Genee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef VitaminWater het volgende:
Ongelofelijk van Genee dat hij het als presentator zo enorm uit te hand laat lopen. Dan kap je die discussie toch gewoon af? Dat is zijn rol, de grenzen bewaken als eindverantwoordelijke van de 'show'. Derksen zit daar met input van redacteuren als deskundige/informatieverstrekker. Natuurlijk mag je iets ter discussie stellen, maar je bent wel een team en moet hoe dan ook normaal verder kunnen blijven gaan. Iedereen was die discussie toch al lang zat? Ik wel in ieder geval na de vorige VI's, en daarom was dit al helemaal gênant/sjuhnant.
Klopt. Belachelijk dat hij 15 minuten van het programma liep te zeiken met z'n belletje met Veenstra. Dan ben je gewoon een enorme oetlul.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:57 schreef VitaminWater het volgende:
Ongelofelijk van Genee dat hij het als presentator zo enorm uit te hand laat lopen. Dan kap je die discussie toch gewoon af? Dat is zijn rol, de grenzen bewaken als eindverantwoordelijke van de 'show'. Derksen zit daar met input van redacteuren als deskundige/informatieverstrekker. Natuurlijk mag je iets ter discussie stellen, maar je bent wel een team en moet hoe dan ook normaal verder kunnen blijven gaan. Iedereen was die discussie toch al lang zat? Ik wel in ieder geval na de vorige VI's, en daarom was dit al helemaal gênant/sjuhnant.
En karaoke.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee houdt niet van VI. Genee houdt niet van journalistiek. Genee houdt alleen van Genee.
Genee denkt dat het Genee International heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee houdt niet van VI. Genee houdt niet van journalistiek. Genee houdt alleen van Genee.
Irrelevant. Een nieuw deel zal er niet meer komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Even wat anders:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/2013/03/bijpraten-met-escha-deel-3.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Oliver heeft bij vraag 2 mijn onderzoek hier in het VI topic gebruikt![]()
![]()
Volgens mijn onderzoek wil een grote meerderheid mij als nieuwe presentator van VI, komt dat in het volgende interview naar voren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Even wat anders:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/2013/03/bijpraten-met-escha-deel-3.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
![]()
quote:
"Maar het zal dit seizoen ongetwijfeld tussen PSV, Ajax en Feyenoord gaan"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Even wat anders:
![]()
Als ze het kampioenschap afdwingen verdienen ze het.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Maar het zal dit seizoen ongetwijfeld tussen PSV, Ajax en Feyenoord gaan"
Jaja, en de bal is rond. Het is 11 tegen 11.
quote:
Dat is een open deur van heb ik me jou daar!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze het kampioenschap afdwingen verdienen ze het.
Ja leuk is dat, mijn liedjes pikken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should've said and done
I just never took the time
But you were always on my mind
You were always on my mind
Excuses Insomnia.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, mijn liedjes pikken.
Die is dat gewend. Krijgt jaarlijks 30 keer een brief van een of andere advocaatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
johannes_vermeer kan een rechtszaak verwachten, op mijn post van 01:54 stond copyright.
Ja van Ties02quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die is dat gewend. Krijgt jaarlijks 30 keer een brief van een of andere advocaat
Een teken van hoop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Inmiddels ook weer een goed teken ontvangen, mijn laptop is toch niet dood. Hij leeft weer.
O gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Maar het zal dit seizoen ongetwijfeld tussen PSV, Ajax en Feyenoord gaan"
Jaja, en de bal is rond. Het is 11 tegen 11.
Kreeg je even geen aandacht ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is een open deur van heb ik me jou daar!
Daar gaat het niet om, dat blijkt vanzelf wel met de tijd. Het gaat erom dat je nu misschien wel je succesprogramma opgeeft alleen om gelijk te halen, terwijl je dat niet persé nu hoeft te doen. De waarheid komt vanzelf boven binnen een paar dagen. En dit was toch echt te idioot om te zien, twee goedbetaalde professionals die samen een goede formule hebben te pakken en dat zo zitten te verkloten op een avond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik kom hier even goedkoop scoren door te zeggen dat Genee gelijk heeft en Derksen zich aanstelt.
Maar dat is natuurlijk geen journalistiek, want ik heb geen redacteurs die 14 dagen aan het werk zijn geweest.
#TeamGenee
Effectbejag.
En jij gaat zomaar af op een telefoontje van 10 minuten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Arn0 het volgende:
Ik hoorde van een niet nader te noemen bron dat johannes_vermeer na zijn recente trip naar het Pauw & Witteman topic bij de FOK! admins declaratiebonnetjes heeft ingediend voor een "Best Of Studio Voetbal" DVD. Ongelofelijk.
Ook al hebben we dan enkel nog de uitwedstrijdjes, onze club is wankel door interne struggles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ons ook te wachten staat. Wij blijven als harde kern altijd bij elkaar
Ja het toilet papier was opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:07 schreef Arn0 het volgende:
Ik hoorde van een niet nader te noemen bron dat johannes_vermeer na zijn recente trip naar het Pauw & Witteman topic bij de FOK! admins declaratiebonnetjes heeft ingediend voor een "Best Of Studio Voetbal" DVD. Ongelofelijk.
Ja leuk hoor, maar volgens de documenten die ik toegestuurd heb gekregen (en jij ook trouwens maar dat geheel terzijde) is het duidelijk dat het toiletpapier op was in juni, terwijl jij al in maart gedeclareerd hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja het toilet papier was op
Dat vind ik nu echt een schijtargument.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar volgens de documenten die ik toegestuurd heb gekregen (en jij ook trouwens maar dat geheel terzijde) is het duidelijk dat het toiletpapier op was in juni, terwijl jij al in maart gedeclareerd hebt.
Bij mij staat dat filmpje nog steeds op repeatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word een beetje stil en dat is geen goed teken!
Dit is commerciële televisie he, wat je hier doet mag eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij staat dat filmpje nog steeds op repeat
Ik kan wel jankenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je maakt zijn bruggetje kapot!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit is commerciële televisie he, wat je hier doet mag eigenlijk niet.
Op het eind loopt hij ook nog weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij die taalprijs echt verdient, ik zie jou op de Duitse tv werkelijk altijd perfect Duits praten.quote:
Oh dat is bij die kwis die ik presenteer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij die taalprijs echt verdient, ik zie jou op de Duitse tv werkelijk altijd perfect Duits praten.
Ja, waar je lepeltje lepeltje met Truus ligt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat is bij die kwis die ik presenteer?
Ik wil wel podcastjes met de snor gaan maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:18 schreef Toekito het volgende:
Misschien moet FOK!tv maar eens bellen met Derksen en hem een programma op FOK! aanbieden.
Dat is wel de slechtste beschrijving van Gijp die ik ooit gezien heb.quote:ook zijn die Gijp en Derksen twee zure, mislukte ex-voetballers die alleen maar kunnen zeiken op voetballers die wel wat hebben gepresteerd of presteren op het veld.
Als je goed gelurkt hebt het afgelopen uur heb je aanwijzingen kunnen vinden dat de meesten hier bedroefd zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef gijsman het volgende:
even uit de lurk modus,iedereen die genee een goede presentator vinden... hebben jullie nog toilet papier over???
Jaja, en je hebt zeker wekelijks alles goed met de Toto.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Pascalus het volgende:
Ik had het vandaag (of eigenlijk gisteren) met een vriend over de rechtszaak en hoe de discussie verder zou gaan tijdens VI en we voorspelden precies wat Derksen zou zeggen.
Ja nu bemoeit de grachtengordel zich er opeens ook mee, maar die mensen weten helemaal niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
In NWS lopen ook gekken rond
[..]
Dat is wel de slechtste beschrijving van Gijp die ik ooit gezien heb.
Gelukkig kapte de regie het niet af. Ik wacht nog steeds op de beelden van Johan's mening toen hij op het einde van de uitzending afgekapt werd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk dat ze bij VI ruzie maken buiten de tunnel, dan kunnen wij het ook zien.
Lurken kreng!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef gijsman het volgende:
even uit de lurk modus,iedereen die genee een goede presentator vinden... hebben jullie nog toilet papier over???
Dat vind ik in deze kwestie niet rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jaja, en je hebt zeker wekelijks alles goed met de Toto.
Nu VI wordt opgeheven kan RTL haar budget weer richten op F1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:27 schreef Toekito het volgende:
Leuk al dat voetbalgelul maar nu begint de F1 dus
Jij had liever een inhoudelijke nabeschouwing van Sjelsie - Steau gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef kurk_droog het volgende:
Die discussie komt mijn neus uit, dit is al de 3e uitzending met die geirriteerde
En Darts, Truckers on Ice, topfilms als Doomtrooper, etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu VI wordt opgeheven kan RTL haar budget weer richten op F1
Nee, maar niemand geeft een fuck om Heerenveen dus blijf niet elke keer op rij hetzelfde geleuter weer herhalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij had liever een inhoudelijke nabeschouwing van Sjelsie - Steau gezien?
Hoor jij ook steeds als je wilt slapen de voetstappen van Johan in je hoofd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
Slapen lukt niet echt... en al die niet-VI Hooligans die nu interessant gaan doen. Jullie mening is niet rullevant.
Ik zie steeds dat filmpje voor me van Johannes. YNWA ollie ollie! Het is toch verschrikkelijk mensen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoor jij ook steeds als je wilt slapen de voetstappen van Johan in je hoofd?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoor jij ook steeds als je wilt slapen de voetstappen van Johan in je hoofd?
GENEE HOOLIGANSquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de Genee hooligans zo beu, het beste kunnen we eens afspreken in een weiland bij Beverwijk.
Elke keer als je kan neuken en je doet het niet, ben je een klootzakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook voor het eerst in de geschiedenis van dit topic een paar uurtjes niet online en dan flikken ze me dit. Dat is toch ongelofelijk man!
Koert neemt het vanavond overquote:
Dit geloof ik niet. Ik ga morgen een KLB topic maken over de mensen die aan de kant van Derksen staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Koert neemt het vanavond over
Teamgenee meldt zichquote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Ik ga morgen een KLB topic maken over de mensen die aan de kant van Derksen staan.
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:24 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ik erover nadenk. Als er iemand wegblijft is het Derksen. Dat wordt een topshow met Genee, Gijp, Boskamp en DE SCHELVECCHIO
Uitwedstrijdje!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
In NWS lopen ook gekken rond
[..]
Dat is wel de slechtste beschrijving van Gijp die ik ooit gezien heb.
Nee, die mag zijn geiten wollen sokken in de kast laten liggen.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Carlo Boszhard in zijn handjes wrijven, kan hij een nieuwe persiflage maken.
Nog meer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit het einde van VI is, ben ik wel even van de kaart.
Ja je moet vooral ja en amen zeggen op alles wat JD zegt. Iemand die professioneel is en die dingen hoort die onderzoekt dat ook. Dan kan JD alles op de man spelen maar hij gooit nu echt zijn eigen glazen in.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff wat is die Genee toch een irritant mannetje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn er al filmpjes van het incident?
Waarom is dat gezuig en gezeik dan? Als jij zeker zou weten dat iets klopt dan zou je je mond houden? Ik zou exact hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Aha. Kan me voorstellen dat je dat gezuig en gezeik van Genee zat wordt.
Je kent Genee niet? Ook al spreekt hij niet de waarheid, toch kickt hij op trollen et cetera.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Waarom is dat gezuig en gezeik dan? Als jij zeker zou weten dat iets klopt dan zou je je mond houden? Ik zou exact hetzelfde doen.
Hij zegt dat hij gewoon zijn werk doet, hij heeft de documenten doorgelezen etc. Het zou Wilfred verbazen als Johan er vanavond niet is.quote:
Wilfred moet gewoon kappen met doorgaan, klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij gewoon zijn werk doet, hij heeft de documenten doorgelezen etc. Het zou Wilfred verbazen als Johan er vanavond niet is.
Bij Wilfred is er geen limiet, onbegrensde mogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wilfred moet gewoon kappen met doorgaan, klaar.
Midden van het filmpje ging het weer rustig maar toen ging Wilfred weer door met zuigen.
Ik ken hem niet nee maar kijk al heel lang VI en de voorganger daarvan. Tuurlijk loopt die soms te zuigen maar JD heeft heel vaak een soort van pispaal die die dan met de grond gelijk maakt (Higler, Veenstra, bepaalde voetballers, etc.). dit doet die ook niet 1 keer nee aflevering na aflevering. Als zijn verhaal dan niet klopt en hij het weer aanhaalt voor de 100e keer dan zou ik daar ook elke keer op ingaan. En probeer nou eens te kijken naar de inhoud ipv de persoon. Ik denk echt dat Derksen niet inhoudelijk juist is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kent Genee niet? Ook al spreekt hij niet de waarheid, toch kickt hij op trollen et cetera.
QFTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:27 schreef Stofje het volgende:
Kijk het filmpje nog eens, hoeveel momenten waren er dat Derksen het heel gemakkelijk had kunnen laten doven? Derksen kiest er zelf voor om die discussie in leven te houden, door heel agressief in de aanval te gaan. Echt, in deze Heerenveen discussie wint Genee het m.i. op alle fronten en probeert Derksen op agressieve, inhoudsloze wijze om zich heen te slaan.
Als Derksen de discussie had afgekapt, was dat eerder een teken van zwakte denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:27 schreef Stofje het volgende:
Kijk het filmpje nog eens, hoeveel momenten waren er dat Derksen het heel gemakkelijk had kunnen laten doven? Derksen kiest er zelf voor om die discussie in leven te houden, door heel agressief in de aanval te gaan. Echt, in deze Heerenveen discussie wint Genee het m.i. op alle fronten en probeert Derksen op agressieve, inhoudsloze wijze om zich heen te slaan.
Eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:27 schreef Stofje het volgende:
Ligt eraan hoe. Als ie had gezegd: "Wilfred, morgen hebben we een gesprek met Veenstra en ik moet echt even afwachten wat daar uitkomt. Nu kan ik hier niets over zeggen, morgen waarschijnlijk wat meer", ipv die agressieve aanvallen die echt nergens goed voor zijn, dan lijkt me dat Genee er ook wel mee stopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Derksen de discussie had afgekapt, was dat eerder een teken van zwakte denk ik
Dat heeft Derksen maandag wel gedaan, vraag me af waarom hij dat gisteren niet deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe. Als ie had gezegd: "Wilfred, morgen hebben we een gesprek met Veenstra en ik moet echt even afwachten wat daar uitkomt. Nu kan ik hier niets over zeggen, morgen waarschijnlijk wat meer", ipv die agressieve aanvallen die echt nergens goed voor zijn, dan lijkt me dat Genee er ook wel mee stopt.
Zwakker is steeds op de man spelen met argumenten als je bent "geen journalist", "je bronnen kloppen niet", "Veenstra is niet Heerenveen", "mijn mensen komen niet meer" (dan is pas een teken van zwakte). Dat is een zwaktebod. Als hij inhoudelijk nou aangeeft wat er niet klopt in het verhaal van Wilfred Genee dan zou ik er anders in staan maar nu telkens die aanvallen op de persoon en totaal geen inhoudelijk verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Derksen de discussie had afgekapt, was dat eerder een teken van zwakte denk ik
We lijken wel elkaars clones in deze.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe. Als ie had gezegd: "Wilfred, morgen hebben we een gesprek met Veenstra en ik moet echt even afwachten wat daar uitkomt. Nu kan ik hier niets over zeggen, morgen waarschijnlijk wat meer", ipv die agressieve aanvallen die echt nergens goed voor zijn, dan lijkt me dat Genee er ook wel mee stopt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef jakees het volgende:
[..]
We lijken wel elkaars clones in deze.
Dat staat toch in de VI wat er niet aan klopt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Zwakker is steeds op de man spelen met argumenten als je bent "geen journalist", "je bronnen kloppen niet", "Veenstra is niet Heerenveen", "mijn mensen komen niet meer" (dan is pas een teken van zwakte). Dat is een zwaktebod. Als hij inhoudelijk nou aangeeft wat er niet klopt in het verhaal van Wilfred Genee dan zou ik er anders in staan maar nu telkens die aanvallen op de persoon en totaal geen inhoudelijk verhaal.
Zijn mensen zijn sowieso maar matige journalisten. Ooit nog iets over de kraanmachinisten van Vitesse gehoord?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Zwakker is steeds op de man spelen met argumenten als je bent "geen journalist", "je bronnen kloppen niet", "Veenstra is niet Heerenveen", "mijn mensen komen niet meer" (dan is pas een teken van zwakte). Dat is een zwaktebod. Als hij inhoudelijk nou aangeeft wat er niet klopt in het verhaal van Wilfred Genee dan zou ik er anders in staan maar nu telkens die aanvallen op de persoon en totaal geen inhoudelijk verhaal.
Tja haal dat dan ook aan, niet iedereen heeft de VI (ik niet iig). Obv de discussie ben ik eerder geneigd Genee te geloven. Dat komt a) door de inhoudelijke argumenten van WG en b) door het kleutergedrag van JD. Het kan nog steeds zijn dat JD zijn verhaal klopt maar dan heeft hij het wel slecht verpakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat toch in de VI wat er niet aan klopt?
Volgens mij probeert Johan hier z'n redacteuren te verdedigen op geloofwaardigheid. Niet voor de kijkers, maar meer in de journalistieke hoek /toekomstige contacten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef jakees het volgende:
[..]
"mijn mensen komen niet meer" (dan is pas een teken van zwakte).
Vertel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zijn mensen zijn sowieso maar matige journalisten. Ooit nog iets over de kraanmachinisten van Vitesse gehoord?
Een journalist verdedig je niet door zo'n dreigement, een journalist zou je ook moeten verdedigen om / met diens inhoud. Eerlijk gezegd vind ik Knipping en Van Duuren juist door dit optreden van Derksen nog grote kneusjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:39 schreef Type-R het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Johan hier z'n redacteuren te verdedigen op geloofwaardigheid. Niet voor de kijkers, maar meer in de journalistieke hoek /toekomstige contacten.
Neemt niet weg dat Johan reageert als een oude knor.
Volgens mij heeft hij met het openbaren van "off the record opmerkingen" veel meer schade berokkend. Dat was echt not dun.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:39 schreef Type-R het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Johan hier z'n redacteuren te verdedigen op geloofwaardigheid. Niet voor de kijkers, maar meer in de journalistieke hoek /toekomstige contacten.
Neemt niet weg dat Johan reageert als een oude knor.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)schap-en-Vitesse.htmquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Vertel?
Ik kan me trouwens ook nog zo'n rel herinneren met die afluisterapparatuur. Toen werd JD ook zo pissig en speelde die de kaart "VI betaalt je salaris" of iets in die geest. Nu indirect weer "programma heet VI".
JD staat wel voor zijn mensen. Dat is wel te prijzen in hem moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)schap-en-Vitesse.htm
Onthuld als Breaking news, nooit meer wat van gehoord.
Knipping en Van Duren
Chase_Utleyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)schap-en-Vitesse.htm
Onthuld als Breaking news, nooit meer wat van gehoord.
Knipping en Van Duren
Hoe kun je dat nou zeggen zonder feitenkennis?quote:Op
vrijdag 15 maart
2013 09:10 schreef
alors het
volgende:
Wilfred laat zich behoorlijk voor het karretje van Veenstra spannen hoorMaar ja, dat verbaast me niets van een Cambuurfan.
ja laat Genee maar met het bewijs komen. Beetje zielig was het gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:10 schreef alors het volgende:
Wilfred laat zich behoorlijk voor het karretje van Veenstra spannen hoorMaar ja, dat verbaast me niets van een Cambuurfan.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen zonder feitenkennis?
Kom nou zeg. Derksen laat zich absoluut niet zomaar opnaaien. Hij zit bij VI als Hoofdredacteur en wordt daar gevraagd vanwege zijn kennis over de voetbalwereld en zijn functie bij VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:21 schreef muzas het volgende:
Derken is zwak in dit soort situaties. Tuurlijk, Genee loopt te zuigen.. Maar komt met best redelijke vragen. Waarom ineens geen rechtzaak maar een gesprek? En als dat 'interview' niet naar wens verloopt komt er dan alsnog een zaak?
Ik snap dat derksen het werk van zijn redacteuren niet in twijfel wil en kan trekken. Maar reageer dan met "Wilfred, ik heb het volste vertrouwen in mijn redacteuren. We wachten morgen even af en meer dan dat kan ik er op het moment ook niet van maken"
Maar Derksen laat zich veel te makkelijk opnaaien en komt met kutargumenten als "Jij wilt scoren" etc.
Wel heel raar dat Genee die stukken dan krijgt van Veenstra. Al wil Genee dat ook niet eens zeggen, misschien kreeg hij ze wel van iemand anders, die niet op de hoogte is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Neuroscience het volgende:
Het blijft ook een vreemd verhaal. VI redacteuren hebben bronnen en papieren en schrijven een verhaal. Bieden Veenstra de kans op weerwoord (het gesprek van 28 minuten). Dan gebeurt er blijkbaar iets aan Heerenveen of Veenstraa kant waardoor Veenstraa Genee opbelt en hem ook wat stukken geeft. Daar gaat Genee mee aan de haal. Maar er wordt bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk of de stukken die Genee krijgt dezelfde stukken zijn als de papieren van VI. Derksen beweert bijvoorbeeld dat hij die stukken helemaal niet heeft. Zo onprofessioneel allemaal, van beide.
Online linkje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks om 09.45 uur op Radio Rijnmond! 93.4 FM
Nee, dat is zaterdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat toch gewoon plaatjes draaien?
538 luisteraar?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:46 schreef Jivis het volgende:
Hoe lang moet ik nog luisteren naar derderangs DJ's die kutplaatjes draaien?
Idd. Wat een onzin slaat hij uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat Johan wel erg overdrijft. Alsof het zo vaak gebeurt dat Genee VI aanvalt.
Eens. Wilfred heeft het van een primaire bron en hoeft dus in principe niet verder te spitten. Johan's 'journalisten' halen het via via ergens vandaan, maar waar wil die niet zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:53 schreef Akilla het volgende:
haha wat een acteurs zeg..
Derksen die zegt dat wilfred over de rug van andere probeert te scoren:') hallo johan, wat doe jij continue dan? waarom denk je dat je zo "populair" bent? hypocriet.
Verder snap ik wel dat johan voor z'n journalisten opkomt, dat doet een goede redacteur gewoon, alleen jammer dat ze nu wel heel zwak lijken door te zeggen dat ze niks met wilfred te maken willen hebben omdat ze een beetje tegenspraak hebben...
Als wilfred die stukken ook van heerenveen heeft gehad(feenstra ofzo?) dan is dat toch een goede bron? waar moet die het nog meer checken? bij die seniele van der velden ofzo?
Was dat geen man met een nichterige stem dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:55 schreef muzas het volgende:
Die vrouwdie nog even "de pedante lul" er doorheen gooide
Was dat een vrouw ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:55 schreef muzas het volgende:
Die vrouwdie nog even "de pedante lul" er doorheen gooide
Dit volgens mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was dat geen man met een nichterige stem dan?
Voor het hele gedreig met die rechtszaak had Johan ook al geen geloofwaardig weerwoord klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Neuroscience het volgende:
Het enige waar Derksen misschien een punt heeft is dat hij niet alles kan zeggen omdat de rechter er misschien aan te pas komt (ik been geen jurist). Maar zeg dat dan
Dit inderdaad. Wilfred wist dat ook neem ik aan, beetje lullig wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Neuroscience het volgende:
Het enige waar Derksen misschien een punt heeft is dat hij niet alles kan zeggen omdat de rechter er misschien aan te pas komt (ik been geen jurist). Maar zeg dat dan
Wat er allemaal aan bijdraagt dat ik toch denk dat VI wellicht iets te vrijpostig is geweest in de berichtgeving over die Veenstra. Want als Derksen inderdaad ijzersterk stond, hoeft hij zich toch nergens zorgen over te maken of zo zijn redactie te 'beschermen'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Voor het hele gedreig met die rechtszaak had Johan ook al geen geloofwaardig weerwoord klaar.
Precies, Waarschijnlijk vertrouwt hij z'n journalisten toch niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat er allemaal aan bijdraagt dat ik toch denk dat VI wellicht iets te vrijpostig is geweest in de berichtgeving over die Veenstra. Want als Derksen inderdaad ijzersterk stond, hoeft hij zich toch nergens zorgen over te maken of zo zijn redactie te 'beschermen'
Ook dat 'interview' nu. Als ik 100% zeker was van mijn berichtgeving... Kom maar op met je rechtzaak.
Dat kan hij ook niet zeggen, die mensen zijn morgen hun baan kwijt anders. Wilfred heeft wel makkelijk praten natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eens. Wilfred heeft het van een primaire bron en hoeft dus in principe niet verder te spitten. Johan's 'journalisten' halen het via via ergens vandaan, maar waar wil die niet zeggen.
Als Genee door dit akkefietje uit het programma gewerkt wordt, stop ik met VI kijken denk ik.
Als hoofdredacteur hoor je achter je redactie te staan. Volledig terecht lijkt me zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:55 schreef Merkie het volgende:
De enige reden waarom het zo uit de hand is gelopen is omdat Johan er zo'n groot drama van maakt.
Je moet je realiseren dat Genee daar niet als journalist zit, maar als presentator, hoe lullig dat ook klinkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eens. Wilfred heeft het van een primaire bron en hoeft dus in principe niet verder te spitten. Johan's 'journalisten' halen het via via ergens vandaan, maar waar wil die niet zeggen.
Als Genee door dit akkefietje uit het programma gewerkt wordt, stop ik met VI kijken denk ik.
Klopt, maar misschien moet hij dan gewoon toegeven dat Genee gelijk heeft, aangezien die de bewijzen first-hand heeft gekregen. Johan noemt Wilfred een pedante lul, maar het is eerder andersom het geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan hij ook niet zeggen, die mensen zijn morgen hun baan kwijt anders. Wilfred heeft wel makkelijk praten natuurlijk zo.
Het escaleert nu compleet. Als Johan gewoon gelijk had toegegeven dat zijn verhaal wellicht op losse zanden staat (want anders was hij gewoon blind die rechstzaak ingegaan), dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je moet je realiseren dat Genee daar niet als journalist zit, maar als presentator, hoe lullig dat ook klinkt.
Johan staat als hoofdredacteur gewoon volledig achter zijn redactie zoals het een goed hoofdredacteur betaamt.
Van Gaal is dan ook een goede acteur die acteert zijn hele leven al.quote:
Wat voor bewijzen, een paar opgepoetste cijfertjes? Het feit dat Riemer een golftas inchecken declareert? Sowieso dergelijke informatie versturen vind ik al erg laag. Als je weet dat Riemer jarenlang onbetaald de club heeft geleid, en dat weten mensen, dan verandert niemand van mening over Riemer door zoiets. Geeft alleen maar aan hoe kinderachtig en persoonlijk Veenstra deze vete maakt. Iemand met een totaal gebrek aan zelfkritiek en gezond verstand. Wat verandert die informatie van Veenstra aan Genee aan de situatie? Niets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien moet hij dan gewoon toegeven dat Genee gelijk heeft, aangezien die de bewijzen first-hand heeft gekregen. Johan noemt Wilfred een pedante lul, maar het is eerder andersom het geval.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:28 schreef Doublepain het volgende:
Johan Derksen schuift vrijdag toch weer aan bij Wilfred Genee in het tv-programma Voetbal International. Dit ondanks de knallende ruzie van donderdagavond, waarbij Derksen boos wegliep uit de live uitzending.
Derksen gaat ook gewoon zeggen dat het onprofessioneel was dat hij wegliep. En daarna krijgt Genee nog een paar vegen uit de pan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:28 schreef Doublepain het volgende:
Johan Derksen schuift vrijdag toch weer aan bij Wilfred Genee in het tv-programma Voetbal International. Dit ondanks de knallende ruzie van donderdagavond, waarbij Derksen boos wegliep uit de live uitzending.
Vraag mij nu heletijd af of die ene DJ een vrouw of een man isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Derksen: 'Genee is een pedante lul'
http://www.rijnmond.nl/ni(...)enee-een-pedante-lul
Wat een droevige man is het toch. Jonge jonge wat laat je je dan kennen zeg. Volgens mij gaat hij nog bakzeil halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Derksen: 'Genee is een pedante lul'
http://www.rijnmond.nl/ni(...)enee-een-pedante-lul
Noem eens 1 inhoudelijk sterk argument dan? Dan heb ik het niet over persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond Derksen wel sterk eigenlijk. Wat een zuiger die Wilfred.
Veenstra heeft die informatie pas naar Wilfred gestuurd toen Johan met zijn verhaal kwam, daarin staat hij volledig in zijn recht denk ik. Als Johan dan (ook al voor het mogelijke korte geding) zijn uitlatingen niet goed kan verklaren dan verliest hij zijn geloofwaardigheid. Ik snap dat je sommige bronnen wellicht niet kan vrijgeven, maar dan blijft het hele verhaal ook niet veel meer dan wat aantijgingen op Privé-niveau. En daarmee win je natuurlijk ook geen rechtszaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor bewijzen, een paar opgepoetste cijfertjes? Het feit dat Riemer een golftas inchecken declareert? Sowieso dergelijke informatie versturen vind ik al erg laag. Als je weet dat Riemer jarenlang onbetaald de club heeft geleid, en dat weten mensen, dan verandert niemand van mening over Riemer door zoiets. Geeft alleen maar aan hoe kinderachtig en persoonlijk Veenstra deze vete maakt. Iemand met een totaal gebrek aan zelfkritiek en gezond verstand. Wat verandert die informatie van Veenstra aan Genee aan de situatie? Niets.
De sponsoren klagen steen en been, hun aantal is bijna gehalveerd. Dan verschijnt er in het clubblad nota benen nog een 'column' tegen Riemer, allemaal geregisseerd door Veenstra en zijn ja-knikkers. Sponsoren ageren hier ook weer tegen. Nu heeft Veenstra weer zo'n ja knikker gevonden in de persoon van Wilfred Genee. Veenstra is die rechtzaak begonnen, omdat zijn ego gekwetst was. Ik betwijfel of hij die had gewonnen, zal me ook niet verbazen als het later alsnog doorgaat.
Als Genee bij kooiemans in een programma gaat kan 'ie wel inpakken.quote:
Op vrijdag 15
maart 2013 10:38 schreef
Neuroscience het
volgende:
Kooijman en Weening presenteren Killer Karaoke
Misschien
kan Genee hier iets mee doen als hij uit VI gegooid wordt. Lekker met
zo'n lul uit een soap werken.
En van Cruijff, en van Don Leo etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Johan noemt Wilfred een sprekende pop van Veenstra. Maar hij is zelf net zo goed een sprekende pop van Riemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |