SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Aldo-MC het volgende:
Jan Joost zou het ook best kunnen.
Dat is net zo'n notoire domoor als Genee.
Niet weer zo'n popiejopie presentator.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Aldo-MC het volgende:
Jan Joost zou het ook best kunnen.
Dat is net zo'n notoire domoor als Genee.
leven hebben naast FOK!, voetbal en VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
wtf man, ben ff naar een mattie gebeurt dit weer terwijl ik niet thuis aan 't kijken ben.
Ik pleit er voor Robert Veemstra tijdelijk lid te maken zodat hij zowel geroyeerd als geliquideerd kan wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze karikatuur-tekenaar moet misschien Genee ook maar grijs maken en van het etiket 'geroyeerd' voorzien.
Derksen minacht de kijker idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind zoveel mensen zó dom, incluis Johan Derksen zelf. Ze denken altijd dat Genee die vragen voor zichzelf stelt, maar ze beseffen niet dat er bijna een miljoen mensen mee zitten te kijken die ook wel antwoord willen op Genee z'n vragen.
Johan bedenkt het liefst ook de vragen die aan hem gesteld worden, maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind zoveel mensen zó dom, incluis Johan Derksen zelf. Ze denken altijd dat Genee die vragen voor zichzelf stelt, maar ze beseffen niet dat er bijna een miljoen mensen mee zitten te kijken die ook wel antwoord willen op Genee z'n vragen.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:04:11En ik nog naïef denken dat de terugkeer van Badr Hari het belangrijkste gevecht zou zijn dat @RTL7nl vanavond gaat uitzenden... #VITV reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:04:11En ik nog naïef denken dat de terugkeer van Badr Hari het belangrijkste gevecht zou zijn dat @RTL7nl vanavond gaat uitzenden... #VITV reageer retweet
Koert is een held!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Genee heeft die redacteurs ook helemaal niet afgevallen hij heeft alleen de andere kant van het verhaal belicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef TC03 het volgende:
Ik was ook voor het eerst in de geschiedenis van dit topic een paar uurtjes niet online en dan flikken ze me dit. Dat is toch ongelofelijk man!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
wtf man, ben ff naar een mattie gebeurt dit weer terwijl ik niet thuis aan 't kijken ben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen rellen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Wie denken ze bij Heerenveen wel niet dat ze zijn. Een beetje VI ontwrichten.
POETISCHquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
De laatste opmerking van Genee naar Derksen blijft maar door m'n hoofd spoken.
"Tot morgen?"
Ineens is dat geen zekerheid meer. Derksen zat er altijd, moe, ziek, gebroken tand, zelfs wanneer het hele land krakend tot stilstand kwam en niemand op z'n bestemming kon komen zat Derksen in de studio.
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
Iedereen die ik ook maar het minste of geringste kan associëren met Heerenveen jaag ik met pek en veren het land uit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Wie denken ze bij Heerenveen wel niet dat ze zijn. Een beetje VI ontwrichten.
Behalve dan die keer dat hij naar Van Morrisson in de Royal Albert Hall ging zien en overal Nederlanders tegenkwam die hem over de 10-0 van dat weekend aanspraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Ineens is dat geen zekerheid meer. Derksen zat er altijd, moe, ziek, gebroken tand, zelfs wanneer het hele land krakend tot stilstand kwam en niemand op z'n bestemming kon komen zat Derksen in de studio.
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
Stel je voor dat je straks gaat slapen en om een uurtje of 10 je nest uitrolt en in de krant leest dat VI niet meer bestaatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
zelfde net als mij dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word weer emotioneel van je mooie tekstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:10 schreef Symer het volgende:
"Tot morgen?"
Nu is het een vraag.
Een onbeantwoorde vraag.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die ik ook maar het minste of geringste kan associëren met Heerenveen jaag ik met pek en veren het land uit!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word weer emotioneel van je mooie tekst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |