quote:Beyoncé viel 25 kilo af in drie maanden
van onze redactie
AMSTERDAM -
De zwangerschapskilo's die Beyoncé had overgehouden na de bevalling moesten er in rap tempo weer af.
Beyoncé onthult aan Shape magazine dat zij in drie maanden tijd maar liefst 25 kilo moest afvallen.
En dat was niet gemakkelijk. "Ik kwam 25 kilo aan tijdens mijn zwangerschap. Ik had weinig tijd om die kilo's weer kwijt te raken, omdat ik drie maanden na mijn bevalling een show had gepland."
Iets wat ze in het vervolg nooit meer zal doen, zo laat de zangeres weten. "Ik ben niet van nature slank, ik moet er hard voor werken om mijn lichaam zo fit mogelijk te houden."
Op de vraag hoe ze zo snel de kilos is verloren zegt ze: "Dansen, het houdt me actief. Maar gezond zijn en goed voor jezelf zorgen is het belangrijkst."
DAT KLOPT GODMILJAARquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Hebben we allemaal wel eens last van hoor
Donaldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag je postcount en dacht dit:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag je postcount en dacht dit:
[ afbeelding ]
Was vorige topic ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb je dat andere linkjes plaatje verwijderd?
Stuquote:
Ik weet niet waar. Zoek jij m maar op dan zet ik m er wel in, ik ben echt heel duizelijk en koopijn en niet bij enzo, geen zin in nu en als ik dat ga doen gaik ontploffen, just like a plofkipquote:
Neuh, ik ga slapen en ben mobiel is me teveel werkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet niet waar. Zoek jij m maar op dan zet ik m er wel in, ik ben echt heel duizelijk en koopijn en niet bij enzo, geen zin in nu en als ik dat ga doen gaik ontploffen, just like a plofkip
dus.
Welterusten Jordijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Matties deze boy is slape jwt check je later blijf uit de blik van de popo jwz later G's
Ik ook,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Matties deze boy is slape jwt check je later blijf uit de blik van de popo jwz later G's
Hallowquote:
Ja, not too bad thanks. Moe dus ik ga zo slapen. How are you?quote:
haiiiquote:
Ook wel goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thanks. Moe dus ik ga zo slapen. How are you?
Alles gutt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
haiii
[..]
Ook wel goedAlleen net nagels gelakt dus kan nog niet slapen
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel lastig danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er ook haar nagels lakken om 12 uurquote:
* SpaceInvaders steekt hand omhoogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaat er ook haar nagels lakken om 12 uur
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders steekt hand omhoog
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
haiii
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat het droog isquote:
Erm het is wel droog-ish maar niet uitgehard, dus als ik nu ga slapen dan heb ik lakenafdrukken in mijn nagels. Uurtje ofzo? Ik denk wel eerder maar just to be sure.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat het droog is
Jeetje, dat is nog best lang zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Erm het is wel droog-ish maar niet uitgehard, dus als ik nu ga slapen dan heb ik lakenafdrukken in mijn nagels. Uurtje ofzo? Ik denk wel eerder maar just to be sure.
Ja ik ben geen nagelexpertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat helpt niet om het uit te harden helaasch
Trustenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen though
Welterusten mensen![]()
![]()
Trusten manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen though
Welterusten mensen![]()
![]()
Ik leer je de fijne knepen van het vakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben geen nagelexpert
Ik denk dat hij liever wil dat je hem de fijne kneepjes van een ander `vak'' leertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik leer je de fijne knepen van het vak
Dan slaat spouwer mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever wil dat je hem de fijne kneepjes van een ander `vak'' leert
Valt meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever wil dat je hem de fijne kneepjes van een ander `vak'' leert
Ik praat ook maar wat, drank hequote:
Ik ben het zatquote:
nahquote:
valt mee denk ik?quote:
Succes en veel plezier vandaag DJquote:
Okay thanks. Het is de laatste werkdag van de weekquote:
Mooizoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay thanks. Het is de laatste werkdag van de week
Hoe is het met jou?
Succes op schoolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef JRRY het volgende:
Ik moet nu naar school
[..]
Mooizo
Prima met mij hoor, doei
Not too bad. Beetje moe dus gelukkig is het vrijdagquote:
ja het is vrijdag dus primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Beetje moe dus gelukkig is het vrijdag
Et toi
Nee, vooralsnog niets bijzonders eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is vrijdag dus primanog weekendplannen?
nou morgen werken en zondag komen de oma's om de verjaardag van mijn ma te vieren dus de taart staat in de ovenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog niets bijzonders eigenlijk
Jij wel anders dan Taxi zien etc.![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou morgen werken en zondag komen de oma's om de verjaardag van mijn ma te vieren dus de taart staat in de oven
Het beslag is wel altijd lekkerder dan de taart zelf
hahaha jawel hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Er is straks dus geen taart meer over
Hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha jawel hoorheb alleen de restjes uit de bak gelikt
quote:
Dank julliequote:
komt goed VA'tjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie
Eerst nog een presentatie fixen op school
Aangezien ik veel Dubstep en Drum and Bass draai kom ik regelmatig langs in de UK hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
DJ is straks net zo populair als Armin van Buuren en dan zijn wij zijn vrienden
Echt waar? Coolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien ik veel Dubstep en Drum and Bass draai kom ik regelmatig langs in de UK hoor
Ik hou niet van chocolade cake/drinken/toetjesquote:
Dat heb ik ook. Chocoladeijs/cakequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocolade cake/drinken/toetjes
Niet te vreten inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Chocoladeijs/cake
des te meer is er voor mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocolade cake/drinken/toetjes
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
des te meer is er voor mij
normaal eet ik het ook haast bijna nooit maar soms heb je echt zo'n behoefte eraanquote:
Zal wel een vrouwending zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
normaal eet ik het ook haast bijna nooit maar soms heb je echt zo'n behoefte eraan
woehoeequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Presentatie ging goed
Alle zeikopmerking afgeslagen met goede antwoorden
Ja zit nu op school er aan te werken. Beetje volumes perfectioneren enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
woehoeenu maar verheugen op vanavond
het weer is erg teleurstellend jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam Speelt nummer met ''The sun is shining everyday''
* VoornaamAchternaam Kijkt naar buiten
okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zit nu op school er aan te werken. Beetje volumes perfectioneren enzo.
Ik zit nu wel midden in school met een dikke geluidskaart naast me laptop ziet er niet uitquote:
Jup. Ik mis het manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Amoeba het volgende:
Is Domino Day serieus voor het laatst in 2009 georganiseerd?
haha ach als het maar leuk isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit nu wel midden in school met een dikke geluidskaart naast me laptop ziet er niet uit
Jammer van het kleffe stel tegenover mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach als het maar leuk is
Helemaal als het fout gaat bij die challengesquote:
hahaha is het zo erg jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer van het kleffe stel tegenover me
Ja en ik ken ze goed dus ik kan niet ergens anders gaan zittenquote:
ga gewoon meedoen #yoloquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en ik ken ze goed dus ik kan niet ergens anders gaan zitten![]()
En tijdens het typen van die zin kwamen er 5 individuele kusjes voorbij
Denk niet dat ze daar op zitten te wachtenquote:
dan moeten ze niet zo klef doen in het openbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar op zitten te wachten
Ja heb je gelijk in, maar ik ga niet meedoenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moeten ze niet zo klef doen in het openbaar
haha ohquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, maar ik ga niet meedoen
Ik fix vanavond wel groupies ditdatquote:
jaa sowieso tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik fix vanavond wel groupies ditdat
Ik ken iemand die ooit op FOK! Zat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoi wat brengt jou op het forum van autisten en levenlozen?
aha okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:20 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit op FOK! Zat.
Weet alleen zijn usernaam niet meer
Nu zit ik ook op FOK! Dus
stoerheid heerstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet bier drinken uit een flesje appelsap in de grote pauze
of vodka uit een flesje spa rood
Ik zie het hier ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
omg noooo. het sneeuwt hier weer een beetje
quote:
Volgende week is het weer 13 gradenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja hier ook, ik moet zo naar buiten
Maar goed ook. anders ga ik klagen bij de regeringquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Volgende week is het weer 13 graden
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Volgende week is het weer 13 graden
ja zal ik ook doen manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar goed ook. anders ga ik klagen bij de regering
Het is de schuld van Geert Wildersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar goed ook. anders ga ik klagen bij de regering
Neuh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Juist.
Tijd voor wat hersenkrakers. Wil je er ook een?
Hij is ook gruwelijk makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij is ook gruwelijk makkelijk.Ja mijn laatste natuurkundeles is 2.5 jaar geleden in de derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb ook geen natuurkunde voor me liggen op het moment, doch wiskunde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja mijn laatste natuurkundeles is 2.5 jaar geleden in de derde
Goed, ik mag niet klagenquote:
Naja, ik snap het iig nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook geen natuurkunde voor me liggen op het moment, doch wiskunde.
F = m * aquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed, ik mag niet klagen
[..]
Naja, ik snap het iig niet
Ja er komt weer wat bovenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
F = m * a
Ofwel, de resultante kracht is equivalent aan massa (kg) * versnelling (m/s2)
De resultante kracht is ook equivalent aan Fz (zwaartekracht) - Fw (wrijvingskracht)
dv/dt (het dynamisch model) is gelijk aan de versnelling.
dv/dt = F/m = a
F = Fz-Fw
Volg je dit wel?
zeg dat danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HEY YOU TWO IN FRONT OF ME, GET A FUCKING ROOM
Laten we zeggen dat ik het meisje een jaar geleden wel zag zitten, dus kan als jaloezie opgevat wordenquote:
gewoon zeggen danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het meisje een jaar geleden wel zag zitten, dus kan als jaloezie opgevat worden
Neehee. Heeft toch geen zin. In de klas gaan we nog wel eens naast ze zitten en ze extra overdreven nadoen. Gewoon om ze te irriteren. Geen effectquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehee. Heeft toch geen zin. In de klas gaan we nog wel eens naast ze zitten en ze extra overdreven nadoen. Gewoon om ze te irriteren. Geen effect
Ik heb mijn koptelefoon en julliequote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn koptelefoon en jullie
quote:DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR VOORNAAMACHTERNAAM, HAMERHAAITJE, SUPERSOF, AMOEBA, JORDYQWERTY, EUGENEKRABS, PROMISIONXEXPOSED
Komt je username automatisch in de footer als je in het topic gepost hebt?quote:
Ja ik denk hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt je username automatisch in de footer als je in het topic gepost hebt?
Ik vermoed enkel en alleen de topicpagina. Mits je natuurlijk alle pagina's op een pagina pakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt je username automatisch in de footer als je in het topic gepost hebt?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vermoed enkel en alleen de topicpagina. Tenzij je natuurlijk alle pagina's op een pagina pakt.
Ik heb het al tijden ingesteld als 1 paginaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vermoed enkel en alleen de topicpagina. Mits je natuurlijk alle pagina's op een pagina pakt.
dankjequote:
Mandarijn, in de volksmond Chinees genaamd, is de verzamelnaam van alle Mandarijnse taalvariëteiten.quote:
ja ik eet een chineesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mandarijn, in de volksmond Chinees genaamd, is de verzamelnaam van alle Mandarijnse taalvariëteiten.
Heb je de verkeerdequote:
Daar heb ik het dan ook vanzelfsprekend vanquote:
jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde
[..]
Daar heb ik het dan ook vanzelfsprekend van
ja en die ene die ik aan mijn broertje gaf had er 0quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en die ene die ik aan mijn broertje gaf had er 0
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
sneeuwt het bij jullie ook?
Go home spring, you're drunk
JAquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen hoor
Hier niet, er ligt wel nog sneeuw van een paar dagen geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Go home winter, you're drunk
ja. maar volgende week donderdag 21 maart > lente > 13 gradenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Go home winter, you're drunk
Hij is al opquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is al opik heb alleen de schil nog. En de pitten
Ja ik weet hetquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nederlandse DJ's treden op in Kuala Lumpur en als ze stoppen roept het publiek met zwaar accent ''nog een keer, nog een keer!''
shit dat heb ik dan net gemistquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nederlandse DJ's treden op in Kuala Lumpur en als ze stoppen roept het publiek met zwaar accent ''nog een keer, nog een keer!''
Dat wil ik ookquote:
Je kijkt ook de ASOT livestream?quote:
ja maar ik werd afgeleid door oude geenstijl filmpjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wil ik ook
[..]
Je kijkt ook de ASOT livestream?
nee ik luister alleen vooralquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef jordyqwerty het volgende:
![]()
![]()
zag je die neger met dat i love boobs shirt een hartje maken?
Hoe kan je nog iets zien dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
Mijn laptopscherm voor het eerst schoongemaakt.
Ik heb hem sinds augustus. Hij was echt vies
Was er gewoon aan gewend. Al die vegen enzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe kan je nog iets zien dan?
hier niet meerquote:
Heb je zo'n dure MacBook behandel je hem niet goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was er gewoon aan gewend. Al die vegen enzo
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je zo'n dure MacBook behandel je hem niet goed
Geef maar, alle DJ's hebben macbooks
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik behandel hem wel goed
Nee ik geef hem niet
geef va en mij er allebei eenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik behandel hem wel goed
Nee ik geef hem niet
Ze heeft er maar 1 die ze nog niet heeft afbetaaldquote:
NEIN!!!quote:
DVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow allemaal nieuwe mensen hier wat is dit
Jij mocht mij niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
deja vuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit voelt als een koude vijver waar ik ingeduwd word
Ik voel me speciaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een van de 4 fokkers die ik nog op fb heb
VA!
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben driftig op zoek naar die post. Nochtans heb ik nog ooit met je op Skype gezeten.
omgquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat een baasBob van der Houven
![]()
Hij spreekt ook Doofenshmirtz in, in Phineas and Pherb
succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga richting de korenmarkt even checken of mijn gear opgezet kan worden.
DM me bbyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat kan.
Teamspeak adres is alleen veranderd.
jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
omgdie man begon te praten. en ik dacht huh
hij heeft echt die stem
![]()
hahaha echtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja
* EugeneKrabs maakt een facebook fanpagina
Wat krijg ik er voor terug?quote:
Sentimenteel en nostalgisch gejank dit.quote:
Ik zal jou is gaan jankenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sentimenteel en nostalgisch gejank dit.
Alsof jij geen fase in je leven hebt gehad waar je huilend onder de dekens lag met de wens dat je met een andere generatie was opgegroeid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sentimenteel en nostalgisch gejank dit.
En terecht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
toestraks bij de gym bij trefbal, toen ik net de andere kant opkeek, een bal keihard in me gezicht gehad
Ik heb denk een lichte hersenschudding ofzo, want voel me zwaar verward
Dan zou ik maar even stoppen met FOK!enquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
toestraks bij de gym bij trefbal, toen ik net de andere kant opkeek, een bal keihard in me gezicht gehad
Ik heb denk een lichte hersenschudding ofzo, want voel me zwaar verward
Enkel op maandag tussen 22:06 en 22:09.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij geen fase in je leven hebt gehad waar je huilend onder de dekens lag met de wens dat je met een andere generatie was opgegroeid.
Ik was aant wachten op een andere bal, oppeen bang. Ikke wtf??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar even stoppen met FOK!en
Hmmmmquote:
ja /carequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik was aant wachten op een andere bal, oppeen bang. Ikke wtf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |