Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Livequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar indd, van technologic. Klonk heel vreemd. Wel dope!
Wat voor set heb je?
Nee niet diequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Live
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Halve finale is amsterdam. Dus zal wel bereikbaar moeten zijn als het dat ook is voor prom
ik deed er maar 24 seconde overquote:
Nee geen zinquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?
Ja wie was het eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
oke ja dat kan ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.
Heb trouwens gister en vandaag nog aan de volumes zitten werken zodat het wat beter klinkt, dit was de ruwe versie
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tuurlijkals datum enzo uitkomt (geen idee wanneer etc) dan moet dat te doen zijn
Ow geen idee dan nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasStudio 80, rembrandsplein dacht ik. Tijden weet ik nog niet
Nee dat niet, zelfs die ouwe stokpaard die net zo oud is als Beyonce maar er tig keer ouder uitziet is mooier dan die griet in de OP.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
britney spears dacht ik
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mijn zomer al helemaal uitgedacht:
- 7 dagen per week op het strand
- Bier
- Ibiza summer mixes door de boxen
- Skimboarden
Ik vind dat best wel een van haar mindere nummersquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
Meh ik kijk die clip van Taylor nu al een paar keer. En nu wil ik ook naar het strand in de zomer![]()
Ik ben morgenavond soberzo in de WA aanwezig zo nu en dan om dingen te meldenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow geen idee dan nog
Maar heel veel succes in ieder geval en laat me via WA ofzo weten hoe en wat
Nee leukequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel een van haar mindere nummers
ja doe datquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond soberzo in de WA aanwezig zo nu en dan om dingen te melden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
http://q-music.nl/nieuws/ed-sheeran-tattoo-thursdayHet lijkt wel een kleurplaat die arm, wtf
gingerhuidquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
http://q-music.nl/nieuws/ed-sheeran-tattoo-thursdayHet lijkt wel een kleurplaat die arm, wtf
Meen je dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe datwe kunnen niet zonder je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da Queen Bey heeft 1 tattootje.
Dat is nog wel leuk, ik wil een kleine tattoo bij mijn oor en op een van mijn vingers.
jawelquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Dan weet ze hoeveelste vinger het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da Queen Bey heeft 1 tattootje.
Dat is nog wel leuk, ik wil een kleine tattoo bij mijn oor en op een van mijn vingers.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan weet ze hoeveelste vinger het is
Ja, de 4e vinger ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan weet ze hoeveelste vinger het is
quote:
Precies jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha heb ik ook soms, dat je niet door hebt dat er al meer pagina's zijn
okequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
Ik ga niet weg hoor. KSC is nu iets drukker en soms is het combineren dan wat lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
Kijk ik wil als het mag van mijn ouders een tattoo achter mijn oor maar dan met andere letters.tatoeages op je gezicht/hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ga niet weg johquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
okeAls je weg gaat. Dan wel even melden. Zodat we je kunnen overhalen om te blijven.
okequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet weg joh
Ik ben vandaag een beetje moe en ben wat actief in de KSC, that's all
Op mijn enkel vind ik ook wel stoer, maar verder nergens. Ik wil mijn lichaam verder niet verkalken met inktquote:
Lange Fransquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op Google Maps, rara wie is het?
beyoncequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op Google Maps, rara wie is het?
omdat je ons toch wel een keer gaat verlaten. Je zei dat je drie/vier maanden zou blijven..quote:
awh zal wel moeten werken tot half 10 dan, jammerquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasStudio 80, rembrandsplein dacht ik. Tijden weet ik nog niet
Ja daar dacht ik ook aan maar op google stond dat het een van Amerika's meest wanted fugitives is maar ik weet niet wat dat betektn dusquote:
Ik heb me bedacht tenzij je wilt dat ik gaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je ons toch wel een keer gaat verlaten. Je zei dat je drie/vier maanden zou blijven..
Iemand die op de vlucht is dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan maar op google stond dat het een van Amerika's meest wanted fugitives is maar ik weet niet wat dat betektn dus
voortvluchtigequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan maar op google stond dat het een van Amerika's meest wanted fugitives is maar ik weet niet wat dat betektn dus
quote:
Beyonce was eerst een man hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo Beyonce is veel mooier en vrouwelijker.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Beyonce was eerst een man hoorWist je dat niet
lerares?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn oude DJ-lerares is er morgen ook!
ja kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Beyonce was eerst een man hoorWist je dat niet
bexonce dan ok.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja klopt
beyonce --> be 'y' once
--> eens had ze een Y chromosoom
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja klopt
beyonce --> be 'y' once
--> eens had ze een Y-chromosoom
quote:
Eerst was ze een downie maar nu niet meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja klopt
beyonce --> be 'y' once
--> eens had ze een Y-chromosoom
ik haat de wereldquote:
I love youquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hou van het leven en de mensen om mij heen
Nee johquote:
Wij zijn de mensen om je heenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
Ik haat het leven en sommige mensen om me heen.
jezusquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je eigen username......
jahèquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja soms voelt dat als een warme deken op een koude winterdag in maart
ja oke het kan ook een grapje zijn iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar je eigen username......
Redelijk, sinds eergisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke het kan ook een grapje zijn idd
Ben je nieuw hier?
Hm oke. welkom danquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Redelijk, sinds eergisteren.
Welterusten jochiequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
Nu ga ik echt off, ik word chagrijnig van FOK! merk ik
Ben niet zo verslavingsgevoelig!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke. welkom dan
dit gaat je leven verpesten, binnen no time ben je verslaafd
Doeiquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
jerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
En niemand kan verliefd worden op iemand die niet om zichzelf geeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso moet je wel om jezelf geven anders kan je nooit om anderen geven
Hmmquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ben niet zo verslavingsgevoelig!
[..]
Doei
Nou doei danquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
komt het door die grap?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
misschien als diegene het niet door heeft?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En niemand kan verliefd worden op iemand die niet om zichzelf geeft
die grapquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
komt het door die grap?![]()
slaap lekker
Much appreciatedquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet van jou specifiek hoor![]()
welterusten, succes morgen
Voor zover ik weet hebben vrouwen dat door. En vrouwen vallen op zelfverzekerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien als diegene het niet door heeft?
ach soquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben vrouwen dat door. En vrouwen vallen op zelfverzekerd
Best wel cheap nummer dat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
taxwat heb je gedaan
![]()
HELEMAAL NAAR DE KLOTEEEEEH
op repeat hier
ja duhquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Best wel cheap nummer dat.
Ik kwam daar 8 of 9 jaar geleden wel eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef icareaboutmyself het volgende:
Kennen jullie het forum van Scholieren.com?
Het is daar echt heel erg anders dan hier, daar is iedereen echt extreem serieus! En vooral bewoond door flikkers en mensen die met je willen Skypen, wat sneu dit dacht ik, dus schreef ik me maar in voor FOK!....
ja zelfs die onzinrubriek daar was enorm saaiquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef icareaboutmyself het volgende:
Kennen jullie het forum van Scholieren.com?
Het is daar echt heel erg anders dan hier, daar is iedereen echt extreem serieus! En vooral bewoond door flikkers en mensen die met je willen Skypen, wat sneu dit dacht ik, dus schreef ik me maar in voor FOK!....
Hier ook trouwens....quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zelfs die onzinrubriek daar was enorm saai
Was het toen wel druk en leuk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam daar 8 of 9 jaar geleden wel eens
Het was in die tijd een vrij actief forum ja. Niet onaardig eigelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Was het toen wel druk en leuk?
Oke, maar volgens mij gaan heel veel forums de laatste jaren wel een beetje naar beneden qua kwaliteit en aantal bezoekers en actieve gebruikers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was in die tijd een vrij actief forum ja. Niet onaardig eigelijk
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oud ''ik ben verliefd en ik faal te versieren-topic'' van mezelf gevonden
Hyves en MSN worden nog genoemd
Ik moet je in alle eerlijkheid bekennen dat ik al jaren niet meer elders komquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Oke, maar volgens mij gaan heel veel forums de laatste jaren wel een beetje naar beneden qua kwaliteit en aantal bezoekers en actieve gebruikers.
OMG OUD OMG OGMMGOGMOquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
Ik word dit jaar al 27. Ik bedoel, dat is bijna 50 dus
haha msn met die geluidjes die je kon sturenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oud ''ik ben verliefd en ik faal te versieren-topic'' van mezelf gevonden
Hyves en MSN worden nog genoemd
iedereen jonger dan danny telt nog als jong toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
quote:
quote:Dus ik verteld dat het Sophie was. (laten we haar maar Sophie noemen, zoals dat veel gebeurd hier op FOK!)
Best oud, voor een Jongforumquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
Winksquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha msn met die geluidjes die je kon sturen
whehehquote:
Klopt. Ik vind het verschrikkelijkquote:
Hoe oud is Danny eigenlijk? Een jaar of 40quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iedereen jonger dan danny telt nog als jong toch?
ik ben goed in msn bowlenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef icareaboutmyself het volgende:
Spelletjes doen deed ik ook heel vaak met vrienden, via MSN!
Klopt maar ik ben tof dus blijf hier gewoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Best oud, voor een Jongforum
Ik vroeg me altijd af of mensen die veel respect kregen dan als onderwerp hadden:quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hele mailbox vol met mailtjes met het onderwerp: ''Eindelijk, respect!''
Neejoh, hij is kalende toch? 50 zou best kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud is Danny eigenlijk? Een jaar of 40
Ik zou het niet weten. Is ook niet echt belangrijk eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neejoh, hij is kalende toch? 50 zou best kunnen
41, op 12 april 42quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud is Danny eigenlijk? Een jaar of 40
Die tijd heb ik niet meer meegekregenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha dat inbellen was altijd dodelijk irritant, vooral als mn ma een halfuur aan de telefoon zathad ik geen interwebz
Dat weet ik ook nog wel. Wij hadden sinds 2001 pas ADSL en daarvoor inbellenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Haha dat inbellen was altijd dodelijk irritant, vooral als mn ma een halfuur aan de telefoon zathad ik geen interwebz
Is die van Katy Perry?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
once upon a time, a few mistakes ago![]()
![]()
vervelend liedje
Hoe weet jij dat? Zat ik best aardig in de buurtquote:
Was dat met zo'n heel raar geluidje? Dat deed mn pa altijd. En ik dat geluidje mee doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
is 1999 geweest denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die tijd heb ik niet meer meegekregen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Zat ik best aardig in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen speelde ik alleen freddie fish johquote:
hahaha ja een soort zoemgeluid wat een deuntje speeldequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was dat met zo'n heel raar geluidje? Dat deed mn pa altijd. En ik dat geluidje mee doen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Klik op beluisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf...quote:
hahaha jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja een soort zoemgeluid wat een deuntje speelde
Ik ga hier niet eens op in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Wtf...
Is dat raar dat ik dat niet weet? Ze lijken tegenwoordig allemaal op elkaar. Alleen Rihanna is een beetje anders, qua stem en hoe ze zingt.
Die wilde ik net postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Taexon het volgende:
Wij hadden al heel vroeg internetalleen al snel geen inbel meer
nostalgie
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Van dat blinde jongetje?quote:
Omdat je toch niet kan winnen van een discussie, je weet dat ik gelijk heb. Ik weet welk liedje bedoelt maar ik zou niet weten welke artiest. Nou heb ik het al opgezocht trouwens, Taylor Swift.quote:
Ik zat nooit op internet eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en het was heel traag maar blij dat we met het internet waren
ik mocht altijd met mijn vader op msnquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat nooit op internet eigenlijkMaar mijn vader wel, daar ken ik het geluid van
Haha!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Prom deze bedoelde ik dinsdag
Ik weet helemaal niet dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Omdat je toch niet kan winnen van een discussie, je weet dat ik gelijk heb. Ik weet welk liedje bedoelt maar ik zou niet weten welke artiest. Nou heb ik het al opgezocht trouwens, Taylor Swift.
Op zich wel een leuk zangeresje, maar vooral haar eerste liedjes....
ja i know maar ik weet niet meer waar het over gingquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Prom deze bedoelde ik dinsdag
Liedje van birds voor euro-song festival dingquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja i know maar ik weet niet meer waar het over ging
Ohjaaa over anouk in een angrybirdspak
ja vergeetachtig ditdatquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Liedje van birds voor euro-song festival ding
Nee? Denk jij dat een oma van 80 het verschil tussen Katy Perry en Taylor Swift merkt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet dat jij gelijk hebt.
Waar is jer als je hem nodig hebt
Maar goed, ik vind de Taylor van vroeger ook leuker
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Krabbie wat ga je in mijn beschamende topics zitten posten
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Nee? Denk jij dat een oma van 80 het verschil tussen Katy Perry en Taylor Swift merkt?
Tevens het verschil tussen Katy Perry en Jessie J.
Hij vroeg om een update. En het ergste is dat ik precies kan vertellen hoe en hoe hard ik gefaald hebquote:
Ze is de koningin van deze SC.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Niet voor jou, ben jij hier de baas?
Nee joh. Je hebt niet gefaaldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg om een update. En het ergste is dat ik precies kan vertellen hoe en hoe hard ik gefaald heb
Wel. In 2 dingen nog wel.quote:
Oke, dan zal ik dat onthouden voor de volgende keer. Sorry Queen Supersof.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is de koningin van deze SC.
Ja, dat is ze inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Niet voor jou, ben jij hier de baas?
En heb je er van geleerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel. In 2 dingen nog wel.
1. Meisje versieren
2. Herkennen dat je eigenlijk geen vrienden hebt.
Sweet dreams Promiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is vrijdag enzo dus ik ga slapen.
Morgen vet vroeg op ditdat
Trusten!
Trustenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is vrijdag enzo dus ik ga slapen.
Morgen vet vroeg op ditdat
Trusten!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Maar ik heb net trouwens al gezegd dat ik ga, je was iets te laat. Kusje.
Nou danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jazeker. Veel later pas, maar kijk hoe ik nu ben.
[ afbeelding ]
JAAAAquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JAAAANiet specifiek op gezocht, maar googlede ''fucking awesom GIF''
ok dan ben ik er weer ik kan niet slapen want ik ben chagrijnig.quote:
ikzeg altijd GGIF. zoals jij dan denk ik danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat je GIF uitspreekt als ''djif'' ipv gif met een harde G
nooooquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat je GIF uitspreekt als ''djif'' ipv gif met een harde G
Net als giantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja echt. Maar ik weiger. Zo rebels ben ikquote:
het is gewoon gif. als in gif dat je in iemands drankje doet om hem haar te doden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ik weiger. Zo rebels ben ik
djiff? nu weet ik het ook, dit voelt raarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nederland gebruikt veel vreemde 'Engelse' woorden zoals prepaid en coca cola light.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar wij leven in nl en giant is voor mij ook Giant
Ja echt he? my whole life is a lifequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
djiff? nu weet ik het ook, dit voelt raar
wat is pay as you go danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland gebruikt veel vreemde 'Engelse' woorden zoals prepaid en coca cola light.
Waarom geen pay as you go en diet coke?
Jerry jer he's our man, if he can't win no one canquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
oh ok ik word niet meer verwelkomd/?
thanks guys you made my day
dat rijmt en klopt als een busquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jerry jer he's our man, if he can't win no one can![]()
yeah yeah
Wat jullie dus prepaid noemenquote:
Modewoorden. Het verengelsen van het nederlands gaat soms vrij ver. Ipv een vlucht of reservering te annuleren ''cancel'' je hem. Engels is een prachtige taal, echt. Maar hou het gescheiden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland gebruikt veel vreemde 'Engelse' woorden zoals prepaid en coca cola light.
Waarom geen pay as you go en diet coke?
drive thruBook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat jullie dus prepaid noemen
En Mac heet ook anders. Namelijk drive thru
Trusten en werkze morgenochtendquote:
djiff ik kan het niet gelovenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt he? my whole life is a life
Vind ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modewoorden. Het verengelsen van het nederlands gaat soms vrij ver. Ipv een vlucht of reservering te annuleren ''cancel'' je hem. Engels is een prachtige taal, echt. Maar hou het gescheiden.
same herequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
ik blijf lekker gif zeggen ook al zeg ik het woord nooit hardop
quote:50. 117 DeLuna
50. 117 BBQSausage
52. 115 JRRY
53. 109 Monopoly
54. 106 Mark
Ik sta er ook inquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 14 maart 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 372 RockNijntje