Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Livequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar indd, van technologic. Klonk heel vreemd. Wel dope!
Wat voor set heb je?
Nee niet diequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai nu met een APC40 icm Ableton Live
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Halve finale is amsterdam. Dus zal wel bereikbaar moeten zijn als het dat ook is voor prom
ik deed er maar 24 seconde overquote:
Nee geen zinquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan is er nu plek voor een leuk wijf.
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks, zo'n APC. Of is t wel chill?
Ja wie was het eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
oke ja dat kan ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meer van, eindelijk, die lelijkerd uit de OP!
Top!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het bied meer mogelijkheden. Na 4 jaar is beatmatchen gewoon een last geworden en wil ik meer live mashups doen. En sneller doorschakelen.
Heb trouwens gister en vandaag nog aan de volumes zitten werken zodat het wat beter klinkt, dit was de ruwe versie
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tuurlijkals datum enzo uitkomt (geen idee wanneer etc) dan moet dat te doen zijn
Ow geen idee dan nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag 8 juni is de halve finale pasStudio 80, rembrandsplein dacht ik. Tijden weet ik nog niet
Nee dat niet, zelfs die ouwe stokpaard die net zo oud is als Beyonce maar er tig keer ouder uitziet is mooier dan die griet in de OP.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
britney spears dacht ik
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mijn zomer al helemaal uitgedacht:
- 7 dagen per week op het strand
- Bier
- Ibiza summer mixes door de boxen
- Skimboarden
Ik vind dat best wel een van haar mindere nummersquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
Meh ik kijk die clip van Taylor nu al een paar keer. En nu wil ik ook naar het strand in de zomer![]()
Ik ben morgenavond soberzo in de WA aanwezig zo nu en dan om dingen te meldenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow geen idee dan nog
Maar heel veel succes in ieder geval en laat me via WA ofzo weten hoe en wat
Nee leukequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel een van haar mindere nummers
ja doe datquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond soberzo in de WA aanwezig zo nu en dan om dingen te melden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
http://q-music.nl/nieuws/ed-sheeran-tattoo-thursdayHet lijkt wel een kleurplaat die arm, wtf
gingerhuidquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
http://q-music.nl/nieuws/ed-sheeran-tattoo-thursdayHet lijkt wel een kleurplaat die arm, wtf
Meen je dat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja doe datwe kunnen niet zonder je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da Queen Bey heeft 1 tattootje.
Dat is nog wel leuk, ik wil een kleine tattoo bij mijn oor en op een van mijn vingers.
jawelquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Dan weet ze hoeveelste vinger het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da Queen Bey heeft 1 tattootje.
Dat is nog wel leuk, ik wil een kleine tattoo bij mijn oor en op een van mijn vingers.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan weet ze hoeveelste vinger het is
Ja, de 4e vinger ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan weet ze hoeveelste vinger het is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |