quote:Beyoncé viel 25 kilo af in drie maanden
van onze redactie
AMSTERDAM -
De zwangerschapskilo's die Beyoncé had overgehouden na de bevalling moesten er in rap tempo weer af.
Beyoncé onthult aan Shape magazine dat zij in drie maanden tijd maar liefst 25 kilo moest afvallen.
En dat was niet gemakkelijk. "Ik kwam 25 kilo aan tijdens mijn zwangerschap. Ik had weinig tijd om die kilo's weer kwijt te raken, omdat ik drie maanden na mijn bevalling een show had gepland."
Iets wat ze in het vervolg nooit meer zal doen, zo laat de zangeres weten. "Ik ben niet van nature slank, ik moet er hard voor werken om mijn lichaam zo fit mogelijk te houden."
Op de vraag hoe ze zo snel de kilos is verloren zegt ze: "Dansen, het houdt me actief. Maar gezond zijn en goed voor jezelf zorgen is het belangrijkst."
DAT KLOPT GODMILJAARquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Hebben we allemaal wel eens last van hoor
Donaldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag je postcount en dacht dit:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag je postcount en dacht dit:
[ afbeelding ]
Was vorige topic ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb je dat andere linkjes plaatje verwijderd?
Stuquote:
Ik weet niet waar. Zoek jij m maar op dan zet ik m er wel in, ik ben echt heel duizelijk en koopijn en niet bij enzo, geen zin in nu en als ik dat ga doen gaik ontploffen, just like a plofkipquote:
Neuh, ik ga slapen en ben mobiel is me teveel werkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet niet waar. Zoek jij m maar op dan zet ik m er wel in, ik ben echt heel duizelijk en koopijn en niet bij enzo, geen zin in nu en als ik dat ga doen gaik ontploffen, just like a plofkip
dus.
Welterusten Jordijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Matties deze boy is slape jwt check je later blijf uit de blik van de popo jwz later G's
Ik ook,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Matties deze boy is slape jwt check je later blijf uit de blik van de popo jwz later G's
Hallowquote:
Ja, not too bad thanks. Moe dus ik ga zo slapen. How are you?quote:
haiiiquote:
Ook wel goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thanks. Moe dus ik ga zo slapen. How are you?
Alles gutt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
haiii
[..]
Ook wel goedAlleen net nagels gelakt dus kan nog niet slapen
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel lastig danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er ook haar nagels lakken om 12 uurquote:
* SpaceInvaders steekt hand omhoogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaat er ook haar nagels lakken om 12 uur
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders steekt hand omhoog
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
haiii
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat het droog isquote:
Erm het is wel droog-ish maar niet uitgehard, dus als ik nu ga slapen dan heb ik lakenafdrukken in mijn nagels. Uurtje ofzo? Ik denk wel eerder maar just to be sure.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voordat het droog is
Jeetje, dat is nog best lang zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Erm het is wel droog-ish maar niet uitgehard, dus als ik nu ga slapen dan heb ik lakenafdrukken in mijn nagels. Uurtje ofzo? Ik denk wel eerder maar just to be sure.
Ja ik ben geen nagelexpertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat helpt niet om het uit te harden helaasch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |