goh, de aap komt uit de mouwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)j_VI_vanavond__.html
Het is een een analogie van niets, omdat Led Z. gewoon veel groter is dan Britney Spears, beter ook vooral, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, Britney Spears verkoopt vandaag de dag ook meer platen dan Led Zeppelin, wat nog niets over de kwaliteit van de artiest wil zeggen natuurlijk.
Neemt niet weg dat een WK rugby ongeveer 4,2 miljard views trekt en een WK korfbal misschien 100.000?
en waarom wil je daar zo'n punt van maken eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
Voor wat betreft dat Rugby, vergeleken bij Voetbal blijft het, ook wereldwijd, peanuts, wat je er ook verder van maakt.
Derksen heeft denk ik meer te melden, tijdens zo'n biertje. Maar Genee heeft wel talent, voor wat hij doet. Kan me zo niemand voor de geest halen die het programma op zo'n manier aan elkaar kan praten, zonder dat het vervelend wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en Derksen is gewoon grappiger denk ik. Nee weet ik zeker. Die Genee, daar zou ik niet eens een biertje mee willen drinken als ik geld toe kreeg.
Dat Derksen een gezellige droogkloot is wil nog niet zeggen dat hij niet gemist kan worden. Er zit al een clown in de vorm van René Gijp. Wat dat betreft is Derksen precies hetzelfde als zijn mikpunt van spot Van Gaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en Derksen is gewoon grappiger denk ik. Nee weet ik zeker. Die Genee, daar zou ik niet eens een biertje mee willen drinken als ik geld toe kreeg.
Daarom hebben ze hem ook teruggehaald bij VI en Barend eruit geschopt. Dat zegt toch wel wat over hoe belangrijk Genee is voor VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Derksen heeft denk ik meer te melden, tijdens zo'n biertje. Maar Genee heeft wel talent, voor wat hij doet. Kan me zo niemand voor de geest halen die het programma op zo'n manier aan elkaar kan praten, zonder dat het vervelend wordt.
Ik 'hoor' het je zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Hij is slim genoeg om zich te kunnen inleven in andere mensen. Dat ie zelf niet in zo'n situatie terecht zou komen is iets anders.
Ik begon er niet over, jij als "voetbalhater" moest je duit weer in het zakje doen, wat overigens mag hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en waarom wil je daar zo'n punt van maken eigenlijk?
ja en jij haptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begon er niet over, jij als "voetbalhater" moest je duit weer in het zakje doen, wat overigens mag hoor.
Ik ook niet, maar ik kijk het dan ook niet dus wat mij betreft zetten ze Joost Prinsen daar neer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Derksen heeft denk ik meer te melden, tijdens zo'n biertje. Maar Genee heeft wel talent, voor wat hij doet. Kan me zo niemand voor de geest halen die het programma op zo'n manier aan elkaar kan praten, zonder dat het vervelend wordt.
Ja maar jij gaat ook naar het Spoorwegmuseum.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk het dan ook niet dus wat mij betreft zetten ze Joost Prinsen daar neer.
Ja en jij niet hè, ik hoefde alleen maar "Rugby-homo's" te gebruiken om je op gang te krijgen.quote:
ja en de dikke driesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat ook naar het Spoorwegmuseum.
hmm? fijn fijn rugbyhomo's, lekker elkaar bij de tampeloeris grijpenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij niet hè, ik hoefde alleen maar "Rugby-homo's" te gebruiken om je op gang te krijgen.
Zielig ventje ben jij zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmm? fijn fijn rugbyhomo's, lekker elkaar bij de tampeloeris grijpen
Ik ga naar Lilyhammer kijken en verder bier drinkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef Jian het volgende:
Man, ik kijk ernaar uit vanavond, sensantie, zelfs Nielsch gaat er vanavond voor zitten
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ga naar Lilyhammer kijken en verder bier drinken
[ afbeelding ]
Een WK rugby???? Hoeveel trekt een WK voetbal dan wel niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, Britney Spears verkoopt vandaag de dag ook meer platen dan Led Zeppelin, wat nog niets over de kwaliteit van de artiest wil zeggen natuurlijk.
Neemt niet weg dat een WK rugby ongeveer 4,2 miljard views trekt en een WK korfbal misschien 100.000?
Peter R... nog zo'n over het paard getilde malloot die denkt dat hij iets toe te voegen heeft.quote:
Peter R en Derksen zijn geen vrienden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Peter R... nog zo'n over het paard getilde malloot die denkt dat hij iets toe te voegen heeft.
WK korfbal...bestaat dat wel? Volgens mij word dat alleen in NL en Belgie gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nouja, toch zegt Peter R. daar wel iets waars natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Peter R... nog zo'n over het paard getilde malloot die denkt dat hij iets toe te voegen heeft.
blijkbaar...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
WK korfbal...bestaat dat wel? Volgens mij word dat alleen in NL en Belgie gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |