yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :quote:
Elke keer genietenquote:
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanafquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :![]()
Iets met een ruzie in dat programma van ze, geen idee verder... Facebook staat er ineens vol meequote:
dat denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanaf
hierom denk ik...quote:
Wordfeud doe ik op het moment alleen nog maar als ik een melding krijg dat ik nog 24u de kans hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk ik ook hoorheb mezelf wat regeltjes opgesteld. tablet gaat bijv niet mee naar bed, tenzij ik nog een serietje ofzo wil kijken. geen gewordfeud in bed, daar lees ik en slaap ik vooral
iets wat ik nu ook ga doen. welterusten
welterusten allemaal
Ik neem je weer eens veel te serieus...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem je weer eens veel te serieus...
Geneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekendquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekend
Ik ben immer bloedserieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het was nog semi-serieus
Waarom zet je hem dan hoger?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
Nu heb ik m'n thermostaat eens een halve graad hoger gezet, man wat is het hier warm... Het slaat nergens op
quote:
Jij zou dan de vrauws zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:47 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb vannacht mijn meest bizarre droom ooit gehad. Ik droomde dat ik op het balkon stond bij de bekendmaking van de nieuwe paus en dat ik uitlegde hoe de nieuwe paus bekend werd gemaakt. In mijn droom zei iemand dat ik een grap moest maken dat ik de nieuwe paus was.
Ik heb trouwens geen ambitie om paus te worden.
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?quote:
klopt. Vaticaan is een mannenwereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?
Nee, dan worden homo's geaccepteerd. Dat kan niet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klopt. Vaticaan is een mannenwereld.
Er zou een vrouwelijke tegenhanger moeten komen!
Het is niet alsof elke vrouw pro-homo is...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee, dan worden homo's geaccepteerd. Dat kan niet he
Ik denk als er een vrouwelijke tegenhanger komt dat de homo's dan wel geaccepteerd worden. Logica? Neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet alsof elke vrouw pro-homo is...
Dus je logica snap ik niet helemaal
ik heb niets te meldenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Heeft iedereen weekend hier ofzo
Veels te rustig
Iedereen wacht vol spanning op Claudiaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Radio 6.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Touchéquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?
Ja, weekend hier. Ik mag morgen en zondag werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Ah, zaterdag hier alleen. Dus heerlijk genieten van een brakke zondag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, weekend hier. Ik mag morgen en zondag werken
Kon SC dat maar zeggen.quote:
Och, de werkzondag kan ook aardig brak zijn, weinig mensen aanwezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah, zaterdag hier alleen. Dus heerlijk genieten van een brakke zondag.
SC gaat handwerkenquote:
Ik ga me zo laten naaien door de belastingdienstquote:
SC mag langskomen zal ik hem eens leren naaienquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SC mag langskomen zal ik hem eens leren naaien
[..]
Die begint pas over 2 en een half uur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef FZN05 het volgende:
Iedereen klaar voor de volle vrijdagmiddag?
[..]
Kijk jij snapt mij welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was bij een klant en ik mis weer allemaal genaai
Kan je me ook leren autobekleding te maken???
SC, WB!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was bij een klant en ik mis weer allemaal genaai
Kan je me ook leren autobekleding te maken???
Ja maar ik wil mijn bank van m'n auto opnieuw bekleden, in leer ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mij wel
Tuurlijk kan ik dat. Naaien is niet moeilijk als je maar de goede spullen hebt.
Thanks babequote:
Mijn opa kon het heel goed, maarja die ligt op stervenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mijn bank van m'n auto opnieuw bekleden, in leer ook
Volgens mij is dat echt moeilijkals ik die Mexicanen altijd bezig zie in die auto programma's, wauw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn opa kon het heel goed, maarja die ligt op sterven
Precies, via MP wordt het wel aangebodenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik jou was zou ik toch opzoek gaan naar een beun de haas om je autobekleding op te laten knappen. Er is vast nog wel ergens een oud mannetje/vrouwtje met een industriele naaimachine en verstand van bekleden van meubilair.
Da's misschien wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik jou was zou ik toch opzoek gaan naar een beun de haas om je autobekleding op te laten knappen. Er is vast nog wel ergens een oud mannetje/vrouwtje met een industriele naaimachine en verstand van bekleden van meubilair.
Het zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
Jaaaren gedacht dat dit Gerard Joling was
Jimmy Sommervillequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
daarbij kun je mss ook zelf helpen en wat opstekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's misschien wel een idee ja
Bij een bedrijf ben je al snel 2000 euro kwijt voor 2 banken
Hier ook jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
en een rokje zonder benen eronderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil ook pompons in het echte levenkan ik ook zo blij doen in het echte leven
Dat tweede wel ja. Vrij langdraderig zonder echt 'hoogtepunt' (zie EUPHOOOOOOORIAAAAAAAAquote:
Nou het is wel een aardig opbouwend nummer hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat tweede wel ja. Vrij langdraderig zonder echt 'hoogtepunt' (zie EUPHOOOOOOORIAAAAAAAA![]()
van vorig jaar).
Naaien?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
OMGHet sneeuwt
Serieus ik wil weten waar Koning Winter woont, want dan zal ik hem eens ff
Zonnetje hier, maar ik wil niet ruilen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
OMGHet sneeuwt
Serieus ik wil weten waar Koning Winter woont, want dan zal ik hem eens ff
Mwah, ik vind het maar vrij eentonig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou het is wel een aardig opbouwend nummer hoorHet eindigt vrij bombastisch...
Die zat vanochtend te poepen in een Dixie, ik heb de deur gebarricadeerd met m'n bezemquote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zat vanochtend te poepen in een Dixie, ik heb de deur gebarricadeerd met m'n bezem![]()
Absoluut. Ik hoop dat hij een fijn weekend heeftquote:
ze had bij countrypop moeten blijven, maarja dat levert geen faam op in Europa...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Taylor Swift die snuffelt aan dubstep...
#ivhnw
Als het Anouk wordt, knal ik mezelf neer.quote:
Ff quoten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het Anouk wordt, knal ik mezelf neer.
Nee, echt geen idee dit keer...quote:
tja ik heb ook weinig met countrypop uit de VS, enkele nummers uitgezonderd (zoals bijvoorbeeld enkele nummer van Miranda Lambert enzo).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze had bij countrypop moeten blijven, maarja dat levert geen faam op in Europa...
ik vond haar een paar jaar geleden wel erg tof. Haar muziek was de reden dat ik country verder ging ontdekken. Maar de laatste cd is op 1 of 2 nummers echt totaal waardeloos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
tja ik heb ook weinig met countrypop uit de VS, enkele nummers uitgezonderd (zoals bijvoorbeeld enkele nummer van Miranda Lambert enzo).
Ik heb 12 spijkerbroekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Kast opruimen en dan aardig wat rokjes weg doen en nog steeds geen ruimte overhouden
5 spijkerbroeken, 14 jurkjes, 15 rokjes ofzoquote:
Wat zal ik te eten bestellen vanavond?quote:
Pizzaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zal ik te eten bestellen vanavond?
een vrouw die eten voor je kookt en die mss wel een speciaal toetje voor je heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zal ik te eten bestellen vanavond?
En welke dan? Gewoon die ik altijd neem (pikante salami & spaanse pepers) of weet iemand nog een lekkere pizza, sowieso geen championnenquote:
Je bent welkom..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een vrouw die eten voor je kookt en die mss wel een speciaal toetje voor je heeft.
4 soorten kaas en als het uit de oven komt, doe je er rucola overheenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En welke dan? Gewoon die ik altijd neem (pikante salami & spaanse pepers) of weet iemand nog een lekkere pizza, sowieso geen championnen
Ik bestel het bij de pizzeriaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 soorten kaas en als het uit de oven komt, doe je er rucola overheen
ik 4 die ik actief draagquote:
Ik heb het toch ook over de namenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef FZN05 het volgende:
[..]
De namen hebben wel wat van elkaar weg.
De muziek niet!
Heb ik nog live gezien..quote:
Gister al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
Houden we het lief hier? Het is immers bijna weekend voor de meesten
Ik heb maar 3 spijkerbroeken, die ik nooit draag, en nog 20 paar andere broeken ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik 4 die ik actief draag
de rest hangt er maar
Nee hoor, elke dag naar me werk een jogginsbroek aan. Maakt allemaal niet uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 spijkerbroeken, die ik nooit draag, en nog 20 paar andere broeken ofzo
Nederlanders dragen echt alleen maar spijkerbroeken he
Je bent gymleraar of sportinstructeur?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee hoor, elke dag naar me werk een jogginsbroek aan. Maakt allemaal niet uit
of als vrouw zijnde alleen maar leggins en treggingsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 spijkerbroeken, die ik nooit draag, en nog 20 paar andere broeken ofzo
Nederlanders dragen echt alleen maar spijkerbroeken he
Ben gewoon een tokkie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent gymleraar of sportinstructeur?
Hier ook, net als vandaag. Vanaf zondagavond weer 3 dagen weekendquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben gewoon een tokkie.
Nee, maar wat moet je anders dragen in dit land dan. Het is toch alleen maar kut weer, dus spijkerbroeken it is.
Rokjes?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben gewoon een tokkie.
Nee, maar wat moet je anders dragen in dit land dan. Het is toch alleen maar kut weer, dus spijkerbroeken it is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mannen moeten gewoon rokjes en jurkjes gaan dragen.
Lichtblauwe spijkerbroeken, donkere spijkerbroeken. Ik ga never nooit rode broeken dragen. Ik heb een grijze spijkerbroek en dat is variatie genoeg. Waarom zou je als man in een rode of groene broek willen lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Rokjes?
Nee serieus je hebt toch voor mannen ook gewoon nette zwarte, beige, grijze, donkerrode, groene broeken, ribroeken, whatever, iets meer variatie mag wel.
Met uggsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
of als vrouw zijnde alleen maar leggins en treggings
Omdat het hipster isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lichtblauwe spijkerbroeken, donkere spijkerbroeken. Ik ga never nooit rode broeken dragen. Ik heb een grijze spijkerbroek en dat is variatie genoeg. Waarom zou je als man in een rode of groene broek willen lopen
Snel! Amputeer je neus voordat het te laat is!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
het is serieus karma er begint een pukkel op te komen op mijn neus
Ja maar waarom? Het is nog maar vrijdagmiddagquote:
Geen idee iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Het is nog maar vrijdagmiddag
Geen idee, het schoot door m'n hoofd en ik moest het kwijt, soms heb je dat wel eens... jeweetzellufquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Het is nog maar vrijdagmiddag
Foute lama.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:35 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Eerst zo'n kut-TT, nu weer zo'n kutgrap...
Je leert het ook nooit
nog ff en je krijgt geld toe om een avond uit te gaan en een chick te scorenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, het schoot door m'n hoofd en ik moest het kwijt, soms heb je dat wel eens... jeweetzelluf
Gilles de la Tourrettes via internetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, het schoot door m'n hoofd en ik moest het kwijt, soms heb je dat wel eens... jeweetzelluf
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nog ff en je krijgt geld toe om een avond uit te gaan en een chick te scoren
pino elf tweequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is het pino een een twee of honderdtwaalf
Nee het is bijna weekend...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is het pino een een twee of honderdtwaalf
Dan ga ik fappen en naar bed, weekend voorbij voor mij danquote:
kleine fixquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ga ik fappen, kleien en naar bed, weekend voorbij voor mij dan
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ga ik fappen en naar bed, weekend voorbij voor mij dan
Soppen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn![]()
Daarnaast heb ik niks te fappen, dus een vrij weekend is sowieso zinloos
thanks! Vergeet de grootste essentie van het leven iddquote:
Niks aan in je uppie, soppen doe ik wel onder het afwassenquote:
Liever na het weekend want ik MOET er wel ff in postenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
Tijdens of net na dit weekend topic 4000. IVHNW
Zo dat gaat snel. Volgens mij post ik al in dit topic sinds 2008. Toen waren we bij topic 900 ofzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
Tijdens of net na dit weekend topic 4000. IVHNW
gewoon, geen ttquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liever na het weekend want ik MOET er wel ff in posten
Als er maar niet weer zo'n gare TT komt
Ik ben er al sinds topic 78, ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo dat gaat snel. Volgens mij post ik al in dit topic sinds 2008. Toen waren we bij topic 900 ofzo?
TV / [3FM #423] De mol & Sander Showquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo dat gaat snel. Volgens mij post ik al in dit topic sinds 2008. Toen waren we bij topic 900 ofzo?
Ik heb het nagekeken. Topic 423 was mhet eerste topic waarin ik postte.quote:
Waarom hatenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liever na het weekend want ik MOET er wel ff in posten
Als er maar niet weer zo'n gare TT komt
omdat haten makkelijker is dan liefde gevenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef minthy het volgende:
Ik ben hier nog niet zo lang, maar dat interesseert me ook echt geen ene zak
Precies. Schijt aan hoe lang je hier al meepostquote:
Je maakt wat mee jij, en nu alweer NPOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef FZN05 het volgende:
Ik was hier al toen het nog Hilversum 3 was
Geldt de naamsverandering ook voor de omroepen of alleen voor de radio - en tv zenders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je maakt wat mee jij, en nu alweer NPO
volgens mij is het gewoon een hele grote grap. Mag ik tenminste hopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Geldt de naamsverandering ook voor de omroepen of alleen voor de radio - en tv zenders?
Preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben hier pas sinds december en jullie kunnen met nu al niet meer missen
Te groot en te duur om een grap te zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een hele grote grap. Mag ik tenminste hopen.
Koste hun iets van 150k.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Te groot en te duur om een grap te zijn
Oke.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoop mag je hebben, toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
vermenigvuldig dat bedrag maar een aantal keerquote:
Normaal wel, maar dit is gewoon een mengelmoesje van allerlei andere bands... Originaliteit is tegenwoordig ver te zoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is jammer? Muse vind je goed toch?
Oh, op het nieuws zeiden ze 150.000quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
vermenigvuldig dat bedrag maar een aantal keer
Ze zitten nu al bijna op twee tonquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zitten nu al bijna op twee tonEn de campagnes, apps maken en veranderen moet allemaal nog gebeuren.
Oh oke, ik vind em wel lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal wel, maar dit is gewoon een mengelmoesje van allerlei andere bands... Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken
Die 2 ton is inclusief de nog komende kosten (campagnes e.d.), voor zo'n groot project valt dat best mee. Lees dit maar eens: www.molblog.nl/bericht/al(...)n-goede-investering/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zitten nu al bijna op twee tonEn de campagnes, apps maken en veranderen moet allemaal nog gebeuren.
Alleen de zenders, dus dan krijg je bijv. BNN op NPO3.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Geldt de naamsverandering ook voor de omroepen of alleen voor de radio - en tv zenders?
Zeggen ze ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg MHquote:
En dikkige 40plus vrouwen met pittig kapsel die tegen je aan schuren en iets te graag willen laten weten dat ze te tekst helemaal mee kunnen zingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef alors het volgende:
Ik moet altijd denken aan de 40+ ers die dit met tentfeesten hard en vals meezingen
Je trekt dat soort vrouwen aan, ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En dikkige 40plus vrouwen met pittig kapsel die tegen je aan schuren en iets te graag willen laten weten dat ze te tekst helemaal mee kunnen zingen
Guiltyquote:
Hoeft niet, die knakker krijgt al genoeg aandacht...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Lamabal het volgende:
Even een tip voor de nieuwe TT. Gordon is weg bij the L.A voices he?
quote:
Okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Sirolf het volgende:
Doe maar een TT over Giel en Gerard bij Ekstra Weekend vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |