yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :quote:
Elke keer genietenquote:
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanafquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ik moet wodfeuden en drawsomethingen en songpoppen en films kijken enzo. gedoe allemaal. ik denk dat ik maar stop met werken :![]()
Iets met een ruzie in dat programma van ze, geen idee verder... Facebook staat er ineens vol meequote:
dat denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat gaat er vanzelf vanaf
hierom denk ik...quote:
Wordfeud doe ik op het moment alleen nog maar als ik een melding krijg dat ik nog 24u de kans hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk ik ook hoorheb mezelf wat regeltjes opgesteld. tablet gaat bijv niet mee naar bed, tenzij ik nog een serietje ofzo wil kijken. geen gewordfeud in bed, daar lees ik en slaap ik vooral
iets wat ik nu ook ga doen. welterusten
welterusten allemaal
Ik neem je weer eens veel te serieus...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem je weer eens veel te serieus...
Geneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wat er gebeurd is met Derksen jongens.. maakte het live meemaar waarom hier? Ik ben geen fan van Derksen óf Genee
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekendquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik kan er niks aan doen ook, behulpzaamheid enzulks, het zit in m'n bloed. Zelfs in m'n weekend
Ik ben immer bloedserieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het was nog semi-serieus
Waarom zet je hem dan hoger?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
Nu heb ik m'n thermostaat eens een halve graad hoger gezet, man wat is het hier warm... Het slaat nergens op
quote:
Jij zou dan de vrauws zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:47 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb vannacht mijn meest bizarre droom ooit gehad. Ik droomde dat ik op het balkon stond bij de bekendmaking van de nieuwe paus en dat ik uitlegde hoe de nieuwe paus bekend werd gemaakt. In mijn droom zei iemand dat ik een grap moest maken dat ik de nieuwe paus was.
Ik heb trouwens geen ambitie om paus te worden.
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?quote:
klopt. Vaticaan is een mannenwereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?
Nee, dan worden homo's geaccepteerd. Dat kan niet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klopt. Vaticaan is een mannenwereld.
Er zou een vrouwelijke tegenhanger moeten komen!
Het is niet alsof elke vrouw pro-homo is...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee, dan worden homo's geaccepteerd. Dat kan niet he
Ik denk als er een vrouwelijke tegenhanger komt dat de homo's dan wel geaccepteerd worden. Logica? Neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet alsof elke vrouw pro-homo is...
Dus je logica snap ik niet helemaal
ik heb niets te meldenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Heeft iedereen weekend hier ofzo
Veels te rustig
Iedereen wacht vol spanning op Claudiaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Radio 6.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Touchéquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is dat zo? Vrouwen kunnen toch geen paus worden?
Ja, weekend hier. Ik mag morgen en zondag werkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Lamabal het volgende:
Veels te rustig
Ah, zaterdag hier alleen. Dus heerlijk genieten van een brakke zondag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, weekend hier. Ik mag morgen en zondag werken
Kon SC dat maar zeggen.quote:
Och, de werkzondag kan ook aardig brak zijn, weinig mensen aanwezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah, zaterdag hier alleen. Dus heerlijk genieten van een brakke zondag.
SC gaat handwerkenquote:
Ik ga me zo laten naaien door de belastingdienstquote:
SC mag langskomen zal ik hem eens leren naaienquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SC mag langskomen zal ik hem eens leren naaien
[..]
Die begint pas over 2 en een half uur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef FZN05 het volgende:
Iedereen klaar voor de volle vrijdagmiddag?
[..]
Kijk jij snapt mij welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was bij een klant en ik mis weer allemaal genaai
Kan je me ook leren autobekleding te maken???
SC, WB!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was bij een klant en ik mis weer allemaal genaai
Kan je me ook leren autobekleding te maken???
Ja maar ik wil mijn bank van m'n auto opnieuw bekleden, in leer ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mij wel
Tuurlijk kan ik dat. Naaien is niet moeilijk als je maar de goede spullen hebt.
Thanks babequote:
Mijn opa kon het heel goed, maarja die ligt op stervenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mijn bank van m'n auto opnieuw bekleden, in leer ook
Volgens mij is dat echt moeilijkals ik die Mexicanen altijd bezig zie in die auto programma's, wauw
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn opa kon het heel goed, maarja die ligt op sterven
Precies, via MP wordt het wel aangebodenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik jou was zou ik toch opzoek gaan naar een beun de haas om je autobekleding op te laten knappen. Er is vast nog wel ergens een oud mannetje/vrouwtje met een industriele naaimachine en verstand van bekleden van meubilair.
Da's misschien wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik jou was zou ik toch opzoek gaan naar een beun de haas om je autobekleding op te laten knappen. Er is vast nog wel ergens een oud mannetje/vrouwtje met een industriele naaimachine en verstand van bekleden van meubilair.
Het zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
Jaaaren gedacht dat dit Gerard Joling was
Jimmy Sommervillequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
daarbij kun je mss ook zelf helpen en wat opstekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's misschien wel een idee ja
Bij een bedrijf ben je al snel 2000 euro kwijt voor 2 banken
Hier ook jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
en een rokje zonder benen eronderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil ook pompons in het echte levenkan ik ook zo blij doen in het echte leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |